Heb gisteren een test gedaan. Volgens mij groeit er een klein mensje in mijn lichaam. De test wees een redelijk donkere streep uit. Wil nog voor de zekerheid een extra test doen deze week omdat ik nog maar net overtijd ben. Verder ga ik nu ook beginnen met vitamine B. Die zorgt er voor dat de kleine kan blijven plakken. We wachten het af.
Juni 4/6 LaikaBasko ( 8 ) 16/6 Jolanda1986 (6) en Loki09 (7) en Nieke84 (9) 23/6 Butterfly22 26/6 DeLi (9) 29/6 Lautje ( 10) NOD onduidelijk Jojogirl88 (PCO) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november '09 positief getest) Linnie82 (november '09 positief getest) Simone81 (december '09 positief getest) Fynn (december '09 positief getest) Marcha (december '09 positief getest) Jinne1982 (januari '10 positief getest) Granta (februari '10 positief getest) SweetMiekie (februari '10 positief getest) Reintje85 (februari '10 positief getest) Macmazsy (maart '10 positief getest) JuJu (April '10 positief getest / 07-01-2011) Hen (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011) Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken)
Marcha: Ik heb de test van KV gedaan. Kan de foto niet duidelijker krijgen dan in mijn fotoalbum te zien is. Ben natuurljk nog maar net over tijd. Ik denk dat ik dit weekend sowieso ga testen maar misschien ook wel eerder
Heb je test bekeken in je album. Ik zie wel iets maar de foto is inderdaad wat onduidelijk. Ben benieuwd naar je volgende test
Juni 4/6 LaikaBasko ( 8 ) 16/6 Jolanda1986 (6) en Loki09 (7) en Nieke84 (9) 23/6 Butterfly22 26/6 DeLi (9) 29/6 Lautje ( 10) NOD onduidelijk Jojogirl88 (PCO) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november '09 positief getest) Linnie82 (november '09 positief getest) Simone81 (december '09 positief getest) Fynn (december '09 positief getest) Marcha (december '09 positief getest / 29-08-2010) Jinne1982 (januari '10 positief getest) Granta (februari '10 positief getest) SweetMiekie (februari '10 positief getest) Reintje85 (februari '10 positief getest) Macmazsy (maart '10 positief getest) JuJu (April '10 positief getest / 07-01-2011) Hen (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011) Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken)
Gefeliciteerd laika! Zoveel positief nieuws in een korte tijd! helemaal geweldig! Lieve meiden die wat langer wachten, Ik duim voor jullie!
Juni 4/6 LaikaBasko ( 8 ) 16/6 Jolanda1986 (6) en Loki09 (7) en Nieke84 (9) 23/6 Butterfly22 26/6 DeLi (9) 29/6 Lautje ( 10) NOD onduidelijk Jojogirl88 (PCO) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november '09 positief getest) Linnie82 (november '09 positief getest) Simone81 (december '09 positief getest) Fynn (december '09 positief getest) Marcha (december '09 positief getest / 29-08-2010) Jinne1982 (januari '10 positief getest) Granta (februari '10 positief getest) SweetMiekie (februari '10 positief getest) Reintje85 (februari '10 positief getest) Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010) JuJu (April '10 positief getest / 07-01-2011) Hen (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011) Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken)
Wow, 1 dag niet lezen moet je ook gewoon niet doen!!! 2x roze nieuws, super! Tuts, gefeliciteerd!!! Laika, ik denk dat ik jou ook voorzichtig kan feliciteren! Kan nog niet heel veel maken van je test, maar zo in de wazigheid dacht ik toch wel wat te zien! Tip: maak de foto met daglicht dichtbij het raam ofzo en het liefst dan zonder flits. Of gewoon de clearbleu doen, helemaal lekker duidelijk!! Heerlijk zeg, nou meiden die nog niet zwanger zijn... dit geeft moed voor jullie, toch? Dikke knuffel aan jullie allemaal, want jullie gaan ook zeker weten een keer dit bericht aan ons geven! Juju; wel een domper ja... Maar houd er wel rekening mee dat sommige mensen gewoon níet weten hoe ze moeten reageren en daarom zulke stomme dingen zeggen... Maar goed, dat maakt het natuurlijk nog steeds niet leuk... Moppie; vandaag de echo!! Spannend! Hoop dat alles goed is!! Hier; moeders voor moeders zou om 9.15 bij mij zijn. Belt ze om 8.45 dat haar dochtertje ziek is en dat ze nog even wachten moest op haar moeder die op kwam passen... Maar ja, moeder komt uit Friesland, dus die was er niet binnen 2 uur! Nu komt ze vanmiddag om 13u bij me langs, was ik voor niks zo vroeg m'n bed uit! Nou ja, ben al lang blij dat ze vandaag nog kon komen, want vind het zonde om nog langer te wachten! Verder voel ik me nog steeds niet bijzonder goed, maar ja er komt vast weer een tijd dat dit wel zo is!
Juni 4/6 LaikaBasko ( 8 ) 16/6 Jolanda1986 (6) en Loki09 (7) en Nieke84 (9) 23/6 Butterfly22 26/6 DeLi (9) 29/6 Lautje ( 10) NOD onduidelijk Jojogirl88 (PCO) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november '09 positief getest) Linnie82 (november '09 positief getest) Simone81 (december '09 positief getest) Fynn (december '09 positief getest) Marcha (december '09 positief getest / 29-08-2010) Jinne1982 (januari '10 positief getest) Granta (februari '10 positief getest) SweetMiekie (februari '10 positief getest) Reintje85 (februari '10 positief getest) Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010) JuJu (April '10 positief getest / 03-01-2011) Hen (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011) Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken) ---- Oh Moppie ik duim voor je! En fijn dat ze toch komen Hen, al die plas die nu door de wc gaat Oh en Laika hier dan nog ook maar een keer: SPANNEND! Ik duim Mijn symptomen zijn inmiddels helemaal weg. Kan echt niet wachten tot volgende week donderdag. Heb mijn bd in de lijst maar verschoven naar 3-1 nav de vorige echo. Kan niet wachten ons humpie weer te zien
@Laika: heel voorzichtig gefeliciteerd! Denk ook wat te zien op de foto, en in het echt zie je zo'n streepje al een stuk duidelijker. Ben benieuwd naar je volgende testjes!! @Juju: thanx Spannend allemaal! Sorry ben wat afwezig geweest de laatste dagen, erg druk met ons huisje, weinig energie om nog te lezen, en als ik lees heb ik geen puf meer om te antwoorden... pfffttt... maar de ergste moeheid lijkt voorbij te zijn! Net als de ergste misselijkheid, hoewel ik me vandaag wel weer lekker brak voel... Zal maar eens aan de slag gaan met het middageten want vriendlief is over een half uurtje thuis...
Laika; Alvast een voorzichtige proficiat! Ik dacht ook iets te zien op je foto, wel onduidelijk maar er lijkt echt een tweede streepje te staan. Hoop dat alles goed gaat! Moppie; Veel plezier vandaag bij de echo. Hoop dat alles goed is! Hier; Gelukkig zeiden jullie dat ik nog even door moest gaan met de ovutesten. Gisteravond leek het streepje weer wat donkerder te worden. Ik heb vandaag een late dienst en doe dadelijk nog een ovutestje om te kijken of het streepje dan nog donkerder is. Maar voor de zekerheid zijn wij de dagen druk met klussen!
Ik weet het niet meer!! Gister in mijn ogen positief getest en nu weer even gedaan en die wijst negatief . Beide keren was met een KV test. Heb nog een test liggen van Clearblue maar die wil ik eigenlijk pas gebruiken als ik weer een positieve test heb.
Hè laika, wat jammer!! Om van de onzekerheid af te zijn, weet je wel waar je aan toe bent met de clearblue, maar snap als je die nog niet wilt doen... Succes meis, ik duim voor je!
@ Laika: He, balen die onzekerheid Net wat Hen zegt, met de CB heb je natuurlijk wel meteen zekerheid... Mocht je hem willen doen, wel min. 4 uur niet naar de wc gaan he? Succes, ik duim voor je! @ Nieke: Super dat de streep op je ovutest duidelijk wordt! En nu flink klussen @ Moppie: Heel veel succes & plezier bij je echo!! Super spannend de eerste keer, ik was echt heel erg zenuwachtig! Straks wel een uitgebreid verslag he? @ hier: Vanochtend weer op controle geweest bij de VK. Helaas is de ligging nog steeds niet te voelen, heeft iets te maken met mijn baarmoeder zei ze Bloeddruk ed. verder weer helemaal in orde. Beeb leek niet al te groot. Wel lekker een mazzeltje Mijn VK zocht iemand die 28 wk zwanger is ivm oefenen van het meten op echo's. Ze vroeg of ik geen interesse had. Tegen een gratis extra echo zeg ik geen nee! Morgen om 20.15 mag ik dus komen! Ook wel heel prettig aangezien ze de kleine nog niet goed kunnen voelen, dan weet ik eindelijk hoe groot hij is en hoe de ligging nu is. Ik heb zelf namelijk het idee dat hij nog in stuit ligt en erg diep in mijn bekken. Ben benieuwd morgen!
@Laika: misschien nog even een paar dagen wachten? Hoop echt voor je dat ie positief is!! @Marscha: wat leuk dat je voor een extra echo mag! @All: ik heb vanaaf pas om half7 de afspraak. Eerst uitgebreide intake, bloed afname etc, dan inwendige echo. Zou totaal 1 uur duren. Als alles in orde is, wil ik meteen door naar mn tweelingzussie, kan echt niet langer meer wachten!!! Zal hier mobiel nog wel wat posten dan denk ik
Zo, MvM is net weg! Ontzettend leuk mens en veel informatie weer gekregen. Zij zelf heeft ooit in de MMM gezeten en dus gebruik gemaakt van de urine die MvM verzamelt. Uiteindelijk geen resultaat gehad en nu moeder van 2 hele mooie adoptiekindjes, maar was wel heel blij dat ze door MvM toch een kans heeft gehad en daar doe ik het allemaal voor! Goed, nu aan de slag met kannetjes, flessen en kratjes! Btw de test knalde ervan af!! Zal em zo in m'n album plaatsen! Spannend Moppie; zal aan je denken vanavond! *hoopt op hele mooie echo's om even te kunnen beeb-staren!* Marcha; lekker dat je voor een extra echo mag!! Kunnen we bij jou morgen dan ook even beeb-staren??
Oh spannend Moppie! Gelukkig was mijn vorige echo om 9 uur en de komende ook, nog zolang wachten zou de hele dag in spanning zitten! Wel heel leuk hoor.. en inderdaad wel wat posten als je jullie beeb hebt gezien! Fijn Marcha: een extra echo is altijd mooi meegenomen natuurlijk! En Hen wat fijn dat je nu echt kunt beginnen. Het voelt bij mij ook goed om mee te doen. Laika ik blijf voor je duimen! Morgenochtend nog eens kijken? Van welke cyclus gaat je banner uit?
Laika ik zou de test morgen ochtend gewoon doen dan ben je van die onzekerheid af en weet je beter waar je aan toe bent.