Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Deli: Is het gelukt om wat info te vinden anders gewoon even de huisarts vragen.

Hen: Wat een verhaal zeg!Hoop voor je dat je mannetje snel weer beter word. Heb je een beetje kunnen slapen?

Liefs...

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh Hen dat is helemaal niet fijn! Hopelijk voelt je mannetje zich snel weer helemaal goed. Jeetje dan schrik je ook zeg.. pff..

Enne dames, ik hoop helemaal niet op een ongi voor jullie drieeen ;)
    DeLi: er is op dit forum een specifiek topic over zwanger worden met schildklierproblemen! Even de zoekfunctie gebruiken misschien. (ik ben helemaal afgehaakt bij huisartsen, maar als je zo'n topper hebt als Hen zou ik dat ook proberen ja :))

Hier: gisteren preventief een paracetamol ingenomen ('s avonds nemen mijn krampen toe) en vannacht heerlijk geslapen zonder teveel buikpijn. Hopelijk was de paniek om niets en gaat ergens in deze zesde week het hartje kloppen van ons kleintje.
    Mijn vriend vond het toch wel erg spannend allemaal. Hij vroeg wanneer we volgende week nou naar het hartje gingen kijken. Toen ik zei dat we dat echt niet voor 8 weken gingen doen had hij echt zoiets van: wow, dat is nog écht lang!
    (je begrijpt waarom 11 weken echt te lang is ;))

3. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    @ Hen: jeetje, wat zal jij geschrokken zijn :$!! Dat is even heftig zeg... Wens je man maar beterschap!

@ Juju: Fijn dat je nu een nachtje goed doorgeslapen hebt :) Fijn ook dat de krampen wat gezakt zijn! Probeer je niet te veel op te fokken, hierdoor worden de krampen alleen maar erger! Er staan op i-net zoveel rot verhalen, natuurlijk is dit de realiteit maar je kunt jezelf er ook helemaal gek mee maken... Ik ben op een gegeven moment gewoon gestopt met lezen. Was er zo belachelijk veel mee bezig, iedere keer naar de wc rennen, dagelijks testen etc. Gewoon proberen te genieten dus! Het gaat allemaal al snel zat!

Wat betreft de vroege pretecho, ik kan me voorstellen dat je haast niet kunt wachten! Ik zat destijds ook in dubio omdat wij zo lang moesten wachten. Uiteindelijk toch gewacht tot we met 11+2wk de termijnecho kregen ;) Heb je al een afspraak gemaakt voor een pretecho?

@ de bijna testers: En ? Al nieuws?

@hier: Vanmiddag weer een afspraak bij de fysio. Helaas hersteld het allemaal niet zo snel en zit ik nog steeds hele dagen op de bank :x Lopen gaat moeizaam en ook rechtop zitten is nog pijnlijk. Balen hoor... Voel me ook klote tegenover mijn werk en maak me hier behoorlijk druk om....

4. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Iedereen; bedankt voor jullie lieve reacties! Ik ben zo blij met onze keuze. Het voelt erg goed en we zijn alweer volop bezig met praten over de toekomst :D Heerlijk!

@ Hen; Balen van je nega test.. Maar geen bloed geeft moed,toch?!

Wat een ontzettende k*t avond heb jij achter de rug zeg, jeetje *dikke knuffel* Ik kan me voorstellen dat je je helemaal rot bent geschrokken en dat je dan even niet meer weet wat te doen. Bij je eigen man is het zeker anders dan bij een onbekende. Pffff, vandaag maar even lekker rustig aan meid!

En bedankt voor de tip qua stoppen met de pil. Ik heb het daar al over gehad met mijn vriend. Gelukkig weet ik uit ervaring dat mijn cylcus gelijk weer op gang komt met eisprong en al en ik ben pas sinds januari weer aan de pil, dus ik denk dat het met ontpillen wel meevalt (heb ik eigelijk nooit last van gehad. Ben nl 3 jaar geleden ook eens gestopt en over gegaan op een koperspiraal en toen kwam mijn cyclus ook gelijk goed op gang) maar misschien pas ik de stopdatum nog iets naar voren aan ;)

@ Moppie; ik heb nog nooit gehoord dat je ovulatietijd seizoensgebonden is... apart!

@ Marcha; wat naar dat het allemaal nog niet zo wil met je BI klachten... En dat je je druk maakt over je werk begrijp ik helemaal, maar bedenk wel; jij kunt hier zelf niks aan doen! Het is geen onwil van jouw kant.
    Ik vraag met trouwens iets af. Je gaat 03-08 trouwen zie ik, maar dan ben je toch al 36+ zwanger? Erg leuk, maar wel gewaagd! ;)

@ DeLi; heb je al wat informatie kunnen vinden over een traagwerkende schildklier en zwanger worden? Ik ben benieuwd!

Liefs,
    Caitlin

5. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Ow en voor de (bijna) testers; *duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*

6. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    NOD Mei
    5/5 Hen (9)
    7/5 Tutsje (7)
    8/5 Moppie1981 (4)
    15/5 Loki09 (6)
    19/5 Jolanda1986 (5)?
    26/5 Butterfly22
    31/5 DeLi (8 )

NOD juni
    4/6 LaikaBasko ( 8 )

NOD onduidelijk
    Jojogirl88 (PCO)
    Navlis
    Lautjep

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november '09 positief getest)
    Linnie82 (november '09 positief getest)
    Simone81 (december '09 positief getest)
    Fynn (december '09 positief getest)
    Marcha (december '09 positief getest)
    Jinne1982 (januari '10 positief getest)
    Granta (februari '10 positief getest)
    SweetMiekie (februari '10 positief getest)
    Reintje85 (februari '10 positief getest)
    Macmazsy (maart '10 positief getest)
    JuJu (April '10 positief getest)

Vlinders
    Navlis (december '09 MK 6 weken)
    Loki09 (februari '10 MA 11 weken)

Ik heb mijn NOD op 19 mei staan met een vraagteken kan ook later zijn heb een onregelmatige cyclus..Dus vandaar de vraagteken erachter.

Voor die meiden die mogen gaan testen of bijna mogen testen Ik ga heel hard voor jullie duimen

7. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ff illegaal vanaf mobiel tijdens t werk...

Hier nog niks gespot...

8. steenbokje

Vriendje begint al wel wat nerveus te worden trouwens....

9. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Ik ook wel hoor, hihi ;) Ga je echt pas zaterdag testen?

10. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Ha meiden,
    nou hier is de rust weer een beetje terug... Waardeloos geslapen vannacht, dat wel. Heb hem om het uur zo'n beetje wakker geschud om te vragen hoe het ging... Hij zegt gelukkig heerlijk geslapen te hebben! Voelt zich gelukkig ook stukken beter, alleen heel weeiig en slap, maar ja, als je al je inhoud eruit hebt gegooid is dat ook niet zo gek!
    Net even wit brood en boullion gehaald, maar even op een licht verteerbaar dieet voor het weer fout gaat!

Gelukkig ontspring ik de dans altijd wel qua buikgriep ed. (laten we het afkloppen) Voel me nu alleen niet zo lekker vanwege slaaptekort en een ongi die niet door wil breken...
    Wel wat bruinig slijm, maar verder niets! Zelfs m'n temp zakt niet! Kweet ook niet meer hoor, maar hier zit ik niet op te wachten!

Moppie;
    Grappig dat je vriendje nerveus wordt, die van mij kreeg dat pas vorige maand, maar dat vond ik eigenlijk wel fijn! Kreeg toen echt het gevoel dat we er samen voor gingen. Daarvoor was dat natuurlijk ook wel zo, maar voor hem leefde het toen nog niet echt...
    Heb je inmiddels nog steeds niets gespot?

En tuts;
    jij al iets gespot?? Hoop het niet!

Marcha;
    balen dat het niet beter gaat! Maar ja... inzitten over je werk is natuurlijk ook niet goed voor je stressgehalte! Uiteindelijk gaan jij en je kindje voor!

Nou ik ga maar even een boterhammetje klaarmaken voor mijn mannetje, loopt hier al weer aardig rond te stappen, dus ik maan hem straks maar weer naar bed!

11. steenbokje

Fijn dat het met je man al wat beter lijkt te gaan Hen!

Hier nog niks. Zal morgen dan wel komen. Ben nu niet zo ongeduldig meer. T komt wanneer t komt, of niet natuurlijk...

Nog niks gespot iig...

12. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Hee Hen blij voor jullie dat het weer iets beter gaat, hoop dat je vannacht beter slaapt. Ga je er morgen nog een test tegenaan gooien als het niet doorbreekt of blijf je afwachten?

Hier ook nog niks te bekennen maar ik denk eerlijk gezegd dat het vanacht komt of morgennacht dus nog steeds aan het wachten...

Liefs...

13. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Jullie houden het wel spannend hoor meiden! Maar ik duim rustig verder *duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*

14. steenbokje

haha... 1 van de drie moet toch een goed streven zijn he?
    Ik gok op Hen, met haar innestelingsbloeding (dat moet het haast wel geweest zijn!) ;)

15. steenbokje

nog steeds niks... (toch ongeduldig??)

ff rare vraag misschien, maar wat doen jullie tegen je nod?
    inlegkruisjes / tampons?
    thuis gebruik ik die eerste, op het werk liever die tweede ivm doorlekken als de duivels komen. daar zit je natuurlijk niet op te wachten!

16. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    @ Hen: Fijn dat je man zich weer wat beter voelt! Hopelijk is hij snel weer opgeknapt!

@ Tutsje & Moppie: Spannend hoor! Gaan jullie morgen testen ;)?? Ben benieuwd, ga hard duimen!

@ Caitlin: Fijn dat jullie weer plannen hebben! Voor je het weet is het al zover :D

Wat betreft het trouwen, we trouwen inderdaad vlak voor de uitgerekende datum! Maar we krijgen een flitshuwelijk hoor, niks geen feest of wat dan ook. We hebben voor de zekerheid al wel alles laten vastleggen rondom de erkenning. Mocht het kindje echt te vroeg komen dan is dat in ieder geval al geregeld.

@ hier: Vanmiddag weer naar de fysio geweest. Helaas nog steeds geen verbetering wat betreft de ontsteking in de gewrichten... Heb ook nog geen nieuwe afspraak gemaakt want de fysio kan helemaal niks doen op het moment :( Echt balen hoor, breng mijn tijd door op de bank....

Tja, ik weet dat ik me al helemaal niet druk moet maken om mijn werk maar toch... Vind het allemaal zo vervelend... Aangezien er haast geen verbetering in zit weet ik ook niet wanneer ik uberhaupt weer aan de slag kan :( Ben benieuwd wanneer ik een oproep krijg van de arbo, zit inmiddels al weer haast 2 weken thuis...

17. steenbokje

Wat vervelend Marscha! Hoop toch echt dat er binnenkort wel verbetering in zit. Dit is natuurlijk helemaal niks, als je de rest van je zwangerschap thuis moet blijven zitten :(
    Wat voor werk doe je? Geen mogelijkheid om thuis te werken, of is dat ook niet uit te houden door de pijn?

@Testen: zaterdag ochtend als ik nog niet ongi ben geworden. dan zit ik op 29 dagen dus dat is mn langste ronde tot nu toe. Misschien wacht ik nog een paar daagjes extra. Durf ook niet zo goed te testen eigenlijk!
    Heb er iig morgen ochtend geen tijd voor, dus dat scheelt al weer ;)

Wel naar trouwens: heb last van maagzuur de laatste paar dagen. Niet heel erg, maar toch ook niet prettig...
    Gisteravond op de motor naar mn werk omdat de auto niet wilde starten. Vanmorgen dus ook (omdat viendlief de accu aan de lader had gezet vannacht) naar mn kantoorbaantje op de motor. Die sportieve zit is dan toch niet zo fijn.
    Zou het "zwanger" in principe nog wel even vol kunnen houden tot de buik in de weg zou gaan zitten (wel in een ander pak haha... deze zit al zo strak! ), maar de houding in combi met maagzuur is niet prettig!
    Morgen gelukkig weer autorijden! =)

18. steenbokje

Hey meis. Heb je vandaag nog een beetje bij kunnen slapen?
    Hier nog steeds niks gespot (ik kijk echt elk kwartier ofzo!)
    Jij al wel? Of ook nog aan het wachten?

Toch wel een fijn gevoel als die kerels nerveus worden he!
    In september toen ik te laat weer was begonnen met de pil was het ook wel even spannend, maar toen reageerde hij "dan moeten we wel heel snel een ander huis gaan zoeken" en 2 maand geleden toen ik mn nod zat af te wachten was het "dan moet die babykamer ook maar snel in orde gemaakt worden he!" maar meer wat bang gereageerd dan enthousiast.
    Gister zei ie op een heel lieve manier "ohjee... dan moet ik ECHT snel met die babykamer aan de slag!" :p

Merk toch wel veel verschil in zn houding. Mannen moeten natuurlijk ook gewoon aan het idee wennen ;)

Gaat het al weer wat beter met je man, trouwens?

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Marcha: ja ik was gestopt met dagelijks testen tot ik die erge krampen kreeg.. Maar nu heb ik alleen nog een CB met indicator voor in het weekend (kijken of ie opschuift ;)) en dan houd ik écht op!
    Ja tot 11 weken wachten: het lijkt me zo erg om er dan echter te komen dat het foute boel is.. Dan liever wat eerder. Gewoon een kloppend hartje zien.. Nee nog geen afspraak gemaakt. Dat doe ik wel vlak van tevoren ofzo!

En ooooh wat is het spannend hier met drie NOD's! Ik duim en duim en duim!!!!

20. steenbokje

Hoe is het nu met jou Juju? Nog steeds zoveel last van krampen?
    VK/HA al gebeld?

:p "kijken of ie opschuift" :p

hahaha... exact wat ik ook zou doen whahaha...

had er net bijna eentje gekocht trouwens... heb nog 1x kruidvat 2v5 liggen dus daar moet ik het maar mee doen zaterdag. als die posi aangeeft zal ik waarschijnlijk van de spanning eerst boven de plee gaan hangen, en dan naar kruidvat spurten om nog 2 testjes plus een CB op te halen hahaha :p

Trouwens... Linnea / Linn << wat vinden jullie van die naam voor een meisje? Las net een topic waarin Lynn genoemd werd en zit soms er toch al wel over na te denken / dagdromen ;)

Deel Deze Pagina