Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @ Navlis
    GEFELICITEERD meid. Geniet ervan.

@ de andere niet zwangeren
    Heel veel suc-6 deze maand

2. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)

Hij heeft me gewoon gevraagd of ik wilde trouwen ( dus niet geheel romantisch zeg maar haha)
    Ja we trouwen met alles erop en er aan. ( alleen niet voor de kerk) Maar wel een groot feest :D Heb er zin in.

@ navlis: Gefeliciteerd

@ hier eergister te horen gekregen dat me zus zwanger is :) in de 2e ronde al raak..Pfff( en die zelfde dag heeft me vriend me ten huwelijk gevraagd :p) Pfff hier maar afwachten wat de vruchtbaarheidstest

Ben natuurlijk wel heel erg blij voor me zus alleen vond 1 ding jammer ze had gezegt dat ze ongi was geworden wat blijkbaar niet zo was dus daar was ik wel een beetje om gepikeerd.
    En ja natuurlijk lekker liggen janken op bed even alles eruit gegooid die dag want kon het niet meer verkroppen en ja je kunt alles wel in houden maar dat is ook niet goed.

Maar met ons huwelijk in het vooruitzicht zal ik wel minder bezig zijn zwanger te raken.

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!! :D

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Jolanda: Van harte met jullie voorgenomen huwelijk!!! :D

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jolanda en Navlis GEFELICITEERD!
    Ik ben dol op positief nieuws! En Navlis, die testen houden we tegoed he ;)

Verder reageer ik niet zoveel. Voel me vandaag echt heel slecgt, geen idee hoe ik het nog een paar uur vol moet houden op mijn werk, pff.. Vrijdag gaan we de opa's en oma's in spé vertellen dat ze opa en oma worden. Dat is wel leuk natuurlijk :)

6. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Hallo allemaal!

@ Navlis, gefeliciteerd :D Super nieuws! Ben benieuwd naar foto's van je test!

@ Jolanda, gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Leuk zeg!!

@ de dames die in een volgende ronde zijn beland, balen zeg.. Hopelijk de komende maand meer geluk! We blijven hard duimen!

@ Juju: Balen dat je je rot voelt :( Hopelijk gaat de dag een beetje snel voorbij.... Mooie echo foto's trouwens :) Was zeker wel heeeeel bijzonder! Volgende echo is helemaal gaaf, dan kan je toch al weer wat meer zien! Dat wordt aftellen dus, ook voor de andere meiden die wachten op hun echo!

@ hier: Hier alles zijn gangetje. Mijn BI klachten zijn onveranderd, hang dus nog steeds op de bank. Heb me er inmiddels maar bij neergelegd, verwacht niet dat mijn klachten ineens op wonderbaarlijke wijze verdwijnen. Verder voel ik me hartstikke goed, heb dus eigenlijk zin om van alles te ondernemen maar dat gaat dus niet ;)

Vorige week had mijn vriend vakantie en heeft hij dus lekker aan de babykamer kunnen werken! Hij is voor een groot deel af, hier de foto's! Ben er zooooo trots op :D

http://i91.photobucket.com/albums/k295/MarchaL_01/kamertje5.jpg
    http://i91.photobucket.com/albums/k295/MarchaL_01/Kamertje1.jpg
    http://i91.photobucket.com/albums/k295/MarchaL_01/Kamertje2.jpg
    http://i91.photobucket.com/albums/k295/MarchaL_01/Kamertje4.jpg
    http://i91.photobucket.com/albums/k295/MarchaL_01/Kamertje7.jpg
    http://i91.photobucket.com/albums/k295/MarchaL_01/kamertje9.jpg
    http://i91.photobucket.com/albums/k295/MarchaL_01/Kamertje3.jpg
    http://i91.photobucket.com/albums/k295/MarchaL_01/kamertje6.jpg

7. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Navlis;
    Super gefeliciteerd!! Hopelijk blijft jullie kleintje nu goed zitten!

8. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Navlis;
    wat SUPER!!! Gefeliciteerd!!
    Duimen niet voor niets geweest! Enne... toen jij het over die temp-dip had, wist ik gewoon dat het goed moest zitten!
    Geniet ervan en ik blijf gewoon doorduimen dat het blijft plakken! ;)

En voor de rest duim ik natuurlijk nog net zo hard!!

Marcha;
    had de foto's al op hyves gezien, maar is echt leuk geworden!

Juju;
    balen dat je een rot-dag hebt... Hier ook meer en mindergoede dagen. Hopen dat je je morgen weer beter voelt!

Wij wachten met vertellen tot vaderdag, vinden we wel een leuk moment en dan verwacht niemand dat we ergens anders voor komen dan voor vaderdag, dus blijft het een verrassing!

9. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    vanmiddag was even een snel berichtje vanuit mijn broertje thuis. Ben hem deze week aan het helpen met texen. Hij heeft zijn hele huis verbouwd, maar nu begint het op te schieten.
    Maar ik vind het super om te lezen dat er weer iemand positief test, dat betekend dat er voor 'ons' (meiden die ook in september begonnen zijn en nog niet zwanger zijn) nog hoop is :)
    Had jij verder nog kwaaltjes Navlis? Of alleen die krampen? Echt super en nogmaals gefeliciteerd!

Marcha;
    Super leuk kamertje!

10. lautjep

lautjep Niet meer actief

hoera weer iemand die zwanger is. het is leuk om te lezen dat er steeds minder mensen aan het wachten zijn..

Volgende week donderdag naar de gyn en dan hopen dat ik mag beginnen met de comid volgende maand.

11. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    ik had alleen last van die krampen idd en mijn borsten waren al een paar dagen gespannen en erg gevoelig maar dat had ik de laatste 2x toen ik ongi werd ook maar toen was het een dag ofzo voordat ik ongi werd.

vanmiddag meteen de verloskundige gebeld en meteen een afspraak gemaakt. volgende week mag ik al voor de intake en over 2 weken krijgen we de eerste echo. Ze denk toch dat ik al wat langer zwanger ben een week of 6 had ze het over, maar ik ga nog steeds uit van 4 dan valt het straks altijd mee. Alleen is het dan zo dat als ik voor de echo ga en ik ben dan nog maar 6 weken zwanger hangt het er natuurlijk om of er dan al hartfunctie is en dan zal het wel weer spannend worden. Ik ga er gewoon vanuit dat het deze keer goed gaat!

12. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Navlis; GEFELICITEERD!!! :D Helemaal goed nieuws meid! Ik had al zó'n vermoeder dat het raak zou zijn ;) Kun je geen CB doen om te kijken wat die aangeeft? Daarvoor zou ik gelijk naar de winkel rennen, hahaha!

@ Jolanda; gefelicteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Echt leuk om dat allemaal te gaan voorbereiden :)

@ Nieke; wat fijn dat de zwemmers van je vriend goed zijn. Nu hopen dat de ovu testen je gaan helpen deze ronde!

@ Hier; ik heb gister het gesprek met mijn leidinggevende gehad over de opleiding die ik evt zou gaan volgen en ik heb eerlijk verteld van mijn zwangerschapswens(kon dat toch niet laten). Ze zei dat ze het niet zo gek vindt dat ik een kinderwens heb en daar werd verder niks negatiefs over gezegd gelukkig. Ze vond juist dat mijn eerlijkheid hierover mij siert! :) Verder zei ze dat ik goed functioneer, dus dat is altijd fijn om te horen. Ik ga nu binnenkort een toets doen om te kijken hoe het met mijn voorkennis van de opleidingsstof staat en als die goed is ga ik misschien toch al 1 September beginnen met de opleiding (en met dus de kans dat ik het 3 maanden moet onderbreken voor zwangerschapsverlof, want de opleiding duurt 15 maanden). Als mijn kennis nog niet zo goed is kan ik zowieso nog een jaar wachten met die opleiding en dan laat ik het wel van een evt zwangerschap afhangen wannneer ik ermee ga starten. Nog even afwachten dus... ;)

Liefs,
    Caitlin

13. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    die cb didi die ligt her al een tijdje in de kast, wilde ik eerst van het weekend doen maar ik denk dat het morgenochtend gaat worden!:D

Vind het overigens niet erg hoor dat zij nu denken dat ik wat langer zwanger ben want daarom krijg ik nu eerder een echo;)

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Succes vandaag met MvM Hen! Ik hoop op een knallende test voor je en kun we lekker samen in potten plassen ;)

Lekker Navlis, eem vroege echo. Mocht er nog niets te zien zijn krijg je er vast snel weer een, dat is ook wel fijn. Zou wel lekker zijn als je verder bent dan je dacht! En die CB met indicator: die had ik al lang gedaan haha (hoop op een 3+ voor je want kijk uit: ze zijn verslavend ;))

Lautje ik hoop dat je met de clomid snel zwanger raakt! Het is wel gek hoor om te lezen dat de meiden die nog niet zwanger zijn (nog niet he, dat gaat echt nog gebeuren) nu echt bezig zijn met vruchtbaarheidsonderzoeken enzo. Wij stonden ook op dat randje. Ik duim echt waanzinnig voor jullie dat alles goed is en er spontaan een prachtige zwangerschap ontstaat!

Caitlin wat goed dat je het toch gezegd hebt en je leidinggevende daar goed op reageerde. Ik hoop nu dat je lekker snel zwanger raakt (ik weet hoe zuur het is als er mensen zijn die 'wachten' op je zwangerschap en het komt maar niet ;))

Ik weet niet meer wiens zus nu zwanger was geworden (Jolanda?) maar inderdaad: het er lekker uitgooien. Het is niet meer dan normaal dat de stress toeslaat als het al een tijdje niet lukt.

Vrijdag is mijn moeder jarig en gaan we dus mijn ouders vertellen dat ik zwanger ben. Aan de ene kant heerlijk, eindelijk niet meer zo geheimzinnig. Aan de andere kant erg spannend: hoe gaan ze reageren? En hopelijk groeit Benny nog goed in mijn buik..

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Gefeliciteerd Navlis!! Hopelijk is het een hele mooie plakbeeb!!

Fijn dat ze zo meelevend reageerde Caitlin. Ik ben zelf ook altijd van het eerlijk zijn, kan ook moeilijk iets belangrijks achterhouden. En eerlijk is eerlijk, hun weten dat ze een jonge vrouw aan nemen en dat dit risico er dus in zit, en als jij je goedwilligheid toont, waarom zouden hun dat dan niet doen?

Marcha:
    Mooi kamertje, heel liefelijk en toch jongensachtig!

Gefeliciteerd met je moeder Juju! Veel plezier vanmiddag.

Hier een flink drukke dag achter de rug. Tegelzetter heeft het grootste deel van het terras gelegd en ik heb het eerste stuk van de vijver gegraven en al een stuk oud gras afgegraven. Vandaag weer verder bikken, al staan de blaren nog op mijn handen, ben ik niet meer gewend dit werk :). Nog een paar weekjes dan kunnen we -hopelijk van de zon- genieten in de tuin ;)

Mn eisprong is trouwens weer laat :( Gister nog niets te zien op de test dus zal wel pas het weekend worden...

16. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Juju;
    MvM komt vandaag niet, ze belde maandagavond dat ze toch moest werken onverwachts... Ze is zelf ook nog verloskundige en er kwam iets tussendoor. Daarbij woont ze ook niet echt in de buurt en plant ze het liever een keer als ze voor MvM hier ook in de buurt moet zijn en dat wordt dus as maandag!
    Wel jammer voor alle verloren pies, maar het is nie anders!

Caitlin;
    Fijn dat je leidinggevende het zo goed opnam! En nog beter natuurlijk dat je ondanks dat je je wens hebt uitgesproken toch met de opleiding mag beginnen!
    Zou wel fijn zijn als je in september al zou mogen beginnen, want dan heb je (ervan uitgaande dat je snel zwanger bent) het grootste gedeelte van de opleiding gedaan zonder baby en dat is misschien toch wel prettiger?

Navlis;
    ben heel benieuwd! Naar de clear blue en foto's!
    Hopen dat je idd verder bent, maar is wel spannend zo!

Hier;
    mezelf uit bed gesleept en snel wat gegeten. Daarna mezelf even flink toegesproken dat ik even hier mag kijken en dat ik dan toch ECHT moet gaan beginnen aan de was, strijk, stoffen, zuigen, opruimen en boodschappen... Pfff... ben al een week die bank niet af te slaan, behalve voor mijn werk. Het is hier echt een puinhoop! :)

17. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Sorry loki;
    zag je bericht pas nadat ikzelf een bericht plaatste...
    Wij gaan zaterdag de rest van de schutting zetten. Kunnen we eindelijk beschut in de tuin zitten, wel in een hoop zand weliswaar, maar ach... ook dat wordt een keer netjes gemaakt!
    Vind het knap dat je zelf aan het graven bent hoor! Succes!

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Vergeten hier gister op te reageren en dat wilde ik toch even graag doen :).
    Ik vind het laf van je zus dat ze gezegd heeft dat ze ongi geworden was. Oke, ze is natuurlijk niemand niets verplicht maar ik kan me zo vreselijk indenken hoe een onverwachtse ''klap'' het dan ineens is als ze ineens een heel aantal weken ver is.
    Met mijn schoonzusje en mijn naaste collega hebben we zelfs een 'afspraak' gemaakt dat we het elkaar tussen de 4 en 5 weken vertellen. Beide zullen we echt heel blij voor elkaar zijn maar het geeft ook een stomp aan de ander. Ik vind het zelf heel prettig om dan de tijd tot de eerste echo enz mee te maken, doordat je er dan anders bij betrokken bent, vind ik het minder pijnlijk, of zoiets :).
    Wat zijn gevoelens toch een moeilijk, rot, iets. Volgensmij hebben mannen het zoveel makkelijker!

Nou ik duik nog éven de tuin in en dan vind ik het welletjes voor vandaag. Het terras is af (alleen nog inwassen/voegen) en de vijver is al bijna een meter diep (moet 1.25 worden omdat er nog een laagje beton onder in moet, wordt gepolyesterd ipv zeil) en ik ben behoorlijk gebroken ;). Alles doet pijn of is verbrand, ben net een tomaat :p. Wel heerlijk om even mij agressies en frustraties te uiten op iets wat nog nut heeft ook ;)

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hoe gaat het verder met je Loki?
    Ik vind dat je een heel mooi onderschrift hebt!

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik hoop dat er binnenkort iets anders in dat onderschrift staat Juju ;)

Het gaat verder wel oke. Heb me lekker 2 dagen flink uit kunnen leven hier en nu weer 3 daagjes werken. Het gaat nog steeds met vallen en opstaan maar het wordt er niet kwaaier op gelukkig.
    Ga binnenkort wel beginnen met acupuncuur, schijnt goed te helpen tegen geblokkeerde banen door stres enz, als ik er iets rustiger en vrolijker onder ben dan gaat het zwanger worden vast ook makkelijker. Komt vast allemaal goed!

Deel Deze Pagina