nieke ik zou wel goed klussen dan kan je hem bijna niet missen. bedankt voor jullie lieve reacties. De ronde hoe laat je iemand zich kut voelen is nog verder gegaan vandaag met (bijna allemaal zwangere) vriendinnen afgesproken in de zon. Komt de vriendin die gister vertelde dat ze zwanger was vandaag met een boek. Met de mededeling. Ga dit maar eens lezen dan weet je hoe het moet. Niets aan reactie gegeven boek aangepakt en in mijn tas gedaan. In de auto naar huis besloten dat ik hier ook geen reactie op ga geven. ik had weer hoop maar daar is niets meer van over. Ik ben gewoon jaloers op de mensen die het wel zo lukt. dat ben ik normaal nooit. Nu even mijn keuken netjes maken en dan samen eten.
Hoi dames! Al even niet gelezen hier. Navlis GEFELICITEERD! zal duimen dat deze beeb goed blijft plakken! De tijd gaat super snel. Morgen al weer 14 weken zwanger en mn buik lijkt niet te stoppen met groeien. Krijg regelmatig de vraag of ik zeker ben dat het er niet 2 zijn! Ben benieuwd hoe dit de rest van de zwangerschap gaat zijn. Kamertje krijgt ook vooruitgang. Vloer is besteld en we hebben wat kleurenkaartjes meegenomen voor de muren. Even kijken wat het mooiste staat.
Lautje; ik heb echt met je te doen... Snap écht niet dat sommige mensen zó bot kunnen doen! Laat haar lekker een poosje in d'r sop gaar koken, meid! Voelt ze vanzelf dat ze het niet tactisch heeft aangepakt... Grrr, sommige mensen, kan ik écht kwaad om worden! Tsss 4 rondes, wat is dat nou! Bedoel het niet negatief voor de anderen die met 4 rondes zwanger waren, maar dan weet je toch net niet helemaal hoe het voelt om zo machteloos te zijn... En net of ze denkt dat jullie niet weten hoe het moet, nou dat weet je na 10 rondes echt wel hoor! Zet em op meis, jouw tijd komt, hoe dan ook, echt nog wel!! Mac; leuk dat je er weer even bent! Zag dat je ook meeschrijft in het december-mama's topic! Enne, dan weet ik niet wat het bij mij wordt... maar vast een 4-ling ofzo! Ben pas acht weken en kan de laatste tijd weinig eten en toch ziet mijn buik er niet zo uit! Nieke; ik gok dat je ei dan toch een dezer dagen komt, zou dus maar flink aan de klus gaan meid! Juju; wat héérlijk om het te vertellen! En nog heerlijker als je er zulke reacties op krijgt! Geniet ervan! Hier; beroerd... Kapot na een dag werken en moeten eten is een ramp... Maar ja, ik vind dat ik niet mag klagen, dus ik hou meteen maar weer op!
@hen; met 8 weken viel het bij mij nog wel mee. toen zat het heel hoog en waren het echt darmen. Nu begint de onderbuik net boven het schaambeen mooi mee te vormen met de rest van de buik en is het een echt bolletje aan het worden. Met 10 weken ging het opeens heel hard.
@Lautje: zit hier gewoon met tranen in mn ogen, hoe kunnen mensen zo ongevoelig zijn??? 4 rondes is echt niks!! Dat is maar 4 maanden = 3 teleurstellingen!!! Prijs mezelf ook erg gelukkig dat het bij ons in 4 rondes AL is gelukt. Was zo overdonderd dat het al zo SNEL!!! raak was. Ow echt ik snap dat soort mensen niet, ik had dat boek tegen haar kop gesmeten en zonder iets te zeggen weg gelopen.. pfffftttt
wat zijn jullie toch lief. waarom heb ik toch niemand in mijn omgeving die ook niet meteen zwanger wordt en met wie je echt kunt praten. ( niet over de computer) en even bij kunt uithuilen. want al die vriendinnnen snappen niet dat maand 10 veel lastiger wordt dan maand 3 dat is ook kut maar toch anders. Ik weet heel goed hoe het moet alleen mijn lijf doet nu mee. Ronde 10 en al een jaar geen pil dat is niet leuk en best eng. Kan er ook goed om huilen maar dat gaat het ben ik bang ook niet oplossen. Ik ga zo lekker slapen en dan is er morgen weer een dag morgen eens opzoek naar iets waardoor ik positiever word.
He meiden, Ik kan het nog steeds niet geloven maar wij zijn ZWANGER!!! Echt moet er nog zo ontzettend aan wennen en het is zo moeilijk te geloven maar de testen zeggen het echt: ZWANGER!!! Ben zo blij dat ondanks mijn ziekte ik zwanger mag worden en zo bijzonder Liefs...
Tuts gefeliciteerd! Wat héérlijk voor je! Geniet er van meid! (goede pendels dus ook!) Nieke ik heb een maand gehad dat ik via tempen wel een eisprong kon ontdekken maar geen positieve ovutest heb gehad. Niet in de stress vliegen, rustig blijven en blijven klussen. Makkelijk gezegd natuurlijk, maar het is het enige wat je kunt doen! Lautje wat ongevoelig zeg.. wij hebben dit weekend aan onze ouders verteld dat ik zwanger ben. Allebei vroegen ze: hoelang heeft het geduurd? En toen ik zei: iets meer dan een half jaar reageerde ze allebei: wauw wat snel zeg! Dat deed me heel veel, dat ze dat zeiden. Relativeert lekker.. in tegenstelling tot de reactie van je vriendinnen.. Mac leuk dat je weer even langskomt! Fijn dat alles goed gaat! Gisteren naar mijn schoonouders geweest en het contrast met de reactie van mijn ouders kon bijna niet groter zijn.. Mijn vader in tranen, wreef over mijn buik, bleef me omhelsen, en zei: wat prachtig dat er weer nieuw leven in de famillie komt. MIjn moeder meteen over oppassen, shoppen, de kleine baby, hoe het voor haar was toen ze zwanger was enz enz. En naar de echo staren. Over de datum: wauw wat mooi. Mijn opa is komend december precies 35 jaar geleden overleden en op 3 januari (volgens echo onze datum) begraven. Vonden ze heel mooi. Gisteren naar mijn schoonouders. Kregen allebei een knuffel. Goh wat leuk! Nou we lopen de deur wel plat dan hoor. Maar goed we wonen wel ver weg natuurlijk. (net zo ver als van mijn ouders af). En wanneer komt het? Rond 3 januari (verjaardag van mijn schoonmoeder). Reactie: god, doe dat kind dat niet aan! December en januari is gewoon verschrikkelijk om jarig te zijn. Dus ik zei: nou ja sommige dingen zijn nou eenmaal niet zo te plannen he (wat is dat voor een reactie??? Moet ik duimen voor een vroeggeboorte ofzo??) Daarna zei ze nog iets van nou dat zal wel een strijd worden tussen de oma's wie 'het kind' mag vasthoduen. Ik (licht geirriteerd, waarom moet het zo negatief zijn?) ik hou hem lekker alleen vast is dat ook weer opgelost. Grr. Nou ja en daarna zijn we over politiek gaan praten en over het werk van mijn schoonmoeder. Ze zijn wel blij hoor, dat geloof ik wel, maar na de overweldigende reactie van mijn ouders toch wel een beetje een afknapper ofzo. Nu weer leuk nieuws, nog maar 1,5 week tot de 11 weken echo
Tuts, gefeliciteerd meis! Echt super Juju, vreemd hoe de een ineens anders reageert als de ander. Wel een beetje een domper lijkt me... Wij gaan het vrijdag vertellen aan mijn ouders (ze komen zometeen ook al even naar ons nieuwe huisje) en daarna aan mijn schoonouders. Die laatsten zijn net opa en oma geworden, dus vraag me af hoe er gereageerd gaat worden als schoonzus + kleine er ook bij zijn...
gefeliciteerd tutsje! juju dat mensen zo kunnen reageren dat snap je toch niet. Blij zijn voor een ander is soms zo moeilijk denk ik dan. gewoon blijven genieten dat is nu het belangrijkste. gelukkig ben ik niet meer ongesteld en is deze ronde weer echt begonnen.
Juni 4/6 LaikaBasko ( 8 ) 16/6 Jolanda1986 (6) en Loki09 (7) en Nieke84 (9) 23/6 Butterfly22 26/6 DeLi (9) 29/6 Lautje ( 10) NOD onduidelijk Jojogirl88 (PCO) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november '09 positief getest) Linnie82 (november '09 positief getest) Simone81 (december '09 positief getest) Fynn (december '09 positief getest) Marcha (december '09 positief getest) Jinne1982 (januari '10 positief getest) Granta (februari '10 positief getest) SweetMiekie (februari '10 positief getest) Reintje85 (februari '10 positief getest) Macmazsy (maart '10 positief getest) JuJu (April '10 positief getest / 07-01-2011) Hen (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01- 2011) Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011) Tutsje (??) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken) weer even het lijstje terug gehaald. tutsje wat achter je naam moet komen te staan weet ik niet
Ik heb het er even met vriend over gehad en voel me wel iets beter. Is deels ook de hormonen hoor, soms blijf ik maar malen over dingen. Slechet gevoel is ietje minder geworden. Super veel succes deze ronde Lautje!!!!
Helemaal mee eens!!! Vond het bij ons ook erg snel gaan en kan me al helemaal niet voorstellen hoe ik me zou voelen na zoveel maanden proberen! Respect voor de dames die het er wat langer over doen! En ik ben (nog steeds) erg hard aan het duimen voor jullie!