Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Super spannend hier; vaag positieve testen, nieuwe banen, echo's..
    Gelukkig bij jou minder spannend Loki, goed om te lezen!

Hier minder spannend.. nog steeds in afwachting van..

2. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Lieve meiden

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en ik wens iedereen een liefdevol en vruchtbaar 2010!!!

Op de lijst zie ik dat ik sta onder het kopje; 'babyplannen uitgesteld', maar mijn vriend en ik zijn uit elkaar, dus de baby plannen zijn helemaal van de baan helaas. We hebben het samen uitgemaakt en zijn nu gewoon vrienden, dus het voelt wel goed. Alleen erg jammer dat ik nu nog geen moeder kan worden...
    Ik wens iedereen het beste!

Liefs,
    Caitlin

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Jammer dat het zo is geindigd Caitlin, maar fijn dat jullie 'eruit' zijn en er bijde een 'goed' gevoel bij hebben.
    Voor jou ook een goed 2010, hopelijk kom je de ware tegen!

4. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Oh Caitlin wat jammer dat je nu je kinderwens echt opzij moet zetten. Nu maar hopen dat je snel een nieuwe lieve vriend tegen komt en dan snel je kinderwens weer kan vervullen.

Sterke en het gaat je goed :)

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    @ Caitlin
    Wat goed dat jullie er samen uitgekomen zijn maar wat jammer dat het heeft moeten eindigen. Ik zal de lijst zo even aanpassen. Wil je er wel op blijven staan of kom je ons niet meer opzoeken? Hopelijk kom je in 2010 jouw ware man tegen (stoer sexy lief en met kinderwens ;))!

@ hier
    Even een vet egobericht. Ik baal echt super van deze maand. Mijn temp is echt weird (waarom???), heb 0 positieve ovutesten gehad (1 dag niet getest, zegt FF natuurlijk dat toen mijn ei was), ben niet zoals vorige 2 cyclussen een paar dagen voor mijn ei misselijk geweest, geen cervix slijm (was ik vorige maand zo trots op).. Pff wat kan ik daar nu mee? Als FF gelijk heeft is mijn ei wel 2 dagen naar voren geschoven (al had ik de dag daarna echt nog kramp) en dat houdt in dat we redelijk geklust hebben. Maar nu ben ik dus onzeker of ik uberhaupt een ei heb gehad en zie het al helemaal voor me dat hij stiekum op dag 24 komt ofzo.. Sorry hoor moest even klagen..

6. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    caitlin wat vind ik dat ontzettend jammer voor je!
    Ik hoop dat 2010 voor jou de liefde van je leven brengt en dat je snel je kinderwens in vervulling mag laten gaan.

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    NOD januari
    25/1 Granta (3)
    26/1 Aankomendemama (4)
    27/1 Reintje85 (4)
    28/01 Hen (4)
    29/01 Macmazsy (4)

NOD februari
    01/2 Lief (5)
    02/2 SweetMiekie (4)
    03/2 Butterfly22 (4)
    04/2 JuJu (5)
    15/2 Tutsje (4)
    16/2 Nieke84 (5)
    17/2 Moppie1981 (1)
    18/2 Doritoo (5)
    19/2 Marv (5)
    20/2 DeLi (5)
    21/2 priscillaq (6)
    24/2 Navlis (4)

NOD onduidelijk
    Moontjee (2)
    Jojogirl88 (PCO)

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november 09 positief getest)
    Linnie82 (november 09 positief getest)
    Simone81 (december 09 positief getest)
    Fynn (december 09 positief getest)
    Marcha (december 09 positief getest)
    Loki09 (december 09 positief getest)
    Jinne1982 (januari 10 positief getest)

8. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    @JuJu ik hoop voor dat je ei nog komt natuurlijk! ga je door met ovu-testen? Maar op de dag van je ei heb je toch geen positieve test? Je moet dan 1 of dagen voor je ei een positieve test gehad hebben? En dat heb jij niet gehad dus denk dat je ie dan nog niet geweest is en dan FF zich vergist heeft.

En als je ei toch geweest is mooit toch jullie hadden toch geklust? En misschien is je LF wel 10+

9. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    @ caitlin: hè jakkes...ik hoop dat je de ware gaat ontmoeten die al jouw dromen waar gaat maken.

@ hier: vanmorgen opnieuw een sensitestje gedaan....deze was witter dan wit..het lichte streepje was er niet meer..ik ga er dus vanuit dat ik 1 dezer dagen bezoek van de duiveltjes krijg..zucht..

liefs en knuffels

10. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.033
    2.838
    113
    NOD januari
    25/1 Granta (3)
    26/1 Aankomendemama (4)
    27/1 Reintje85 (4)
    28/01 Hen (4)
    29/01 Macmazsy (4)

NOD februari
    02/2 SweetMiekie (4)
    03/2 Butterfly22 (4)
    04/2 JuJu (5)
    15/2 Tutsje (4)
    16/2 Nieke84 (5)
    17/2 Moppie1981 (1)
    18/2 Doritoo (5)
    19/2 Marv (5)
    20/2 DeLi (5)
    21/2 priscillaq (6)
    24/2 Navlis (4)

NOD onduidelijk
    Moontjee (2)
    Jojogirl88 (PCO)

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger

Ha meiden, heb mezelf er toch weer afgehaald, kletsen in 2 'gestopt met de pil topics' lukt me toch niet ;)

Wens jullie allemaal heeeeeel snel een mooi gezond babytje toe!

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jammer Lief! Tja er zijn ook andere dingen naast zwangerschapspagina he haha!

@ Granta
    Jammer.. Maar toch blijf ik stiekum voor je hopen hoor!

@ Tutsje
    Ik kijk mijn temp even aan. Als ie blijft stijgen dan is mijn ei denk ik wel geweest. En je hebt gelijk met die ovutesten: vorige maand had ik 4 hele donkere ovutesten, deze maand nog 0. Hoop zo dat mijn cyclus niet opeens van slag is en ik nu een hele lange krijg.. We zullen het wel zien. FF zegt het ook niet voor niets natuurlijk..

12. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    @JuJu je bent toch deze maand voor het eerst begonnen met Etos zwanger worden pilllen toch? Misschien schopt dat je cyclus in de war?! Toch vreemd dat je geen enke positive ovu-test hebt gehad :(

@Lief jij ook succes met zwanger worden

@Granta zolang er geen duivels zijn is er nog hoop ;) (Je banner klopt zeker niet???)

@Hier vandaag als ik thuis kom van mijn werk ga ik beginnen met ovu-testen en nu maar hopen dat ik mijn ei snel vind en dat mij LF 10+ is :D

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    @ Tutsje
    Ja wat goed dat je dat onthouden hebt.. Had niet zoveel verwacht van die pillen maar ei is of 2 dagen eerder dan vorioge 2 maanden of een stuk later (haha dat zou minder zijn) dus er gebeurt wel wat (niet zeker dat het van die pillen komt maar goed). Hoop dat jij de jouwe snel en zonder gekke dingen vindt!

14. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    @ julu: lief van je...*stiekem hoop ik ook nog met je mee*

@ Tutsje: nee ik snap niets van die banner, heb dat ooit eens ingesteld en mn cyclus op 40 dagen ingesteld,maar nu weet ik niet meer hoe ik eraf moet komen..daarnaast heb ik nog steeds geen hoogte van mijn cyclus, dus beschouw mijn banner maar als niet relevant..

@ lief...ik wens jou hetzelfde toe..veel liefsss

15. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @caitlin; wat jammer dat het zo is gelopen, maar als dit voor beide een juiste beslissing is heb je er goed aan gedaan. Hopelijk vind je snel een kanjer die je kinderwens met je wilt delen

@granta; jammer van de nega test. Maar zolang je nog geen duivels hebt is dit positief!

@juju; raar van je temp en de nega ovu testen. denk maar gewoon even afwachten.

@hier; alle naweeën van de buikgriep zijn weg. Gisteren weer heerlijk gewerkt en nergens last van gehad. Dit betekend wel dat de misselijkheid, rare smaak enz. daar dus toch bij hoorde. Heb wel weer ongelovelijk veel last van afscheiding! De inlegkruisjes vliegen er weer uit! Dit heb ik steeds als ik ongi moet worden, dus ben bang dat deze ook wel weer gaat komen :( In de volgende ronde ga ik de ovutesten bestellen van matcare. Iemand hier ervaring mee?

16. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Ik heb ovu-testen online besteld bij BabyBoom-Shop.

17. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Hallo meiden!

Ben 2 dagen weggeweest, dus kan even niet op iedereen persoonlijk reageren...
    Dan maar even algemeen!

Ik heb inderdaad een hele lieve vent, maar af en toe kan ik hem ook wel wurgen hoor!
    Heel soms doet ie dingen uit zichzelf, soms als ik er subtiel om vraag, maar meestal moet ik hem voorkauwen wat ie moet doen en dan is het nogal eens de vraag of ie het echt heeft gedaan!
    Ben afgelopen 2 dagen bij mijn moeder geweest en gisteravond struikelde ik al bij de voordeur over zijn schoenen en de lege frisdrankflessen! Alles plakte en niks lag op zijn plek, de wasmand zag je bijna niet meer zoveel was hing er over de rand en het aanrecht lag vol viezigheid.... GRRRRRR!!!
    Echt waar het is een schat van een man, maar heel makkelijk (ik dus niet...). Daarbij is hij ook ontzettend verwend door zijn moeder en dus is het plaatje compleet!
    Ik heb al eens gedreigd om minder uren te gaan werken, zodat ik wat meer tijd heb voor het huishouden... Vond ie maar heel stom... kon ik toch doen met mijn enige vrije dag in de week?? (Werk 4 dagen, maar als je een baan in de zorg hebt, werkt dat niet zo!)

Maar hier ook weer genoeg geklaagd! Het is wél de man die ik de vader van mijn kinderen zie worden!

Gisteren bij de huisarts niet veel wijzer geworden... Het was een schimmelinfectie, maar gezien mijn verdwenen klachten doen we er niets aan...
    Gevraagd over die korte LF en daar was ze niet helemaal duidelijk over (was niet mijn eigen huisarts). LF moet in ieder geval wel 10 dagen zijn om een zwangerschap tot stand te kunnen brengen, maar ja dat wist ik ook al. Toen ik zei dat we in totaal nu nog maar 2-3 maanden het geprobeerd hadden, moest ik maar even afwachten nog.
    Ik schijn wel genoeg progesteron aan te maken, want daar komen die zere borsten vandaan, maar waarom ik dan op dag 9 al ongesteld word????
    Heb vanmorgen namelijk weer een piepklein spoortje bloed ontdekt.... Is tot nu toe nog niet doorgezet en voel ook geen krampen, zoals de vorige cyclus (toen voelde ik die direct). Heb maar een tampon ingedaan, zodat ik staks goed kan kijken of er echt al meer komt... Maar ik baal echt als een stekker! M'n cyclus is dan wel lekker regelmatig, maar ik had hem liever wat langer! Al is het maar 1 dagje!
    Moet ik dit dan nu al als dag 1 van m'n volgende cyclus bestempelen of moet dat pas als het echt doorzet??

Dan toch nog maar een paar persoonlijke reacties (mn bericht is toch al veel te lang!

Caitlin;
    echt ontzettend rot voor je! Ik hoop dat je je goed door deze moeilijke tijd heen kan slaan!

Granta;
    Beroerd die onzekerheid, dan maar hopen dat die duivels snel komen, weet je tenminste waar je aan toe bent!

Tuts;
    succes met je ovu-testen!!

Juju;
    wat gek dat het nu zo in de war is bij je! Inderdaad maar hopen dat het niet door die pillen komt. Eigenlijk zou het wel mooi zijn als je ei 2 dagen eerder was, da's alleen maar beter voor je LF, maar ja....

Nou dit was het wel weer voor even! Sorry voor m'n veel te lange bericht!

18. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Nou, dat piepkleine spoortje bloed is inmiddels verdubbeld tot een aantal spoortjes, dus ik denk dat het gewoon door gaat zetten.... :x

Bij deze heb ik besloten dat mijn ei dan maar eerder moet komen!

Ben nu gewoon een beetje boos op m'n lichaam... Het doet niet wat ik wil en dat voelt écht machteloos! Ik kan het bloed niet terugstoppen of vertellen dat het nog maar een dag of twee moet wachten... Nee, het komt gewoon brutaal een dag of twee te vroeg en daarbij vraagt het aan mij ook nog eens geen toestemming!! :(

Sorry meiden, moest ik even kwijt...

Ga nu maar naar 't werk, daar heb ik in ieder geval wat afleiding!

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    He balen Hen.. Is het bruin of echt rood?
    Ja erg he dat je geen controle hebt over je lijf 'het doet maar en het doet maar.' Lekker spijen hoor, het lost niets op maar het geeft wel lucht.
    Ik hoop dat het lekker niet doorzet!!!

20. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    NOD januari
    25/1 Granta (3)
    26/1 Aankomendemama (4)
    27/1 Reintje85 (4)
    29/01 Macmazsy (4)

NOD februari
    02/2 SweetMiekie (4)
    03/2 Butterfly22 (4)
    04/2 JuJu (5)
    15/2 Tutsje (4)
    16/2 Nieke84 (5)
    17/2 Moppie1981 (1)
    18/2 Doritoo (5)
    19/2 Marv (5)
    19/2 Hen (4)
    20/2 DeLi (5)
    21/2 priscillaq (6)
    24/2 Navlis (4)

NOD onduidelijk
    Moontjee (2)
    Jojogirl88 (PCO)

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger

Heb m'n NOD veranderd! Deze ronde gaan we ervoor zonder schimmelinfecties, vaccinaties en korte LF's!

Deel Deze Pagina