Nou, manlief hangt alweer achter de tv, dus met hem komt het wel goed! Met mijn ongi, weet ik het zo net nog niet... Wel lief van je moppie; dat je op mij gokt! Vind ook wel dat 1 van ons 3-en deze maand geluk mag hebben! *duimt ook heel hard voor Tuts en Moppie!* Heb toch ook nog wel ergens hoop voor mezelf vanwege m'n temp die hoog blijft... Morgenochtend m'n temp maar weer afwachten. Als m'n ongi doorbreekt doet ie dat sowieso morgenochtend als ik voor de eerste keer naar het toilet ga, dat is bij mij altijd zo! We zullen zien! Wel gaaf moppie, een motor! Zou het voor mezelf niets vinden, maar vind het altijd wel stoer klinken! Mijn man begon laatst ook al heel lief over de logeerkamer... Zullen we dat logeerbed wel neerzetten, misschien moet er wel een wiegje in binnenkort! LIEF!!
Aaah gelukkig gaat het al beter! Wat een lieve opmerking over de logeerkamer trouwens!!! Wat denk je Hen, ga je morgen ongi worden? Zo voelt het iig voor mij al een week!!! Stomme krampen enzo... Bekijk bijlage 70230 dat ben ik
Zow, da's stoer! Mijn zwager heeft er ook zo eentje geloof ik... Alleen is hij nog geen 1.70m lang en nog geen 60kg zwaar... Dus als hij voor een stoplicht moet stoppen, moet ie de motor naar 1 kant hellen om op 1 been te kunnen gaan staan, haha! Ik weet echt niet of m'n ongi door gaat brengen... Gezien het donkere/bruine slijm wat ik gisteren had, had het eigenlijk vanmorgen al verwacht, dus heb echt geen idee! Ik stel me er wel gewoon op in, dan kan het altijd meevallen! Tot morgenochtend, breng ik jullie weer op de hoogte!
@Bijna testers; Jullie maken het wel heel spannend zeg! Zou leuk zijn als jullie alle 3 positief testen! Alleen blijft er dan bijna niemand meer over hier! @Marcha; Vervelende zeg dat de klachten niet minder worden. Was jij nou ook een tijdje terug met een nieuwe baan begonnen? Je kan er niks aan doen. Ik zou me waarschijnlijk hetzelfde voelen als jij. Maar je doet er niks aan. Je kan beter genieten en je minder druk maken. @Hen; Wat moet jij geschrokken zijn zeg! Heftig hoor. Gelukkig gaat het weer beter. @Juju; Als je je onzeker voelt, maak dan een afspraak bij de HA of VK. Misschien dat ze je kunnen onderzoeken en je gerust kunnen stellen. @Caitlin; Fijn dat het weer zo goed gaat tussen jou en je vriend en dat jullie weer naar de toekomst kijken SAMEN!! ----- @Hier; Bedankt meiden. Maar ik ben eigenlijk gestopt met kijken op internet. Van veel sites word je gewoon bang. Wat je allemaal niet kan krijgen als je internet moet geloven. Ik denk dat ik gewoon langs de huisarts moet gaan om duidelijkheid te krijgen voor mijn eigen situatie. Morgen maar een afspraak maken. En misschien langs een internist of gyn.
Btw... Lynn vind ik een leuke naam! Manlief houdt helaas niet van buitenlandse namen, dus zal voor ons niet wat worden denk ik...
Linnea & Anneli ik houd van scandinavische namen! Maar nu jongensnamen, erg lastig! Henrik zou een optie zijn vanwege schoonpapa (hendrik) en vriendlief wil heel graag vernoemen (ik niet! ) maar ach... we zien nog wel hoe het zal lopen. Daar kunnen we straks 8 maanden over kibbelen handige site voor de zwangeren onder ons (en natuurlijk ook voor de rest) Babynamen voornamen met betekenis! Ben je zwanger van je eerste baby? Je kan ook zien of de gekozen naam goed bij jullie past, en bij evt. jullie oudere kinderen. Wel grappig!
haha zie het voor me ik ben 1.76 en heb al moeite met beide voetjes op de grond te komen. Het kan allemaal NET! houd ook niet van stilstaan, dat ding weegt 250kg! met 1 voet aan de grond is gewoon geen optie voor mij, dan houd ik m niet... raar joh, dat donkere slijm. heb je verder niks gevoeld? geen steken ofzo? zou het een innesteling kunnen zijn? verder kan je ongi bij stress natuurlijk uitblijven he, zou ook niet vreemd zijn met wat er gister is gebeurd... in ieder geval, lekker nachtje slapen, en ik lees hier morgen vanaf t werk stiekem mobiel wel af en toe mee!
Nou Hen hoe lijkt het vanochtend al meer nieuws? Ik denk dat je gewoon moet testen dan weet je in ieder geval meer. Moppie: Stoere foto hoor en een leuke site die voornamen van baby's. JuJu: Heb je nu nog steeds last van die krampen en erge buikpijn? Of gaat het beter? Deli: Het is goed van je dat je een afspraak gaat maken en je hebt gelijk je kan beter maar niet teveel op internet gaan zoeken want dan wordt je erg gek van al die verhalen. Marcha: Ik vind het zo vervelend voor je dat je zo'n last hebt, je hoort te genieten van je zwangerschap en geen pijn hebben. Echt klote dat fysio niet helpt voor jou, ga voor je duimen dat het snel verdragelijk voor je gaat worden!!! Ik heb hier eigenlijk niet zoveel te melden als de duivels komen zou het het einde van de middag zijn of vanavond/vannacht dus die wordt een spannend dagje... ik haat wachten bah Liefs...
Whaah nog steeds geen rode vlaggen hier.. ik vind het superspannend dames!!! Stoer hoor Moppie.. hij staat je goed DeLi een afspraak maken is misschien ook wel het beste. Succes, hopelijk heeft je huisarts goed nieuws! Het stomme is: voordat ik zwanger raakte was ik erg bezig met namen enzo. En nu: helemaal niet. Hopelijk komt dat nog (vannacht weer heel erge krampen gehad en gistermiddag ook in de auto) Ik duim voor jullie verder dames! Houd ons op de hoogte
Zo, kom net m'n bedje uit... durfde eigenlijk niet want moet dan altijd meteen naar de wc. En tja, op een gegeven moment gaat het zeer doen en dan moet je wel hè! Had vanmorgen om 6u een temp van 36.6, wat ik normaal altijd heb na mijn ei, dus had wel goede hoop en die kwam uit! Nog geen bloed te zien!! Wel wat donkergelig slijm (ach, we zijn wel wat details gewend hier toch?) Heb wel continu een zeurende pijn in mijn onderbuik. Gister en eergisteren voelde het ook echt als ongi-krampen. Zo voelt het nu niet... Als ik morgen nog niet ongi ben, ga ik er weer een testje aan wagen! Moet ik die vandaag wel even gaan kopen, want ze zijn inmiddels op! Hoewel, heb er wel eentje van clearblue liggen, maar die bewaar k voor als ik een test aan m'n man laat zien. Die snapt geen streepjes, dus een gewone test is niet leuk om te laten zien! We hebben al een hele poos geleden samen iets gekocht voor een eventuele kleine. Hij is helemaal gek van ferrari en we zagen toen ergens zo'n knalrood joggingpakje met een ferrari-embleem erop. Voor de grap meegenomen en ligt nu ergens ver weg in een kast... Maar als het zover is, pak ik het er weer uit, doe ik er een mooi papiertje omheem en de clearblue-test erbij. Dan is het voor hem in ieder geval meteen duidelijk! Maar goed, nog een dagje duimen draaien, het allerhardst voor mezelf en daarna nog eens heel hard voor Tuts en Moppie!! Zou toch geweldig zijn als we met z'n 3-en Juju mogen gaan vergezellen bij de Januari-mama's??
Wow, ik ben zo bezig met het doorbreken van een ongi of niet, dat ik helemaal vergeet dat ik inmiddels een LF van 11 dagen heb!!! JOEHOEEEEEE!!!
Spannend Hen! Zal voor je duimen! Hier ook een spannende dag, heb straks (11.30) mn termijn echo en dan hoop ik mn beeb voor het eerst te kunnen zien. Heb al de hele week een raar gevoel, dus hoop dat dit als positief gevoel bestempeld gaat worden!
Leuk Mac, laat je even weten hoe het geweest is? Denk dat het hier niet lang meer gaat duren dat de duivels komen heb erg ongesteldheids-buikpijn en last van mijn rug echt de symptomen die ik elke maand weer heb als de duivels komen en ja ik weet zolang er geen bloed is.... maar de hoop op rose nieuws is hier nu een heel stuk minder
Jammer tuts... Maar... Wie weet! Ik zit hier ook al een week te verkondigen dat ik zeker weet dat het gaat komen en 't is er nog steeds niet.... We houden moed!! Wat zou je LF zijn als je vandaag ongi wordt??
Oh Hen.. ik kan niet wachten tot morgen: je test moet wel positief zijn! (die clearblue testen werken inderdaad het beste bij mannen ja haha). Tuts: ik had ook mijn standaard ongiklachten en ook op de momenten dat ik ze altijd kreeg. Ging er ook 100% vanuit dat ik ongi ging worden. Dus.. ik blijf voor je hopen! (en Moppie: óók voor jou!!!!) Heb wel lamme duimen inmiddels maar goed ik heb wat over voor het goede doel he
Ff snel mobiel. Nog geen nieuws hier. Misschien toch pas volgende week testen ipv morgen ? Onzeker / zenuwachtig..
Oh mac, spannend! Hoop dat je mooie fotootjes hebt, kunnen we weer even lekker beebstaren! Hier ook nog steeds niets... Ja wel, donkerder slijm, maar had dit gisteren ook al... Moppie, we gaan toch wel samen testen morgen??
Hoi Dames, Ik heb foto van mijn enige posi/nega ovutest in mijn album geplaatst. Wordt gek van onzkerheid had 12 ovutesten en alleen deze ene is iets wat uitgeslagen in posi/nega... Zullen jullie willen kijken misschien dat jullie me beetje kunnen helpen ( eerste keer dat ik ovutesten gebruikt heb dus )
Jaaaaah samen testen! Verdorie zolang kunnen jullie me niet in spanning laten zitten hoor!! (ik test morgen met CB om te kijken of de termijn versprongen is - compleet nutteloos I know maar je moet wat en lijkt me goed om te zien na al die krampen - dus ik ga voor 4 zwangertesten morgenochtend in dit topic!!! *ook een voor Tuts*)