Ja sorry, het is ook verwarrend. Ik dacht van om nu meteen naar het zh te gaan is ook zo wat. Dus dacht dat ik weer ff aan de pil te gaan om er weer regelmaat in te krijgen en ik denk niet dat als je het weer 3 weken slikt dat je volop moet ontpillen (heb ik nog nooit last van gehad) maarrrr ik heb toch maar de gyn gebeld en morgen naar de ha voor de verwijsbrief ik kan beter niet zelf gaan dokteren en deze mensen zijn er voor zulke dingen. Als de gyn zegt dat we toch nog ff zelf moeten proberen is dat ook goed (zij hebben er immers verstand van) maar misschien zegt ie wel meteen ik ga jullie helpen en dan zou ik zelf nu nog 2 of 3 maanden zelf aan het klooien zijn geweest.
Geeft niet hoor. tis jammer dat ik hem niet heel duidelijk op de foto kan krijgen. Er komt zo een vriendin van me langs die kan hem in het echt bekijken. het is echt een paars potlood streepje maar dan wel met een pas geslepen punt
Ik vind het ook erg moeilijk om te zien misschien moet je overmorgen nog een test doen en dan natuurlijk hopen dat het een vette dikke streep is, spannend.
tutsje: nee ik denk dat mijn ei echt tot pasen wacht.. Zal straks de paashaas eens bellen of die em verstopt heeft . ellende!
NOD Maart 22/3 Navlis (5) 30/3 Lautjep (7) NOD April 8/4 Moppie1981 (3) 11/4 Jolanda1986 (4) én Tutsje (6) 12/4 Loki09 (5) 13/4 Hen (6) 14/4 Nieke (7) 24/4 Laikabasko (7) 25/4 JuJu ( http://1.1.1.2/bmi/www.zwangerschaps...ilies/cool.gif 28/4 DeLi (7) en Butterfly22 (7) NOD onduidelijk Jojogirl88 (PCO) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Granta (februari 10 positief getest) SweetMiekie (februari 10 positief getest) Reintje85 (februari 10 positief getest) Macmazsy (maart 10 positief getest) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken) Het was toch loos alarm. Daarnet is mijn ongi doorgebroken. Hopen dat April ons allemaal wat meer roze nieuws gaat brengen.
ik ben hier nog lekker aan het wachten. ik zit pas op dag 14 na mijn ei dus mogelijk dat het pas morgen is. ik ben pas 1 maand aan het tempen dus ik weet het nog niet. als er vrijdag nog niets is dan ga ik testen.
ik heb even een vraagje en ik heb geen idee waar ik hem kan zetten dus doe het maar hier. ik zit nu op dag 14 na mijn ei. word je normaal ( wat is normaal ) dag 14 of dag 15 ongesteld? Ik snap er nog niet zoveel van. tips. temp is nog mooi hoog. weet niet of ik er iets aan heb maar voor het idee
Als na je ei je temp mooi hoog blijft is een goed teken. De dag waarop je ongi word is de eerst dag van je cyclus, dus dag 1. Bij iedereen is het anders sommigen worden 10 dagen na hun ei ongi en sommigen nog korter. Als je vandaag ongesteld word is dat 13 dagen na je ei. Heb je nog geen "klachten"?
ik heb al een week last van mijn buik en verder ben ik niet te genieten al een week maar verder niets. een beetje kramp in mijn liezen en last van mijn darmen. Maar dit heb ik allemaal elke maand. dus morgen zou de dag zijn als je kijkt naar een ronde volgends het boekje. nog een dagje wachten
De 'normale' lf is 14 dagen, dat betekend dat je op dag 15 ongesteld wordt. Maar wat is normaal, ik geloof dat 95% van de vrouwen de lf tussen de 8 en de 18 dagen lf heeft . Maar morgan of overmorgen testen zou al duidelijk moeten zijn.
ik durf niet zo goed. ik heb vandaag nog een pendel binnen gekregen van maart 2010. nu heb ik er 3. morgen denk ik mogelijk te gaan testen maar ik weet niet of ik durf.
@Mac: Gefeliciteerd!! Toch nog roze nieuws in maart! Geniet ervan! @Marcha; Jij ook gefeliciteerd! Leuk hoor. Heeft hij je nog op een speciale manier gevraagd? Weet je intussen het geslacht van je kindje? Spannend zeg! @Meiden die nog op het wachtbankje zitten; Ik duim voor jullie! En voor de andere meiden; We gaan weer verder in April. Hopelijk brengt deze maand ons meer geluk! Pff ik word zo ontzettend ongeduldig! Niet normaal meer. En nu nog een week of 2 tot m'n ei. Alles duurt me te lang!!
@Lautje: morgen testen En als ie spierwit blijft zal je zien dat je ongi snel doorbreekt. Door spanning kan het ook langer duren he @DeLi: hahaha je zit pas op dag 4! Maar ok, ik wou ook dat ik op dag 25 zat ipv dag 17... Zodra je ongi bent wil je je ei ontdekken en daarna zo snel mogelijk testen. Wat dat betreft kan ik me nu eindelijk de vreugde voorstellen van de dames met korte rondes! Maar ik was vroeger altijd blij dat mn cycli 6 weken duurden en baalde afgelopen maand ook flink van die 25 dagen!
even een vraagje: ik zie dat jullie praten over pendels. Wat bedoelen jullie hiermee? Misschien zit ik er nog niet zo in... Verder lees ik veel over LF wat is dat dan?
mijn temp was vandaag 36.5 dus een heel stuk omlaag. ga dus ook niet testen de ongesteldheid zal vandaag wel komen. Heb ook veel buikpijn. helaas ik ga dus voor mei omdat mijn rondes 35 dagen zijn sla ik heel april over. dat is toch wel een naar gevoel.