Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Nod Mei
    31/5 DeLi (8 )

NOD juni
    2/6 Navlis ( 8 )
    4/6 LaikaBasko ( 8 )
    4/6 Tutsje ( 8 )
    16/6 Jolanda1986 (6) en Loki09 (7) en Nieke84 (9)
    23/6 Butterfly22

NOD onduidelijk
    Jojogirl88 (PCO)
    Lautjep

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november '09 positief getest)
    Linnie82 (november '09 positief getest)
    Simone81 (december '09 positief getest)
    Fynn (december '09 positief getest)
    Marcha (december '09 positief getest)
    Jinne1982 (januari '10 positief getest)
    Granta (februari '10 positief getest)
    SweetMiekie (februari '10 positief getest)
    Reintje85 (februari '10 positief getest)
    Macmazsy (maart '10 positief getest)
    JuJu (April '10 positief getest / 07-01-2011)
    Hen (Mei '10 positief getest / 15-01-2011)
    Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011)

Vlinders
    Navlis (december '09 MK 6 weken)
    Loki09 (februari '10 MA 11 weken)

Helaas is gister mijn ongi doorgebroken, dus heb mijn nod even aangepast.

2. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Hen; Kan me goed voorstellen dat je erg geschrokken bent van het beetje bloedverlies. Gelukkig was het tot nu toe alleen die ene keer. Mijn zus heeft rond de 6 weken ook een bloeding gehad, die was wel wat heviger dan jij beschrijft en duurde ongeveer een half uur. Omdat ze net daarvoor een MA had gehad, ging ze er van uit dat het nu weer mis was. Ze heeft de vk gebeld en kon de volgende dag komen voor een echo. Er werd haar wel verteld dat het nog zo pril was dat ze misschien nog geen hartje konden zien, maar ze konden wel zien of er een MK in gang was. Mijn zus ging daar al helemaal vanuit, is de volgende dag naar de VK geweest en toen de echo aanging was daar gelijk een vrolijk kloppend hartje te zien! Mijn zus is nog lang gestresst geweest, maar mijn neefje is ondertussen 3 maanden oud, dus alles is wel helemaal goed gekomen! Ik duim voor je dat er geen nieuw bloedverlies komt en dat je volgende week al voor een echo kunt (dan moeten ze toch zeker een hartje kunnen zien!)

@ JuJu; spannend morgen je echo, ik ben benieuwd!!!

@ Moppie; leuk zo'n zwangere kat is huis ;) Maar wel gezellig zo samen zwanger zijn, hahaha!

@ De meiden die bijna hun ei of NOD hebben; ik ga heel hard voor jullie duimen dat het deze maand raak zal zijn!!!

@ Nienke; duimen dat de zwemmertjes van je man goed zijn! Waar moet je die eigelijk inleveren, bij de HA?

@ De zwangere meiden; hebben jullie op deze site bij de chinese kalender al gekeken welk geslacht jullie kindje volgens dat ding gaat worden?! Ik heb het berekend voor mijn zus van beide keren en er kwam 2x een jongetjes uit (klopt ook, ik heb 2 neefjes) en van 2 vriendinnen klopt het ook. Wel lachen, al geloof ik nou ook weer niet dat het altijd waar is.

@ Hier; alles rustig. Ik moet vanacht en morgennacht werken en daar heb ik niet zo'n zin in, maar ja, het levert weer wat extra geld op denk ik dan maar!

Liefs,
    Caitlin

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    NIeke ik begon ook altijd op tijd met ovulatietesten. De ene keer werden ze geleidelijk donkerder en de andere keer was het de hele tijd wit en opeens positief. Ik hoop dat je je ei snel vindt! Misschien komt die wel op een heel ander moment dan je aanvankelijk dacht. Hopelijk is alles goed met de zwemmers van je man!

Butterfly wat jammer dat je toch weer ongi bent geworden.. alvast heel veel succes deze ronde! Al moet dat met 3 junipendels wel bijna goedkomen ;)

Caitlin ik heb drie blauwe pendels. Bij de Chinese kalender hier op zw.pagina kom ik uit op een meid maar een gecorrigeerde kalender (chinese telling) ook op een jochie. Ben benieuwd. :)

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh nee zie net dat ik die laatste tabel verkeerd heb gelezen. Moet uitgaan van de geboortemaand van de baby en niet de verwekkingsmaan (maar de geboortemaand weet ik nog helemaal niet want de baby is er nog niet). Als ik dan uitga van januari kom ik ook op een meid.

5. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Caitlin;
    dat geeft me moed! Ik weet dat het niets hoeft te betekenen, maar elk krampje, pijntje wat ik voel, maakt me wel een beetje bang...
    'Gelukkig' voel ik me al twee dagen om het uur misselijk, dus dat stelt me ook wel weer een beetje gerust!
    Balen dat je vannacht en morgennacht moet werken... Ik ben zóóó blij dat ik de komende 11 maanden niet meer hoef!! Heb er echt een hekel aan, voel me altijd net een kluizenaar en ben niet te genieten voor manlief die ook altijd heel wijs bij mij uit de buurt blijft!

Juju;
    ik geloof er niet in, maar heb de chinese geslachtskalender geprobeerd en dan zou het bij mij een jochie worden... Wat voor mijn man erg leuk zou zijn, want die wil graag een stamhouder.... Ach ja, het maakt mij allemaal niet uit, meisje-jongen heb echt geen voorkeur!

Hier;
    moet echt om het uur wat eten en het is maar goed dat ik al drie dagen totaal géén zin heb in ongezonde dingen, anders zou ik tonnetje rond worden! Morgen werken, ik hoop dat het bezig-zijn me af zal leiden, anders ben ik vaak in de toiletruimte te vinden, vrees ik... Ach ja, het is inderdaad voor het goede doel en ik heb het liever wel dan niet!

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Mijn duimen draaien wild voor DeLi trouwens :)

7. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Hen: gelukkig heeft het niet doorgezet! Zal inderdaad gewoon een adertje zijn geweest ;)
    >Eten wat staat te verpieteren: Ik draai het vuur uit, ga eten, en vriendlief zet zn bordje daarna maar in de magnetron. Heb afgeleerd om op hem te wachten ;)

@JuJu: ook al zo moe? Pfffttt.... ben blij dat ik weer thuis ben. Heb een half uurtje eerder vrij genomen vandaag maar was echt bekaf vanaf t moment dat ik op kantoor aan kwam!

@Nieke: spannend, de zwemmertjes ingeleverd! Hoop dat alles in orde blijkt ;)

@Butterfly: jammer meis :(

@Caitlin: de ene is zwanger, de ander is hardstikke krols. Word gek van die beesten!!! Maar dat zullen de hormonen wel zijn. voorheen vond ik het ontzettend grappig als ze zo krols waren :p
    Werk ze de komende nachten!

@Chinese kalender: maakt me niks uit wat het wordt! Vriendlief zou graag een jongen willen als eerste, en is er van overtuigd dat het een jongen wordt. Ik pest hem dan en zeg dat ik alleen meiden kan krijgen haha...

@Duimen voor DeLi: doe ik ook!!!!

===

@Hier:
    Ben net even langs de dokter gegaan toen ik thuis kwam van het werk. Wilde vanmorgen al langs de apotheek voor iets tegen misselijkheid maar ik was te vroeg.
    Heb de hele dag zuur weg zitten slikken op het werk, boterhammen gegeten (bah) en pakjes melk op zitten drinken... Niets lijkt te helpen. Pas rond 2-3u zakt het wat af, maar vanavond komt dat rotgevoel gewoon weer!
    De dokter belt me morgen op vanwege mn astma medicatie. Assistente zei dat ik die nu in ieder geval niet mag gebruiken (doe ik ook niet!) en het liefst helemaal geen medicatie in het eerste trimester. Dus ook niks tegen misselijkheid... bah....
    Heb nog even gepeild of mijn misselijkheid de hele dag door te maken kan hebben met een evt. tweeling, omdat ik ook een tweeling ben, en dat werd ook bevestigd, maar "de dokter kon me er meer over vertellen" omdat hij zelf ook een tweeling heeft :)
    Naja, morgen dus even afwachten, en zodra hij belt er uit lopen want mn collega's hoeven nog even niks te weten...

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oeh Moppie een tweeling.. nog éventjes geduld en je kunt al kijken of het echt zo is!

Net twee rompertjes bestreken met de tekst: opa en oma zijn lief! Was mijn eerste keer en nou goed helemaal perfect is het niet geworden maar goed de boodschap komt volgende week vast wel over, toch?
    Nu hopen op een goede echo morgen.. Ohh.. nog maar 15,5 uur en dan lig ik daar in mijn blote buik!!!!!!!

Hoe is het met de andere meiden a.k.a. de meiden die wel meelezen maar niet meetypen :)

9. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Hallo,

Even een klein berichtje van mij, zodat jullie geen doorgedraaide duimen krijgen. Want je kunt ermee stoppen. Mijn ongi is gisteren doorgebroken. Veel vroeger dan normaal, maar daar ben ik wel blij om!!

@Hen; Maak je geen zorgen. Zal idd een adertje zijn geweest

@Juju; veel plezier morgen!

@Moppie; Vervelend dat je zo misselijk bent.

@Nienke; Spannend meid.

@Butterfly; jammer

10. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    NOD juni
    2/6 Navlis ( 8 )
    4/6 LaikaBasko ( 8 )
    4/6 Tutsje ( 8 )
    16/6 Jolanda1986 (6) en Loki09 (7) en Nieke84 (9)
    23/6 Butterfly22
    26/6 DeLi (9)

NOD onduidelijk
    Jojogirl88 (PCO)
    Lautjep

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november '09 positief getest)
    Linnie82 (november '09 positief getest)
    Simone81 (december '09 positief getest)
    Fynn (december '09 positief getest)
    Marcha (december '09 positief getest)
    Jinne1982 (januari '10 positief getest)
    Granta (februari '10 positief getest)
    SweetMiekie (februari '10 positief getest)
    Reintje85 (februari '10 positief getest)
    Macmazsy (maart '10 positief getest)
    JuJu (April '10 positief getest / 07-01-2011)
    Hen (Mei '10 positief getest / 15-01-2011)
    Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011)

Vlinders
    Navlis (december '09 MK 6 weken)
    Loki09 (februari '10 MA 11 weken)

11. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Hen;
    We konden de zwemmertjes inleveren omdat ik bij de gyn ben geweest ivm een liesbreuk als kind. In die breuk zat een eierstok klem en hierdoor maakte ik me zorgen of ik wel gewoon zwanger kon worden. Na een inwendige echo bleek ik een lichte vorm van PCO te hebben. Toen we toch bij de gyn waren heb ik dus maar gevraagd of ze de zwemmers van mijn man ook zouden willen controleren, vandaar.

Caitlin;
    We hebben de zwemmertjes in het ziekenhuis ingeleverd.

JuJu;
    ik heb net de eerste ovulatietest gedaan en die was helemaal wit. Alleen de controlestreep, zal dus nog wel te vroeg zijn. Ik dacht eerst dan doe ik er morgen geen want die zal dan ook wel weer wit zijn. Maar nu ik jou berichtje las heb ik me bedacht en doe ik ze gewoon netjes iedere dag even vanaf nu. Ik hoop dat ik inderdaad mijn ei zo kan vinden en dat we snel zwanger zijn!
    Veel plezier morgen met de echo!! Geniet ervan, jullie zullen jullie kleine wondertje zien!

Hen en Moppie;
    vervelend die misselijkheid

DeLi;
    Balen dat je al ongesteld bent geworden. Op naar de volgende ronde.

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nieke ik zou de eerste keer in ieder geval dagelijks testen (vanaf een dag of 14) zodat je wat zich op je cyclus krijgt. Hoop dat 'ie snel positief is en dat jullie snel een beebje kunnen maken zonder tussenkomst van de gyn!
    Kan me goed voorstellen dat je meteen de zwemmers van je vriend laat testen. Heb je dat ook meteen gehad!

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    DeLi, balen :(
    een kortere cyclus is wel positief natuurlijk!

14. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @DeL; wat balen van je ongi meid! :( Maar idd is een kortere cyclus misschien wel iets prettiger (als er dan toch iets positiefs aan dit moet zitten)?! Ik ga weer hard verder duimen voor je ronde 9! :)
    @Hen; Het lijkt me heerlijk om voor langere tijd geen nachtdiensten meer te hoeven draaien! Opzich mag ik niet klagen, want ik heb er max 2 achter elkaar, dus dat valt nog alles mee! ;)
    @ Nieke; Ben benieuwd naar de uitslag van de zwemmertjes van je man, zal voor jullie duimen!
    @JuJu; Straks de (pret)echo! Hoe laat ben je aan de beurt, rond 12.00 uur? Zodra ik wakker ben vanmiddag kom ik kijken hier op ZP hoor!
    @Moppie; Veel misselijk zijn en zelf deel van een tweeling zijn, de kans bestaat natuurlijk wel! Ben benieuwd wat je HA te vertellen heeft!
    @Butterfly; balen van je ongi...:(
    @ Hier; ik zit op mijn werk en het is gelukkig niet zo druk! Vanmiddag in mijn auto'tje vanachter aangereden door een touringcarbus. Ik stond deels op een fietspad geparkeerd om een passagier uit te laten stappen, die bus draait achter mij langs om daarna rechtsaf te gaan en knalt zo met de zijkant tegen mijn achterlicht / bumper aan :( Het was best een flinke klap die ik, naarmate de tijd vordert, steeds meer begin te voelen in mijn rug, nek en hoofd. De bestuurder was opzich een aardige man en we hebben zonder politie erbij het schadeformulier ingevuld, maar ik weet nu niet wie er schuldig is (en dus moet betalen). Hij rijdt mij vanachter aan, voor zover ik weet is degene die achterop rijdt altijd de schuldige. Maar ik viel in zijn dode hoek en stond deels op de weg, deels op een fietspad geparkeerd, waar je eigelijk niet echt mag stilstaan volgens mij... Zucht, ben benieuwd hoe dit nu weer afloopt! Gelukkig is niemand echt gewond geraakt!

Liefs,
    Caitlin

15. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    JuJu, straks de pretecho! me duimen draaien voor een kloppend hartje!
    Hoe laat heb je de afspraak? doe je vanmiddag even een echo foto'tje laten zien? ben zo benieuwd!
    Geniet ervan!!

Liefs...

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jaaa het hartje klopt! Ben bezig met het inscannen van de foto's. Ze zag meteen de baarmoeder (naja eerst mijn gigantische blaas ;)) en zei: dit is je baarmoeder, dit is je kindje en hier zie je het hartje. Helemaal te gek! Je zit eigenlijk 20 minuten naar een vlek te staren maar het was zo bijzonder! Alles zag er goed uit, ze meet me op 8 weken 4 dagen dus dat was ook goed.
    Helemaal heerlijk, vond het fantastisch om te zien en voel me een stuk zekerder. Oh en ze heeft het hartje wel kunnen meten (132 per minuut) maar we konden het niet horen. Zal even foto's spammen.

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
  18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    #1858 Omelet, 28 mei 2010
    Laatst bewerkt: 28 mei 2010
  19. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Oh JuJu, wat geweldig!! Gefeliciteerd!!!
    was manlief mee? en ook helemaal op z'n roze wolk??

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jaa die was mee, zat met de tranen in zijn ogen ;)
    Maak me nu weer zorgen dat 132 slagen per minuut wel erg laag is. Zucht, zo is er altijd wat he. Maar vond het heel bijzonder om te zien!

Hoe gaat het met jullie verbouwing?

Deel Deze Pagina