Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    mijn voorgevoel is heel positief voor jou mac, kom op je kunt het! :p

2. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    ben er geloof ik niet echt bij met mn hoofd... stond voor de kruitvat, maar had er even niet bij nagedacht dat hij pas om 1 uur opengaat!

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

hihi

gewoon straks 2v5 kopen, vanaaf testen, morgen ochtend testen ;)

4. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Zijn we nu al toe aan deel 3:p?

5. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    ik geloof dat we idd toe zijn aan deel 3!
    Heb de testen in huis, Mn mannetje is een kruik voor me aan het klaar maken. Kan bijna niet meer staan van de buikkrampen en ook zitten is geen pretje.
    Vanaaf testen heeft denk ik geen zin, aangezien het met ochtend urine moet. Morgen ochtend test ik, mocht er dan nog onduidelijkheid zijn, kan ik een paar dagen later weer testen.

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ai dat klinkt niet prettig mac. Nog 1 dagje geduld!!

Hier is het ook ellende, test is nogsteeds negatief, zelfs niet een beetje donkerder dan gister :(. Mn geduld wordt weer enorm op de proef gesteld. Heb al heel de dag een stekend, rommelend en zeurend gevoel in mn onderbuik dus had wel een beetje hoop op positievere test :(

7. lautjep

lautjep Niet meer actief

mac ik heb ook giga last van mijn buik. voel mij helemaal niet lekker. ik zal morgen nog even voordat ik naar mijn werk ga kijken want ik heb goede hoop

Juju balen voor je. dat lijf doet dingen die je niet wilt dat heb ik ook. probeer vertrouwen in jezelf te hebben ( dat is makkelijk praten. ik heb het zelf ook niet)

ik blijf even hoop houden

8. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik hoop dat het ook een positieve uitslag heeft, mn man vind het vooral vervelend voor me omdat ik er zoveel last van heb. Mocht het een spierwitte test zijn, dan kijk ik het nog een paar dagen aan en mocht ik dan nog niet ongi zijn, maar wel nog krampen heb, dan ga ik even langs de huisarts, want krampen zonder reden geloof ik niet in!
    Ga nu weer even mn kruik terug op de buik leggen, want dat werkt toch wel een beetje :)

9. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Mac & Lautjep; De hoop is op jullie gevestigd!!!
    Trouwens volgens mij hoef je helemaal niet perse met ochtendurine te testen. Als je maar 3 a 4 uur niet geplast hebt. Tenminste dat stond op mijn test......

@Loki; Balen voor je dat het nog niet zo lekker loopt.

@Hier; Ongi is nog steeds niet echt doorgebroken. Beetje bruinig en af en toe wat rood. Hopelijk komt het wel snel door. Des te sneller ben ik er weer vanaf!!! Pffff
    Nou meiden hopelijk brengt april meer geluk voor ons allemaal!
    Ik heb zo geen geduld meer!:x

10. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Volgens mij hebben we allemaal pendels voor April, dus moet wel goed komen toch?

@Mac: wat naar dat je er zoveel last van hebt, hoop echt dat het een goed teken is ;)

@Lautje: voor jou natuurlijk hetzelfde.

Wie weet dus wel 2 posi testjes morgen!!! :)

11. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb vanacht met mn kruik in bed geslapen, dit heeft zowaar geholpen en heb van 00.00 tot 05.00 geslapen.

Vanochtend om 6 uur getempt, niet eens gekeken naar wat het was en ben naar de wc gegaan om te testen.......

5 minuten duren lang hoor dames om te moeten wachten!!!!!
    Maar de test was een vette POSITIEF!!!!

Ik zit hier nu nog een beetje na te trillen, want had hem eigenlijk niet zo positief verwacht. Ik heb een foto in mn album gezet.
    Mn man heb ik vanochtend een speen gegeven met de tekst 'pappa is the best' en de test laten zien. Natuurlijk kwam er bij hem een super glimlach te voorschijn! Nu is het even tot rust komen en mn mond houden op mn werk.
    Al wordt dat misschien wel een lastig geval aangezien er op de school, waar bij bij in het gebouw zitten, de 5e ziekte onder kinderen zit, moet vandaag dus even navragen welke kinderen het zijn en of ik daar direct mee in contact ben op het werk, zo ja dan naar de huisarts bellen aangezien dit nogal schadelijk is voor de eerste 3 maanden.

12. lautjep

lautjep Niet meer actief

gefeliciteerd dat is wel heel erg mooi.
    ik werk ook op school en wij hebben het ook. ik zou even de ggd bellen vandaag als ik jou was.
    ik test pas over 3 dagen al ik dan nog niet bloed.

13. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Hallo Meiden,

Aller eerst MAC van harte echt geweldig hebben we toch een zwangere in maart, geniet ervan.

@hier ik ben vanaf donderdag erg ziek geweest hoge koorts en de klieren in mijn keel flink ontstoken ben goed ziek geweest tot zaterdag, ben gisteren wel aan het werk gegaan maar de klieren in mijn keel zijn nog flink ontstoken, vrijdag heb ik vrij en als ze dan nog zo ontstoken zijn ga ik even naar de dokter dus ga ervan uit dat deze maand ook niks word :( Heb al tegen mijn man gezegd dat we vanaf volgende maand er weer helemaal voor moeten gaan en dan maar hopen dat er niks meer tussen komt.

14. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Eindelijk toch nog roze nieuws deze maand:)

@mac GEFELICITEERD en geniet ervan

15. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    NOD Maart
    19/3 Hen (5)

22/3 Navlis (5)
    30/3 Lautjep (7)
    31/3 Butterfly22 (6)

NOD April
    8/4 Moppie1981 (3)
    11/4 Jolanda1986 (4) én Tutsje (6)
    12/4 Loki09 (5)
    14/4 Nieke (7)
    24/4 Laikabasko (7)
    25/4 JuJu ( 8)
    28/4 DeLi (7)

NOD onduidelijk
    Jojogirl88 (PCO)

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november 09 positief getest)
    Linnie82 (november 09 positief getest)
    Simone81 (december 09 positief getest)
    Fynn (december 09 positief getest)
    Marcha (december 09 positief getest)
    Jinne1982 (januari 10 positief getest)
    Granta (februari 10 positief getest)
    SweetMiekie (februari 10 positief getest)
    Reintje85 (februari 10 positief getest)
    Macmazsy (maart 10 positief getest)

Vlinders
    Navlis (december '09 MK 6 weken)
    Loki09 (februari '10 MA 11 weken)

16. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb op school nagevraagd om welke kinderen het gaat, dit krijg ik later op de dag te horen.
    Heb de ggd ook even gebeld en die bellen me nog terug, ze moesten even opzoeken wat ik zelf allemaal kan/moet doen. Dit ook omdat het nog niet bekend is of ik direct in contact ben met de besmette kinderen. Al is de periode van besmetting 1 week voordat de diagnose gesteld wordt.

17. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    Mac: van harte gefeliciteerd! geniet er lekker van!

18. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Super nieuws Mac!!! Gefeliciteerd!

Op het nippertje toch nog roze deze maand!!

Het is voor ons ook een spannende dag vandaag! Vanavond om 19.00 hebben we een pretecho en geslachtsbepaling :) heb er zo veel zin in!!!

Oja, en nog iets leuks; van het weekend ben ik ten huwelijk gevraagd :) echt super leuk, we willen nog gaan trouwen voor poppetje er is.

Ik laat vanavond even weten hoe de pretecho was!

19. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    weet iemand hoe het met hen en navlis is? Volgens mij mogen ze al testen!

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Mac:
    Gefeliciteerd!!! Wat onwerkelijk he? Hopelijk krijg je het op je werk een beetje rondgebreid maar dat komt vast goed!

Marcha:
    Ook jij gefeliciteerd! Trouwen met een dikke buik heeft wel iets! ;)
    Ik stem voor een meisje :p

Deel Deze Pagina