Hahaha ik mag niet meer van mn vriend! Hij vond me nu al vreemd dat ik vanmorgen 2 heb gedaan, maar moest wel glimlachen toen ie zei "zo, die streep is al een stuk duidelijker!" en toen ie "zwanger" zag staan vooral
Kon je niet eerder bij de VK terecht? Vreemd joh... Ik kon zelfs nog een week eerder als ik wilde, maar dat vond ik echt te vroeg (7w2d) dus nu op 8w2d de termijnecho. Ben benieuwd op wat voor termijn zij uit komen! Ga gewoon voor de pretecho eind mei, dan ben je alsnog de eerste!
Haha! Die van mij begon ook al te zuchten toen ik zei dat ik morgen nog een paar testen wou doen... Maar hij weerhoudt me er toch lekker niet van! Heb die testen trouwens nog steeds niet binnen... Baal wel, had ze via sensitest en die zijn altijd heel snel! Weet niet hoelaat de post hier komt, wonen hier natuurlijk nog niet zo lang en heb er nog nooit op gelet! Mmm afwachten maar!
Hier is de post net geweest met een blauwe envelop. Werd wel vrolijk van de inhoud, krijg >900 euro terug!
Wauw Ik wil ook zo'n envelop!! Stuur ze ook eens even hier langs @ Moppie: Mooie testen! Toch een fijn gevoel he als ze zo mooi donkerder zijn geworden Enne, die CB ga je vast nog wel doen! +3 is gewoon leuk om te zien!! Jullie mogen trouwens wel snel naar de VK voor een echo Ik moest wachten tot 11 wk + 2dgn... Standaard doen ze het hier niet veel eerder of er moet een medische indicatie voor zijn. Mijn intake had ik met 9 wk geloof ik... Gister nog naar de VK geweest voor controle. Alles was in orde, hartje was lekker duidelijk, buik groeit goed en bloeddruk was in orde. Poppetje ligt nog steeds wel erg laag Verder VK verteld over mijn bekkenklachten, ze verwachtte niet dat dit voor de bevalling nog veel zal verbeteren, zeker niet als poppetje zo laag blijft liggen... Bah, heb eigenlijk nog steeds goede hoop dat ik snel weer uit de voeten kan... Maar goed, alles is in ieder geval in orde met poppetje, dat maakt een hoop goed @ Hen: Veel plezier tijdens je (lang) weekendje weg!
@Marscha: heeft misschien te maken met dat ze bij deze VK een inwendige termijnecho maken en dat die vroeger kan? Denk niet dat ik het kan laten om elke maand een pretecho tussendoor te laten maken, kan gewoon niet wachten tot de eerste! Ga nu even op zoek naar pretecho bureaus om te kijken of ze ook paketten aanbieden voor veeeeeeel echo's Wil mn zusje iig een keer meenemen, en mn moeder ook, en misschien laat ik in Twente ook nog een keer een echo maken ivm oma en schoonmoeder, zodat zij ook mee kunnen genieten
Haha pretecho's zijn duur!!! Maar goed met de belastingdienst als je beste vriend scheelt dat natuurlijk Jullie krijgen rond 12 weken nog een echo? Ik moet nog even bellen of ze ook voor 12 weken een pretecho maken. Er zit genoeg hier in de buurt dat scheelt. Marcha wat naar van je bekken maar wat fijn dat jullie kindje zo mooi groeit! Enne inderdaad, zitten er nog NOD's aan te komen of ovulaties? Want het wordt wel zwangerschapsgeneuzel zo
Morgen komt trouwens MvM. Ik moet urine bewaren van de ochtend, dat moet afgesloten en buiten de koelkast he? Ik ben het vergeten te vragen En Moppie en Hen, jullie wisselen iedere dag van ticker of niet
Mijn termijnecho (met 11+2 dus) was ook inwendig, lijkt me niet dus Maar goed, alleen maar fijn voor jullie toch Vond het een eeuwigheid duren voordat wij eindelijk een echo kregen....
Yep, buiten de koelkast! Ik had het toen in een mooie HAK pot bewaard haha! Ze heeft maar een paar druppels nodig, zat ik daar met mijn pot Kreeg wel leuke cadeautjes, kreeg wat tijdschriften, een mutsje en een boek cadeau! Toen ik na 10 weken klaar was kreeg ik ook nog een zilver fotolijstje voor een echo foto
@JuJu: volgens mij alleen met 8w / 20w hoewel het me fijner lijkt om met 12w nog een te krijgen. misschien krijg ik niet eens eentje met 8w! Brrr... stel dat de assistente het niet juist heeft verteld en ik tot 12w moet wachten! Heb net een paar bureau's met elkaar vergeleken, maar BabyView komt er qua aantal foto's in verhouding tot de prijs het beste uit, en daarnaast kan ik de echo's hier vlakbij (Oosterwolde) en vlakbij mn schoonouders (Haaksbergen) laten maken! - 240,- (1 pakket van 2 echo's 2D (12w) en 4D (26w) + 2/3/4D extra (32w)) - 3x DVD, totaal 15 z/w, 9 kleuren foto's Met 26w kan je de 4D het best maken lees ik overal, omdat de uk dan nog compleet in beeld past Ok, genoeg gedroomd, nu eerst maar eens douchen en me aankleden. Ben echt LUI vandaag!
zoo heb weer heel wat bij moeten lezen, fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie! Hier vanmorgen naar de arts geweest, we hadden ons verslapen moest om kwart over 8 in het zh zijn met het goedje van mijn kerel. Worden we toch pas om 8 uur wakker en mijn kerel moest toen het potje nog vullen, ik onderweg gebeld dat ik mijn best deed om er om half 9 te zijn, gelukkig lukte dat, moest ik nog een ponskaartje laten maken vervolgens was dat apperaat stuk die die kaartjes maakt en ik moest ook nog om half 9 zelf bij de arts zijn. En omdat ze de vorige keer zo pissig deed wilde ik echt ruim optijd erzijn. gelukkig was de mevr van het lab zo aardig om even te bellen en het uit te leggen dus viel het allemaal mee. alles geregeld vond ze het potje te koud en had ik het dus op mijn lichaam moeten bewaren maar ze heeft er een aantekening van gemaakt en misschien moet het dus overnieuw maar dat mag me vent zelf dan maar regelen. Nou heb een inwendige echo gehad en er was niks raars op de zien alles was eigenlijk in orde, ook me bloed van vorige week was niks mis mee. Volgende week moet ik nog een keer bloed prikken en over 4 weken moet ik weer naar de arts en wat ze dan gaat doen heb ik eigenlijk niet gevraagd. We gaan dus vrolijk verder!
Haha Navlis, wat een verhaal Moet er stiekempjes wel even om grinniken! Fijn dat er niks raars te zien was op de echo. Heb je ook gezien of er eitjes aan het rijpen zijn bijvoorbeeld? Of hebben ze alleen naar de baarmoeder gekeken?
Oh Navlis wat een stress weer.. Hopelijk kunnen ze nog iets zeggen over de inhoud van het potje anders heeft je man voor niets gestresst
ja was idd een gestreste morgen, ik ben normaal echt helemaal niet zo, ben altijd netjes op tijd en verslaap me nooit. Weet niet waar ik de laatste tijd last van heb, ben ook best wel snel moe. Misschien stress van het oververhuizen en dat me huis zo'n zooitje is want daar kan ik ook echt niet tegen! maar het is ff niet anders dus ik zet me er wel overheen. Ze heeft idd alleen maar gekeken naar me baarmoeder, ik denk dat ze het vorige week verkeerd gezegd heeft. ik moet eerlijk zeggen dat ik best wel vreemd vond dat ze al meteen dan een folikel meting wilde doen want dat krijg je bij mijn weten als je clomid of iets dergelijks geslikt heb.
Nod Mei 15/5 Loki09 (6) 19/5 Jolanda1986 (5)? 22/5 navlis (8 ) 26/5 Butterfly22 31/5 DeLi (8 ) NOD juni 4/6 LaikaBasko ( 8 ) 4/6 Tutsje ( 8 ) NOD onduidelijk Jojogirl88 (PCO) Lautjep Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november '09 positief getest) Linnie82 (november '09 positief getest) Simone81 (december '09 positief getest) Fynn (december '09 positief getest) Marcha (december '09 positief getest) Jinne1982 (januari '10 positief getest) Granta (februari '10 positief getest) SweetMiekie (februari '10 positief getest) Reintje85 (februari '10 positief getest) Macmazsy (maart '10 positief getest) JuJu (April '10 positief getest / 06-01-2011) Hen (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken) Maar weer even de lijst naar voren gehaald, anders moeten we straks zo ver terugbladeren om m weer te vinden... Heb bij Hen, JuJu en mij de uitgerekende datum erbij gezet, anders moet ik zo rekenen om te kijken wie wanneer uitgerekend is Loki, meis, het is bijna zo ver!!! Voel je al iets?
@ Navlis: Jeetje wat een gestress Hihi, moest ergens ook een beetje lachen om je manier van schrijven Fijn dat er nu in ieder geval het eea in gang is gezet! Goed ook dat er bij de echo niets bijzonders te zien was, dat is toch vast al een geruststelling! Nu maar wachten op de uitslagen van het potje en het bloed. @ Loki: Hoe is het met jou? Nod nadert inderdaad
Weinig afwijkends, denk dat de bacillen het gewonnen hebben van de visjes edit: Overigens verwacht ik mijn ongi pas maandag (13dpo) of dinsdag (14 dpo)
Dat is een goede lf dan Loki! Enne ik was ook ziek rond mijn ei dus geef de hoop niet op Ik duim voor een plakbeeb voor jou!