hier nog geen ongi pijntjes tot op heden maar ook geen positieve test maar alles kan nog. Ik geef de hoop niet op Hopelijk dat er iemand deze maand positief test
De duivels zijn hier nog niet gekomen, maar dat zal niet meer lang duren.. Net een testje gedaan maar die is helaas witter dan wit.. Ik had het weer zo gehoopt deze keer. We hebben ook geklust precies op de goede tijd... :x Ik baal er nu al van ook al zijn de duivels er nog niet.. Maar nu heb ik echt het gevoel dat ze wel gaan komen.
Ik begrijp je gevoel Nieke, klussen op het juiste moment en dat het dan nog niet lukt wat moet je dan nog meer doen? Ik voel met je mee... maar de duivels zijn nog niet te bekennen dus... Duim voor je.
Toen ik mijn vorige berichtje typte dacht ik heel nuchter.. Nu ben ik alleen maar emotioneel, zit hier te janken achter de computer. Ik weet dat het nog kan omdat ik nog niet ongi ben, maar ik durf gewoon echt niet meer te hopen. Nu denk ik echt: ik snap niet dat mensen het leuk vinden om zwanger te worden. Ik vind er niks leuks aan. Telkens weer die teleurstelling dat het niet gelukt is. Geen vertrouwen kunnen hebben in je eigen lichaam! Bang zijn dat een kindje krijgen niet voor ons weg gelegd is. Klinkt misschien allemaal heel zwaar vooral voor de mensen die nog langer bezig zijn, maar ik denk dat iedereen dit punt wel eens heeft als het niet wil lukken. En dan zeggen mensen die zelf snel zwanger geraakt zijn: het komt wel jullie zijn nog niet zo lang bezig. Dan baal ik helemaal!! sorry meiden, ik moest heel even mijn ei kwijt!!
@ de meiden die mogen gaan testen succes ik duim voor jullie geen bloed geeft moed hier nog geen ongi te bekennen 5 dagen overtijd snap er echt niets meer van gister een negatieve test in handen...ik denk zelf dat me lichaam me voor de gek houdt, wat ik eigenlijk niet hoop. Gister heel me keuken opnieuw ingericht vandaag me woonkamer doen, zaterdag lekker gourmetten met familie en vrienden bij ons thuis housewarming Volgende week beginnen met de tuin 8) en dan zijn we eindelijk klaar met verbouwen
NOD April 14/4 Nieke (7) én Loki (5) 24/4 Laikabasko (7) 25/4 JuJu ( 8 ) 28/4 DeLi (7) en Butterfly22 (7) NOD Mei 4/5? Hen (9) 5/5 Lautjep ( 8 ) 7/5 Tutsje (7) 8/5 Moppie1981 (4) NOD onduidelijk Jojogirl88 (PCO) Navlis Jolanda1986 Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Granta (februari 10 positief getest) SweetMiekie (februari 10 positief getest) Reintje85 (februari 10 positief getest) Macmazsy (maart 10 positief getest) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken)
Nummer 3 met geen ongi en een witte test meld zich: Wat een ellende! Mn banner begon zelf opnieuw dus die heb ik er maar even afgeknikkerd. Hoop dat ik vanacht ongi wordt, lf van 12 is meer als zat, cyclus is zo al lang genoeg en zwanger ben ik niet dus dan wil ik verder aan ronde 6, ggrr!
Heel herkenbaar Nienke.. Voor de buitenwereld is het zo normaal, zo logisch dat er gewoon kindjes komen... Even dacht ik dat het voor ons ook zo'n logisch verhaal werd, stoppen met de pil, 3 maanden later zwanger, klinkt allemaal ideaal. Inmiddels ben ik zo ver dat ik net zo lief een paar maanden stop, en weer even aan mezelf denk, maar ik weet dat de angst niet weg zal gaan. Het is geen kwestie van tijd, het wordt eerst zien en dan geloven... Gelukkig geef ik mezelf wel steeds meer ruimte, en wordt de termijn waarop ik zoiets heb van "Als het dan nog niet zo is lijkt me dat echt heel erg!" steeds verder weg. We kunnen er toch niets aan veranderen...
Zo ongi is vanacht doorgezet. Gewoon een LF van 13 Al zou ik er niet verbaasd van staan als het een vmk is geweest, mijn temp was precies hetzelfde als toen ik zwanger was en als ik de 2 tests bekijk is er op de eerste best een heel dun streepje te zien (al weet ik niet zeker of een indrooglijn van sensitest zo is of lichter moet zijn, mijn eerste 'test-test'uit oktober is voort zo geel daar valt niets meer vanaf te leiden ). Ach, met goede moed naar ronde 6!
hier een kort stukje van mij kan iemand even naar mijn temp kaartje kijken. ik snap er helemaal niets van heb deze maand braaf mijn temp in de computer gezet en vandaag weer. had niet het idee dat ik mijn ei al had gehad en toen ik vandaag mijn temp erin zette had ik hem opeens maandag gehad ( mijn verjaardag) ik snap er niets van. Dan zou deze maand mijn ronde weer 27 dagen zijn. Willen jullie even kijken of jullie er iets van kunnen maken. het is zo raar ben er deze ronde minder mee bezig omdat ik 18 mei naar de gyn ga maar nu ik die lijn net zag ben ik er weer even heel erg mee bezig. verder hoop ik dat april roze geeft. vanaf spetember is best wel lang hoor loki. je kunt als je zou willen al een afspraak bij de ha maken en je man laten onderzoeken. als je dat zou willen. heb vertrouwen in jezelf
Lautje: Begrijp niet helemaal wat je bedoelt? Zoals (wij allemaal ) zijn we in September begonnen. Al in december teste ik positief maar dit werd een MA met 11 weken. Zwanger worden lukt dus wel dus daar heb ik de HA/Gyn niet voor nodig voorlopig Over je tempkaartje: Het kan prima zijn dat dit je ei is geweest, ik ben er alleen nog niet zó zeker van. Even een paar dagen wachten, dan weet je wellicht meer. Kunt er nu toch niets meer aan doen
NOD April 14/4 Loki (5) 24/4 Laikabasko (7) 25/4 JuJu ( 8 ) 28/4 DeLi (7) en Butterfly22 (7) NOD Mei 4/5? Hen (9) 5/5 Lautjep ( 8 ) 7/5 Tutsje (7) 8/5 Moppie1981 (4) NOD onduidelijk Jojogirl88 (PCO) Navlis Jolanda1986 Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Granta (februari 10 positief getest) SweetMiekie (februari 10 positief getest) Reintje85 (februari 10 positief getest) Macmazsy (maart 10 positief getest) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken) Ik heb mezelf weggehaald ben vanmorgen heel vroeg ongi geworden... Had toch nog een beetje hoop na mijn negatieve test, maar helaas... Op naar ronde 8. Heb nog geen nieuwe NOD ingevuld, weet het nu even niet precies. Deze ronde was weer wat langer. NU weet ik dus ook dat dat wel vaker voor zal kunnen gaan komen doordat ik een lichte vorm van PCO heb, maar we wachten het af. Maandag bloed laten prikken, moest nog van de gyn als ik weer ongi werd. Als ik dan bel voor de uitslag vraag ik ook of ze toch nog de zwemmers van mijn vriend willen testen. Ik hoop het zo! Op dit moment heb ik echt zoiets van, waarom lukt het ons nou niet? Soms wil ik het liever gewoon opgeven, al die stress. Maar dan denk ik waarom we dit alweer doen en dan wil ik het zeker niet opgeven. Ik wil zoooooooo graag een beebje van ons samen! Dames die nog niet ongi zijn, nog even volhouden en hopelijk tetsen jullie snel positief!!
NOD April 24/4 Laikabasko (7) 25/4 JuJu ( 8 ) 28/4 DeLi (7) en Butterfly22 (7) NOD Mei 4/5? Hen (9) 5/5 Lautjep ( 8 ) 7/5 Tutsje (7) 8/5 Moppie1981 (4) 15/5 Loki09 (6) NOD onduidelijk Jojogirl88 (PCO) Navlis Jolanda1986 Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Granta (februari 10 positief getest) SweetMiekie (februari 10 positief getest) Reintje85 (februari 10 positief getest) Macmazsy (maart 10 positief getest) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken) Jammer dat je toch ook ongi geworden bent Nienke... Hopelijk willen ze zaadjes-testen! Mijn NOD is ook maar een ruwe schatting, ik stel hem wel bij zodra ik mijn ei gevonden heb
balen dat jullie naar de volgende ronde moeten. ik heb net even goed zitten kijken naar mijn schema op fertilityfriend en dit zit volgends het schema al 6 dagen na mijn ei dus dat zou betekenen dat mijn nod de 27e is. ik duf hem nog niet helemaal aan te passen dat doe ik woensdag of donderdag pas normaal zou ik dan mijn ei hebben maar als er dan geen verandering is dan pas ik hem aan.
Hey meiden, Balen dat jullie ongi zijn geworden. Er zijn nog een paar kanshebbers voor april!! Dus we duimen weer vrolijk verder. Ik denk dat mijn NOD begin mei gaat vallen ipv 28/4. Ik had eergister een vrij positieve ovu-test, maar nog niet zo donker als de controle streep. Gisteren was het streepje alweer bijna weg . Best gek. We wachten het maar weer af! Prettige zonnige zondag allemaal!