ik heb het broertje ervan helaas. ik mag mijn pillen niet meer en ik ben dan ook al bijna een jaar gestopt. het gaat redelijk goed zonder medicatie maar ik merk wel dat ik dik aan het worden ben en daar ben ik niet zo blij mee maar dat is dan zo.
Welke medicijnen had jij dan? Wel mooi dat het goed met je gaat zonder medicijnen, alleen minder dat je nu gaat aankomen Weet je al lang dat je Crohn hebt?
even een vraagje aan alle FF gebruikers... Hebben jullie de standaard of VIP versie van de FF. Nu heb ik VIP omdat ik net aangemeld ben, maar deze verloopt over 9 dagen. Nu las ik geloof ik dat je alleen al die extra dingen in kan vullen al je vip hebt, maar dit is toch niet nodig?
Ik heb ook alleen de gratis versie. Zijn wel wat kleine dingen anders zoals de DPO die niet meer vermeld wordt en de berekening hoeveel kans op zwangerschap je hebt. Ik doe niet meer dan mijn temp invullen, ronde de vruchtbare periode de kluspartijen (voor mezelf, dat ik zie of er verband is wanneer het wel/niet lukt ) en het vruchtbaar slijm. Soms mijn ovulatie testen ook. Al die extra zooi over hoe en wat ik voel doe ik toch al niet aan Hier is het ei-zoeken weer begonnen. Verwacht em net na het weekend (dag 18 ong). Pff vandaag staat er poetsen op het programma. De badkamer moet een grote beurt... Heb geen zin
ik heb nu even vip omdat ik hem pas net heb maar daarna ga ik geen vip nemen hoor. wat doe je ermee. ik denk dat een deel je allen maar gek maakt de kans van ?? % daar heb je toch niets aan. gewoon blijven klussen en invullen dan zie je het met je nod vanzelf een vriendin van mij had 90 % en was zeker niet zwanger. dus het is maar wat je aankruist.
Ik ben helemaal niet van plan om te gaan betalen om het perfect bij te kunnen houden, was even benieuwd wat de andere hadden. Voorlopig wachten we nog maar even deze ronde af. Nog 5 dagen en dan is mn nod.
Hallo dames ik heb even een ander vraagje. Ik ben al even een tijdje aan het dubben over de zomervakantie. Wij hebben vanaf 30 augustus 3 weken vakantie. Het liefst gaan we naar het buitenland, maar aangezien ik overal veel te veel over nadenk en rekening probeer te houden met een eventuele zwangerschap, weet ik niet of dit verstandig is. Wat zouden/gaan jullie doen met de vakantie? En wanneer eventueel boeken?
Als je nu zwanger raakt ben je dan 6 maanden zwanger. Volgens mij mag je dan alleen vliegen met toestemming van een arts.
Wij hebben een vakantie geboekt naar Oostenrijk. Gaan gewoon met de auto dus met vliegen hoeven we al geen rekening te houden. Mocht het zo zijn komen er tegen die tijd vast nog dingetjes bij kijken waar rekening mee te houden maar voorlopig maak ik me daar niet te druk om. Eerst zien dan geloven . Pppf boven is klaar.. Eerst 2 uur in de badkamer gestaan (we hebben maar een klein badkamertje maar god wat zit daar een werk in) en nog even gestofzuigt boven. Dadelijk beneden nog stofzuigen en dan ga ik boodschapen doen. Misschien ook nog even mn auto wassen en uitzuigen, tis er nu weer voor Eerst maar even lekker worstebroodjes eten
Jeetje Loki jij komt echt over als een waanzinnige huisvrouw. Ik voel mezelf maar lui hoor.. bij ons maar eens per week de stofzuiger (af en toe twee keer) en alle troep opruimen, en misschien om de week een keertje boven. En de badkamer.. die doe ik in gedeeltes (al die tegels: net ramen lappen). Toilet wel iedere dag hoor.. Wij hebben al besloten dat als er ooit een kleine komt we zo'n automatisch stofzuigertje nemen die eens per dag automatisch een rondje doet. Kan de baby lekker kruipen en wij lekker met de baby spelen. Ach.. eerst maar eens zwanger worden Wij gaan trouwens naar Noorwegen denk ik dit jaar. In ieder geval met de auto en per definitie (te) laat gepland. We zullen wel zien dan.. Je verwacht je ei wel laat Loki. Lijkt me dat je deze ronde een kortere cyclus hebt, dus zou niet rekenen op dag 18 maar eerder op dag 15/16 ofzo? Afwachten he!
Ik een geweldige huisvrouw? Whahaha not . Ik vind het vreselijk werk maar verplicht mezelf omdat vriendlief heel netjes is en hij ook super veel doet in huis (nu vooral het klussen door de verbouwing maar vantevoren ook zuigen, dwijlen enz). En ach, als het weer schoon is vind ik dat altijd wel fijn . Vind het nu wel weer goed voor vandaag. Auto wordt het weekend . Dadelijk nog even was vouwen en dan is het af. Vanavond lessen met mn paardje dus dan moet ik nog een beetje energie hebben Ik heb altijd een laat ei Juju . Eerste ronde dag 20, 2e ronde dag 16, 3e ronde dag 18 en afgelopen ronde waarschijnlijk ook dag 18. Maar we houden het in de gaten, je weet inderdaad nooit!
Ja je hebt een LF van 11 dagen toch? (jaloers ) Naja maakt niet uit wanneer 'ie komt als ie maar innestelt zullen we maar zeggen! Een schoon en opgeruimt huis vind ik ook heerlijk. Vooral nu het zo lekker licht is overal (jippie, lente!).
Klopt, 18+11 maakt 29 dagen . Heb 30 ingevuld omdat dat afgelopen cyclus ook was maar kan dus makkelijk 1 of 2 dagen korter worden (al kan langer ook uiteraard..).
Ik heb precies dezelfde periode vakantie als jij. En ook ik zit te dubben. Ik wacht nog even met boeken. We zitten niet meer in het echte hoogseizoen, dus er is dan nog wel ruimte zat! Je zou dan een maand of 6 zijn, dus kun je sowieso met de auto op vakantie. Je mag dan ook nog wel vliegen, maar misschien vind je dat zelf niet prettig. Je mag volgens mij ook annuleren als je zwanger bent. Zou je in de polisvoorwaarden na moeten kijken. Dit staat er op de site van Transavia: Bij een zwangerschap zonder enige complicaties mag u vliegen tot 36 weken zonder een doktersverklaring te overleggen. Vanaf 36 weken zwangerschap is vliegen niet meer toegestaan. Bij een zwangerschap van een meerling mag u vliegen tot 34 weken zonder een doktersverklaring te overleggen. Vanaf 34 weken zwangerschap is vliegen niet meer toegestaan. En dit vond ik bij een verzekeraar op de site onder de redenen om dekking te geven om te annuleren: 6.1.3 Zwangerschap van verzekerde of partner. Ik hoop dat je hier iets mee kan! Succes met je keuze!
@Deli, Bedankt voor je reactie Ik denk dat ik volgende maand even ga boeken. In ieder geval wel fijn dat je kunt annuleren als je zwanger bent.
NOD Maart 19/3 Hen (5) 22/3 Navlis (5) 24/3 DeLi (6) 28/3 Lautjep (7) 29/3 macmazsy (6) 31/3 Butterfly22 (6) én JuJu (7) NOD April 8/4 Moppie1981 (3) 11/4 Jolanda1986 (4) én Tutsje (6) 12/4 Loki09 (5) 14/4 Nieke (7) 24/4 Laikabasko (7) NOD onduidelijk Jojogirl88 (PCO) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Granta (februari 10 positief getest) SweetMiekie (februari 10 positief getest) Reintje85 (februari 10 positief getest) Vlinders Loki09 (Februari '10 MA 11 weken) Navlis (December '10 MK 6 weken) weer even bij de hand 3 testers hoe is het met jullie?
Weten jullie al waar je heen wilt gaan? Heb bij een reisburo gewerkt. Inmiddels al 2 jaar niet meer, maar ben wel altijd heel benieuwd waar mensen heen gaan...