Nou meiden heb het lang vol gehouden . Wilde alleen even laten weten dat het echt niet aan jullie ligt!! Ik heb al langer het idee om me er wat minder actief mee bezig te houden (al voor er zoveel zwangeren waren). Mede daarom ben ik gestopt met temperaturen en doe ik alleen nog de ovu-testen i.v.m. toch wat onregelmatige cyclus! Maar ga vooral door met kletsen. Ik blijf wel meelezen, alleen wat minder actief. En dit topic is tenslotte voor de september stoppers en daar horen zwangeren en niet-zwangeren bij!
Nou meiden, hier geen geruststellend nieuws.... Had vanavond wat bloedverlies... Was rond 20u, bij mijn moeder thuis. Ging naar de wc en zag dat ik wat afscheiding had. Nu heb ik dat normaal gesproken ook, dus maakte me geen zorgen. Totdat ik afveegde... zat echt duidelijk wat sporen bloed bij! Niet super veel en na nog een aantal keer afvegen was het ook weg. Daarna nog een keer naar het toilet geweest en toen kwam er helemaal niets, zelfs ook geen afscheiding. Maar heb de schrik echt goed te pakken! Heb geen krampen ofzoiets, wel een iets trekkend gevoel rechts onderin mijn buik. Maar ben nu ook gewoon supergestresst, wat tuurlijk ook niet goed is! De 'schrik' van vanmorgen was inmiddels goed gezakt, pijnlijk borsten zijn er weer, hoewel iets minder pijnlijk als voorheen en was ook gewoon weer wat misselijk, ook niet zo misselijk als afgelopen dagen, maar het was er wel! Net in de auto huilend manlief opgebeld en van hem moest ik eerst maar eens naar dit forum om te kijken hoe jullie erover dachten, haha! Hij komt gelukkig zo ook thuis... Pfff... meiden ik hou het echt niet meer, durf gewoon ook echt niet meer naar de wc! Ik hou jullie op de hoogte..!
Oh Hen nee toch meid, dat is schrikken Natuurlijk hoeft het niets te betekenen (vooral omdat het zo weinig is) maar kan me voorstellen dat de stress er goed in zit!!! Ik zou even aankijken hoe het gaat en als je morgen weer wat bloed verliest de vk bellen. Het kan natuurlijk vanalles zijn (adertje oid) maar ik zou als ik jou was toch zekerheid willen. Ik duim voor je meid!!! Héél hard!
Dank je Juju! Heb daarnet even de verloskundige gebeld... Ze heeft me wel een beetje gerust kunnen stellen, maar natuurlijk niet helemaal! Het kon inderdaad een onschuldig adertje zijn en dat vond ze zelf ook het meest logisch klinken nav mijn verhaal. Maar ja, de garantie dat het geen beginnende miskraam was, kon ze me natuurlijk niet geven! Een echo heeft op dit termijn ook geen zin. Daar zou ik alleen maar ongeruster van worden. Het is namelijk niet duidelijk of je nu uberhaupt al een hartje zou kunnen zien. Dus als je die niet ziet kan het twee dingen betekenen; of we zijn te vroeg, of het kindje is toch overleden. Daar heb ik dus niets aan! Het is nu dus gewoon afwachten! Als het bloeden meer gaat worden (wat het nu nog niet is, alleen dat van gisteravond dus) en ik krijg er menstruatiepijn bij, moet ik weer bellen. Als dit niet zo is, maar ik heb volgende week nog steeds zoiets van 'wachten tot 15 juni ga ik echt niet volhouden!', mag ik bellen of de echo wat eerder kan. Dat gaat hem dus waarschijnlijk wel worden dan! Voel me sinds gisteravond echt super-beroerd... Misselijk, gespannen enz... Er komt ook echt niets uit mijn handen, terwijl ik juist zoveel plannen had voor vandaag! Nou we kijken wel, ik hou jullie op de hoogte!
Ow meis kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent, maar zolang je geen ernstige krampen hebt is er niks aan de hand toch? Daarnaast, als het bloedverlies nu gestopt is, lijkt het me dat het met een adertje te maken heeft, omdat de vagina / baarmoedermond nu veel beter doorbloed is... Zullen we daar gewoon eerst maar van uit gaan? Stressen is in ieder geval niet de oplossing, en ook niet goed voor de kleine! Hoop dat de rust inmiddels weer is teruggekeerd! Dikke knuff!!!
Ah je had inmiddels al weer gepost. Vervelend dat ZP de halve ochtend niet te bereiken was! @Update hier: misselijk... maar draaglijk... tot zo ver! === Even op de rest reply-en... @DeLi: Begrijp heel goed dat je het even wat rustiger aan wilt doen meis... Nog een paar daagjes op het wachtbankje meis... Dikke knuff... @Tutsje: Succes de komende dagen! Wachten is echt niet fijn, maar ik hoop dat jullie geduld beloond wordt met een positieve test! @Hen: Mijn meloenen doen nog wel flink zeer helaas... Had voor mij niet gehoeven... @Artikeltje wat ik net heb gelezen: Een of ander amerikaans onderzoeksteam heeft 5 jaar lang zwangere vrouwen en hun opgroeiende kinderen gevolgd. De vrouwen die misselijk waren kregen uiteindelijk kindjes met een hoger IQ Mijn moeder is de hele zwangerschap misselijk geweest, plus nog een paar maanden erna. Zegt wat over mijn IQ dus (afgezien van het feit dat vrouwen bij meerlingzwangerschappen altijd ontieglijk beroerd zijn, maar ach... dat terzijde ) @Caitlin: Heerlijk binnen gelegen onder een dekentje op de bank... Geen puf om naar buiten te gaan, hoewel ik me gister wel gedwongen heb om naar het postkantoor te lopen en een pakketje op te halen... @Loki: Ei nadert? === Zow... nu douchen, eten koken, grote pan pasta klaarmaken en porties in de diepvries. Gister toen vriendlief een eitje aan het bakken was (had geen puf meer om nog te koken) heb ik 2 deuren er tussen dicht getrokken, ben in bed gaan liggen en heb mn hoofd onder de dekens getrokken vanwege de nare geur. Wish me luck!
Yep, we gaan gewoon uit van een adertje!! Hier ook... misselijk, maar draaglijk... En gewoon een beetje gek gevoel in mijn buik, maar is misschien meer de spanning dan dat het ook echt wat betekent... Ik weet dat ik niet mag klagen, maar ik hoop toch zo dat de komende 6 weken SNEL voorbij zijn!
Hen ik duim voor je meid! In ieder geval een goed teken dat het bloeden is gestopt! Enne Moppie, ik weiger dat onderzoek te geloven (niet in de minste plaats omdat ik dus helemaal niet zo misselijk ben ) Hier: de katten hebben oorlog (overal plukken haar, vliegen elkaar aan, dikke staarten, geblaas pff) en ik hoef nog maar 2 nachtjes te slapen tot de echoooo..
Hier een kat die 5-6 weken zwanger is en met de dag dikker wordt. Ze loopt alleen maar overal aan te ruiken, duikt steeds de prullenbak in, schooit ontzettend als ik een bakje yoghurt zit te eten want die wil ze leeg likken, en als je melk uit de koelkast pakt wordt ze helemaal gek!! En aandacht dat ze moet hebben!!! Tis een schootkat geworden, terwijl ze voorheen nooit bij mij kwam... Plukken haar vliegen hier overigens elke dag door de kamer, maar dan van het stoeien. Hoewel kleine Puk nu flink van zich af bijt naar Mop (moppie....) Kan je nog wel slapen JuJu?
Haha nou ik slaap wat onrustig tegenwoordig. Denk niet dat dat met de katten te maken heeft edit: oh sloeg natuurlijk op de echo (volgens mij was mijn moeder niet misselijk tijdens haar zwangerschap ) Ik vind het héél spannend!
Haha, ja idd Juju, kun je nog wel slapen?? Ik wou dat ik net zover als jij was, kon ik ook mooi een fotootje laten maken! Ben echt hondsberoerd... Doodmoe, koud en rillerig, misselijk en ontzettend lusteloos, maar tegelijkertijd ook rusteloos! Pfff... sorry van mijn egoberichtjes hoor...
Lieve hen, Ben heel hard voor je aan het duimen. Heb namelijk precies hetzelfde gehad. Bij mij bloed het nog steeds zo af en toe...vaak alleen bij flinke inspanning dus is het waarschijnlijk een adertje. Bij de eerste echo's was ook echt niets te zien waardoor het zou kunnen komen..
Juju; mijn zus heeft drie bijzonder intelligente kinderen en is tijdens haar zwangerschappen geen dag misselijk geweest! Hopelijk geeft je dat aan twee kanten hoop. 1. je krijgt vast een ontzettend intelligent kind. 2. je hoeft dus helemaal niet misselijk te zijn om een goede zwangerschap te hebben! Ik zag vanmiddag bijna groen van de misselijkheid met vele braakneigingen. Is nu gelukkig een beetje over. Mag ook wel, eten moet er toch ook gekookt worden! Jinne; dat geeft me hoop meid! Tot nu toe heb ik geen bloed meer gezien. Wel gewone heldere afscheiding. Bedacht me ineens dat ik gisteren (lekker verhaal) wel net ontlasting had gehad, voordat ik dat bloed afveegde, dus misschien iets teveel kracht gezet? Moppie; ik heb het vaker dat ZP niet goed te bereiken is. Weet alleen nog steeds niet goed of dit aan mijn laptop ligt of dat het aan de site ligt... Hier; dus geen bloedverlies meer gehad! *hoopt heel erg hard dat dit ook niet meer komt!!* Je zou er wel bijna een wc-fobie van krijgen... Zit echt bijna met dichtgeknepen ogen op het toilet... MvM belde net. Ze komt volgende week woensdag en heb me voorgenomen dat ze vast niet voor niets gaat komen!
Oh Hen goedzo ik heb de hele dag aan je gedacht! Lig namelijk al de hele dag totaal uitgeput op de bank. Pff. Goed dat je meedoet aan MvM! Gisteren voor de tweede keer mijn kratten laten ophalen en dat voelt goed
Pfff jij ook al! Ik ben onlangs tijdelijk een dagje minder gaan werken om andere redenen, maar dat komt me nu heel goed uit! Als ik even wat gedaan heb, ben ik zo moe, dat ik gelijk weer een half uurtje ga liggen! Ik wil daar nooit zo aan toegeven, maar nu kan het gewoon niet anders! Ben heel benieuwd hoe MvM me gaat bevallen. Heb er eerlijk gezegd weinig zin in, maar ja het is het enige wat ik voor zoveel onvruchtbare stellen kan doen! Mijn eten (waar ik momenteel toch wel zin in heb) staat hier te verpieteren... Manlief weer in de file. Heb me voorgenomen voortaan pas te beginnen met koken als ik hem aan zie komen rijden, dit vind ik zo jammer! Had me zo verheugd op m'n heerlijke boomstammetjes en daar zit nu een echte vieze korst omheen, bleeehh...
@Hen; gelukkig is het bloeden gestopt. Wat een spannende tijd zeg! Hopelijk blijft alles goed gaan en was het inderdaad gewoon een gesprongen adertje. Als je zegt dat je net naar het toilet was geweest is die kans dus wel erg groot. Ik duim voor je dat de kleine blijft plakken. @misselijk; het is voor een goed doel meiden @hier; net de zwemmertjes van mijn vriend ingeleverd. Maandag krijgen we de uitslag. Ben toch wel een beetje zenuwachtig of alles goed is, hij zelf ook. I hope so! Heb de ovulatietesten van sensitest gisteren ook binnen gekregen, dus deze maand voor het eerst proberen. Zijn er al mensen die bijna hun NOD hebben?
Denk dat ik vanavond ga beginnen met de ovutesten. Het is vandaag dag 10, mijn cyclus is tussen de 28 en 35 dagen geweest tot nu toe. Dus om het zeker te weten dat ik mijn ei niet zal missen begin ik vandaag alvast. Ik ben benieuwd of het goed gaat. En zeker een spannend weekend, ik hoop dat alles goed is maar toch ben ik bang dat er misschien wat mis is.... We zien het wel.
Nieke; dank je! Tot nu toe ook nog niets gezien, dus ik ga stiekum uit van een adertje! Spannend, de uitslag maandag! Was er bij jullie een duidelijke aanleiding waardoor zijn zwemmers getest moesten worden? (sorry, volgens mij heb je het wel eens gezegd, maar ben het vergeten...) Succes met je ovutesten in ieder geval!