Whahaha, ja, dat kan ik me helemaal voorstellen JuJu! Opzich valt het hier nog wel mee, de hoop is alweer verzet naar de bekerfinale donderdag Zo zie je maar, dat mannen zich met hele andere dingen bezighouden dan vrouwen Liefs, Caitlin
Gelukkig is die van mij geen voetbalfan, dus geen last van rothumeur van zijn kant! Zit inderdaad op het wachtbankje, fijn idee dat iedereen zo hard voor me hoopt en duimt!! Bedankt! Ik hou jullie op de hoogte! Liefs
Ik breng geen roze nieuws. Gister is alsnog mijn ongi doorgebroken na 41 dagen. Heb daarom geen nieuwe banner neer gezet omdat ik niet weet wat mijn cyclus is. Ga vandaag bellen met de ha voor een afspraak. Alles even bespreken. Weet dus ook niet wat mijn nieuwe NOD gaat worden.
Meiden waarbij de duivels zijn gekomen echt balen Ik ken het gevoel, je hebt op de juiste momenten geklust en dan nog komen de duivels, hoe kan dat nou? en hoe moeten we de volgende ronde dan klussen, erg klote!!! Caitlin wat ontzettend leuk voor jullie dat jullie weer samen zijn en er weer helemaal voor gaan, super!!! Hier gelukkig gaan voetbal man en een spannende week voor de boeg hoop dat de duivels niet komen * duim * duim * duim
Balen Laika; Goed dat je belt naar de HA! Hoop dat het voor jou ook allemaal wat duidelijker wordt! Ik heb namelijk vanmiddag een afspraak en ik hoop dat ik ook iets wijzer wordt, alleen in mijn geval dan van mijn korte cyclus... Tuts; Spannend!! Ik duim voor je! Hier; Op 't werk... Computer-prut aan het doen... Niet mijn ding en dus snel afgeleid, vandaar dat ik hier afleiding zoek!
Hallo! @ Deli & laikabasko , he balen meiden! Hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk.... laikabasko, hopelijk kun je snel terecht bij de huisarts en krijg je snel meer zekerheid. @ Hen: Succes bij de arts! Ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen! @ Caitlin: Super dat jullie weer bij elkaar zijn @ hier: Om 12.00 opnieuw een afspraak bij de fysio... Het gaat nog niet echt beter, loop nog steeds mank en alles doet zo'n beetje zeer. Zitten, staan, liggen, lopen, ik weet gewoon niet wat ik met mezelf aan moet Echt balen hoor.... Doe 'snachts geen oog dicht en de dagen duren opeens zo laaaaaang...
@ Juju, ik heb helaas ook veel vervelende dromen gehad... Nog steeds trouwens... Ik probeer maar niet te veel te lezen, ik ben erg goed in mezelf gek maken... Ik had trouwens ook bijna geen symptomen hoor, pas met een week of 7/8 werd ik echt moe en af en toe misselijk. Met de 12/13e week was dit weer weg maar begon ik een buikje te krijgen. Inmiddels voel ik de kleine natuurlijk en dat is een hele geruststelling!
Daar kan ik nu al niet op wachten Marcha.. Het voelt nu als een eeuwige NOD: steeds die krampjes en ik kijk steeds of ik niet toch nog ongi ben geworden. Heel irritant. Ik duim voor iedereen!!!
Hen succes bij de dokter vandaag. Marcha wat vervelend dat je zoveel pijn hebt, hoop voor je dat het snel weer beter met je gaat. JuJu heb je al een afspraak gemaakt bij de dokter? Liefs...
Nee ik ga wel de verloskundige en MvM bellen voor een afspraak. Volgens mij hoef ik niet naar de dokter toch? Het is allemaal nog zo pril.. Hen succes meis!!!
@Hen; hoe was het vandaag bij de dokter? @ Laikabasko; wat vervelend dat je ongi toch is doorgebroken.. Hopelijk kun je snel terecht bij de HA! @ Tutsje; Dank je wel! Jij veel sterkte op het wachtbankje deze week. Ik zal met je mee duimen! @ March; Dank je wel Jij veel beterschap met je BI klachten. Lijkt me erg vervelend om daar nu al zo'n last van te hebben. Ik kan met helemaal voorstellen dat de dagen nu lang duren en de gebroken nachten niet prettig zijn. Sterkte! @ JuJu; naar mijn weten hoef je niet naar de HA als je zwanger bent. Volgens mij alleen bij twijfel testen oid Succes met het vinden van een VK praktijk (of heb je er al 1 op het oog?) @ Hier; ik lees net een mailtje van een vriendin met de vraag hoe laat ik er vanavond ben. In mijn agenda staat echter niks, dus ik had helemaal nergens op gerekend en zit al in mijn badjas op de bank, hahaha! Maar ergens kan ik me nu onze afspraak wel herinneren, dus zo maar weer in de kleren en naar haar toe Liefs, Caitlin
Haha hup in de benen dan! Altijd gezellig Heb eerste afspraak met vlos nu staan. Ben dan al 11 weken (ze doen alleen afspraken op donderdag om een of andere redenen en dan geef ik cursus dus ik kon niet eerder). Heb mezelf beloofd dat alles goed gaat we rond 8 weken een pretecho mogen om te kijken of het goed zit.. Tot die tijd geduld hebben. Hadden jullie ook de hele tijd buikkrampen? Net zelfs steken.. Vind het maar niets hoor.
@Caitlin; wat fijn dat jullie weer samen zijn!! @Juju; Spannend je eerste afspraak. Veel mensen gaan wel eerst naar de HA. Deze geeft vaak wat informatie/folders wat misschien wel prettig is. @Laika; Jammer van je ongi! Meiden mei wordt onze maand!! We gaan ervoor! @Marcha; Vervelend voor je dat je klachten niet minder worden. Hopelijk wordt het beter met de therapie. Wat heeft de fysio vandaag gezegd? @Hen; Spannen je zit bijna op je NOD. Nog geen ongi-klachten? Duim, duim, duim. @Tutsje; Voor jou ook spannend. Nog harder duimen. @Hier; Gelukkig ook geen voetbal man. Vind ik helemaal niet erg! Mijn onig neemt weer wat af en nu weer wachten op mijn ei. Maar dat duurt altijd zo lang. Ik ga gewoon weer door met de ovu-testjes. Iedere maand is mijn cyclus anders en met de wisselende diensten van mijn vriend is het wel makkelijk om te weten wanneer je "moet".
caitlin wat geweldig dat jullie weer bij elkaar zijn, hopenlijk kunnen jullie ook gauw weer voor een kleintje gaan klussen. Hier: vandaag voor het eerst naar de fertiliteits dokter geweest, wat een k&*#t wijf:x we waren 5 min te laat ivm met file en een opengebroken weg en ik moest nog een ponsplaatje laten maken. Meteen van ja ja dat zijn smoesjes en ik heb maar 5 min omdat jullie een kwartier te laat zijn had om 10v3 een afspraak en ik was er om 5v3 en toen moesten we nog maar even in de wachtkamer gaan zitten. had echt een beetje het idee dat ze dacht dat ze heel wat was omdat we haar "nodig" hebben om zwanger te worden. Maar goed voor de rest ging het wel, morgen moet ik meteen starten met tempen en volgende week dinsdag krijg ik een folikel meting, ook moet mijn mannetje dan zijn zaad inleveren en word dat ook meteen gecheckt. Heb wel meteen bloed moeten laten prikken en ik neem aan dat ik ook daar volgende week de uitslag van krijg. Hoe en wat verder weet ik eigenlijk nog niet omdat ze maar 5 min de tijd had. maar goed volgende week zal ik wel wat meer te horen krijgen wat de verdere stappen zijn. liefs...
Hen: Snap je gevoelens heel goed. Ookal zijn onze dingen niet hetzelfde, mijn gevoel is ook zo.. Hopelijk heb je eer daags geweldig nieuws... Caitlin: Wat super leuk dat jullie weer samen zijn!!! Misschien sluit je je binnenkort weer echt aan hier? Moppie: Je NOD nadert, wat denk/voel je?? Goed geklust? Laikabasco: Rot hoor, zo'n wisselende cyclus... Tutsje: Ook al bijna testdag! Hoe staat het er bij jou voor? Marcha: ppff, iedere keer als ik je banner zie kan ik me nouwelijks beseffen dat ik ook zover geweest zou zijn. Misschien moet ik dat ook maar niet willen beseffen, dat is beter Vervelend dat je al BI hebt, 'ik zou graag ruilen' is vast een overbodige opmerking Navlis: Balen dat ze zo bitchy deed, misschien is dat de volgende keer beter? Wel fijn dat ze het meteen zo serieus nemen! @Hier: Mn ei is vandaag of morgen. Gister een mooi donkere ovu-test en we hebben mn ei goed benut, hopelijk met effect! Verder weinig te melden, veel in de tuin aan het klussen, lekker
Meiden, allereerst bedankt voor jullie medeleven! Erg lief!! Vanmiddag dus voor het eerst naar m'n nieuwe huisarts geweest en voor zover ik nu kan beoordelen is het een schat! Ik zou eerst zijn vrouw krijgen (het is een huisartsechtpaar), maar zij had nog een patient voor mij en hij was al klaar... Ik dacht, nou vooruit dan maar! Hij vroeg eerst netjes of ik dat wel wilde, maar ik ben altijd mannelijke huisartsen gewend geweest, dus vond het niet erg. Hij liet me eerst rustig mijn verhaal doen en was echt super begripvol! En jullie geloven het nooit, binnen 10 minuten had ik een progesteronkuur in mijn handen om m'n LF te verlengen! Hopelijk zal dat de klachten na mijn eisprong ook verzachten. Ik krijg het nu eenmalig om te kijken of het werkt. In mijn volgende cyclus mag ik daarom niet zwanger worden, omdat niet zeker is wat de bijwerking is van het medicijn zijn. De hoop is dan dat mijn cyclus, als ik het 1 keer gebruikt heb, het daarna allemaal een beetje in het gareel komt. Toen ik vervolgens vroeg dat als het niet zou werken, wanneer ik dan terug moest komen zei hij: je moet gewoon komen wanneer jij vindt dat het niet goed voelt en dan kijken we verder. Echt zo'n goed gesprek had ik zo'n eerste keer niet verwacht, heb er echt een goed gevoel bij! Nu is het dus afwachten geblazen! Heb nog steeds hoop dat er helemaal geen volgende cyclus komt en dat ik dus helemaal niets hoef te gaan slikken, want heb nog geen ongi gezien, maar als ie komt, moet ie morgen komen, dus nog 1 dagje duimen meiden! Hou jullie op de hoogte! Voor alle anderen op het wachtbankje, ik duim ook voor jullie! Liefs
Hee Deli weet het eigenlijk niet ik hoop natuurlijk heeel erg dat het deze ronde raak zou zijn maar als de duivels niet zijn gekomen deze week (duim * duim * duim) ga ik zaterdag testen. Ik denk dat iedereen dat wel heeft dat als je NOD eraan komt je van alles voelt wat je normaal niet voelt, dus afwachten Veel klus plezien Loki Hen wat leuk dat je zo'n leuk gesprek hebt gehad bij de huisarts en natuurlijk hopen we dat je niks hoeft te slikken Navlis weet je hoe dat gaat die folikel meting, ik heb namelijk geen idee hoe het gaat, ben wel benieuwd. JuJu als ik zwanger mag zijn (duim * duim * duim) dan ga ik eerst wel langs de huisarts, hij zou me dan denk ik wel wat informatie geven want ik heb geen idee welke verloskundig hier allemaal in de buurt zitten. Hoe zit het met de NOD meiden van onze lijst? Zal zo eerst de lijst weer even naar boven vissen. Liefs...
NOD April 24/4 Laikabasko (7) NOD Mei 5/5 Hen (9) 5/5 Lautjep ( 8 ) 7/5 Tutsje (7) 8/5 Moppie1981 (4) 15/5 Loki09 (6) 26/5 Butterfly22 31/5 DeLi (8 ) NOD onduidelijk Jojogirl88 (PCO) Navlis Jolanda1986 Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november '09 positief getest) Linnie82 (november '09 positief getest) Simone81 (december '09 positief getest) Fynn (december '09 positief getest) Marcha (december '09 positief getest) Jinne1982 (januari '10 positief getest) Granta (februari '10 positief getest) SweetMiekie (februari '10 positief getest) Reintje85 (februari '10 positief getest) Macmazsy (maart '10 positief getest) JuJu (April '10 positief getest) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken) Tataaa daar is die weer!!!
@tutsje, Bij mijn weten doen ze dat gewoon via een inwendige echo. Ik heb gister even het info boekje doorgelezen en wat ze alleemaal gaan doen als je eenmaal in dit traject zit. Nou er zit 1 onderzoek ij daar word je niet vrolijk van maar goed het is niet anders. Dan gaan ze contrast vloeistof in je baarmoeder spuiten en je eileiders doorspuiten. Dan krijg je al pijnstilling mee en die moet je 2 uur voor de tijd nemen, en iemand anders moet met je naar huis rijden