@Juju; Wat geweldig allemaal meid! Super! @Hier; Last van bruine afscheiding en denk dus dat mijn ongi door gaat breken. Nog geen kramp ofzo, dus wacht het maar af. Fijne Q-day allemaal!
hier weer even een berichtje van iemand die wacht. Heb net een test gedaan. Snap er alleen niets meer van. Er kwam een licht streepje te voorschijn. Net de gebruiksaanwijzing gelezen en dan zou ik wel zwanger zijn. De streep is nu alweer weg. Ik weet het niet meer. Bel denk ik maandag de HA maar eens. Heb het idee dat het gebied rond mijn tepels wel donkerder en groter wordt. Nog maar even afwachten dus.
laikabasko ik zou over 2 dagen nog even een test doen mogelijk dat je dan meer ziet. Ik blijf hoop hebben mijn temp bleef vandaag hoog. het kaartjes lijkt er goed uit te zien( maar ik moet wel zeggen dat ik er geen verstand van heb). heb alleen nog steeds de buikgriep ( lees kots griep) mogelijk dat de temp daardoor hoog blijft. Nog 4 dagen en dan weet ik denk ik meer. deli hopen dat het niet doorzet en dat je toch zwanger bent
Ben ik er even een paar daagjes niet, is er een half topic vol gespamd! @Juju: GEFELICITEERD! @Caitlin: jij niet alleen hoor, zit ook ff een traantje weg te pinken, zo blij voor JuJu!!!! @Marscha: sterkte met je bekken! hoop echt dat de pijn draaglijk blijft! @Lautje: beterschap!!! @Laika: spannend!!! === @Hier: geen nieuws tot zo ver, zit mn ongi af te wachten...
@ Navlis: hopelijk kan je gyn wat met je lange rondes, zo lang wachten op je ei lijkt me erg frusterend @ Loki: dank je wel! Ja er zal vast een deel tussen de oren zitten.. dat weet ik ook wel. Hopelijk voel jij je snel weer goed genoeg om regelmatig langs te komen! @ DeLi: ik hoop dat je ongi wegblijft, heb je normaal ook donker verlies voor je ongi? @ Lautje: een hoge temp geeft hoop.. wie weet! @ Moppie: dank je! Wat leven jullie toch lief mee Veel spanning dus.. wei weet dit weekend nog meer roze nieuws?
Hallo, Hebben jullie allemaal een leuke Q-day gehad? Hier breekt mijn ongi helaas echt wel door. Heb op het moment erg buikpijn en kramp. Jammer hoor. Was gisteravond zo teleurgesteld, dat ik in tranen ben uitgebarsten. Pffffff. De wens om samen een kindje te krijgen is zo groot, dat de teleurstelling iedere maand groter wordt! Ik hoop dat de pendel voor mei uitkomt.
NOD April 24/4 Laikabasko (7) NOD Mei 5/5 Hen (9) 5/5 Lautjep ( 8 ) 7/5 Tutsje (7) 8/5 Moppie1981 (4) 15/5 Loki09 (6) 26/5 Butterfly22 31/5 DeLi (8 ) NOD onduidelijk Jojogirl88 (PCO) Navlis Jolanda1986 Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november '09 positief getest) Linnie82 (november '09 positief getest) Simone81 (december '09 positief getest) Fynn (december '09 positief getest) Marcha (december '09 positief getest) Jinne1982 (januari '10 positief getest) Granta (februari '10 positief getest) SweetMiekie (februari '10 positief getest) Reintje85 (februari '10 positief getest) Macmazsy (maart '10 positief getest) JuJu (April '10 positief getest) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken)
gister ben ik toch rood bloed gaan verliezen en nu komt er nog bruin temp blijft hoog maar ik ga er toch vanuit dat ronde 9 begonnen is. helaas. gister bij ons ook tranen en verdriet. mijn man en ik hebben besloten even een maandje of 2 niets even niet proberen, hopen en denken en dan in de zomervakantie beginnen wij weer. Ik zal mij dan ook even niet hier laten zien/ horen omdat wij er even niet meer mee bezig gaan. allemaal heel veel sterkte en ik kom denk ik nog wel af en toe kijken.
@ JuJu & Marcha; ik hoopte al een tijdje dat mijn ex en ik weer samen zouden komen, maar net vroeg hij of ik weer zijn vriendin wilde zijn! Het is vandaag precies 4 maanden geleden uit gegaan en we hebben ooit ook op de 1ste van de maand iets met elkaar gekregen, dus wat dat betreft is het wel een speciale dag / datum vandaag We zijn erachter gekomen dat we eigelijk toch niet zonder elkaar willen en dat het feit dat we ons heel vriendschappelijk voelen met elkaar helemaal niet iets negatiefs hoeft te zijn. Dat is tenslotte de basis van een goede relatie en we kunnen erg goed met elkaar communiceren, iets wat ook wel heel belangrijk is! Me happy, hahaha! Voor de meiden die op het wachtbankje zitten; ik ben benieuwd! Voor de meiden die even wat afstand nemen*dikke knuffel* Ik hoop dat jullie tijd van zwanger worden snel komt! Liefs, Caitlin
Kan iemand me vertellen waarom de site zo raar doet? Ik kan alleen maar reageren op berichten van een aantal dagen geleden en ook alleen deze berichten bekijken!
Ha meiden, mijn vorige berichtje was nodig om op de goede pagina te komen... De laatste 2 dagen doet de site bij mij raar. Daarom reageerde ik maar even op een oud berichtje. Op die manier kom ik weer op de eerste pagina terecht en kan ik weer gewoon berichten plaatsen... Heel gek, maar ik ben er! Caitlin; super dat jullie weer bij elkaar zijn! Tussen mijn man en mij is het ooit ook eens 6 maanden uit geweest en we zijn inmiddels al een hele poos gelukkig getrouwd, dus! Laika; heb je al wat meer nieuws voor ons??! Lautje; snap je heel goed! Ik hoop dat ik hier ook de kracht voor heb in mijn volgende cyclus! Hier; heb m'n ups en downs... Voel me de laatste tijd over het algemeen een beetje somber. De hoofdreden daarvoor is dat onze kinderwens nog niet in vervulling is gegaan... Ik heb in mijn leven nog nooit iets voor niets gekregen en dat klinkt heel negatief, maar heb overal altijd hard voor moeten 'vechten'. Mijn kinderwens is de grootste wens die ik altijd heb gehad en de laatste 2 maanden komt bij mij telkens de gedachte op; 'waarom mag dit dan ook niet zonder problemen lukken...?' Momenteel weegt dit even erg zwaar voor me... Afgelopen nacht kreeg ik ook nog eens dezelfde buikpijn die ik m'n vorige cyclus ook kreeg, 3 dagen voor mijn ongi kwam. Als dit nu weer het geval is, zou ik een cyclus hebben van 22 dagen en een LF van 8 dagen. Zou betekenen dat het allebei steeds korter zou worden... Zie het momenteel gewoon dus even niet zitten... Hier van me af praten en het idee dat ik maandag of dinsdag naar de HA ga, stelt me gelukkig wel iets gerust, dus ik blijf hier nog wel even actief!
Sorry Deli, vergat jou helemaal...; Balen meid, maar idd misschien brengt ronde 8 voor jou ook geluk en je pendels voor mei zijn positief dus we houden moed!
Wat herkenbaar allemaal en wat vervelend om te lezen Lautje: tot juni meid! Hopelijk eerder, natuurlijk, met goed nieuws! Hen: de moed niet opgeven hoor. De ronde is pas over als je bloed ziet. Ik herken je angst heel goed, veel mensen vinden het spannend omdat ze denken zwanger te zijn, ik was hoofdzakelijk bezig met mijn LF de hele tijd. Ik duim voor je meid! (de site doet bij mij trouwens niet vreemd, geen idee hoe het kan?) Laika: nieuws? Caitlin: gefeliciteerd! goed om te lezen!!! Hopelijk vanaf nu lang en gelukkig samen! Hier: vannacht gedroomd dat ik heel veel rood bloed verloor en een miskraam kreeg Werd helemaal in paniek wakker, wat wel vreemd is want ik voel nog niet zoveel met deze zwangerschap (heb ook helemaal géén symptomen). Het besef begint écht te komen en dat is eerlijk gezegd doodeng..
Hè bah, juju, niet meer van die vreemde dromen maken hoor! Wel gek idd dat je niks voelt, ik stel me er heel wat van voor, maar eigenlijk merk je er dus gewoon niks van en dat lijkt me idd ook doodeng! M'n temp was vanmorgen ook weer gezakt, dus stiekum heb ik de hoop voor deze ronde toch een beetje opgegeven. Morgen even afspraak maken bij de HA, hoop dat ik snel terecht kan, want maak me toch echt een beetje zorgen over mijn hormoonhuishouding. Pijnlijke borsten (echt heel pijnlijk, meer als dat ik ooit heb gehad), pijnlijke buik, ontzettende jankbuien. Dat is iets wat ik helemaal niet van mezelf gewend ben en wat ook de afgelopen maanden steeds erger wordt... Hopen dat ie wat tips heeft of me misschien al doorverwijst... Fijn zondag allemaal nog! Ik zit hier lekker met een fleecedeken op de bank terwijl m'n mannetje lekker pannenkoeken voor me bakt!
@ Hen & JuJu; dank jullie wel, we gaan er weer helemaal voor samen! @ JuJu; meis, niet van die rare dingen dromen hoor... Alhoewel dat ook echt iets voor mij zou zijn. Ik denk dat mocht ik ooit zwanger worden, ik (zeker in het begin) heel erg bang zou zijn dat het fout zou gaan. Ook omdat mijn ervaringen van mijn werk niet echt bijdrage aan een rustig gevoel. Maar probeer wat vertrouwen te krijgen in je lichaam, ondanks dat je (nu nog) niks voelt. Dat komt vast sneller dan je denkt en dan denk je terug aan deze klachtenloze periode @ Hier; net voetbal zitten kijken met mijn vriend. Hij is voor Ajax en aangezien die net naast de titel grijpen is hij niet zo heel erg happy, hahaha! (Jullie ook 'last' van voetbal kijkende mannen?) Liefs, Caitlin