That's the spirit! Ik begrijp dat het dus echt rood is. Super blen! Deze ronde duim ik voor jou een supersnelleinnestelingsbeeb!
Nee juju, het is roze-rood... Helaas! Vind het heerlijk om hier te spuien, manlief hoort het namelijk wel aan, maar snapt er het fijne toch niet echt van... Ik hoop ook nog steeds dat het niet doorzet, maar ik geef het weinig kans, bleeeh!
Haha we zitten tegelijk te reageren! Die supersnelle beeb is wel nodig dan ja! Maar we gaan ervoor! Ik duim voor jou dat je je ei vindt!
NOD januari 25/1 Granta (3) 27/1 Reintje85 (4) 29/01 Macmazsy (4) NOD februari 02/2 SweetMiekie (4) 03/2 Butterfly22 (4) 04/2 JuJu (5) 15/2 Tutsje (4) 16/2 Nieke84 (5) 17/2 Moppie1981 (1) 18/2 Doritoo (5) 19/2 Marv (5) 19/2 Hen (4) 20/2 DeLi (5) 21/2 priscillaq (6) 24/2 Navlis (4) NOD onduidelijk Moontjee (2) Jojogirl88 (PCO) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Loki09 (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Zag dat aankomendemama weer een nieuwe banner heeft gestart en neem aan dat ze dus -helaas- ongesteld is geworden. Heb haar van de lijst gehaald maar ze is natuurlijk meer dan welkom haar NOD er weer op te zetten! (rond 20 feb?) Reintje85 is vanaf 29 december niet meer op het forum geweest. Hoop dat ze aan het genieten is van een positieve test vandaag!!!
@ Hen Dank je! Ik hoop dat mijn ei gewoon geweest is Het kan nog een innestelingsbloeding zijn he.. (ik weiger nu al negatief te worden )
@JuJu hoop voor je dat je volgende week een positieve test in handen hebt, ondanks dat je niet wist dat je ei was toch goed geklust zei je toch? Dus wie weet...
Dag 16 ei, dag 15 en 17 geklust. Maar blijven het voorlopig maar even om de dag doen voor de zekerheid
Haha tja het scheelt dat het ook geen vervelende bezigheid is .. Zit me de laatste tijd wat te verdiepen in wasbare luiers. Hoe schattig is dat! Echt super cute. Mocht ik zwanger raken ga ik daar toch serieus over nadenken (niet alleen omdat het super cute is, ook vanwege milieu en de centjes. En tja wassen doe je toch )
Hee Dames Hier even iets heel vreemds; ik heb mn NOD alvast doorgegeven voor ronde 5 omdat ik afgelopen vrijdag beetje last had van bruin bloed en dan word ik ook meestal ongi, maar nee hoor; nog steeds nikssss!! Mn eisprong was zo rond 9 januari en ik zou dus afgelopen zaterdag ongesteld moet zijn geworden. Heb al 4 zwangerschapstesten gedaan maar alles negatief. Heb nu alleen 's ochtends een klein beetje last van wat bruinverlies, vanochtend ietsjes rood, maar echt maar heel minimaal. Vreemd he? Ik temp ook sinds vrijdag 's avonds, en dat blijft ook steeds constant. Weten jullie of je een ongi over kunt slaan ofzo? Of dat je weleens gewoon echt super weinig bruinverlies kunt hebben en dat dat dan je ongi is... Fijne avond allemaal en sorry voor het egoberichtje
Hee Marv dat klinkt vreemd.. Je zit nu rond dag 34? Ik zou het nog een weekje aankijken en als je dan niet echt ongi bent en geen positieve test hebt (wat ik wel hoop natuurlijk!) even naar de huisarts gaan. Oh en je volgende rond start pas bij rood bloed verlies!!! (ik zeg: er is roze hoop )
Helaas weer een hoop ongewild en ongewenst rood en bruin Helaas meiden, volgende ronde meer succes! Ik vind dat er veel te weinig roze nieuws is deze maand hoor . Apart toch, stiekem hebben er echt veel last van een korte LF. Mijne was ook maar 10 (2e ronde 11, 3e ronde weet ik niet..). Frustererend iets is dat... Je hoopt iedere maand op 2 dingen, óf zwanger óf iig een langere LF....
Hmz, moet me toch misschien eens gaan verdiepen in al die afkortingen en fases enzo. Wat houdt die korte LF in? Dat is niet goed lijkt me? @Marv: hoop voor je dat het bruinverlies met innesteling te maken heeft en dat je binnenkort posi test! @Hier: cyclus dag 8 is voorbij. ik ga proberen om mn temp wat bij te houden. de afgelopen dagen zat ik rond de 36.5. grote kans dat ik morgen en overmorgen vergeet te tempen trouwens ivm vroeg opstaan voor werk.
LF is de fase die na je eisprong zit tot de dag van je ongi. De dag van je ei wordt als het goed is wel meegerekend. Ik geloof dat zolang hij 10 of hoger is dat het goed zit, wordt hiij korter dat heeft de eicel geen tijd om in te nestelen (als ik het goed zeg hoor ) Zelf heb ik altijd een LF van 14 dagen, 1x 15 dagen gehad, maar hij blijft gelukkig heel regelmatig bij mij.
morning ladies, 2 day is my last day @ work.....voel me al heel bevrijd.. Daarnaast nog geen duiveltjes, voel ook niet dat het eraan zit te komen, meestal heb ik al een week voor de tijd kramp in mn buik. Moet zeggen dat ik met mezelf de afspraak had er niet teveel mee bezig te zijn, maar stiekem ben ik dat wel..en het wordt elke maand wel een klein beetje meer. ik wens jullie een hele fijne dag.. liefs
Wat zeg je nu mac?? De dag van de eisprong wordt meegerekend??? Maar dat betekent dat ik een LF van precies 10 dagen heb!! Joepiejeee! *bouwt klein feestje in d'r eentje* Ik telde namelijk vanaf die dag, maar ik heb 18/1 mijn ei gehad en gisteren kwam mijn ongi... (Dus dat is 18/1=dag1, 19/1=dag2, 20/1=dag3, 21/1=dag4, 22/1=dag5, 23/1=dag6, 24/1=dag7, 25/1=dag8, 26/1=dag9, 27,1=dag10) Sorry, ben nogal visueel ingesteld, dus als ik iets niet werkelijk voor ogen zie, geloof ik het niet... Omdat deze ongi nog steeds niet goed is doorgezet (maar een aantal keer wat roze en rood bloed en ietwat bruin er tussendoor) vind ik eigenlijk wel dat ik kan zeggen dat ik een krappe LF van 10 dagen heb toch?? Ach ja... je moet jezelf een beetje hoop geven....
Granta; super je laatste dag! Lekker hoor! Enne, ik spreek dat ook iedere keer met mezelf af... Normaal gesproken kan ik me goed aan afspraken houden, maar afspraken met mezelf kom ik niet zo goed na, blijkbaar... Succes nog vandaag hè!
heb nog even op het internet gelezen en zie opeens op een site staan dat de eisprong zelf als een aparte fase wordt gezien. Dus dan zou die mee meetellen bij de LF. Sorry Hen Vind dat het op veel sites onduidelijk wordt verteld.
Op welke site las je dat dan? Ik ben namelijk ook even aan het rondsnuffelen, maar inderdaad veel onduidelijke site en ook tegenstrijdige berichten! Maar als je eisprong meetelt met je LF, dan is dat toch alleen maar positief voor mij?