Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

twee eiige tweelingen in de familie? dat is nl. wel erfelijk:
    je vader kan zelf geen tweelingen verwekken omdat hij geen eisprong heeft, maar het is de dubbele eisprong die erfelijk is. je vader kan dit wel doorgeven aan jou, dus jij kan dan een dubbele eisprong hebben gehad en dus ook zwanger zijn van een tweeling.

Ik hoop zooooooooooooo dat ik als deel van een 2 eiige tweeling ook die dubbele eisprong heb en straks in verwachting ben van een tweeling, lijkt me echt super! (gewoon, omdat tweeling zijn super is!) hoewel ik van mn moeder weet dat het ontzettend zwaar is om er 2 tegelijk te krijgen...

2. steenbokje

Jammer dat je geen echo hebt gehad Mac... Nog eventjes geduld dus...

@Marscha: leuke foto's / leuke site!! :)

3. steenbokje

Knuff ;)

Doe wat jij denkt dat het beste is. Je blijft ons hopelijk wel af en toe op de hoogte houden he!!!

Ik heb hetzelfde gevoel, ookal is het nog maar ronde 4. Moet er niet zo obsessief mee bezig zijn! Temp nu deze ronde dus ook niet...

4. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @moppie; volgens de verloskundige is het niet helemaal duidelijk welke van de 2 erfelijk is, de 1 eiige of 2 eiige. Er wordt veel over gespeculeerd, maar niks is 100% zeker.

5. steenbokje

Bij ons alleen maar 2 eiig in de fam ..

Zow... weer heerlijk wakker worden met een bovenbuurman die boven de plee hangt... alles went ;)

6. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Leuk Marcha die mooie foto's, ziet er zo bijzonder uit.

@Mac spannend allemaal hoor, hoop dat je snel je eerste echo hebt.

@Loki ik heb erook wel over na gedacht om minder hier te zijn maar ik heb me voor genomen om elke ochtend hier even bij te lezen en voor de rest van de dag niet (wat natuurlijk niet altijd lukt) en voor de rest zit ik niet in ander topics of andere site. Hoop dat je zo nu en dan nog wel even langs komt om je verhalen te vertellen.

@JuJu vervelend dat je je niet fit voelt zo'n periode heb ik ook gehad, niks aan.

Hier niet zoveel nieuws, we zijn nog steeds opzoek naar ons ei 8)

7. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Hallo dames,
    Hier weer een berichtje van mij. Ook ik probeer me er niet meer zoveel mee bezig te houden. Al lees ik wel altijd trouw mee:)
    Hoe is het met de dames die bijna mogen testen?
    En weet iemand toevallig hoe het met Jolanda is?

8. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)

Hier is alles goed hoor butterfly, Mijn cyclus was 35 dagen pfff begin deze maand met ovu testen kijken of dat een beetje wilt helpen..Probeer zo min mogelijk op zwangerschap pagina's te komen omdat ik er anders te veel mee bezig ben.

Je leest dan weer dat mensen zo snel zwanger zijn enzo en dan ga ik al in een hoekje zitten mja gun het hun echt van harte.
    Alleen dan denk ik ow die zijn snel dan kunnen wij dat ook wel en dan ben ik er weer teveel mee bezig dus ik neem een stapje terug.

Wel lief dat je vraagt of iemand nog iets van me gehoord heeft :D
    een goed teken dat we toch bezorg zijn om elkaar en elkaar graag willen helpen.

Iedereen veel succes met het vinden van het ei, en veel klus plezier

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Tja ik begin nu toch ook wel een beetje zenuwachtig te worden hoor. En dat al na een half jaar.. als ik rationeel nadenk wéét ik dat we helemaal nog niet zo lang bezig zijn. Maar jeetje.. het lijkt of iedereen in ronde 3 of 4 zwanger raakt en dan voelt ronde 8 wel echt.. lang!
    Nog steeds bittere smaak in mijn mond. Voel me verder gelukkig wel al beter!

10. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    NOD April
    24/4 Laikabasko (7)

25/4 JuJu ( 8 )
    28/4 DeLi (7) en Butterfly22 (7)

NOD Mei
    4/5? Hen (9)
    5/5 Lautjep ( 8 )
    7/5 Tutsje (7)
    8/5 Moppie1981 (4)
    15/5 Loki09 (6)

NOD onduidelijk
    Jojogirl88 (PCO)
    Navlis
    Jolanda1986

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november 09 positief getest)
    Linnie82 (november 09 positief getest)
    Simone81 (december 09 positief getest)
    Fynn (december 09 positief getest)
    Marcha (december 09 positief getest)
    Jinne1982 (januari 10 positief getest)
    Granta (februari 10 positief getest)
    SweetMiekie (februari 10 positief getest)
    Reintje85 (februari 10 positief getest)
    Macmazsy (maart 10 positief getest)

Vlinders
    Navlis (december '09 MK 6 weken)
    Loki09 (februari '10 MA 11 weken)

We hebben nog 4 kansen op rode nieuws deze maand, meiden hoe voelen jullie je? En wat denken jullie?

11. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    #1291 butterfly22, 22 apr 2010
    Laatst bewerkt: 22 apr 2010
    @ Jolanda,
    Ik denk dat we nu allemaal wel zo'n beetje dat punt hebben bereikt.
    Het lijkt ook echt of dat iedereen om je heen snel zwanger word behalve jezelf. Maarja we kunnen niks anders dan geduld hebben en elkaar een beetje steunen hier.
    Iedereen heel veel suc-6

12. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Ik zit 6 dagen voor mijn nod en heb nog niet het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn.
    Normaal heb ik na mijn ei altijd wel last van mijn borsten en nu niet echt en dat ik er s'nachts meestal een keer uit moet om te plassen en dat heb ik nu ook niet. Tja en af en toe kleine steekjes onderin mijn buik, maar dat heb ik tot nu toe elke maand nog gehad. Verder s'morgens wel veel last van hoofdpijn, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik op dit moment veel last van stress heb omdat mijn oma slecht ligt.

13. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    goede middag dames,

Binnekort weer aan de klus haha.
    Alleen vanmiddag naar de winkel geweest en werd een beetje lichtjes in mijn hoofd en rond mijn middel krampen..Ben net 2 dagen van mijn ongi af :(:(

Beetje dubbel gevoel tijdens de krampen ook behoorlijk misselijk moet ik zeggen

14. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    heyhey,
    ik heb ook een tijdje hier meegekletst..
    er was toen veel gebeurd hier thuis met overleden familieleden(2x oma's)
    ik wou eventjes zeggen dat ik nu zwanger ben.
    liefs!

15. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    He moontje!

Wat vervelend dat je zo"n rot rijd achter de rug hebt...

Maar super nieuws van je zwangerschap! Gefeliciteerd!

16. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Ha meiden,

Loki;
    snap heel goed dat je even afstand neemt, voor mij hielp dat heel goed! Neem de tijd en hopelijk werkt het voor je en kun je het iets loslaten!

Mac;
    jammer dat je geen echo had!
    Wel leuke sites trouwens!

Juju;
    rationeel denken en gevoel zijn helaas bij mij twee uitersten, de ene dag kan ik me goed vinden bij het eerste, de andere bij het laatste en dan wordt ik vaak heel zenuwachtig, vooral als ik overal dikke buiken zie! :x
    Maar gelukkig overheest het idee dat we moed moeten houden!

Voor alle anderen; succes met de klus of het afwachten!

Hier;
    Spannend weekje, temp stijgt iets, maar zal blij zijn als deze ronde voorbij is, dan hoef ik van mezelf niet meer te tempen en neem ik 2 maanden echt rust... Deze maand mag ik van mezelf nog even hopen, daarna hoop ik het voor 2 maanden los te kunnen laten en dan naar de HA (ooh ga er al helemaal vanuit dat dit nodig is, maar hoop het niet!)

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Monntjee we hadden het al gezien: gefeliciteerd en geniet ervan!

Mijn NOD staat niet goed in het lijstje hij is twee dagen later denk ik. Heb er verder geen gevoel over. Wacht gewoon weer af ;)

18. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik vind het erg grappig om te lezen dat meer mensen een beetje afstand nemen.(ik vind het wel heel erg naar voor jullie dat het net als bij ons niet zo leukt nog) ik doe het ook. ik lees alleen hier en nog bij een onderdeel mee even verder even helemaal niets. ik heb nu ook 3 dagen niet gelezen. ik ken het gevoel 100%. ik baal er van mijzelf ook over.
    ik ben wel blij dat er meer mensen zijn met dit gevoel en dat wij het kunnen delen.

mijn ronde is een troep en ik snap er niets van.
    dag 12 volgends de computer mijn ei gehad maar dag 19/20 ook een dipje. ik heb de laatste rondes 35 dagen dus dan is dag 20 meer voor de hand. ik wacht gewoon tot 5 mei als het niet eerder komt.

19. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Hoe is het met de andere testers? Hopelijk snel wat roze nieuws

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja ik ben ook wel toe aan wat positiviteit! Kan er helaas nog niet aan bijdragen ;) Behalve dan dat we gisteren de hele dag druk zijn geweest in de tuin en ik daar nu héérlijk van aan het genieten ben!!! :D

Deel Deze Pagina