Hallo dames, Ik heb al een tijdje niks meer geschreven, maar lees wel dagelijks mee. Ik ben namelijk nu op het moment dat ik er even genoeg van heb. Er zijn in mijn omgeving al wel 10 mensen zwanger die ik ken de waarvan meer dan 3 kwart korter bezig is dan ons. Het kost me dan ook veel moeite om blij te reageren voor deze mensen. En ik gun het ze natuurlijk wel maar toch. (sorry voor mijn geklaag, maar ik wilde het toch even kwijt) En ik wil natuurlijk iedereen hier heel veel suc-6 wensen. Ik hoop dat we allemaal snel roze nieuws krijgen
@moppie; Ik kan moeilijk cola met prik drinken, teveel colzuur erin voor mij. Maar als ik misselijk ben ik cola zonder prik drinkt, werkt het bij mij niet, heel raar, wat het werkte wel altijd voor de zwangerschap.
een nieuwe keuken helemaal leuk. hier nog steeds niet veel te vertellen. ik heb wel last van mijn buik ik had even het idee dat ik vandaag mijn ei had maar dat kan niet te vroeg. morgen even naar mijn temp kijken of het anders is. Het zal wel niet ik heb nog minstens een week. wij hebben wel een nieuw bed en ik ga er zo lekker tv in liggen kijken
NOD April 11/4 Jolanda1986 (4) 14/4 Nieke (7) én Loki (5) 24/4 Laikabasko (7) 25/4 JuJu ( 8 ) 28/4 DeLi (7) en Butterfly22 (7) NOD Mei 4/5? Hen (9) 5/5 Lautjep ( 8 ) 7/5 Tutsje (7) 8/5 Moppie1981 (4) NOD onduidelijk Jojogirl88 (PCO) Navlis Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Granta (februari 10 positief getest) SweetMiekie (februari 10 positief getest) Reintje85 (februari 10 positief getest) Macmazsy (maart 10 positief getest) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken) Jolanda ik vind dat je wel weer eens kan testen en Nieke en Loki hoe lijkt het bij jullie?
Ik denk dat ik vanavond/morgen ongi wordt. Vind het eigenlijk zo erg niet, het idee dat ik vanaf nu weer vreselijk in de spanning zit wéken lang maakt me niet echt positiever. Volgende maand zien we wel verder Ben iig al erg blij dat mijn temp weer helemaal normaal was en duidelijk een ei liet zien en dat mijn LF iig niet gekrompen is door de mk. De rest komt nog wel!
Daarnet een test gedaan deze was negatief, dus nog even afwachten nog geen gevoel dat de ongi aan het doorkomen is ofzo, Volgende week nog niet ongi even contact opnemen met me dokter denk ik vandaag 4 dagen overtijd, dus het is nog even afwachten misschien te weinig hcg in mijn urine.
Jammer Jolanda en Loki.. Jolanda nog even geduld hebben. Ik heb ook niet helemaal helder wat voor cycli je tot nu toe hebt gehad? Misschien nu een lange? (ik hoop datuurlijk zwanger!) Loki kan het me goed voorstellen, dat je nu nog niet helemaal 'klaar' bent voor een nieuwe zwangerschap. Ik denk dat als je echt terleurgesteld bent omdat je ongi bent geworden, dat je dan psychisch weer helemaal ervoor kunt gaan. Wel fijn dat je lichaam wel hersteld is! Hier: vanochtend ipv sensitest een babyboom (of hoe heet dat) ovutest gebruikt. En; knalpositief! Ik verwacht dus dat mijn ei vandaag springt net als altijd. (Dan zou hij morgen weer negatief moeten zijn). We zullen het zien, over twee weken!
ik ben 25 september gestopt met de pil. 1e menstruatie 11 december 2009 2e menstruatie 8 januari 2010 5 februari positief getest en 7 februari negatief getest 8 februari bloed laten prikken negatief ( verloskundige praktijk hier zei vroegtijdige miskraam gehad) 3e menstruatie 8 februari 2010 4e menstruatie 11 maart 2010 verwachte menstruatie was 11 april. Mijn cyclus was eerst 28 dagen en is sinds januari op februari 31 dagen geworden.
Juju: klopt. Tuurlijk had ik blij geweest met een positieve test, anders komen we nooit voorbij die 12 weken maar nu kan ik iig zonder nadenken weer een maand lekker in de tuin klussen (zwaar werk) en mwet mn pony de hort op met dit lekkere weer, dat zou ik anders niet meer durven. Maar over 2/3 weken gaan we net zo goed ons best weer doen tijdens mn ei . Jolanda: ik zal voor je blijven duimen, je weet nooit of je gewoon een laat ei hebt gehad!
Jammer Jolanda, hopelijk over een paar dagen toch positief.. En anders snel ongi worden en op naar de volgende ronde! Ook voor jou jammer Loki, maar inderdaad het kan nog. Geen bloed geeft moed. Ik kan me ook inderdaad wel voorstellen dat je nu even zoiets hebt van: volgende ronde is ook goed! Het moet allemaal even een plekje krijgen en je moet weer vertrouwen in je lichaam krijgen! Hier: Nog geen ongi te bekennen. Wel af en toe wat steekjes, maar niet echt ongi klachten. Als er morgenvroeg nog niets te bekennen is ga ik een testje wagen...