Ik had idd ook geen zin in steeds die vragende oogjes als je een drankje afslaat ofzo. Het was echt ons geheim, heerlijk. Toen het eenmaal zo ver was kon ik het ook niet meer stil houden voor onzwe ouders. Die gingen dan ook alle 4 uit hun dak haha. De volgende keer ga ik het het moeilijkst krijgen op mijn werk om het geheim te houden.. Ach ja we zien wel, problemen voor later! Yeah vandaag mn temp nog 0,1 hoger. Krijg steeds meer hoop dat deze ronde wat normaler is dan de vorige, op een wat laat ei na.
@moppie; mijn krampen voelde in het begin aan als een drukkende pijn net onder mn navel en ging na een paar dagen over in een echte ongi pijn. Net voor mn nod kreeg ik ook steken in mn liesstreek. @loki; Mn moeder en mn vrend liggen elkaar niet en ik en mn moeder hebben ook nu niet echt een super relatie. Met de bruiloft is er ook al het een en ander gebeurd en was bang dat dit ook weer iets zou zijn waar ze over zou kunnen klagen... Gelukkig was dit niet het geval.
Aah op die fiets . Altijd vervelend als het niet zo soepel loopt met de (schoon)ouders... Gelukkig reageerden ze positief
ja dat is het voordeel van een korte lf, al na 11 dagen weet ik wel of niet . Al heb ik er biet zo'n vertrouwen in, denk net verkeerd geklust (vriendlief was niet lekker op mijn keurig getimede moment ). We wachten af
even een vraagje: ik wou het gemiddelde nemen van mijn cyclussen tot nu toe om uit te rekenene wanneer mijn vruchtbare periode is. Moet ik mijn cyclus van 37 dagen ook meenemen? Dit is de cyclus geweest waar ik een vmk heb gehad. ik twijfel daar even over.
Je hebt toen licht positief getest he? Dan zou ik em niet meenemen nee, is gewoon de extra tijd geweest die het vruchtje nodig gehad heeft om er af te komen...
ik had inderdaad hem niet mee genomen en dan kom ik uit op een gemiddelde van 31 dagen. Daarom mijn banner ook maar even aangepast.' Is wel verwarrend allemaal. De ene site geeft aan dat ik vandaag mijn ei-sprong heb en anderen zeggen aankomend weekend pas.
In jou geval hechte ik het meeste aandacht aan een cyclus van 33 dagen, die heb je de laatste 2 keer gehad (zonder de vmk). Maar een keertje extra klussen nu 4safe lijkt me slim Doe je tempen ook? *edit* Bij een 33 dagen cyclus zou je normaal je ei op dag 19 hebben. Maar vertel mij niets over afwijkingen
nee ik temp niet. Ik wil er niet te veel mee bezig zijn. Misschien dat ik dat nog wel ga doen later maar nu nog niet. Ik weet dat we allebei wel vruchtbaar zijn omdat het 1x mis is gegaan. Dat vind ik al een hele geruststelling. Volgens mij is dag 19 inderdaad aankomend weekend. Volgens een pendel zou ik pas in oktober zwanger raken. Hoop wel dat het eerder is maar we hebben het niet volledig in de hand. Ben er nu ook niet extreem mee bezig omdat ik morgen met mijn nieuwe baan begin en dan vind ik het ook nogal wat om direkt al te moeten vertellen dat ik zwanger ben. Zit nl wel op uitzendbasis. Mocht het zo zijn dan is het hartstikke mooi natuurlijk.
Wat is het toch héérlijk weer meiden! Lekker in het zonnetje vandaag! (en nog even werken, dus toch ook nog even achter de laptop)
Ik hang nog lekker lui op de bank in het zonnetje, achter glas. Mmmmmm heerlijk! Trouwens hier nog geen enkele tekenen dat mn ongi er aan komt?? Temp blijft hoog, maar ik voel verder ook helemaal niks. Alles voelt gewoon normaal. Naja, nog 3 dagen tot NOD (cyclus 25 dagen) maar ik ga evt. pas testen in het weekend.
Hee Meiden, We zijn net terug van een weekende lekker met z'n tweeen en alleen maar dingen doen waar ezelf zin in hebt, heerlijk daar knap echt een mens van op. Lekker een huisje met sauna, bubbelbad en zonnebank ,lekker Loki: Je hebt je ei gevonden, dat is wel een lekker gevoel. Ik denk dat ik deze maand mijn ei gemist heeft of ik heb deze maand geen ei kan dat trouwens? JuJu: Gaat het al iets beter met je? Ben je al wat vrolijker? Hier: Dus mijn ei zoek heb vanaf dag 11 getest en dan s'ochtends met de persona van dag 11 tm dag 17 en daarna elke avond met ovu-testen tm vandaag en nu stop ik er mee en wacht maar to de duivels komen (of niet ) ga in ieder geval uit van 30 tot 35 dagen en als ik dan nog niet ongi ben ga ik eens testen maar dat duurd nog even. Zal zo eerst mijn banner even aanpassen Liefs...
NOD April 8/4 Moppie1981 (3) 11/4 Jolanda1986 (4) 13/4 Hen (6) én Tutsje (6) 14/4 Nieke (7) én Loki (5) 24/4 Laikabasko (7) 25/4 JuJu ( 8 ) 28/4 DeLi (7) en Butterfly22 (7) NOD Mei 5/5 Lautjep ( 8 ) NOD onduidelijk Jojogirl88 (PCO) Navlis Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Granta (februari 10 positief getest) SweetMiekie (februari 10 positief getest) Reintje85 (februari 10 positief getest) Macmazsy (maart 10 positief getest) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken)
Hey meiden, Allemaal een leuk paasweekend gehad? Ik lees dat sommige van jullie al weer aan het werk zijn???????? Ik heb weer een pendel binnen. Maar helaas voorspellen ze allemaal een andere maand. Wel achtereen volgend......
Moppie: Je zit toch 'pas' op 7DPO? Denk niet dat over 3 dagen dan je NOD al is hoor? Ik zou uitgaan van 15 (ei) + 14 = 29 dagen. En testen vanaf 11 of 12 DPO, als je je nieuwschierigheid niet kunt bedwingen Nog eventjes volhouden! Tutsje: Mmh rot dat je je ei gemist hebt! Een keer geen ei kán wel, maar komt maar weinig voor volgensmij. Ben je verder wel tevreden over die persona? De andere keren wel je ei goed gespot? Anders moet je volgende maand de sensitestjes eens proberen. Niet duur en hier klopten ze nog altijd heel netjes. Wel heerlijk dat je er samen even uit geweest bent! Kan me voorstellen dat dat echt goed doet! Deli: Je winkansen verspreiden heet dat! 1 van hun heeft vast gelijk . Ik heb vandaag gewerkt ja, de feestdagen zijn hier juist druk dus voor mij geen 2e paasdag Morgen wel nog vrij, schijnt heerlijk weer te worden!
Ronde 1: ei CD 17 LF 12 dagen Ronde 2: ei CD 16 LF 9 dagen Ronde 3: ei CD 15 LF ??? ik gok ook op 9 dagen omdat mn ei zo vroeg was zoals in de vorige ronde. Dat zou mn hele cyclus op 24 dagen zetten (nod woensdag) maar heb mn nod op 25 dagen cyclus gezet vanwege ronde 2. Laten we zeggen dat ik op zn vroegst op CD 28 ga testen (maandag was de bedoeling, na het weekend ipv in het weekend). Dan zit ik op 14dpo ps. zit nu lekker aan een wijntje. zou dat kwaad kunnen als ik zwanger zou zijn? drink niet vaak, maar als er een fles open is drink ik elke avond 1 glaasje tot ie leeg is betekent dus ook nu de komende week elke avond een glaasje
Oh! Ik wist niet dat jij ook al lid was van de korte-lf-club Welkom Mijn VK zei dat de baby de eerste 3 maanden nog niet van de placenta eet dus tot die tijd niets mee krijgt van wat moeders eet of drinkt. Ik heb net ook nog lekker leverworst gegeten, kan op 3dpo vast weinig kwaad mocht het zo zijn . Drinken geef ik niets om, dat scheeld
ja hoor, hier ook nog even een paar uurtjes gewerkt vandaag. het is niet altijd feest! hoewel ik wel bijna elke ochtend uit kan slapen, maar ook dat gaat vervelen haha... hier ook alleen maar verschillende pendels hoor! ben wel benieuwd, 1 ervan zal toch uit moeten komen zou je haast denken whahahaha humor nja ik ga er van uit dat op 7dpo nog geen innesteling plaats heeft gevonden ofzo dus die wijn kan helemaaaaaaaaaal geen kwaad nu, toch? en idd de eerste drie maand... komt helemaal goed