Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Auch BI klinkt niet goed.. hopelijk nemen je klachten af de komende weken en reageert je werk wat beter.. Vervelend meid!

Lautje ik hoop dat ie weer gaat stijgen de komende dagen, al vrees ik een beetje als ik vergelijk met je vorge maand.. toch blijf ik duimen!!!

2. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ JuJu: nog 1 nachtje slapen en dan kun je het je vriend morgenavond vertellen! Ik vind het gewoon spannend voor jou, hahaha!

@ Jolanda: ik ken ook iemand die al heel lang behoorlijk overgewicht heeft, maar in ronde 2 na jaren pil slikken zwanger is geworden en nu inmiddels moeder is. Zelf dacht ik ook dat het bij haar wel even zou duren, mede door haar gewicht, maar blijkbaar zegt dat toch niet alles...
    Doe wat voor jou goed voelt, dus als dat afvallen is, dan ga je daar voor!
    Mocht je echer ooit in de MMM komen (hoop het niet!) dan zal er wel van je verwacht worden dat je afvalt, want boven een bepaald BMI doen ze voor zover ik weet niet zoveel.
    Maar het is natuurlijk niet gezegd dat je niet zwanger kan worden, dus als ik jou was zou ik vooralsnog van het positieve uitgaan en doen wat voor jou goed voelt!

Liefs,
    Caitlin

3. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    He Caitlin, wat lees ik in je onderschrift? Gaan jullie het nog eens proberen? :)

4. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Juju; GEFELICITEERD!!!
    Spannend dat je het nog aan je vriend moet vertellen. Kun je er wel van slapen? ;)

@Marcha; Wat vervelend voor je! Hopelijk gaat het snel beter met je. En idd probeer zo veel mogelijk te genieten hoor!

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja dat viel mij ook al op Caitlin!

6. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Hee JuJu grote dag vandaag, nu mag je het grote nieuws eindelijk delen met je vriend, erg leuk :D Ben je iets speciaals van plan?

Laika en Deli hoe lijkt het krijgen we meer rose nieuws?

@hier eingenlijk niet zoveel te melden, ik zit op het wachtbankje 8)

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nou lieverds, het zal jullie niets verbazen maar ik kwam er vanochtend dus achter dat ik nog steeds niet ongi ben geworden. En toen ik een sensitest deed kwam er direct een tweede streep.

ik voel me ongesteld: regelmatig krampen in mijn buik (blijf zitten klientje :() en mijn borsten doen een beetje zeer. Verder niets, gewoon wat ik altijd heb. En ik merk dat waar ik de twee streepjes bij anderen erg veelzeggend vind, kan ik bij mijzelf het verband tussen streepjes en een zwangerschap nog steeds niet echt leggen...
    Verder zitten nadenken (vannacht geen oog dichtgedaan dat begrijp je) dat ik misschien toch op dag 18 mijn ei heb gehad omdat ik vind dat ik wel erg duidelijke testen heb voor 11DPO (gisteren) en 12 DPO (vandaag). Niks niet turen ofzo. Hij was vandaag trouwens weer ietsje donkerder dan gisteren!
    Ik zit hier nu met heel groot "hoi papa" op mijn buik geschreven. Vanavond als ik thuis ben vriendlief verleiden en dan komt ie dat vanzelf tegen.. Super spannend!

Tot zover mijn gigantische egobericht. Heb me ingeschreven bin de januaimama's maar voel nog niet de behiefte om daar te schrijven. Ik klets lekker met jullie mee (ik beloof, mijn ellenlange monologen houden op, ik ga weer MEE-kletsen ;)) en blijf heeln hard duimen!!!

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oeh zien jullie mijn banner? Nog maar 254 dagen te gaan ipv 255 :)

9. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Spannend hoor Juju! Her was het voor pas echt waar toen ik een digi test deed waar ook echt 'zwanger' op kwam te staan. Daarvoor was het nog zo onwerkelijk.
    Ik had die krampen trouwens ook nog hoor na mn posi testen. Maar ze zeggen dat de ongi pijntjes veel lijken op de zwangerschapspijntjes (en natuurlijk andersom!)

10. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Haha Juju, herken het helemaal! Ik heb echt be-lach-e-lijk veel testen gedaan... :) Mijn vriend werd er zelfs niet goed van op een gegeven moment! Toch kon ik het maar niet geloven! Naarmate de weken vorderde voelde ik me wel steeds zekerder, zoiets heeft tijd nodig! In het begin werd ik echt nerveus van ieder pijntje of dingetje, toch horen die er gewoon bij.

Ben super benieuwd hoe je vriend reageerd!! :D Leuk om hem op zo'n manier te verassen!!

Hoe is het met de andere dames die al mogen testen? Nog nieuws?

@ hier: Weer een nacht super slecht geslapen... Doe geen oog meer dicht lijkt het wel. Bekken voelt nog niet echt beter, zal nog wel even tijd nodig hebben. Vandaag zal ik wel een telefoontje krijgen van mijn werk, ben benieuwd. Net al wel het UWV aan de lijn gehad, gelukkig een super lief vrouwtje!

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    DeLi jij maakt het ook wel spannend hoor: volgens je banner ben je overtijd!

12. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Ik al een tijdje niet meer gelezen maar nu zat ik dat je zwanger bent JuJu!! Super gefeliciteerd... Hopelijk blijft alles goed gaan en kunnen jullie lekker van de zwangerschap gaan genieten...

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dank je ik hopo het ook! Vanmiddag clearblue gedaan en die geeft 2-3 weken zwanger aan (4-5 weken dus). Daar klopt geen hout van, vooral omdat het ongeconcentreerde urine was zeg maar. Maar goed, mag de pret niet drukken natuurlijk ;)

Bekijk bijlage 68530

14. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Juju WAT GEWELDIG!!!
    Echt super gefeliciteerd!!! Zit hier ook echt met tranen in mijn ogen. *dikke knuffel!*

Dat geeft moed!!

Geniet ervan!!

15. lautjep

lautjep Niet meer actief

juju wat een genot dat je zoveel mooie testen hebt.

Nu even een ego stukje van mij:
    Mijn temp is omhoog vandaag 36.7 dat is heel erg mooi. alleen jammer dat mijn buikgriep ( lees veel kotsen) maar niet stopt. ik wordt er helemaal gek van. bij alles ga ik over mijn nek.
    Verder wel veel buikpijn alsof ik ongesteld moet worden. even afwachten maar.
    Nog mensen die gaan testen dit weekend??

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja Lautje had gezienn dat je temp weer omhoog is gegaan! Spannend hoor! Ik duim voor je dat hij hoog blijft (en natuurlijk dat je je snel wat beter voelt.. :))

17. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik duim ook dat de temp hoog blijft zit natuurlijk pas op dag 9 na mijn ei of dat 17.
    ik gok maar op 9 nog 5 dagen en dan ga ik testen als het nog kan/ nodig is. ben wel nieuwsgierig naar het hele verhaal van je mannetje.
    is hij heel erg geschrokken?? ( als blijf niet als verdrietig/bang)
    ik ga lekker op de bank hangen kom morgen nog wel even hier voordat ik naar het drop ga

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Okay dan het verhaal ;) Was op tijd terug vanmiddag. Bedacht me: hij heeft niets met streepjes. Dus ik een digitale test gedaan. Met middagurine, dus ik dacht misschien heb ik nog wel te weinig hCG ofzo.. maar dat ging dus goed! Ik als een gek foto's maken enzo (hihi) kwam mijn vriend al thuis. Had hem gesmst of hij niet te laat thuis wilde zijn omdat we elkaar al 3 dagen niet hadden gezien.
    Ik naar beneden huppelen, geef hem een kus. Zeg: moet je mijn shirt eens omhoog doen! Hij: ? en toch maar doen. Stond "hoi papa!" op. Hij kijkt me aan, vol ongeloof: ben je zwanger? He? Wat leuk!
    Ik helemaal door de dolle heen, hem de testen laten zien, hij stond maar wat te grinneken vol ongeloof. Het dringt pas langzaam tot een door. Inmiddels is het eerste spaargeld voor de babykamer al gestort door hem. Hij wil een lijstje maken met wat we allemaal nodig hebben.. Net zei hij: ik schrok wel hoor. Had me helemaal niet zo beseft dat als jij zwanger zou raken, ik papa zou worden. (zucht hihi)

Nadeel is dat hij ervan overtuigd is dat ik nog nergens last van kan hebben omdat dat nog te vroeg is. Ik zit inmiddels met mijn slobberbroek aan omdat mijn spijkerbroek niet dicht kan door de opgezwollen darmen, heb mega last van krampen :)() en mijn borsten doen ook steeds meer zeer. Zijn reactie: zit allemaal in je hoofd schat! Grr.. naja alles op zijn tijd ;)

19. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Hey JuJu,

Super gefeliciteerd! wat een geweldig nieuws weer even.

Hier gaat alles zijn gangetje, ben wel weer begonnen aan ovutesten en hij word al positiever (dag23):( naja maandag naar de gyn ben erg benieuwd wat er dan gaat gebeuren, van de eerste afspraak verwacht ik weinig dan alleen even ons verhaal doen en heel misschien alvast bloed prikken ofzo.
    Fijne Q-dag iedereen! wij gaan het gezellig in Bleiswijk vieren.

Liefs....

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Juju:
    Gefeliciteerd meid, het is je zo gegunt!!!! Je vriend moet vast even wennen, daar heb jij al 2 dagen de tijd voor gehad! Dat vanalles voelen zit wrs ook tussen de oren (ik kon met 5 weken mijn spijkerbroek ook al niet meer dicht en toen ik met 11 weken hoorde dat het fout was lukte het weer prima :p) maar dat geeft helemaal niets, lekker van genieten!

*gaat weer in het mee-lees-modus om wat afstand te nemen* ;)

Deel Deze Pagina