hello ladies, Jeetje ook al kijk ik heeeeeeeeeeeel even niet dan is er alweer heel veel om bij te lezen...ben altijd zo bang dat ik iemand oversla. Maak er even een algemeen bericht van. Ik heb sinds gister een hele zere onderrug dus vriendjelief zorgt voor de hele dag al voor een warme kruik in mn rug, zo lief.. Mijn NOD is morgen, maar tot nu toe zijn de berekeningen nooit uitgekomen, ik denk dat het nog weleens langer kan duren aangezien mijn vorige cyclus ineens 45 dagen was..we wachten af. Volgende x zal ik weer een persoonlijke noot voor jullie erbij zetten..nu ga ik voor de buis...liefs
NOD januari 25/1 Granta (3) 26/1 Aankomendemama (4) 27/1 Reintje85 (4) 28/01 Hen (4) 29/01 Macmazsy (4) NOD februari 01/2 Lief (5) 02/2 SweetMiekie (4) 03/2 Butterfly22 (4) 06/2 JuJu (5) 15/2 Tutsje (4) 16/2 Nieke84 (5) 17/2 Moppie1981 (1) 18/2 Doritoo (5) 19/2 Marv (5) 20/2 DeLi (5) 21/2 priscillaq (6) 24/2 Navlis (4) NOD onduidelijk Moontjee (2) Jojogirl88 (PCO) Uitgestelde babyplannen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Loki09 (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Pfff... gelukkig maar dat ik nog mee mag doen
Mac; hoop dat je morgen wel weer gewoon kan werken! Maar... als je nog diarree hebt oid, zou ik het niet doen... Anders heb je altijd de kans dat je iemand anders besmet! (ook al ben je nog zo netjes in je toiletgang zeg maar...) Juju; Oké vooruit, zwanger is natuurlijk ook goed!! Maar goed, dat gaat voor mij deze ronde niet op... Zit nu op dag 6 na ovulatie, nog 5 dagen te gaan! Deli; Over dat ergste geval wil ik nog helemaal niet denken! Krijg het al spaans benauwd bij het idee alleen al dat ik eventueel geen kindjes kan krijgen! Granta; super lief van vriendjelief! Die van mij doet dat ook héél soms! Momenten zijn spaarzaam dat ie daaraan denkt, dus dan geniet ik extra van zo'n lekker warm kruikje! Hier; Mannetje is alweer lekker aan het koken voor mij! Dat is geen kwestie van africhten trouwens hoor.... gewoon een kwestie van heeeeeel zielig kijken!
@ Doritoo Wat leuk dat je er weer bent! @ Granta Dat is afwachten dus. heb je voor jezelf al een datum geprikt waarop je eventueel zou willen testen? Moet er ook niet aan denken dat ik weleens geen kindjes zou kunnen krijgen..
@hen; de diarree was gisteravond gelukkig al over. Ook vandaag niks meer gehad. Anders had ik inderdaad nog niet gaan werken. Voel me nu gewoon goed. Alleen wat moe nog, maar dan gaan we gewoon vroeg naar bedje toe. Het enige wat ik zo raar vind is dat ik een ongelovelijk vieze smaak in mn mond heb, eigenlijk al de hele dag. Tandenpoetsen werkt niet en heb gewoon gegeten. Overgeven deed ik niet, dus dat kan het ook niet zijn.
@Granta: sterkte met wachten, je hebt iig een lieve vent! @Hen: moet ik ook eens proberen haha... @Mac: fijn dat het al wat beter gaat. Ik lees af en toe iets over een metaal achtige smaak bij zwangerschap. komt het bekend voor? @Hier: ongi duurde maar 4 dagen, vreemd! gister niks, vandaag niks, maar misschien komt 'het laatste restje' morgen ofzo. Had ik vorige maand ook... Voel me in ieder geval nog steeds ongi, gewoon enorm opgeblazen. Nu mijn natuurlijke cyclus afwachten dus!!!! Anders had ik vanaaf een nieuwe strip aangebroken. Echt eng hoor!
Hee Meiden, Even een weekendje niet hier aanwezig en je heb gelijk een half uur lezen Wel gezellig dat wij zijn leuke topic goep hebben @Lief Welkom hier, gezellig dat je met ons mee komt kletsten (zeuren ) @Jojogirl hoop voor je dat de pillen die je krijgt weren. Ik heb niet zoveel verstand van PCO maar heb je dan ook geen positieve ovu-testen als je PCO hebt? @Priscillaq Succes in de volgede ronde!!! @Hen hier ook een korte LF wann ben je van plan naar de HA te gaan? Ben benieuwd wat hij voor tips geeft voor een langere LF @Granta en.. en.. weet je al iets of heb je nog niet getest. Ben wel weer toe aan rose nieuws!!! @meiden die wat half zijn Beterschap!!! @Hier gisteren lekker de hele dag naar de sauna geweest, echt heeeeeeerlijk eigenlijk doe je dat veeeeeels te weinig. Voor de rest begin ik weonsdag weer met ovu-testen dus "Op zoek naar mijn Ei" begint weer. Fijne dag!!!
Goedemorgen! Even snel een berichtje vanaf mijn iPhone op het werk. Om 11.00 eerste afspraak bij vk!! Ben zo benieuwd! Heb weinig kunnen slapen vannacht. Ben alleen bang dat ze verder weinig gaan doen en dat we uiteindelijk nog niets weten. Ga gewoon een beetje aandringen Gister ook een klote dag gehad... Heb vol tegen een hek aangereden gister.... Echt zo stom, hek is altijd open en nu toevallig niet... Schrok me rot! Gelukkig valt de schade mee, kentekenplaat eraf en scheurtje in bumper... Pfff, gelukkig reed ik heel zachtjes
@moppie; dat van die metaalsmaak en zwangerschap zat ik ook al aan te denken. Mn man had het er ook al over. Met het feit dat ik ook steeds misselijk, duizelig, buikkrampen en pijn in onderrug heb, vind hij reden genoeg om toch wel te denken aan een eventuele zwangerschap. Ik ga nog niet zo ver, want dan wordt de terleurstelling alleen maar groter als het niet zo is. Ik wacht gewoon netjes af tot vrijdag.
Hey Mac (en de rest!) Je man heeft dus ook al zwangerschapskwaaltjes opgezocht haha! Maar het zou inderdaad wel een teken kunnen zijn... In plaats van de BG Succes met wachten!!!
@ nieuwsgierige aagjes...: getest met sensitest..ik zie eigenlijks niets, maar als ik m tegen de lamp hou dan zie ik ineens net als vorige week een streepje..ik heb dat staafje eruit getrokken(erg he) en dan blijf ik dat streepje zien..zijn die dingen soms voorgedrukt??? Ik heb een poging gedaan tot een duidelijke foto, maar alleen de teststreep is zichtbaar... Nog steeds een zere rug en ontzettend humeurig maar dat komt omdat ik net een gesprek heb gehad op het werk...blegh..zal blij zijn als dit gezeur over is.. @ marcha: succes bij de VK..spannend @ hen: zo te horen heb jij net zo'n lieve vent..heeft ie lekker gekookt voor je? @Priscillaq Suc6 in de volgende ronde, update: aanstaande woensdag is mijn laatste werkdag voor dit bedrijf...ben er bijna van af...hoeraaaaaaaaa liefs
mijn man heeft inderdaad al aardig wat reseach gedaan over de zwangerschap! Daarom vertel ik ook niet meer elk klachtje tegen hem. Hij blijft elke maand maar weer hopen en zie dan aan hem hoe groot de teleurstelling is als ik ongi wordt. Dit wil ik hem gewoon besparen. Op dit moment kan ik hem wel wurgen! Ben ik het hele weekend ziek geweest, niet kunnen functioneren en ook het huishouden niet kunnen doen. Manlief zegt dus zaterdag ochtend 'maak je maar geen zorgen, ik doe de boodschappen en zal de kattenbak even voor je doen'. Vooral de kattenbak moest gedaan worden! Nou boodschappen had hij gedaan. Omdat ik grotendeel van de dag geslapen heb, weet ik niet wat hij allemaal uitgevoerd heeft. De momenten dat ik wakker was, zat hij achter de computer. Vannochtend kijk ik in de beestenkamer, zie ik daar een vreselijk vieze kattenbak! Hij zag de bui al hangen en zei gelijk dat ik het niet moest doen, maar dat hij dat vanmiddag gaat doen (hij is de hele week vrij). Ik al gezegd dat ik er niet bij in de buurt kom! Ik ga nu tot echt ontploffen als hij vanavond nog niet gedaan is! Heb vannochtend de was al zitten doen en de keuken helemaal gedaan (lag geen pan of bestek meer in de kasten/lades!). Mannen zijn alijd zo makkelijk en maar zeuren als ze ziek zijn! En dan afvragen waarom de vrouwen zo vaak ziek zijn!!! Sorry lang verhaal...
Macmazsy ik begrijp hoe je je voelt... Hier is dat ook regelmatig zo. Dan heb ik bijv. het hele weekend gewerkt en hoop ik dat vriend lief iets in de huishouding doet maar dan kom ik thuis en is het een rommeltje en zit hij lekker achter de computer.. Maar uiteindelijk komt het dan toch goed en doet hij toch wat hij moet doen Maar meiden ik had nog even een ander vraagje. Mijn afgelopen menstruatie en die daarvoor waren allebei heel erg kort. 2 dagen voordat het echt begon had ik wat oud bloedverlies toen één dag echt ongesteld en daarna weer een paar dagen oud bloed. Dit was alles. Is dat normaal? Hebben jullie dit ook wel eens gehad?
Ooohh Mac, dat is zo herkenbaar! Wat is er trouwens zo lastig aan een kattenbak verschonen? Mac: Vertel je vent dat je die niet MAG schoonmaken als je zwanger bent, dus zolang je niet weet of je zwanger bent, of zolang jullie aan het proberen zijn zwanger te raken moet hij het voor zijn rekening nemen. Elke dag drolletjes scheppen dus! en NIET uitstellen want die deeltjes die door de lucht kunnen vliegen zijn slecht voor het ongeboren kindje. Gewoon wat op aandringen met enge verhalen whahahaha.... Afgelopen weekend hier ook geflipt omdat hij het vertikt om wat te doen, o.a. over de kattebak... Door ongeluk+revalidatie KAN ik weinig doen, ik werk ondertussen 26u verspreid over 5 dagen. Ma-wo werk ik 's avonds en overdag doe ik voorbereidingen. Dan heb ik geen tijd om het huishouden bij te houden. Do-vr werk ik overdag en probeer ik 's avonds nog wat in het huishouden te doen. Het weekend is echt aanpoten hier, alles moet schoon en dan nog blijft meneer op zn luie reet zitten gamen want "hij heeft rust verdiend na een 40-urige werkweek" MANNEN GRRRR! Ach... ooit zal het tot hem doordringen dat ik nog niet uitgerevalideerd ben (misschien moet ik het eens wat vaker zeggen) en dat het huishouden ook een fulltime job is! @Hier: genoeg geklaagd Morgen zitten we bij de notaris voor de overdracht van ons nieuwe huisje! Heerlijk op het platteland, 1800m2 grond en een piepklein huisje van 75m2! HEB ER ZO ENORM VEEL ZIN IN!!!!!!! Vooral zin in mn toekomstige 2-persoons jacuzzi en 6-pits gasfornuis... Maar daar moet ik nog een half jaartje op wachten vrees ik! Owja, nog steeds buikgrieperig hier, maar het lijkt wat minder te worden. Vanaaf dus gewoon aan het werk!
Nou mn mannetje heeft de boodschap ontvangen van vannochtend kwam thuis en het eten stond klaar, de was is gedaan en ja hoor, zelfs de kattenbak was gedaan Nu maar hopen dat hij dit volhoud. Hij weet trouwens dat ik hem niet mag verschonen als ik zwanger ben. We hebben een draaibak met een lade, dus elke dag omrollen en de vieze 'klonten' vallen in de lade en die gooi je leeg. Maar dit was vorige week niet elke dag netjes gebeurd.
Spannend Mac! Nog enkele dagen volhouden! Granta: Ik heb er niets van gemerkt dat ze voorgedrukt waren? Had een heel duidelijke nee en de 4 dagen voor mijn nod test was al best een duidelijke ja! Ai Marcha das zonde van je tootje... Gelukkig valt de schade mee! Hoe was het bij de VK? Heb je al wat duidelijkheid? Lief dat er naar gevraagd werd Het bloedverlies *klopt heel hard af* is sinds het weekend helemaal weg. Heb woensdag nog een flinke bloeding gehad (maar dat werd de maandag op de echo ook voorspeld) en de donderdag en vrijdag nog een beetje donker oud bloed. Sinds vrijdag middag helemaal geen bloed meer gezien Hopelijk zijn we er vanaf, al durf ik nog niet te hard te hopen... Voel me alleen nouwelijks nog zwanger de laatste dagen. Opzich makkelijk, geen kwaaltjes, maar dan ga ik me daar weer druk over lopen maken
lieve Loki: Wat fijn dat het allemaal wat stabieler lijkt te gaan..hopelijk kun je gauw de geniet-knop aanzetten... Wat betreft die sensi test testen...ik heb onwijs lopen zoeken op i-net en ik heel veel over hele vage lijntjes(die positief waren) dus ik moet nog even afwachten..ga zaterdag weer testen... @ moppie: hopelijk heeft het klagen je even lekker opgelucht...en kun je straks heerlijk saampjes in je jacuzzi(lichtelijk jaloers) @ hier...de minuten aftellen..a.s donderdag neem ik officieel afscheid....en ben nu de laatste dingen aan het afronden, best gek..maar voel me al heel veel beter...(de last is weg) liefs en spreek jullie spoedig..
Super Granta, nog 2 dagen doorbijten en dan hopelijk ook ngo even een 2e streepje het weekend! Hier heb ik vandaag de papieren binnen voor mijn contractverlenging (begin februari liep mijn jaarcontract af) best een veilig gevoel .
@Mac: slim mannetje! Die van mij snapt de hints niet haha... maar t blijft een schat @Loki: fijn dat het bloedverlies gestopt is. Wanneer krijg je de volgende echo? @Granta: huisje staat sinds vanmiddag op onze naam, en tsjah... klagen lucht wel op hoor! moet af en toe gewoon even hihi Wat fijn dat het einde in zicht is!! Succes met de laatste loodjes @Hier: ff vraagje. Mijn ongi was maar 4 dagen deze keer. Net als vorige maand trouwens. Beetje kort voor mijn doen! Maar goed, vorige maand was het ook zo dat na het klussen ik ineens weer een beetje bloedverlies had (na 2 dagen niks). Nu dus ook weer (na weer 2 dagen niks). Vind het maar een vreemd idee. Iemand hier ervaring mee? Lees wel veel over gesprongen adertjes omdat alles beter doorbloed is als je zwanger bent maar ik ben dus niet zwanger! Kan het zijn doordat vriendlief en ik al een tijdje niet geklust hadden dat er toch iets beschadigd raakt? We hebben amper tijd voor elkaar gehad de afgelopen maand en dus ook niet geklust :x En zit net na mn ongi dus alles is nog wat "droger" Dat zijn twee antwoorden die ik zou kunnen bedenken. Hoop dat jullie me wat verder kunnen helpen. Zow, en nu richting werk! Fijne avond dames