Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja heerlijk gerookte zalm!! Toen ik zwanger was had ik er steeds trek in, nu heb ik er al 3 maanden niet aan gedacht ;). Heb wel een dikke reserve portie filet americain gegeten de afgelopen weken. Als het weer zo ver is kan ik er nog even op teren :p

Update hier:
    We hebben ons best gedaan met klussen maar ik verwacht er weinig van. Paar dagen voor mij ei kreeg ik een lichte keelontsteking en afgelopen dinsdag avond plaste ik ineens bloed, na een telefoontje wilde ze me zien in het zkh maar gelukkig was het een blaasontsteking en niets aan mn baarmoeder ofzo. Dus dat zouden wel hele sterke zwemmers geweest moeten zijn, als ze dat allemaal doorstaan hebben :).

2. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Ik ben ook weg van gerookte zalm maar helaas... Even niet meer nu. Gelukkig heb ik genoeg vervangends in huis wat net zo lekker is :D

@ Loki: He, balen dat je zo ziek bent geweest... Voel je je inmiddels wel weer beter?

Heb je foto's bekeken Loki, kende sommige foto's al van bokt kan dat kloppen? :) Mooi paardje heb je! Echt een binkje!

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh dat klinkt niet fijn Loki, voel je je wel goed?

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Dat kan :D Heb je over bokt even een pb gestuurd ;)

Voelde me niet eens slecht. Ik hou alleen vriendlief uit zijn schoonheidsslaapje met mijn gebulder (vooral savonds als ik net in bed lig en hij graag wil slapen natuurlijk ;) ) en had een innige verhouding met de wc pot. Toen ik bloed zag was ik alleen iets minder blij (nog even en ik heb een bloed-fobie.... ;))

Pony vind zichzelf idd heel stoer (zal niet voor niets pride genoemd zijn door haar fokker :p ) meteen de rede dat ik er niet meer op stap als ik zwanger ben. Hittepetitje, maar zo lief ;)

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Loki, hoop dat je blaasontsteking snel weer weg is. Bah wat vervelend als je bloed plast. Dat doet zo ontzettend veel zeer!
    Heb tot een paar jaar terug vaak blaasontsteking gehad. Ffies afkloppen dat ik het niet weer krijg!

@Keel: het is ook vreemd weer. Dan 25graden,en de volgende dag nog niet eens 15!! Daar word je ook ziek van!!

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik mis foto's op je hyves Juju ;)

7. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Bedankt voor jullie bemoedigende woorden!
    Het valt af en toe gewoon zwaar als je iets graag wilt en het lukt niet. Maar daar weten jullie alles van. Hahah

Ben vanavond naar de gelukkige huisvrouw geweest. Leuke film met veel humor van Carice. Maar o, o, o, heb me na afloop wel even afgevraagd of ik nog wel een kindje wil.......... Wat een drama's kunnen er ontstaan tijdens en na een bevalling! Pfff
    Maar goed dat zet ik maar weer snel uit mijn hoofd.
    Hebben jullie die film al gezien?

8. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Loki; Vervelend dat je blaasontsteking hebt. Waarschijnlijk heb je medicijnen gehad? Dan voel je je snel beter hoor!!

Ik ga nu maar eens mijn bed in.
    Vriend heeft nachtdienst, dus das niet zo gezellig.
    Morgen moederdag. Doen jullie hier iets aan??

9. steenbokje

@Moederdag: heb vorige week een klein afrikaantje gekregen van mn vriend. hij was bij de bouwmarkt en kon daar een plantje uitzoeken voor moederdag :p
    Wij doen hier niks. Mijn schoonmoeder zit in Afrika vanwege schoonzus / neefje en mijn eigen moeder vindt het onzin om wat aan moederdag te doen.

@Hen: hoe voel je je vandaag? Is het al tot je doorgedrongen dat je ECHT zwanger bent?
    Hier wel:

Zooooooooo vreemd!

@DeLi: volgens mij moet ik die film maar niet gaan zien? haha...
    Ik wil niks, maar dan ook NIKS weten over de drama's rond bevallingen, de pijn die je hebt, het inknippen, hechten etc. Brrrrrr.....

10. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Moppie; Alsof je vriend wist dat hij iets voor je mee moest nemen voor moederdag! ;)
    Je test wordt wel steeds duidelijker! Fijn gevoel toch!
    Je kan die film dan beter niet gaan zien! Is wel een goed film, maar de bevalling, inknippen enz. enz. komen allemaal voorbij. Niet dat je alles van dichtbij te zien krijgt hoor. Hihihi

Wij doen hier verder ook niet echt veel aan moederdag. Mijn moeder vindt het onzin en alleen maar om de winkeliers te spekken. Toch ga ik er wel ff heen met een klein bloemetje.

11. steenbokje

Mijn ouders wonen 100km hier vandaan. Ik had eigenlijk wel een bloemetje willen laten bezorgen, maar 35,- voor een normaal bos vond ik wat te veel van het goede. Mn moeder zou het (ondanks dat ze het echt onzin vindt) wel waarderen, maar mij dan weer geld toestoppen omdat het veeeeeeeeeel te duur was (ervaring mee haha...)
    Zal haar straks nog eventjes bellen ;)

@Film: nee, dat wordt niks...

12. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    wij doen hier wel aan moederdag, heb vanmorgen ontbijt op bed gehad van me 2 mannen.
    Silvan heeft een mooi kado geknutseld op de psz, een etagere zo schattig! Me eerste zelf gemaakte moederdag kado van hem.
    Door mijn man ben ik extra verwent en heb ik het messenblok en alle andere keukenhulpjes gehad van herman den blijker voor straks in me nieuwe keuken, helemaal geweldig! de messen had ik al, nu nog alleen de pannenset bij elkaar sparen en dan heb ik alles wat ik hebben wil van herman.
    straks op visite bij me schoonmoeder en me eigen moeder om een kado'tje te brengen.

Zal wel een lekker gevoel zijn of nie moppie dat je test positiever word. leuk!

13. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    @ Deli: Wil de film ook nog zien, ben er eigenlijk wel benieuwd naar... Weet alleen nog niet wanneer ik hem ga kijken. Ik moet ''er komt een vrouw bij de dokter'' ook eerst nog zien.

@ Moppie: Mooie testen! Hij wordt al mooi donkerder zeg!

@ Moederdag: Hier wel wat cadeautjes gekocht voor de moeders. Althans, mijn vriend dan. Ik ben nog steeds het huis niet uitgeweest helaas...

Mijn moeder krijgt een pandora bedeltje + bos bloemen. Ze doet zo ontzettend veel voor ons. Zeker nu ik niet uit de voeten kan helpt ze waar mogelijk. Ze komt haast iedere dag langs om me gezelschap te houden en kan het dan niet laten om hier iets in huis te doen. Mijn lieve moedertje :)

Mijn schoonmoeder krijgt een pandora armband + bedeltje van ons en Patrick's zus. Ze wilde er ook graag een hebben dus dat was gemakkelijk.

Alhoewel ik nog geen moeder ben ben ik wel verwend door mijn mannetje :D Hij kwam met deze lekkere taart aanzetten, zo schattig!http://i91.photobucket.com/albums/k295/MarchaL_01/Taartje.jpg
    Ga vanmiddag lekker een groot stuk taart eten :)

14. steenbokje

Ow Marscha, dat ziet er echt heerlijk uit!!!
    Geniet er van!!

Wij gaan straks richting de zee wanneer vriendlief weer terug is van het huisje. Halen daar wel een patatje ofzo...

ps. zwangeren: zijn jullie ook misselijk / aan het spugen enzo?
    heb nl. een overgeef fobie en wil ECHT niet gaan spugen!
    Stom he :)

15. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    #1635 Bloom24, 9 mei 2010
    Laatst bewerkt: 9 mei 2010
    ---

16. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Moederdag;
    wij zijn net terug van schoonmoeders, leuk plantje gegeven. M'n man ligt nu even uit te rusten (is nog steeds niet helemaal fit)
    Straks naar mijn eigen moeder, is nog een eindje kachelen, dus blijven daar vanavond ook.
    Heb een leuk boekje voor haar gekocht. Ze zegt altijd dat ze niks wil hebben, maar uiteindelijk waardeert ze het wel heel erg, dus daarom doe ik het toch maar wel!

Deli; denk dat ik die film maar eens ga kijken ondanks je verhaal. Ben wat dat betreft niet zo bang gelukkig, dus ben wel benieuwd!

Moppie; fijn een duidelijkere test! Ik volg braaf de gebruiksaanwijzing maar op en doe dus morgenochtend nog een keer een test. De CB doe ik as zaterdag weer (zal wel een hele klus worden, aangezien we met de hele familie in 1 huisje zitten...)
    Hoop dat ie van mij ook weer wat duidelijker zal zijn!

Wat betreft misselijkheid/spugen, ben ik ook niet zo'n ster in, dus hoop niet dat het bij mij heel erg zal zijn! Heb er nu nog geen last van, voel me eigenlijk heel goed!
    Loop ook nog steeds met een grijns van oor tot oor rond. M'n man zegt als ie dat ziet dan 'hee mammie, wat loop je weer te grijnzen'!
    Lief hè!
    Het begint nu wel echt te landen geloof ik... Maar het is nog steeds een vreemd idee, dat als het allemaal goed gaat, ik over een aantal weken met een buikje rondloop!

17. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Hihi, voor de zwangeren onder ons... eigenlijk is dit ook onze eerste moederdag! :)

En voor de niet zwangeren... dan wordt het em volgend jaar vast en zeker! ;)

*duimt hier heel hard voor jullie*

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik wilde net gaan uploaden (NY foto's) maar dat moet vanaf de pc (daar staan de foto's op) en die crashte (ding is nooit aan. meteen 500 updates als ik hem een keer opstart). Later deze week een nieuwe poging. Echt, belóófd!!!

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Moederdag: een kus gekregen voor moederdag van mijn vriend vanochtend :) Daarna high tea bij mijn ouders en vervolgens eten bij de zijne. Hele dag druk in de weer, was vanavond niet echt lekker (kreeg weer krampen, beetje misselijk) en dat is toch wel vervelend als je geacht wordt om vrolijk te zijn en vooral geen zwangerschapskwaaltjes te hebben.

Ik voel me nog steeds gewoon normaal, heb nog geen een keer overgeven Moppie en Hen dus jullie zijn nog een week veilig ;) Buik nog wel veel last van, wordt nog steeds iedere nacht wakker en dan is het echt niet te houden. Mijn darmen zijn echt een nieuw plekje aan het zoeken en dat doet heel erg pijn.
    Verder merk ik dat ik gewoon weinig kan hebben. Ben erg snel boos, maar ook erg snel moedeloos. Geen huilbuien ofzo dat scheelt ;) Valt dus best mee, al die kwaaltjes. Ik vind deze week wel erg spannend. Rond 5w4d gaat het hartje kloppen als het goed is. Dat is morgen.. héél raar idee en hoop dat alles goed gaat :)

20. steenbokje

Haha JuJu, ja dat van dat sneller boos worden... dat had ik vorige week al door. Zwaar PMS dacht ik! Heel erg zwaar!!!
    Vandaag ook, kon zo ff boos worden toen Wim linksaf wilde op een bospaadje en ik rechs. Heb gewoon een half uur lopen nukken!!!! (zijn naar t bos gegaan ipv de zee)

Merk ook dat mn darmen flink aan het wandelen zijn, mn buik puilt uit, en het voelt gewoon gekneusd rond mn baarmoeder. AU! Maar hoop dat het niet al te erg wordt met de krampen, en hoop ook dat het bij jou snel over is!!!

@Misselijkheid: maagzuur... patat was geen goed idee. hele dag geen last gehad, maar sinds de patat wel. zal dus over moeten gaan op een gezond dieet vrees ik (damn!)

Ik ga morgen de HA bellen (eigen HA is VK) voor een gesprek...

Deel Deze Pagina