Bah reactie verdwenen. @ @jolanda. Ik kijk vanmiddag even. Test je s avonds? Dat moet bij ovu testjes toch? @all ik durf echt niet........ wat als ie nega is? Ben ik echt bang voor... @fotos beeb/test staren! Jaaaaaaaaaaa!
Terug van de echo. Alles was goed! Een goed kloppend hartje en ene heel bewegend kind was te zien! Je zag al echt beentjes en ook de navelstreng zag je al helemaal zitten. Ik zit nu officieel op een roze wolk! Bekijk bijlage 70355 Let trouwens niet op de veeg bij het hoofdje, het papier was op en kwam er dus een beetje raar uit. Manlief heeft de mooie foto mee naar zn werk om te laten zien.
@ Mac: Geweldige echo Mac lekker gevoel he? Ik vond de eerste echo zo bijzonder! Mijn mannetje moest gewoon zijn tranen in bedwang houden, het besef is er dan opeens. Ben benieuwd naar de andere foto! Hebben ze de beeb opgemeten? Op welke termijn kwam je nu uit? @ Hen, Tuts & Moppie: Whaaaa, spannend voor jullie allemaal zeg Lekker met zijn 3-en morgen testen hoor! Ben zo benieuwd, ga super hard duimen voor jullie allemaal!! @ Juju: Haha, die CB testen heb ik ook 3 weken gedaan om te zien of hij versprong Geeft toch een fijn idee! Hoe is het nu met de kramp? @ Jolanda: Heb even in je album gekeken, deze ovutest lijkt bijna posi te zijn of is posi geweest. Van wanneer is deze test? Anders vandaag nog een keer testen? Het kan natuurlijk zijn dat je net te laat (of te vroeg) bent voor een echte knal test. Er is iig iets gaande, dat lijkt me duidelijk! Bij mij werd het streepje steeds duidelijker en nam daarna weer af. (zie album) Vervelend dat jij er maar eentje hebt waarop iets te zien is Toch zou ik zeggen bijna posi of posi geweest! Als je rondom deze test geklust hebt moet je toch in de buurt zitten! @ Moppie: Stoere motor zeg 8) Vind dat altijd wel ruig een vrouw op een motor! Zou overigens niets voor mij zijn, ben veelste schijterig voor dat soort dingen! Vind mannen in motor outfit bij het stoplicht ook altijd wel wat hebben haha Gluur altijd graag als ik ernaast sta. Sinds mijn broer echter ook een motor heeft doe ik dit niet meer zo vaak. Het lijkt me nogal vreemd om naar mijn eigen broer te zitten gluren zonder het te weten * weg fantasie haha * Wat betreft namen, de naam die je noemt vind ik ook wel gaaf moppie! Vreselijk moeilijk he, namen bedenken... Wij hebben nog steeds niets bedacht Ik heb wel 4 namen opgeschreven maar mijn vriend heeft nog helemaal niets... Pfff, zal nog een lastige klus worden.... Kreeg net trouwens de zwangerdoos binnen Leuk hoor! Ben toch weer even opgevrolijkt! Van dat bankhangen word ik maar een beetje depri... Gelukkig kan ik op i-net lekker wat lezen, dusse, goed door blijven posten hoor 8) Wat betreft mijn werk: Ben daar inderdaad sinds november 2009 aan het werk... Mijn vriend vindt echter dat ik me er helemaal niets druk over moet maken aangezien het werk rond juli - augustus zowiezo stopt. Het kantoor gaat verhuizen en meegaan is geen optie. (+80 km?) Ik weet dus al enkele maanden dat ik na mijn verlof op zoek moet naar iets anders. Toch voel ik me er rot over, ben namelijk nooit ziek en nu ineens zo lang thuis. Maar goed, genoeg over mijn werk... Moet er gewoon niet te veel over nadenken
@ Moppie Als ie negatief is dan is ie negatief Maar als ie positief is.. dan is ie POSITIEF!!! @ Mac Gefeliciteerd met je prachtige echo! Heerlijk genieten lijkt me dat *kan niet wachten* @ Marcha Leuk, babydozen!!! Zat er nog wat leuks in? Balen van je werk, maar je kunt er toch niets aan veranderen. Nu concenteren op je snel weer wat beter voelen! Krampen heb ik nog steeds, met name 's avonds en vooral 's nachts. Maak me er niet zo'n zorgen over. *kan nog steeds alle niet wachten op testresulaten van morgen*
Nou hier zijn de duivels gekomen en ben echt helemaal down Voel me zo klote had zo'n goed hoop deze maand Nu gelijk weer het gevoel dat we geen kindjes kunnen krijgen Ik wil het zo graag, zo ontzettend graag en dit maakt me zo verdrietig bah
NOD Mei 5/5 Hen (9) 8/5 Moppie1981 (4) 15/5 Loki09 (6) 19/5 Jolanda1986 (5)? 26/5 Butterfly22 31/5 DeLi (8 ) NOD juni 4/6 LaikaBasko ( 8 ) 4/6 Tutsje ( 8 ) NOD onduidelijk Jojogirl88 (PCO) Navlis Lautjep Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november '09 positief getest) Linnie82 (november '09 positief getest) Simone81 (december '09 positief getest) Fynn (december '09 positief getest) Marcha (december '09 positief getest) Jinne1982 (januari '10 positief getest) Granta (februari '10 positief getest) SweetMiekie (februari '10 positief getest) Reintje85 (februari '10 positief getest) Macmazsy (maart '10 positief getest) JuJu (April '10 positief getest) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken)
Hè balen Tuts! Had het zo voor je gehoopt!! Leef met je mee meis, weet heel goed hoe je je voelt!! Mac; Gaaf zo'n echo, wat een mooi popje is er dan al te zien zeg! Fijn dat alles goed was! Wel grappig om te lezen dat je man al met de echo naar z'n werk is! Dat zou die van mij niet snel doen! Hier; beetje down... Nog geen ongi doorgebroken, maar had net wel wat donkerroze slijm. Toch weer iets rozer dan de afgelopen 2 dagen, dus ben de moed toch een beetje aan het opgeven... De ongikrampen zijn weg, er is alleen een continu licht stekend gevoel rechtsonder in mijn buik overgebleven... Heb net twee testen gehaald bij 't kruidvat en was van plan morgen een test te doen, maar als ik dat slijm zo bekijk denk ik dat ik morgen ochtend iets anders aan mijn hoofd heb dan testen... Dit zeg ik natuurlijk al 3 dagen, maar zo onderhand weet ik het echt niet meer! :x Ondertussen knapt manlief niet echt op, heb ik barstende koppijn en moet ik vanavond alleen naar een verjaardag waar ik hélemáál geen zin in heb! Eigenlijk moet ik ook nog even stoffen, de boodschappen opruimen en het bed opmaken, maar heb nergens zin in... En ik baal voor jou Tuts, een hele dikke knuffel meis!!
@marcha; de uitgerekende datum blijft 5 dec. Ze hadden het opgemeten en dit kwam heel netjes uit bij die termijn. Zondag dus alweer 10 weken.
Gewoon testen Hen, als het morgen nog niet is doorgebroken! Anders blijf je de rest van de dag twijfelen en doen: dan maar gewoon duidelijkheid! Tuts ik baal écht voor je, verdorie..
@Mac: mooi plaatje!!! @Marscha: zaten er nog leuke spulletjes in? welke heb je, ik geloof dat je er 3 totaal kan bestellen? @Jolanda: hij kijkt licht posi? Er moet dan toch wel een eisprong zijn geweest? @Juju: klopt helemaal, maar ik durf niet. Heb nu weer meer krampen gekregen (nog steeds geen rood gespot!) dus denk dat het morgen wel zo ver is. Ik wacht gewoon nog ffies... @Tutsje: ik zit ook even down te zijn om je berichtje, echt balen!!! (had net alleen ff kort tijd via mobiel om te reageren) @Hen: ik hoop echt dat er niks door gaat breken! *duim* maar anders heb je iig een langere LF!!! (bekijk t van de positieve kant...) Ik roep ook al een week dat ik ongi wordt, door alle krampen. Ik weet het echt niet meer hoor!
@ Moppie & Hen; morgen testen hoor meiden (als er nog geen rood is)! Dan weet je tenminste een beetje waar je aan toe bent (en ik ben gewoon erg nieuwsgierig hahaha! Ik duim nog steeds voor jullie hoor! @ Tutsje; aaah meid *hele dikke knuffel* ik had het je zo gegund.. En ik begrijp je gevoel helemaal, dat je weer gaat twijfelen of jullie uberhaupt wel kindjes kunnen maken / krijgen. Het is niet erg om je ff helemaal k*t te voelen tijdens je ongi, maar daarna weer met frisse moed verder hoor! @ Marcha; echt zo vervelend van je BI klachten, ik hoop dat de rust je toch nog goed gaat doen. En van je werk begrijp ik ook, maar jij en je kindje zijn nu het belangrijkst! @ JuJu; wat vervelend dat je nog steeds die krampen hebt meid! Ik had denk ik allang bij de HA of vk gezeten hoor (ben een paniek muts) maar goed dat je morgen een CB gaat doen om te kijken of de termijn verschuift. Ik ben erg benieuwd! @ Macmazsy; wat een prachtige echo! En een termijn die gelijk is aan jouw berekening en een kloppend hartje! Wat wil een mens nog meer? Super hoor @ DeLi; ben je vandaag langs de HA geweest, of heb je een afspraak kunnen maken? Ik ben benieuwd. @ Babynamen; Lynn staat al op ons lijstje, haha, of Faylinn. Mijn vriend heeft een engelse achternaam, dus een nederlandse voornaam is dan niet zo passend vinden wij. En gelukkig houden we beide van engelse namen, dus dat komt vast goed tegen die tijd! Nou meiden, fijne avond en ik ben erg benieuwd naar de testers van morgen en de 'termijntest' van JuJu. Liefs, Caitlin
Serieus, ik schijt echt alle kleuren van de regenboog, ben gewoon doodsbang om te testen! Mijn eerste ronde was toch ook 29 dagen, en ik zie bij veel meiden dat het 3 rondes vrij regelmatig is, en daarna ineens 40 dagen ofzo! Wat als ik gewoon nog geen ei heb gehad? Maar voor mijn gevoel heb ik mn ei wel gehad... Ik merk het gewoon wanneer ik mijn vruchtbare periode in ga, qua libido, en na mn ei is dat zo ongeveer 0,0! Ik voel mn eisprong niet, maar weet wel dat wanneer ik mn ei heb gehad, ik echt even geen sex meer wil! Vreemd eigenlijk. Had niet verwacht dat ik "zo hormonaal" zou zijn
Haha, lieve Moppie als je het morgen écht niet wilt dan moet je het niet doen hoor. Maar anders loopt de spanning zo op en is de teleurstelling óók groter mocht het niet zo zijn.. Ik ben benieuwd morgen, hoeveel goed nieuws ik op dit forum ga lezen
@Tuts; Balen meid! Ik had goed hoop voor jou, Hen en Moppie. @Hen; Je vriend nog niet beter? Vervelend zeg! Ik hoop voor je dat je ongi lekker weg blijft. Maar je hebt inmiddels wel een mooie LF!! Daar kun je alvast blij mee zijn. Hoewel je natuurlijk liever ergens anders blij om wil zijn! @Mac; Wat leuk je echo!! Super om te zien he! @Moppie; Voor jou ook spannend! Ben benieuwd naar de testers!
O ja, hoe kan ik dat nou vergeten..... Ben vandaag naar de huisarts geweest. Ik heb nooit echt goed uitleg gehad over de trage schildklier. Heb nu wat meer info gehad. Gelukkig heb ik een lichte vorm van trage schildklier. HA zegt dat hij daardoor niet echt problemen verwacht voor een zwangerschap. Maar voor alle zekerheid ga ik wel weer bloed prikken om te kijken hoe de waardes nu zijn. Heb ook erg veel last van opgezette klieren. Ik slik al een tijdje medicijnen, dus hopelijk zijn de waardes nog steeds goed. Verder over onze kinderwens gesproken. Idd het bekende verhaal dat je na een jaar naar de Gyn kan gaan. Eerst de natuur zijn gang laten gaan en daarna verder kijken. Nu is het inmiddels al bijna een jaar.... maar heb me voorgenomen om de komende maanden echt heel goed ons best te doen en op de juiste momenten te klussen! Anders gaan we van de zomer naar de gyn. Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen. En verder de bloeduitslagen volgende week afwachten. Wordt ook getest op een bepaald hormoon wat de follikel rijpt (o.i.d.). Hoop dat er niks geks uit komt. Zo dat was weer een lang verhaal. Zijn jullie weer op de hoogte.