Gestopt met de pil in september 2009 DEEL 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloom24, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hallo lieve meiden,

Hier weer eens een berichtje van mijn kant. Kan niet op iedereen reageren. Doe ik later even. Wil in ieder geval iedereen fijne dagen wensen. Ik heb gelezen dat dit voor sommigen een dubbel gevoel geeft.

Verder zijn wij behoorlijk aan het duimen...
    Heb nu een regelmatige cyclus van 32 dagen. Als ik hier vanuit ga dan ben ik nu 4 dagen overtijd. Is dus behoorlijk spannend! Hou jullie op de hoogte

2. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Bloom; Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws van je vriendin. Weet niet zo goed wat te zeggen. Je verwoord het zelf erg goed. Als het er niet meer is, kun je daar geen k meer krijgen. Maar inderdaad, dat verzacht het leed nu niet.......
    En omaatje, dode mensen zien er toch vaak niet meer hetzelfde uit. Moeilijk is dat. Dat beeld blijft je toch vaak bij.....

@Laika; Oe wat spannend bij jou!!! Ook voor jou dus duimen voor een positieve test!! Hou je ons op de hoogte!?

@Her; Dit was even een korte reactie, moet snel naar mijn werk.
    Maar alles gaat hier nog goed. Nog steeds buikpijn en weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken...... Nog eventjes volhouden.

3. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    :( ongi geworden...
    Had goede hoop, omdat het zolang uitbleef, maar helaas...

Nu alle duimen weer naar DeLi, iemand moet er roze nieuws hebben deze kerst!

Of Laika natuurlijk, spannend meid!

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Jammer Bloom, toch op rood :(. Maar je cyclus is wel weer iets langer, gelukkig

Jeetje wat spannend Laika!!! Wanneer ga je testen??

Hier lekker vakantie en ook meteen in de stemming; zit nog in ochtendjas en bij alles denk ik 'dat kan morgen ook nog wel' ;). Straks toch maar eens actief gaan doen als mummeltje slaapt. Even opruimen en daarna samen naar de prenatal :)

5. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    @bloom balen:(

@laika & deli..Spannend hopelijk een ontzettend mooi kerstcadeau voor jullie!!! mijn duimen draaien op volle toeren.

@hier vandaag naar het CB geweest valentijn even laten wegen hij weegt nu 5080gram :D

6. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Jolanda: fijn dat alles goed gaat met de woningruil en met Valentijn!
    @Bloom: raar hoe mensen ineens een heel ander persoon lijken wanneer ze overleden zijn. Daarom vind ik het nooit leuk om te gaan kijken.
    Sterkte bij de begrafenis.
    @Laika: neem je tijd meis. Ik ben blij dat je af en toe even binnen komt kijken. Ik duim voor een posi test deze kerst ;)
    @DeLi: buikpijn hoeft niet perse iets slechts te betekenen. Duim duim duim!
    @Bloom: aaaaah wat balen :( Maar dan is je cyclus in ieder geval iets langer nu...
    @Loki: haha dat idee heb ik dus ook, kan morgen ook nog wel :p Maar ik moet vandaag echt in de benen komen en iets doen, heb ik me voorgenomen...

@Hier: grote schoonmaak in de planning vandaag.

7. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    als de situatie niet verandert wil ik op 1ste kerstdag gaan testen.

8. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Bloom: wil je effe een super dikke knuff geven.

9. spikkeltje

Laika: fijn om wat van je te horen. Spannend meid.

Deli: duimpje draaien. spannend

Jolanda. fijn dat alles goed gaat met jullie incl woningruil

Uk: gaan we samen schoonmaken. Moet bovenverdieping nog doen en wasjes draaien. Gister middag de beneden al gedaan alleen bijkeuken nog ff

Loki: fijne vakantie

@ hier vanmorgen gezwommen. even anders dan anders. diegene die het normaal doet was ziek. Dus gewoon even gedobberd. Heerlijk.
    nou nu ga ik maar richting de schoonmaak. J slaapt lekker.

10. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Erg spannend!! Dan moet ik tussen de feestdagenstress door zeker weten even komen turen ;)

11. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Boven heb ik al gedaan eergister. Bedden verschoond, alles aangeveegd (geen in om stofzuiger naar boven te slepen en Mini wakker te maken) en kledingkasten opgeruimd. Wat een werk, vooral Uk-mans kast. Die weet elke keer weer kleding onderuit te vissen en alle stapels omver te gooien, grrrr....

Ik ga nu een emmer sop pakken en de badkamer/het toilet soppen. Daarna nog een doek over mn fornuis (keuken gister al gedaan) en dan alleen nog de vloer dweilen en dan ben ik klaar.

Oh, auto wacht ook nog, die even grondig schoonmaken, want laatste keer dat ik die compleet heb uitgezogen was VOOR Mini's geboorte (nesteldrang hahaha) en dat mag dus hoognodig weer gebeuren :)
    Misschien vind ik mijn bril dan ook weer terug :( ergens onder de stoel ofzo...

12. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Dank je lieverd!

13. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Laika;
    Oei, dan moet ik tussendoor ook even komen spieken voor jou! Maar dat moest ik toch al voor DeLi! Spannend!

Schoonmaak;
    Hier vanmorgen gestoft en gezogen. Grote schoonmaak met echt alles in de sop moet ook nog eens een keer gebeuren, maar dat doe ik komende twee weken een keer. Dan kan papa zich met Boef bemoeien en kan ik ongestoord mijn gang gaan!

Zo nu eerst Boef zijn melk geven, dat doet hij tegenwoordig netjes uit een bekertje, dan nog even slapie doen en op naar het CB! Prikjes... Brrrr...

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Bloom ik ben nog helemaal stil voor je vriendin. Wow :(

Ongi: Dikke knuffel meis.. Da's toch ook gewoon balen (ook al lijkt alles nu relatief).

DeLi: Duimerdeduim (ohh ik vind het spánnend)

Laika: Oók duidemerdeduim! Leuk weer wat van je te lezen.

Jolanda: Hee je bent er weer :) Fijn dat alles goed gaat! Jullie ventje weegt nog maar 4 kilo minder dan die van ons ;)

Schoonmaak: ..

.. ;)

15. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Badkamer en toilet moet nog, maar voor de rest blinkt mijn huis :) Nu boven nog e.e.a opruimen, zucht... Kledingkast is nog niet naar mijn wens... Mini op bed en Mams aan de opruim..... Wat is er toch met me aan de hand? Heb dat altijd ergens in de winter, en ook in het voorjaar... 2x per jaar gaat het huis compleet op de kop...

16. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Laika; Wat spannend voor jullie zeg! Hopelijk blijft je ongi uit en heb je 1e kerstdag een positieve test in handen!! Ik duim!

DeLi; Mijn duimen blijven doordraaien! Wanneer mocht jij alweer testen?

Bloom; Balen zeg, ongi. Maar je cyclus is wel weer iets langer, dat is wel fijn.

Poetsen; goed bezig dames.

Loki; Geniet lekker van je welverdiende vakantie!

Marcha; Jij hebt ook vakantie toch? Fijne vakantie.

Jolanda; Jullie mannetje doet het erg goed zo te lezen, mooi zo! En jullie gaan dus een woningruil doen, leuk!

JuJu; druk bezig met de voorbereiding voor de bruiloft, leuk! Veel plezier ermee.

Hier: Net te horen gekregen dat een vriendin van mij woensdag ingeleid gaat worden. Ik vind het nu al spannend! :D Ik heb er helemaal zin in.
    Verder niks te melden. Morgen nog één dagje werken en dan lekker met kerst vrij.

17. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    En 6 kilo minder dan die van ons, Jolanda! Fijn dat het met V.alentijn goed gaat. Loop je nu nog steeds met hem bij de kinderarts voor zijn gewicht?

Juju;
    ja, alles lijkt nu relatief, maar ik baal er stiekum toch wel een beetje meer van dan de vorige 3 keer...
    En vriendin... tja, het blijft maar in mijn hoofd hangen... Wil haar graag spreken en 101 vragen stellen, maar ik moet haar eerst de tijd geven om te herstellen en het zelf een plekje te geven...

Uk;
    als je klaar bent in je huisje.... dan wil ik je mijn adres wel even pb'en hoor! ;)

Ik heb vanmiddag de trapkast weer eens opgeschoond, hoop troep weer weggegooid en de buffetkast ook weer opgeruimd.
    Morgen de kledingkast opruimen, daar blijf je met die mannen inderdaad ook mee bezig...
    Eerst alles opruimen en volgende week alles lekker soppen!

Net terug van CB... 1,5cm en 300gr gegroeid! Verpleegkundige helemaal tevreden, prikjes fluitje van een cent en Boef en zitten sjansen (schrijf je dat zo?) met de assistente!

Nu nog bedenken wat ik wil gaan eten... Heb helemaal geen treken en Bloomlief heeft nu een kerstborrel waar hij vast ook wel wat te eten krijgt...
    Denk dat ik maar wat pasta maak voor Boef en mezelf...

18. spikkeltje

klaar met de schoonmaak alleen nog een berg was om op te vouwen. Houd het ook nooit op?? pfff denk straks nog even onder film kijken.

BLoom:wat heb je gegeten??
    Fijn dat de prikjes fluitje van een cent waren.

19. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Uiteindelijk pannenkoeken! Haha!
    Bloomlief kwam thuis en had de kerstborrel gemist, omdat er een storing was (die eigenlijk voor een collega was, die wel lekker van de borrel genoten heeft...)
    Hij had honger en zin in pannenkoeken! Heeft ze zelf gebakken. Alleen vond Boef ze niet lekker... :cool:
    Boef is gebadderd, geflest en te bed...
    Nu lekker op de bank, verlanglijstje en uitnodigingen maken voor Boef z'n verjaardag!

Succes met de was, het houdt nooit op nee... net zoals de booschappen...

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ppff allemaal dames met opruimwoede :D. Heb -helaas- nergens last van ;).

Fijn dat Boef zn prikjes weer gebeurt zijn en zonder verdrietjes!
    Lekker, pannekoeken!!

Nieke:
    Stoer, dat je zo toe kunt leven naar de geboorte van een baby van een vriendin van je! Ik vond dat in de auto al zo verbazend knap hoe je over je werk vertelde, je verwonderd me iedere keer weer! Je bent een giga sterke meid!

Jolanda:
    V gaat goed! Fijn dat de ruil rond is, of haast!

Deel Deze Pagina