^^ dat wilde ik dus ook net schrijven Wat een heerlijk kindje zeg!!! maar heb echt ff geen trek in zoetigheid hahahaha
Hard gekookte eitjes mogen gelukkig wel Ik kijk altijd even op voedingscentrum.nl Ik had al zo'n vermoeden dat je dat ging zeggen Enne, nee hoor, heeft niks te maken met de posts! Raar eigenlijk hoe je je een beeld kan vormen van iemand die je nog nooit hebt gezien... @ Juju: Zie net dat het nu wel gelukt is met hyves
Hippe slanke dame (nette kleding etc), kort tot halflang modern kapsel in een leuk kleurtje. klopt het? vraag me echt niet waarom ik dit denk hahaha... je maakt gewoon zomaar een voorstelling van iemand...
Ja jee Maar wat foto's betreft komen jullie nog bedrogen uit. Erg leuk om naar jullie allemaal te kijken. Práchtig kindje Navlis, en prachtige taarten. En leuk al die foto's van katten
Dankje wel, dat jullie Silvan zo knap vinden. ik hoor wel meer dat het echt een knap jongetje is maar dat kan ik niet echt goed zeggen tuurlijk zie ik wel dat hij niet verschrikkelijk lelijk is maar voor mij is hij gewoon. Toen hij baby was, was het natuurlijk de allermooiste van de wereld maar als ik nu terug kijk, nou dan is het echt een verschrikkelijke baby geweest Hij is te vroeg geboren (5 wk) en die tijd was het wel echt een mooi kindje (zelfs als ik nu foto's terug kijk) maar vanaf het moment dat hij had moeten komen was hij echt niet mooi. maar ja gelukkig dat je dat op zo'n moment niet ziet want anders zou het niet best zijn.
Jeetje wat posten jullie in sneltreinvaart zeg!! Was weer een hoop om bij te lezen sinds vanmorgen! Jullie hebben allemaal een goed begin van het weekend zeg! Ben heel blij voor jullie. Maar ik krijg zelf wel steeds meer het gevoel van " Ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook." Maar begrijp me niet verkeerd. Ben super super blij voor jullie natuurlijk! Hyves.... Tsja. Heb ik ook wel, ben alleen bang dat mijn vrienden en familie jullie linken aan zwanger worden of dat er per ongeluk iets wordt gekrabbeld. Wil echt niet dat mensen in mijn omgeving weten dat we bezig zijn om zwanger te worden... Maar ik ben wel heel benieuwd hoe jullie eruit zien. hihi Na al die maanden voelt het alsof we echt vrienden van elkaar zijn geworden al hebben we elkaar nog nooit gezien. Grappig eigenlijk he? Ik post ook alleen maar hier. Kom ook weinig op de andere topics. Dit vind ik gewoon leuk, omdat jullie er zijn!!!
DeLi ook voor jou gaat het gebeuren! Balen dat sommigen gewoon langer moeten wachten dan anderen, maar jullie kindje gaat ook komen! We blijven elkaar gewoon lekker volgen hier! Morgen high tea met mijn ouders en zusje. Zusje maakt de zoete kant, ik de hartige. Net dus een brood staan grillen (moet echt een keer een broodrooster kopen) eieren staan bakken, salades staan maken. Hoeft het morgen alleen nog even gesmeerd te worden en kan het zo mee! Heb het nu wel gehad maar we eten vanavond asperges en die worden niet vanzelf goed natuurlijk
@Deli Ik herken je gevoel. Ik ben ook echt heel blij voor iedereen, maar hoe korter ons lijstje wordt, hoemeer ik ook zoiets heb van wanneer zijn wij aan de beurt. Gelukkig zijn er hier genoeg dames om ons te helpen duimen
Had vanochtend al stiekem op de wc op het werk (hahaha!) bijgelezen via mijn mob maar: Hen en Moppie GEFELICITEERD!!!! Wat een geweldig nieuws zo op de vroege zaterdagochtend!! Hen wat zul jij vréslijk opgelucht zijn dat het zonder rompslomp gelukt is en Moppie, ik snap je geshake!! De eerste maanden vind je eigenlijk iedere maand te lang maar als je dan ineens een posi-test ziet is het echt zo van WOOOOW nu al, help, en nu!!! Maak je er maar vooral niet te druk om, de komende wéken kun je voor je gevoel veel te weinig . En Hen, dat eng gevoel zal voor de eerste echo en de 12 weken voorbij niet weggaan. Voor iedereen is er een rieele kans dat het fout gaat, maar is het minder erg als je je er nu weken druk over gaat maken terwijl je er toch geen invloed op hebt? (Willen jullie dit stukje even copieren als ik weer een positieve test heb? ) Ik zou het leuk vinden jullie hyves te zien en jullie mogen mijn hyves ook zien uiteraard maar dan wel zonder zwangerschaps praatjes/berichten want zeker op hyves weten er genoeg niet dat we bezig zijn en dat wil ik graag zo houden . Pb maar voor de nieuwschierigen (al loopt hij een tikkie achter , kan beter daar wat actiever zijn dan hier, hahaha). Deli, Navlis, Butterfly, Tutsje: Heel herkenbaar jullie gevoel. Je gunt het een ander echt hard, zeker als je weet dat die er ook zo'n tijd op hebben moeten wachten. Maar waarom moet het voor ons zo lang duren? We slepen elkaar er door heen, en ons hele september topic gaat roze kleuren, hoe dan ook!!
@DeLi/Butterfly: we blijven natuurlijk hier om te helpen duimen, en wie weet is het gewoon deze ronde ook voor jullie raak! Voel me er aan de ene kant best lullig over. Bedoel, ben niet in september gestopt maar in januari... 4e ronde raak hier. Ik vond 3 teleurstellingen al verschrikkelijk, en kan echt hier zitten janken als ik jullie teleurstelling lees elke maand. Ik hoop echt zo dat iedereen heel erg snel positief test!!! @Butterfly: pb je hyves even naar iedereen, dan voegen we je wel toe (makkelijkste manier) @JuJu: veel plezier met de high tea morgen, klinkt echt super lekker wat je aan het klaarmaken bent! Broodroosters koop je trouwens al voor een tientje bij de blokker of de action @Loki: haha op de wc zitten lezen. Komt me eigenlijk best bekend voor!!! Alleen zit ik dan ook gewoon te replyen Zal je aan deze post herinneren als jij deze of een van de volgende rondes posi test haha... We zijn ook een stelletje stresskippen hier!!! Dikke knuff aan alle meiden hier! Jullie zijn zo ontzettend lief!!!
@Hyves; Willen jullie mij ook pb-en. Ben best wel nieuwsgierig. En uiteraard geen berichtjes over alles wat met dit forum te maken heeft. Dat houden we lekker hier, waar het hoort.
Even een knuffel voor de andere meiden hier... *MEGA KNUFFEL* Kan me voorstellen dat jullie je even rottig voelen... We gaan nu gewoon nog harder duimen voor iedereen, het topic moet dan toch snel helemaal roze kleuren!! @ Juju: Gezellig, een high tea met de familie! Klinkt lekker al dat eten! Zal vast leuk worden Hyves: Deli, Loki & Butterfly, heb jullie nog even een pb gestuurd met mijn hyves erin! Ben benieuwd, ga zo nog even foto's turen @ hier: Net bergen aardappels geschild op de bank, mijn mannetje gaat lekker frietjes maken! We eten een beetje laat maar dat geeft niet! Haha, onze poes heeft sinds kort een aardappel-fetisch Die is niet meer bij me weg te slaan en probeerd continu schillen te pikken, gekke kat
Stresskippen??!! Hoe komen jullie daar nu bij...? We zitten elkaar hier niet voor niets gek te posten al die tijd al... Kleine van mn zus ligt inmiddels weer heerlijk te slapen, dus heb even tijd om bij te lezen... Hoewel, even gaat het niet... In 4 uur tijd, 2 pagina's! Excuses als ik niet iedereen benoem... Loki; Op de wc, hilarisch!! Heb geen mobiel internet en in onze wc's is geen bereik, dus zou voor mij geen optie zijn! Maar wel fijn dat je er alles aan doet om op de hoogte te blijven! Tnx voor je geruststellende woorden, zal je er aan helpen herinneren voor als het bij jou weer zover is! ow neefje huilt, ben weer even weg... neefje leest even mee, wou niet stil worden... (is 9 maand, dus lezen is een heel groot woord...) Deli/butterfly en tuts; snap jullie echt helemaal, je gunt het een ander heel erg, maar voor jezelf wil je het natuurlijk het allerliefst. Voelt enorm machteloos, dus leef echt met jullie mee! Juju; dat klinkt veelbelovend lekker! Ik zit me nu gek te bedenken wat ik allemaal wel en niet mag en hoe ik dat onopvallend kan verbergen volgende week tijdens het familieweekend! Ow, neefje wil ook even meetypen... mxc,xCVN\\ Ga hem maar weer op bed leggen, eigenlijk verwen ik hem al veel te veel! Enne, ben het helemaal met moppie eens: Jullie zijn lieverds!!
Hen, moppie1981 & juju van harte gefeliciteerd meiden. Echt fantastisch die positieve testen hier. Voor de meiden die nog moeten testen of die binnen kort de nod verwachten *duim**duim**duim**duim. Ik ga extra hard duimen voor jullie meiden, hopelijk nog meer positieve testen in mei!!!!