Moed houden Loki.. 10 DPO is ook wel erg vroeg! En ik weet niet waar je uitstapt maar niet de moed verliezen hoor! Er is nog kans op een kerstbaby en ik heb zelf besloten dat een oud-en-nieuwbaby nóg leuker is (goh waarom zou ik dat hebben bedacht) dus dan ga je gewoon daar voor. Komt goed!
Hey meiden, Ik lees elke dag trouw mee maar schrijf weinig. We zijn ook even niet echt gericht bezig met zwanger worden en wachten rustig de afspraak met de gyn af. Maar wie weet dat nu de druk ervan af is dat het zo raak (hoor je vaak) is ondanks de lange cyclussen, we zien het wel! Nou jolanda het word erg spannend voor jou! woensdag testen? spannend! Hier zijn de voorbereiding op de verbouwing en het funderings herstel in volle gang, afgelopen zaterdag hebben we de nieuwe keuken gekocht helemaal blij ermee en na de bouwvak vakantie komt ie, als ik het er zo over heb klinkt het nog ver weg maar het idee dat we over 6 weken verhuisd moeten zijn en dat we dan echt in de verbouwing zitten heb ik het idee dat je er ook weer zo aan toe bent.
hallo meiden, @hiernog geen duivel te bekennen, alleen lijkt wel of ik flink wat buikspieroefeningen heb gedaan heb gewoon spierpijn echt een raar gevoel, Even afwachten nog deze week een testje doen als de duivels er nog niet zijn
Ahhh een nieuwe keuken! Hebben wij 1,5 jaar geleden gedaan. Helemaal naar je zin geworden? Lekker hoor.. en hopelijk gaat de verbouwing helemaal goed en zit je zo in je nieuwe paleisje!
navlis ik heb hetzelfde. ik praat ook niet veel mee op dit moment maar ik heb ook niet zoveel op zwangerschapsgebied te vertellen. wij doen het rustig aan. het lukt wel een keer. ik geloof er helemaal in maar ik heb geen idee op wel moment. 18 mei heb ik een afsrpaak met de gyn om te praten over mijn lange rondes en dan zien wij wel verder. van 25 dagen naar 35 dagen. ik kijk daar nu naar uit en daarna naar de zomer vakantie want die hebben wij al geboekt. ik ga er niet meer op wachten nu kan het nog dus gaan wij samen genieten. wel even zitten rekenen en midden in de vakantie heb ik mijn ei dan gaan wij eens lekker veel klussen ( het is pas eind juli ) blijf wel lezen hoor
@Juju; Bedankt voor je info. Ik heb eergisteren een licht positieve ovu-test gehad, deze was gisteren lichter en vandaag zo goed als wit.... Lijkt er bijna op of de positieve test al voorbij is! Maar dat lijkt me sterk, aangezien het de laatste maand pas rond dag 21 ofzo kwam. Heb wel sinds gisteren last van mijn buik. Soort ongi gevoel. En ik ben ook steeds misselijk en heb een hongergevoel waar ik weer misselijk van word. Heel vreemd allemaal. Hahah je zou bijna zeggen dat ik zwanger ben. Maar dat kan helaas nog niet. We wachten het maar weer af! @meiden op het wachtbankje; Ik duim voor jullie allemaal!
Gelukkig lautje, ben ik dus niet de enige! Ik lees ook trouw mee. En idd onze tijd komt wel en ik ben allang blij dat wij al een gezonde zoon hebben daar mag ik god allang dankbaar voor zijn. Ik wil hem heel graag een broerje of zusje geven en lukt dat niet dan niet maar ze kunnen gelukkig een heleboel op medic gebied en het gaat ons ook wel lukken als de tijd er rijp voor is, het is bij ons ook deze keer weet gebleken dat het allemaal gewoon werkt alleen denk ik zelf dat er toch iets niet helenmaal goed is gegaan met de mk want daarna is het gaan klooien. We zien het allemaal wel! Sorry voor mijn lange en misschien wel zeurende bericht (voelt voor mij wel lekker ff van me af typen) Lieve meiden die op het wachtbankje zitten, ik duim voor jullie! En voor ons allemaal trouwens, dat we maar gauw een knaltest mogen hebben. Liefs..
Aahh da's jammer Tutsje! Nieuwe ronde nieuwe kansen... Erg spannend Jolanda! Hoop voor je dat het raak is natuurlijk! @Mac: nog eventjes doorbijten en dan is het hopelijk snel voorbij! En tsjah... het hoort er bij he? Die van de pepermuntjes kende ik nog niet. Wel lauwe cola waar de prik uit is. Al geprobeerd? zo ja: werkt het? @Nieke: Ook spannend dus! Heb zelf de afgelopen 2 rondes regelmatig last van misselijkheid gehad, maar zal in mijn geval wel stress zijn. komt ineens opzetten en is net zo snel weer weg... vooral 's avonds wanneer ik ontspan, of net in slaap val. Erg naar! Hoop dat het bij jou natuurlijk door HCG komt @Loki: 10dpo is natuurlijk te vroeg he meis... Ik hoop voor je dat je lichaam je NIET voor de gek houdt, en je over een paar dagen een knaltest in handen hebt!! Fijn dat de voorbereidingen opschieten Navlis. Kost flink wat energie, zo'n verbouwing! En idd, ze zeggen wel dat het juist raak is "wanneer je er minder mee bezig bent" maarja, probeer dat maar eens... @Hier: cd3... valt niet veel te melden dus...
Spannend Jolanda! Hoop dat je het nog een dag vol kan houden. @hier: sinds gistermiddag onderin mijn buik steeds steken. Ik weet niet of dat tekenen zijn voor een innestelling? Ik weet soms niet hoe ik moet zitten. Verder alles goed hier?
Loki het kan nog altijd nog even vol houden hoor Spannend Jolanda, hoop voor je dat het raak is! Hier niet zoveel te melden. De duivels zijn vertrokken en ik hoop dat ze een hele lange tijd weg blijven
Navlis: Oeh, heerlijk helemaal nieuw!! Tis even wat werk maar voor je het weet ben je er aan gewend en het geld al lang vergeten! Hier budgetteerden we een keuken van 6 a 7 duizend euro, vond ik meer dan genoeg. Tot ik verliefd werd op een woonkeuken met kookeiland en van die kasten aan de achterwand met inbouwapparaten uit zo'n kookprogramma . Werkelijke kosten werden dus meer dan het dubbele van de budgettering en tot de keuken er was heb ik er veel buikpijn van gehad maar ik ben er nu óh zo blij mee!!! *Zit nu lekker aan het barretje van het kookeiland door de raam naar buiten te kijken, héérlijk*. Als je verbouwd, moet je het goed doen! Wat voor keuken hebben jullie gekocht? En verder nog aanpassingen in het huis gemaakt?
@ hier nog geen duivels te bekennen, ook geen gevoel dat het ieder moment zou kunnen komen. Sinds vanochtend witte vlokjes in me urine????? opgeblazen gevoel en me temp is nog steeds rond de 37.0 dus nog aan de hoge kant. Ik hoop dat me cyclus niet nog langer wordt hij is al van de 28 dagen naar de 31 dagen gegaan.pfff begin nu al wel test drang te krijgen, alleen wil nog niet gaan testen ben zo bang voor een nega test. Ik probeer me gedachten ook ergens anders op te zetten deze week alleen lukt niet erg met al die reclame stukjes op tv over zwangerschapstesten en luiers haha.
@loki, Hier een keuken van 6000 euro gekocht, we hebben wel goed onderhandelt wat we waren begonnen bij 13000 euro. Nu hebben we nog een keuken zonder vaatwasser en 4 pits gasstel maar nu krijg ik alles ingebouwd, ook een vaatwasser dus daar ben ik heel blij mee en een 5pits gasstel. En we krijgen een barretje. Dat vind me man natuurlijk helemaal te gek. De keuken vloer krijgen we van die kleine marmere stenen zwart wit, vinden we allebei helemaal te gek. Voor de rest krijgen we openslaande tuindeuren en nieuwe kozijnen, nieuwe fundering en nieuw plafon nieuwe vloer. En alles natuurlijk lekker schilderen. Nieuwe meubels. Het word een beetje strak, donkere vloer, grijs tint op de muur en witte meubels. Heb er best wel zin in alleen zie ik een beetje op tegen het feit dat we weer even terug moeten naar me vader, daar kunnen we allebei heel goed mee maar toch 4 maanden je eigen prive leventje kwijt. Maar daar komen we wel doorheen.
Ik hoop het , alleen heb 2 dagen voor mijn nod getest met een test die je eigenlijk pas kon gebruiken vanaf de dag dat je ongi uitblijft denk dat die test een lager hcg gehalte niet pakt. deze was negatief, maar heb nog hoop ik probeer nog een te wachten. Zondag was mijn NOD ben toen flink sjaggo geweest tegen me vriend en op het laatst moest ik gewoon naar boven om zomaar ff te gaan huilen zonder reden eigenlijk nou ja zonder reden beetje worden gehad met me vriend maar heb ik wel eens vaker en dan ga ik ook niet even een potje zitten huilen ofzo maar zondag dus wel haha.
Je hoort ook wel dan vrouwen pas na een week of zelfs 2 weken positief testen. Maar had je getest met kruidvat 2 voor 5?
Klinkt kei mooi Navlis! Ht kost even wat werk en idd, je zult even 'anders' moeten leven maar dat ben je straks allemaal zo weer vergeten! Hier hebben we ook een maand of 4 alleen maar boven geleefd. Beneden was een nood keuken en verder zand, puin en bende . Als ik foto's terug kijk kan ik het me nouwelijks nog voorstellen zo erg!! Hier ook 'Italiaanse stijl', alles zwart/grijs/wit. Ik zag het eerst niet zo zitten (hou ook erg van bruin en creme, zo lekker warm) maar vriend wilde dit heel graag dus ben ik overstag gegaan en achteraf heb ik er zeker geen spijt van. Heel strak maar ik zorg met mn plantjes enz wel dat het gezellig wordt!
Super spannend hier! Hopelijk wat roze strepen erbij voor komend weekend! Hier is mijn ei kwijt.. vanochtend wéér een negatieve ovutest. Dat betekent dat ik CD 18 niet ga halen en dat is me nog niet eerder overkomen.. (zit uiteraard meteen in de stress of er uberhaupt wel een ei komt, dat begrijp je .. zucht). Heb ook geen krampjes meer. Gisteren wel een klodder 'slijm' (leek meer op bijna opgedroogde lijm, heel ranzig) dus er gebeurt wel wat daarbinnen.. Afwachten weer. Keuken: ik geniet van onze keuken! Lekker ruim en verder helemaal niet zoveel bijzonders (wel duur zucht keukens) maar ik geniet er iedere dag van. *happy* (ps: ik vind dat ei kwijt geluk moet brengen, wat jij Loki )