Zit me ineens te bedenken dat ik de vorige keer toen het topic te vol werd, dezelfde kuren kreeg... Zou dat nu weer het geval kunnen zijn?
NOD Mei 5/5 Hen (9) 7/5 Tutsje (7) 8/5 Moppie1981 (4) 15/5 Loki09 (6) 26/5 Butterfly22 31/5 DeLi (8 ) NOD juni 4/6 LaikaBasko ( 8 ) NOD onduidelijk Jojogirl88 (PCO) Navlis Jolanda1986 Lautjep Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november '09 positief getest) Linnie82 (november '09 positief getest) Simone81 (december '09 positief getest) Fynn (december '09 positief getest) Marcha (december '09 positief getest) Jinne1982 (januari '10 positief getest) Granta (februari '10 positief getest) SweetMiekie (februari '10 positief getest) Reintje85 (februari '10 positief getest) Macmazsy (maart '10 positief getest) JuJu (April '10 positief getest) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken) Heb Lautje even bij NOD onduidelijk gezet. Zag in het Nod Mei topic dat ze ongi is geworden. @Hen en Tuts: wij zijn aan de beurt!!!
@Tutsje: Hier ook hoor, steeds buikpijn en niet 100% voelen... Verder nog steeds geen wachtbank kwaaltjes behalve een innige relatie met het toilet sinds donderdag. snap er niks van... voel me verder prima??? Wanneer wil jij gaan testen Tutsje? @Juju: Ow meis... hoop zo dat het goed blijft gaan! Kan het niet gewoon te maken hebben met je baarmoeder die ruimte aan het maken is? Zoiets heb ik wel eens gelezen... Misschien de VK bellen voor een spoedecho? Hoewel er op deze termijn weinig te zien zal zijn vrees ik... @Navlis: 46 is inderdaad een erg lange cyclus. Ik hoop dat er snel wat aan gedaan wordt! Wel fijn dat jullie al terecht kunnen voor verder onderzoek! @Hen: Ik ook! Ik wil nu gewoon ongi worden! Ben het zat! Hoewel mijn nod pas morgen zou zijn als ik uit ga van 26 dagen... Zo vervelend gewoon, dat wachten!!! Maar ik hoop voor jou op een langere LF! Ik heb bijna niet getempt dus weet niet wanneer mn ei is geweest. Heb wel een kunstmatig kruis gezet op FF, gegokt waar mn ei is geweest al kan ik daar niet van uit gaan. Ach, we zien allemaal wel... hopelijk heb ik geen buikgriep ofzo! Eergister even bij de ouders van een vriendin geweest. Vader was net beter, moeder lag nog op bed met buikgriep. Maar bij mij is het donderdag al begonnen en heb voldoende eetlust, voel me niet ziek, alleen die verdomde darmen! Echt vervelend... Heb dat nog nooit zo lang gehad. Jullie er ervaring mee?
Ik ben van plan zaterdag te gaan testen en maar hopen dat de duivels dan nog niet langs zijn geweest. Oh was het alvast maar zaterdag het duurd nog zo lang... Zaterdag zijn we ook 400 dagen getrouwd dus dat makt het natuulijk nog leuker Maar ja... eerst wachten tot zaterdag. Wann ga jij testen? Liefs...
Ook zaterdag op zn vroegst. Had vanmorgen ook wel willen testen maar heb me ingehouden. Morgen en overmorgen vergeet ik het vast doordat ik om 7u in de auto zit naar het werk ps. Waar in Friesland woon jij? (ongeveer?) Zal ik vast al wel eens hebben gevraagd maar mn geheugen is een zeef
Uurtje geleden wat donkerder slijm gespot, maar niet echt bloed ofzo... Toen ik net ging, was het weer helder... Ooow ik ben echt erg! Had ik maar een vensterje op mijn buik....: 'Zwanger/niet zwanger'.... Ik vind gewoon dat ik na 9 rondes eindelijk wel eens of een normalere cyclus mag hebben, of gewoon zwanger mag zijn! Toch?
Heb je helemaal gelijk in Hen erg vervelend dat wachten. Wanneer gooi jij er een test tegenaan? ... Spannend ...
Denk vrijdagmorgen... Dan heb ik waarschijnlijk ook de meeste kans op een duidelijke positieve test. Die gaan uit van een cyclus van 28 dagen en dat zou bij mij 9 mei zijn, dus 7 mei is twee dagen eerder, dus als het raak is, moet ie dan positiever dan positief zijn, haha! En vrijdag ben ik lekker vrij, dus dan heb ik er meer rust voor. Als ik het doe, voordat ik naar mijn werk ga, lijkt me dat niet prettig... Als het raak is, loop ik waarschijnlijk de hele dag met zo'n grijns op mijn gezicht dat mensen zich vast af zullen vragen waarom... Als het niet raak is, moet ik de hele dag een grijns geforceerd op mijn gezicht krijgen en da's ook niks!
volgens mij kan je nu ook al posi testen Hen, ik ook trouwens... haha ik moet plassen zal maar snel gaan voordat ik eerst de test mee ga nemen...
Haha, ja ik weet dat het nu al wel kan, maar ben echt te bang voor een teleurstelling... HELP! Ik hoef mezelf niet te bedwingen om een test te doen, waarschijnlijk meer mezelf dwingen, zodat ik van de onzekerheid af ben!
Whaaah duimt voor Hen en Tuts en Moppie!!! (extra speciaal voor Hen, korte LF-ers moeten elkaar steunen ) Hier wat gerustgesteld door het topic. Pff wat een gedoe..
Oké... het iets donkerde slijm waar ik het eerder over had, is inmiddels nog donkerder geworden met een iets rode gloed... Hè, wat een fijne details! M'n hoop is dus een beetje vervlogen... Of is dat te vroeg? Als ik nu een test doe en het is niet met ochtendurine, heb ik dan nog wel een goed resultaat? De huisarts zei trouwens dat je op het moment dat iets roze verlies hebt, je dat de eerste dag van je menstruatie moet noemen... Betekent dan ik een LF van 9 dagen heb. Meestal heb ik eerst wat roze verlies en de dag erop breekt het echt door met rood en heel heftige krampen. Ik rekende dat als m'n eerste dag... Als ik dat nu weer zo zou doen, zou ik een LF van 10 dagen hebben (als het morgen pas doorbreekt). Maar als ik afga op wat de huisarts zegt, zou het echt vandaag zijn... Grrr waarom duurt het niet gewoon altijd 2 dagen langer, dan had ik al die vragen niet gehad, bleeeeh!
eerste dag helder rood moet je aanhouden volgens FF en de dames hier op het forum... balen dat het lijkt door te breken Hen
@ Hen, Tutsje & Moppie1981; ik vind het zo spannend voor jullie meiden, ga heeeeel hard duimen dat jullie allemaal een mooie test in handen hebben zaterdag! @ JuJu; ow meis, wat ontzettend naar dat je zulke krampen hebt en dat je je zo onzeker voelt! *Hele dikke knuffel* Bel anders even de verloskundige of de HA om te vragen wat het kan zijn en want je nu moet doen?! Ik denk aan je en duim heel hard dat het goed blijft gaan! @ Hier; vanochtend met vriendlief een gesprekje gehad over hoe nu verder. Hij is nog wel een stuk terughoudender dan ik (en dan ik had gehoopt) maar ja, misschien ook wel iets verstandiger Ik heb in mijn onderschrift gezet wat we uiteindelijk hebben besloten en eigelijk ben ik er wel blij mee! Fijne (bevrijdings)dag allemaal. Liefs, Caitlin