Haha ja 2012.. zou natuurlijk prachtig zijn. Baby begin 2011, jaartje later (baby net 1) zwanger van de tweede. Ik zie het wel zitten hoor B)
Moppie: Dat ga je toch niet volhouden tot maandag??? Ik vind echt dat je even boodschappen moet doen hoor . Laika: Ze liggen toch mooi allemaal bij elkaar je pendels. Duurt nog ven maar dan is er vast goede hoop Juju: Hahaha ja je moet het gewoon positief bekijken
De Persona geeft een ei-tje in het schermpje als je ei eraan komt, alleen heeft de Persona mijn ei niet gevonden in de tijd dat ik moest testen. En dit komt omdat mijn cyclus elke keer weer anders is en dus je ei ook steeds op een andere dag komt . Misschien klinkt het heel erg ingewikkeld maar als je een beetje een "normale" cyclus hebt is het een geweldig apparaatje @Moppie: Tot Maandag !!! Nou dat zou ik wel heel knap van je vinden. @JuJu ik denk ook dat het om je 2e kindje gaat die pendel van 2012 @Hier denk ik dat het niet lang duurd dat de duivels eraan komen mijn temp daalt namelijk weer, afwachten. Ps jammer dat het net zulk mooi weer is dan gister
@Testen: heb 2v5 gehaald daarnet maar ik DURF gewoon niet. Tis nog veel te vroeg. Wat als mn ei later is geweest dan ik dacht, en ik nu pas op 3dpo zit ofzo??? En wat als er gewoon nog niet genoeg hcg is? Of wat als ik morgen ongi word Ik wil wachten Denk alleen niet dat ik het langer volhoud dan zaterdag of zondag ofzo @Boodschappen doen: is een goed plan, wc papier is bijna op whahaha... en fruit, en melk... zucht... ik ben echt een verschrikkelijke huisvrouw
Spannend Moppie.. kan me goed voorstellen dat je even wacht hoor (tot morgen, dan ) Loki ik hoop dat jouw pendel beter is! Maar deze is wel erg negatief (ook al bij een paar mensen 'geen zwangerschap' gependeld. Net als dat Astrid volgens mij het halve forum op april heeft gependeld haha.. Niet dat ik er problemen mee zou hebben als die dit keer uit zou komen ..
Morgen vroeg op... hele dag werken, daarna naar huisje... gelukkig geen tijd om me druk te maken over testjes
Hey meiden, Tijdje niks van me laten horen maar ik ben er weer! Erg druk geweest en het word voorlopig ook nog niet rustiger want de verbouwing komt eraan en voor half mei moeten we oververhuisd zijn naar ons tijdelijke woning en we moeten nog van alles uit gaan zoeken zoals vloeren, keuken, kozijnen en kleurtje voor de meuren en meubels. Gister ben ik zomaar ongi geworden na 46 dagen Enn 3 mei hebben we een afspraak bij de gyn in het ziekenhuis, dus daar kijk ik erg naar uit, dat er wat gedaan gaat worden aan die lange cyclussen.
uhm... testje gaf net witter dan wit aan, behalve de controle streep dan... maar ach... morgen komt mn ongi vast
owwww navlis, welkom terug trouwens. dus jullie ook al druk aan het verbouwen? succes! @juju: tsjah... wil me er niet al te veel aan vast houden, anders had er wel een klein streepje gestaan ofzo...
Ha meiden! Ik vlieg hier weer even langs! Heb nog steeds geen vast internet, héél irritant! Wil niet zomaar overal op internet en op dit forum, omdat ik bang ben dat anderen het zien... Maar zit nu even veilig! De reden dat ik jullie even op wilde zoeken is omdat ik net even een half uur lang een flink potje heb uitgehuild bij manlief... M'n beste vriendinnetje belde net om te vertellen dat ze 11 weken zwanger is... Raak in ronde 1... Ik meen het uit de grond van mijn hart als ik zeg dat ik ontzettend blij voor haar ben, maar ben HELEMAAL uit mijn doen... Ik heel vrolijk aan de telefoon tegen haar doen natuurlijk en flink glimlachen om een opkomende huilbui te onderdrukken... Maar toen ik de rode knop goed en wel had ingedrukt kwamen de tranen als een waterval naar beneden zetten... Gelukkig had manlief het al aan zien komen en heb ik even lekker uit kunnen huilen. Ook al voelt hij zelf die druk en angst nog niet zo, bij mij issie er wel... Ook al zitten we 'pas' in ronde 8, er zijn nog kansen, maar ik vind het gewoon heel moeilijk om er mee om te gaan. Hij probeert het te begrijpen en doet zijn best om me te troosten en dat is gewoon heel fijn! Positief puntje is dat m'n temperatuurcurve deze maand iets meer volgens het boekje is en ik mijn ei gewoon op dag 14 heb gehad (normaal dag 17). Temp is sinds mijn ei ook gewoon hoog gebleven. Alleen heb ik sinds gisteravond een stekende pijn rechtsonder in mijn buik, soms uitstralend naar mijn lies. Lijkt op ongi worden denk ik, wat wel zou kloppen met mijn gebruikelijke LF van 8-9 dagen... We wachten maar weer af! Zo... heb ik m'n verhaal ook weer even hier opgeschreven en voelt het allemaal weer een stukje rustiger... Tot snel!
Héél herkenbaar Hen.. héél herkenbaar. Fijn dat je het kunt delen met je man, en gooi het er hier maar lekker uit! Oóit mogen wij óók!
Tutsje: Zonde dan dat je cyclussen niet helemaal mee willen werken voor de persona... Hopelijk lukt het volgende maand helemaal met een dubbele controle! Juju: Ohjee "geen zwangerschap"? Denk dat ik dan mijn obtje maar verwijder want daar zou ik echt depri van worden Navlis: Jeetje 46 dagen weer.... Fijn dat de gyn afspraak er aan komt, voelt toch als een stok achter de deur om iets minder 'gespannen' verder te gaan... Moppie: Grr!! Had dan toch morgenvroeg getest!! Op 10DPO savonds is ook vragen om een negatest!! :x *kijkt moppie zeer verwijtend aan* Ik vind dat je zaterdagOCHTEND nog een nieuw testje moet wagen, je kansen zijn écht nog niet weg!! Moeilijk he, jezelf tegenhouden als die rot dinger er liggen? Hen: Aaaah, *digitale knuf*.... Ik snap hoe vreselijk je je voelt nu. Gelukkig begreep je vriend je ook en had je meteen steun. Tuurlijk gun je het hun ook, maar waarom mag jij dit niet óók gewoon hebben? Wat is het leven soms gecompliceerd.... Zo nu ga ik mijn mandje zoeken. Eigenlijk al veel te laat voor mij (moet nog 2 dagen werken...) maar de kapster is pas net weg (lekker frisse hightlights er in, laat de zomer maar komen!) en móest nog even internetten *Heus niet verslaafd*
@Hen: knuff! @Juju: temp is naar 36 gezakt en heb krampen, dus heb geen hoop meer.. zow, nu naar t werk
@Hen dikke knuffel en onze tijd komt echt heel snel, let maar op. @Moppie het is meestal niet een goed teken dat je temp zakt, maar zolang de duivels er nog niet zijn... you neven know. @Hier Temp zakt verder dus ik denkd at vandaag of morgen hier de duivels op bezoek komen en ik ga ze dan gelijk vertellen dat dat de laatste keer is dat ze welkom zijn vanaf volgende maand zijn ze niet meer welkom!
Moppie: Hopelijk stellen ze het dan nog een heel eventjes uit, dat iig je LF ietsjes langer wordt... Maar zoals je bij mac zag hóeft het niets te betekenen! Nog eventjes doorbijten meid.... Tutsje: Mmhh ook voor jou ongi tekenen... Balen!! Spreek de duivels als ze komen maar eens goed toe want ons clubje moet roze kleuren!!
volgens de berekeningen gister mijn ei gehad. Voor de zekerheid maar even geklust. Nu afwachten of het effect heeft gehad! Dus maar weer richting wachtbankje!
Bah dalende temps; dat is niet wat we willen lezen meiden! Ik kan nu wel heel optimistisch vanalles gaan typen maar volgens mij weten de meeste vrouwen echt wel wanneer ze ongi worden (ik heb het nog nooit fout gehad hahaha * lekker moeilijk als je niet zwanger raakt*) Maar tóch duim ik stiekum voor jullie! Spannende tijd ook voor jou Loki.. en als je posi test nog spannender zoals je al typte. Rustig afwachten of ga je weer op 10/11 DPO een testje doen? Mijn klustijd komt er ook aan Laika! Zou wel leuk zijn he, als het nu raak zou zijn
Halo dames, Hier vanochtend ff me temp opgemeten deze was 37.1 normale temp is 36.5 over 2 dagen mijn NOD. Vanochtend wel een test gedaan (Etos eigenmerk weet niet hoe gevoelig deze is was de eerste keer dat ik hem gebruite normaal heb ik die van kruidvat 2voor5) De test was Negatief. Misschien te vroeg geweest met testen. Nog geen Ongi gevoel hier, dus heb nog wel hoop. Gister had ik even een eetbui, normaal eet ik sochtends bijna niet of helemaal niet en gister had ik me toch een honger niet normaal..gister ochtend 4 boterhammen op Eergister wilde me mannetje weer eens maar heb het afgekapt opt laatst had ontzettende pijn normaal nooit geen last van maar nu dus wel echt een onprettige pijn bij het stoten(ja sorry dat ik het zo even zeg haha weet anders ook niet hoe ik het moet zeggen) Mijn moeder belde gister en die zei je moet eens gaan testen want jij bent zwanger dat zie ik gewoon.. ik was dikker geworden volgens me moeder en zag er anders uit dan normaal Moeders??? meestal hebben ze wel gelijk haha maar ik wacht nog maar even af.. Voor de rest eigenlijk weinig verschijnselen ja oke me tepels doen zo nu en dan iets of wat zeer bij aanraking.