Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hoe is het hiero? Ben er niet zo heel erg vaak meer maar lees nog wel mee.

heb hier mijn banner aangepast naar een cyclus van 31 dagen. Dit is het gemiddelde van alle cyclussen die ik gehad heb. Dan zou vandaag dus mijn NOD zijn.
    Ik kruip daarom maar weer op het wachtbankje.

2. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Goedemorgen dames!

Hoe is het met iedereen? Er breken weer spannende tijden aan, er zijn weer een aantal dames die bijna kunnen testen! Ik zal duimen voor wat roze in maart, dat mag nu toch wel weer eens :D

@ Jinne, AB- joh? Dat is inderdaad zeldzaam! Ik blijk AB+ te hebben, ook niet veel voorkomend. Toch kunnen ze rhesus tegenwoordig goed voorkomen met de benodigde injecties. Collega van me is ook negatief en zij werd scherp in de gaten gehouden. Ze heeft de nodige injectief gehad tijdens de zwangerschap en vervolgens is alles gewoon prima verlopen ;)

Heb je nog steeds zo nu en dan bloedverlies? Wat zegt je vk ervan? Veel vrouwen schijnen er last van te hebben heb ik gelezen. Ik zou me inderdaad niet te veel zorgen proberen te maken, het zal wel niks zijn...

@juju: Dan zou ik inderdaad denken dat je je ei hebt gehad! Zo te horen heb je goed geklust :D

Hier alles goed! Eigenlijk weinig klachten, alleen 2x zoveel last van de spastische darm die ik heel mijn leven al heb ;) Schijnt normaal te zijn zegt mijn vk. Achja, er zijn ergere dingen. De buikpijn is vooral vervelend op mijn werk...

Van de week een doptone gekocht om thuis het hartje te luisteren, echt super leuk :)

Over 1,5 week hebben we de pretecho en zullen we hopelijk weten wat het wordt!! Ben zo benieuwd al heb ik wel een heel sterk voorgevoel... Ik heb het gevoel dat we een jongetje krijgen, we zullen het zien de 30e! We zullen waarschijnlijk wel super nerveus zijn gok ik zo!

Verder gister nog lekker gaan shoppen voor spulletjes. Ik moet zeggen dat ik inmiddels toch al erg veel spulletjes heb :) Alleen nog niet veel kleertjes, vind het leuker om dat te kopen als we weten wat het wordt.

Gister nog wel ff de balen ergens in gehad... Onze HR ketel deed al een poosje vreemd. Gister monteur laten komen en het ding blijkt naar de klote... Hij is nog geen 10 jaar oud dus dat is wel balen... As maandag komen ze een nieuwe plaatsen a 2000 euro :x

Jullie nog leuke plannen voor het weekend? Het wordt helaas niet zulk mooi weer als de afgelopen 2 dagen heb ik gehoord. Hier weinig bijzonders, wordt een rustig weekend denk ik!

3. lautjep

lautjep Niet meer actief

hoe maak ik een temp kaartje? ik heb het wel netjes in een boekje staan maar verder kan ik er niet zoveel mee.
    juju een ei rond dag 18 is heel netjes toch. dan zit je op 32 ongeveer.

ik weet zelf even niet zo goed waar ik zit als ik een ronde van 25 dagen heb dan komt de volgende ronde er al weer snel aan als ik op 35 dagen zit ( vorige ronde) dan moet mijn ei nog komen. dus klussen wij gezellig om de dag verder. Soms wel elke dag. Gister lagen wij in bed en hadden wij samen zo iets van nu even niet helemaal geen zin.

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spannend Laika!
    Klinkt vervelend Marcha, zo'n darm :( Maar het is voor het goede doel he ;) Spannend om te kijken of jullie voorgevoel klopt!
    Lautje een tempkaartje kun je maken via fertilityfriend.com. En met een ei op dag 18 heb ik een cyclus van 28 dagen.. dus dat scheelt geduld hebben!

5. lautjep

lautjep Niet meer actief

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Lijkt toch te kloppen Lautje! Dag 20 klinkt aannemelijk. Weet niet of je iets van je LF weet maar als die 14 is dan heb je een cyclus van 35 dagen

7. lautjep

lautjep Niet meer actief

bedankt voor het meekijken ik blijf dan even op 35 dagen zitten. nu maar hopen dat het klopt.

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Zo, nou mijn ovutest vandaag was weer nega. Kan iemand hier iets nuttigs over zeggen:
    Bekijk bijlage 60130
    Dag 15, 16, 17 en 18.

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
  10. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Nou JuJu, ik zou toch zeggen dat dag 15 echt wel positief is en dag 16 ook maar die word al iets vager. Toen ik vorige maand een positieve had zag hij er net zo uit als bij jou op dag 15 en dat positief werd bevestigd door de digitale versie. Bij mijn test was hij overigens de volgende dag alweer meteen zoals bij jou op dag 17 en 18

11. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @juju; ik zou inderdaad ook uitgaan van dag 15.

Hier stop ik met tempen in de weekenden. Mn man slaapt de laatste tijd vrij slecht en is klaar wakker als de wekker gegaan is omdat ik moet tempen. Dit was gisteren ook weer het geval, ik zelf ben het gewent, maar hij hoeft er normaal nooit zo vroeg uit. Vanochtend dus de wekker niet gezet en ook niet getempt. Nu is het toch na mn ei dus maakt het voor mij ook niet zo heel erg uit die ene dag.
    Denk dat ik de weekenden voortaam maar gewoon temp als ik wakker wordt. Dan heeft manlief er ook geen last van!

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Juju:
    Ik denk ook dat je 15 als positiefst mag beschouwen. Zou betekenen dag 16 of 17 ei. Gevonden met temperaturen?

Mac:
    ik zou gewoon tempen zodra je wakker bent en dat geef je dan ook aan in FF (de tijd). Al kan het inderdaad in je LF niet veel meer doen. Hoogstens mis je een zogenaamde innestelingsdip maar dat scheeld vast en hoop gedub "Zou het?!?". Belangrijkste is toch de week om je ei heen, daar kun je iets mee! :)

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik temp niet meer! Naja wacht rustig af. Ben met mijn banner maar uitgegaan van dag 16. (daar heb ik eerder mijn ei gehad).
    Is ook wel mooi want dan weet ik optijd of ik een test kan inpakken voor de verjaardag van vriendlief of toch nog een kadootje moet kopen ;)

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hihi dat zou mooi zijn natuurlijk :D

Ik weet niet of ik nog iets 'speciaals' wil doen voor vriendlief. Denk het niet...

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik ga die test ook niet inpakken hoor. Dat zegt 'm toch niets (ik zie het helemaal voor me: wat is dat dan??) Nee als ik hem al iets zwangerschapsgerelateerds ga geven dan moet het iets onsubtiels zijn anders heeft hij het niet eens door :)
    Bovendien ga ik er helemaal niet vanuit dat ik zwanger ben. Op een of andere manier zie ik het voorlopig nog niet gebeuren (pendels zijn ook voor volgende ronde he ;))

16. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Hi meiden,

Spannend weer. Een hoop op het wachtbankje! Ik ook.

Ik temp ook niet meer. Werd er helemaal zenuwachtig van. Was alleen maar bezig met tempen en de uitslag ervan.
    Deze maand alleen maar ovu-testen gedaan en het beviel me eigenlijk prima!!!

Prettige zondag allemaal!!

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Met duidelijke ovu-tests weet je eigenlijk ook meer dan genoeg. Ik ben dat gaan doen omdat mijn testen niet écht donker waren (ronde 3 eigenlijk wel). Als deze ronde mijn temp weer normaal is in de LF (was vorige ronde helemaal van slag) dan laat ik mn thermometer misschien ook wel in de kast liggen daarna...

Zo vandaag een druk dagje gehad. Eerst mn paardje verzorgd en gereden en vanmiddag een groot deel van de huiskamer getext. Oa de voegen van 35 glazen bouwstenen. Je kunt je voorstellen wat voor priegel en afplakwerk dat is ;). Nog wat fotolijstjes opgehangen (nouja ik was een goede assistente, dat soort enge dingen laat ik aan vriendlief over :p) en wat glazen plankjes. Meteen weer een stuk aangekleder altijd. Nadat we na de uitbouw van 55m2 naar 100m2 benedenvloers gingen snappen jullie wel wat het met de spulletjes van vantevoren het er maar karig uitziet in de nieuwe ruimte ;).

Hoe gaat het met Moppie's verbouwing??

BTW:
    Het is Lente!!!!

18. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hier wat minder nieuws. Ben vanmorgen weer ongi geworden.
    Dus nu een cyclus van 33 dagen gehad. Op naar de volgende ronde maar weer.

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Mmhh balen... Met volle hoop naar april!

20. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Jammer laika,
    Duimen draaien voor april.

Hier vandaag mijn nod als ik uitga van mijn kortste cyclus, die ik afgelopen keer heb gehad. Als ik gewoon 35 dagen aanhoudt moet ik nog tot vrijdag. Heb deze maand geen ovutesten gedaan anders had ik het wel precies geweten dus moeten we de hele week maar gewoon afwachten en dan misschien zaterdag een testje doen.

Deel Deze Pagina