juju jij bent al over 2 dagen daar kunnen wij denk ik wel op wachten. heerlijk he in de tuin werken ik ga het zo doen. heb net even het huishouden gedaan. Ik voerde net mijn gegevens in op de site en nu ging hij naar dag 20. nu weet ik het zelf ook niet meer. ik wacht wel af.
Irritant he die onzekerheid. Maar het wel fijn dat je ongeveer weet wat je kunt verwachten. Ik bedoel 30 dagen is niet echt logisch in mijn rijtje, toch verwacht ik morgen niet ongesteld te worden omdat ik denk dat ik een laat ei heb gehad. Scheelt een hoop spanning!
Ik heb er echt ff helemaal geen zin meer in deze maand. Tempen, verplicht klussen als mn ei er aan zit te komen... echt niet leuk! Ik temp dus ook niet, en maak vriendlief alleen wakker als ik zelf echt zin heb! Denk dat het heel stil gaat worden in het topic als iedereen even op pauze modus gaat en overgaat op alleen meelezen... Laten we het een vroeg zomerdipje noemen @All: succes! Hoop hier wel snel roze nieuws te lezen!!!
Tja komkommertijd klinkt wel heel vreemd he Ik kom hier nog wel hoor, heb mijn 'vaste topics' waar ik rondkijk. Dusse van mij zijn jullie nog niet af
Ik beperk me alleen tot dit topic, heb wel een poosje meegekeken met anderen, maar gaf me niet echt rust... Hier ken ik jullie en jullie verhalen en da's ook veel leuker! Btw weten jullie hier ook heel veel, daarom ook meteen maar even een vraagje... Ze zeggen altijd dat je na een jaar proberen de HA eens op moet zoeken. Maar hebben ze het dan over 12 maanden of over 12 cylci? Dan mag ik namelijk in juli al verder als het dan nog niet raak is... Met mijn korte cycli zit ik dan namelijk begin juli al in de 12e ronde! Hier is nu verder alles rustig, zit op dag 15, maar heb nog niets gevoeld van een ovulatie oid. Temp is ook nog niet gestegen. Vorige ronde steeg mijn temp na dag 13 heel geleidelijk met 1 graad per 2 dagen tot aan dag 20. (van 36.3 tot 36.8) Daarna zakte ie weer en werd ik na 3 dagen ongi. Kun je ook een langzaam ei hebben ofzo? Dat ie niet meteen springt, maar even blijft hangen en dat m'n temp daarom zo langzaam stijgt? Klinkt een beetje gek allemaal, maar ik bedenk allerlei dingen om te verklaren waarom het niet lukt!
Ik blijf ook wel geregeld even bij kletsen en lezen hoor maar niet meer zoveel als ik deed, 3 keer per dag en dan het liefst uren de hele site door lezen... Ik wil het wat meer los laten maar jeetje wat is dat moeilijk. Zeker als je steeds meiden hoort die zwanger zijn... Vandaag ook weer 2, de ene gun ik het heel erg, de andere is al vreselijk voor haar 1ste kind, bah, waarom hun wel? Ik ben echt weer even in een depri mood, terwijl het zo lekker ging afgelopen weken Hen: Volgensmij bedoelen ze gewoon een jaar proberen, ongeacht hoeveel cycli je gehad hebt. Maar proberen of ze je al doorsturen kan altijd, toch? Juju: Spannend weer meid!
ik heb het bij mijn ha gevraagd en hij zei 12 rondes dan mag je komen. ze gaan ervan uit dat je na 12 maanden 12 rondes hebt gehad. Ze sturen je heus niet weg. Je moet zelf kijken of je het dan hoe dan ook al wilt want je moet niet. Ik lees bij 2 dingen mee en verder niets in het begin zat ik uren op deze pagina te lezen maar ik heb er nu niet zoveel zin meer in. even een vraag: wat doen jullie met drinken? Ik vind het soms zo lekker om een glas wijn te drinken. Ik heb het de eerst 7 maanden niet gedaan maar ik begin het nu wel een beetje beu te worden. drinken jullie af en toe een glas drank en drinken jullie ook nog na je ei. ik weet niet of het kwaat kan ik drink nooit meer dan 1 glas.
als ik straks weet dat ik zwanger ben dan stop ik hoe dan ook met drinken omdat ik denk dat dat niet kan. maar nu??
Vanaf je ongi tot je ei is het geen probleem toch? Zelfs in het eerste trimester, heb ik ergens gelezen, omdat jij en de kleine dan nog een aparte bloedsomloop hebben ofzo... Zodra ik een posi test in handen zou hebben zou ik inderdaad van mn (sporadische) wijntje afblijven
Hee Meiden, Lekker weekend gehad? Het was lekker warm weer al hadden wij in friesland wel wat sluier bewolking dus niet volop zon maar voor de rest was het wel lekker weer. Ik had zaterdag een positieve test en gisteren ook dus vandaag zal ik mijn eispring wel hebben al was mijn temp vanochtend nog wel hoog misschien heb ik mijn ei later vandaag, in de namiddag op avond? Hoe gaat het met de meiden die (bijna) mogen testen deze maand? Ik duim voor jullie want we moeten natuurlijk ons maandelijkste rose nieuws wel behouden . Fijne werkweek, denk voor vele een 4 daagse week (of minder) Liefs...
tutsje veel klus plezier vandaag. toch wel handig die ovu testen. ik denk dat ik het volgende maand ook maar ga doen. dan weet ik denk ik beter waar ik aan toe ben. welke gebruiken jullie dan ga ik ze alvast bestellen voor de volgende ronde. allemaal veel plezier met werken vandaag.
nou dames ik denk niet dat ik het roze nieuws ga brengen. Heb net (2dagen voor mijn nod) negatief getest.
je weet maar nooit het kan nog prima toch? blijf hoop houden. ik zeg het nu wel maar ik kan het zelf ook niet. ben nu al bezig met volgende ronde en ik moet nog 9 dagen. het gevoel is gewoon niet goed. ik ben vandaag thuis gebleven van mijn werk. het giga buikpijn, last van mijn darmen en koppijn. hier baal ik van als een stekker. mijn temp is ook weer omlaag. hoe kan dat nu?
Ik geniet gewoon van mijn roseetje bij de bbq hoor.. ik 'zuip me niet klem' (om het zo maar uit te drukken) maar ben het zat me helemaal te moeten aanpassen. Ik kijk wel verder als ik een posi test heb. Over posi testen: mijn lijf is zich weer keurig aan het voorbereiden op mijn ongi. Het klopt precies: 4 dagen van tevoren pijnlijke tepels, 1 a 2 dagen van te voren buikkrampen. Ga er dus weer niet van uit deze maand.. zucht..
@Drank; Aan het begin dronk ik ook bijna niet. Was bang dat het kwaad zou kunnen als het raak zou zijn. Maar ondertussen drink ik af en toe gewoon wat. Als ik een verjaardag/feestje heb drink ik 1 of 2 wijntjes. Niet teveel. Het zwanger kunnen zijn, zit toch wel in mijn achterhoofd. Ze zeggen dat je helemaal niets moet drinken als je zwanger probeert te worden, omdat de eerste weken heeeeeel belangrijk zijn. Maar goed het duurt nu al zo lang, dat ik niet meer constant alles ervoor opzij zet! Voor hetzelfde geldt duurt het nog maanden...... (ik hoop het niet!!) @Hier; Ik heb alweer een week ofzo last van mijn buik. Geen ongi krampen, maar een trekkerig en pijnlijk gevoel. Ook al een paar dagen heel erg afscheiding, die sinds vandaag wat bruiner is geworden. (Sorry voor de details ) Ik denk dus dat het niet raak is, maar wacht het einde van de week even af. Dan zien we wel weer verder.
Spannende tijd voor veel meiden! We zullen zien wie koninginnedag alcoholloos gaan vieren .. (IK! IK! IK!!!!! IK WIL!!!! )
NOD April 24/4 Laikabasko (7) 25/4 JuJu ( 8 ) 28/4 DeLi (7) en Butterfly22 (7) NOD Mei 4/5? Hen (9) 5/5 Lautjep ( 8 ) 7/5 Tutsje (7) 8/5 Moppie1981 (4) 15/5 Loki09 (6) NOD onduidelijk Jojogirl88 (PCO) Navlis Jolanda1986 Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Granta (februari 10 positief getest) SweetMiekie (februari 10 positief getest) Reintje85 (februari 10 positief getest) Macmazsy (maart 10 positief getest) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken) @JuJu ik hoop het niet voor je dat de duivels komen, ik duim voor je. @Deli je hoort wel vaker dat vrouwen bruinverlies hebben en toch zwanger blijken te zijn dus het kan nog alle kanten op @Butterfly en Laika hoe is het met jullie. Duim voor rose nieuws in April!!!