Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Omelet, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Dank je lieve Tuts!!

2. jerami

jerami Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,007
    0
    0
    Zuid Holland
    Juju gefeliciteerd!!!!! De testen zijn overduidelijk hoor!!!!!!!
    Wat is het dan balen dat je het nog niet kan vertellen (tenminste tegen een live iemand!)

3. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Nee en ik wil ook niet over de telefoon aan mijn vriend vertellen dat ie papa wordt.. dus nog 2 hele dagen en 1 hele nacht mijn mond houden. Gelukkig heb ik jullie!!!

4. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Dank je trouwens ;) Ik blijf maar naar mijn banner staren..

5. Tutsje

Tutsje Bekend lid

Oct 5, 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Heel erg begrijpelijk JuJu :D Je pendels zijn in ieder geval wel uitgekomen, nu is het geen verassing meer of het een jongen of een meisje wordt ;)

6. laikabasko

laikabasko Actief lid

Jan 6, 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    Gefeliciteerd JuJu!!! nog even volhouden en dan kunje het aan je vriend vertellen. Geniet er lekker van!

Hier nog niets te vinden. Ik wacht nog maar ff af denk ik

7. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

Jan 9, 2008
    901
    342
    63
    Female
    @JuJu
    GEFELICITEERD meid.Geniet er lekker van.
    Gelukkig al 1 iemand die deze maand roze maakt.

Hier vanmorgen getest. Maar zoals ik als wist helaas negatief:(
    Nu even mijn ongi afwachten en dan zal ik mijn nieuwe nod op het lijstje zetten.

@andere testers
    Heel veel suc-6. Ik blijf voor jullie duimen.

8. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

Aug 11, 2009
    3,946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Lieve JuJu

Ik lees nog regelmatig mee op dit forum en na dit berichtje zit ik gewoon te janken op de bank (ik = emo doos!) Wat een geweldig nieuws meid! Ik vind het zo ontzettend fijn voor je!
    Wel naar dat je het je man / vriend pas morgenavond live kan vertellen, maar dan kun je wel iets leuks voor hem kopen om te geven tijdens jullie gesprekje. :)
    GEFELICITEERD lieve JuJu, het is je van harte gegund!

Dikke knuffel,
    Caitlin

9. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Caitlin wat een ongelooflijke lieve reactie! Dank je wel!

Liaka en Butterfly: het kan nog voor jullie! Ik was gistermiddag nog overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Ik blijf voor jullie duimen!

Hier begin ik me langzaam zorgen te maken.. het is nog zó pril en natuurlijk heb ik net deze maand wél een wijntje gedronken bij de bqq en me niet zo strikt aan de eetregels gehouden..
    Pff..

10. Tutsje

Tutsje Bekend lid

Oct 5, 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    NOD April
    24/4 Laikabasko (7)
    28/4 DeLi (7) en Butterfly22 (7)

NOD Mei

5/5 Hen (9)
    5/5 Lautjep ( 8 )
    7/5 Tutsje (7)
    8/5 Moppie1981 (4)
    15/5 Loki09 (6)

NOD onduidelijk
    Jojogirl88 (PCO)
    Navlis
    Jolanda1986

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november '09 positief getest)
    Linnie82 (november '09 positief getest)
    Simone81 (december '09 positief getest)
    Fynn (december '09 positief getest)
    Marcha (december '09 positief getest)
    Jinne1982 (januari '10 positief getest)
    Granta (februari '10 positief getest)
    SweetMiekie (februari '10 positief getest)
    Reintje85 (februari '10 positief getest)
    Macmazsy (maart '10 positief getest)
    JuJu (April '10 positief getest)

Vlinders
    Navlis (december '09 MK 6 weken)
    Loki09 (februari '10 MA 11 weken)

Hoe staat dit JuJu? :D

11. jerami

jerami Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,007
    0
    0
    Zuid Holland
    @juju; maak je maar geen zorgen hoor. Ik had de zondag voor ik teste nog een half bakje filet american en brie op, die dinsdag teste ik positief, heb toen ook even zitten denken van k*t, maar vk zei al snel dat dit niet uitmaakte, zolang ik nu maar netjes aan de eetregels zou houden.

12. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Héél vreemd Tuts.. héél vreemd ;)

13. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

Feb 3, 2010
    1,116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Juju van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap toch nog roze nieuws deze maand..

Deze maand gestart met ovu testen tot nu toe nog geen ei gevonden (eigenlijk pas 2 mei volgens de berekeningen maar je weet het nooit kan altijd vroeger komen),
    Zijn er eigenlijk nog meer meiden die ovu testen gedaan hebben en daardoor zwanger zijn geraakt?

14. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Ikke ;) Maar ik weet mijn ei al vanaf ronde 3 dat is dus de 5e ronde met ovutesten dat ik zwanger werd. Vond het zelf erg prettig: wist precies wanneer mijn ongi ging komen en je klust ook goed. Scheelde mij een hoop onzekerheid.

15. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

Feb 3, 2010
    1,116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    oke dat geeft me toch goede hoop nu..

Alleen in mijn omgeving zijn sommige mensen een beetje aan het zeuren:(, een vriendin van me heeft al een kleine en die weet nu dat we bezig zijn en ja ik heb behoorlijk overgewicht het enigste wat ze van begin af aan zegt ja je moet afvallen want dikkere vrouwen raken bijna niet zwanger...Dan denk ik soms misschien heeft ze gelijk misschien moet ik drastisch gaan lijnen ofzo om de kansen te vergroten.

Maar dan lees je weer op internet op sommige forums dat er ook dikkere meiden/vrouwen zijn die binnen no time zwanger raken.

Wordt er soms heel erg onzeker door door die opmerkingen.

16. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,056
    2,861
    113
    Gefeliciteerd Juju! Stiekem volgde ik jou nog een beetje (heb ooit even meegeschreven hier en dacht ook en korte LF te hebben) en nu ben je zwanger!!! Super, mooi voorbeeld haha.

17. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

Jan 9, 2008
    901
    342
    63
    Female
    NOD April
    24/4 Laikabasko (7)
    28/4 DeLi (7)

NOD Mei
    5/5 Hen (9)
    5/5 Lautjep ( 8 )
    7/5 Tutsje (7)
    8/5 Moppie1981 (4)
    15/5 Loki09 (6)
    26/5 Butterfly22

NOD onduidelijk
    Jojogirl88 (PCO)
    Navlis
    Jolanda1986

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november '09 positief getest)
    Linnie82 (november '09 positief getest)
    Simone81 (december '09 positief getest)
    Fynn (december '09 positief getest)
    Marcha (december '09 positief getest)
    Jinne1982 (januari '10 positief getest)
    Granta (februari '10 positief getest)
    SweetMiekie (februari '10 positief getest)
    Reintje85 (februari '10 positief getest)
    Macmazsy (maart '10 positief getest)
    JuJu (April '10 positief getest)

Vlinders
    Navlis (december '09 MK 6 weken)
    Loki09 (februari '10 MA 11 weken)

Mijn ongi is doorgebroken dus heb het lijstje even aangepast

18. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

Jul 10, 2006
    1,373
    0
    36
    @ Juju, vind het zo onwijs leuk voor je :D Was helemaal blij toen ik je berichtje vanochtend las! Onwerkelijk allemaal he? Het lijkt me echt moeilijk om je mond te houden tegenover je vriend, kan me voorstellen dat je het in het eggie wil vertellen en niet over de telefoon! Hopelijk is het snel morgen!

@ Jolanda, ik ben zwanger geraakt in de eerste ronde dat ik ovutesten gebruikte. Aangezien mijn ei dus blijkbaar heel vroeg was hebben we de keren ervoor (2 rondes) echt verkeerd geklust. Met de ovutesten was alles veel duidelijker en zaten we blijkbaar meteen goed ;)

@ hier: Hier gaat het nog allemaal niet zo lekker. Vanochtend bij de fysio/bekken therapeut geweest. Ik heb typische BI klachten, dit zal niet verbeteren maar eerder zwaarder worden gedurende de zwangerschap. De erge pijn die ik momenteel heb in zo'n beetje mijn hele bekken komt door een ontstekingsreactie in de gewrichten, dit moet met rust wel afnemen. Met 2 weken moet dit echt al beter zijn. As. maandag mag ik weer komen voor wat oefeningen ed. Ze heeft me geadviseerd om de komende week nog rust te nemen en hierna 1/2 dagen te gaan werken. (20 uur p/w) De werkzaamheden die ik nu doe (40 uur, zittend werk) zijn niet bevorderlijk voor de situatie.

Vanmiddag maar meteen even langs het uitzendbureau geweest. Zij reageerde gelukkig heel fijn en gaan e.e.a. doorspreken met mijn werk. Het scheelt dat ik de meiden bij het uitzendbureau goed ken, het zijn oud collegas (heb daar als intercedent gewerkt) en zij kennen mij ook goed. Heb normaal gesproken een ziekteverzuim van 0,0. Ik zal volgende week waarschijnlijk op gesprek moeten bij de arbo om eea door te spreken. Morgen zal ik ook wel horen hoe ze op mijn werk reageerde.

Pfff, echt allemaal balen. Zeker nu ik mijzelf niet ben, maak me zo ontzettend druk en ben ook zo emo op het moment... Ik moet eens leren om me om dit soort dingen niet druk te maken! Ik maak nu juist een hele leuke periode mee, daar moet ik van genieten ;)

19. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Balen Butterfly :(

Wat leuk dat je reageert Lief! Ik volg ook een aantal mensen en ben vereert dat ik een van de jouwe was/ben.. Hopelijk is het voor jou ook snel raak!

Jolanda: tja een gezond gewicht is wel erg belangrijk en overgewicht én ondergewicht dragen niet bij aan je vruchtbaarheid. Dus afvallen is in jou geval altijd beter, maar goed dat weet jezelf ook wel natuurlijk. Volgens mij moet je doen wat goed voelt voor jezelf!

20. lautjep

lautjep Niet meer actief

#1360 lautjep, Apr 28, 2010
    Last edited by a moderator: Apr 28, 2010
    juju GEFELICITEERD wat leuk voor je. Ik zou mij nergens zorgen over maken en gewoon gaan genieten een beetje wijn kan geen kwaad ik zal er alleen nu wel mee stoppen.

mijn temp is vandaag behoorlijk omlaag gegaan en ik heb buikpijn ik denk dat de rode dagen er weer aan gaan komen. dan is mijn ronde redelijk normaal.

Share This Page