@ Jolanda; heel herkenbaar hoor! Ik heb dinsdag 21 juni overdag boven en beneden gestofd, gezogen, gedweild, alle prullebakken in huis een schoon zakje erin, toiletten gedaan, vaat in de machine en weer uitgeruimd, wassen gedraaid, bed verschoon en het gras gemaaid! Om 23.00 uur lag ik in bed, viel als een blok in slaap, werd 40 minuutjes later wakker omdat ik moest plassen, sta net naast mijn bed en boem, daar braken mijn vliezen en stroomde het vocht tussen mijn benen en op de grond Het eerste wat ik dacht; nu kan ik niet meer slapen, terwijl ik de hele dag bezig ben geweest... Het 2de wat ik dacht; maar ik heb wel een heel schoon huis, whahaha! @ Bloom; ik begrijp je helemaal wat betreft het werk! Met een dagdienst gaat het nog wel, maar ik zie altijd enorm op tegen een avond of nachtdienst. En hoe leuk die dienst dan ook is, de volgende keer zie ik er weer net zo erg tegenop... Dit had ik altijd al, maar met Kyara erbij zal het nog wel 100x erger zijn. Ik was vanochtend even 2,5 uur weg en dan mis is haar zo erg, niet normaal gewoon! Ik heb haar plat gezoend toen ik thuis kwam en ik vrees voor de dag dat ik weer moet beginnen met werken... @ JuJu; als ik zou weten dat er maar 1 kindje zou komen en dat was een jongetje geweest, dan had ik waarschijnlijk hetzelfde gereageerd als jouw buurvrouw, hoe politiek incorrect ook @ Spikkeltje; welkom thuis! En wat andere ook zeggen over jou en uk, JIJ DOET HET HEEL GOED EN HIJ IS JOUW KIND!!! Overigens ken ik de gevoelens van twijfel als een buitenstaander weer eens zegt; 'zal je dat nou wel (zo) doen?' Knuf! @ Uk; bij 3 jongens zou ik ook nog wel voor een 4de gaan om te kijken of dat een meisje wordt, haha @ hier; veel steken in mijn buik, ter hoogte van mijn linker eierstok. Vorige week woensdag dacht ik een ei sprong gevoeld te hebben, maar donderdag en vrijdag had ik ook wat steken. Nu dus weer... Geen idee wat er allemaal aan het rommelen is in mijn buik, maar zwanger ben ik in ieder geval niet, haha! Kyara is trouwens gister uiteindelijk om 21.00 uur bij mij op mijn borst / buik in slaap gevallen, maar werd toen wel pas om 6.30 uur wakker! Haar laatste voeding was om 19.15 uur, dus bijna 12 uur er tussen, pfff! Ik denk dat ze in het 12 weken sprongetje zit, herken veel in haar gedrag vanuit het boek 'Oei ik groei' Liefs, Caitlin
cyclus, ik weet even niet meer hoe het werkt *bloos* Ben op 22 aug, ongi geworden, gelijk gestart met de pil, op aanrader van arts. Moet vandaag weer stoppen, voor de stopweek. ben gisteren al gestopt, want kon stripje even niet vinden. dus hoe werkt het nog maar?? haha heb al wel beetje pijn in buik en rug en wat steekjes.... Kan trouwens narcose invloed hebben op de pil??
Ik heb net even gegoogled voor je haha ( ben verslaafd geworden aan google haha) Narcose kan invloed hebben op de pil dit moet de arts/dokter eigenlijk tegen je verteld hebben ( zo staat het op google weet het fijne er ook niet van) Maar waarschijnlijk gaat narcose de werking van de pil ook tegen en ben je dus niet beschermd
Pfoe..Net eten klaar gemaakt, ik ga zitten en ben heerlijk aan het eten en ineens auwwww buikpijn (krampen) naar de wc toe hele sliert slijm zo eerst maar even onder de douche staan kijken of het weg trekt of niet..( echt een buikpijn zoals bij ongi maar dan 10x erger haha)
hmmm Jolanda, ik hoop voor je dat je je man straks op kunt bellen en vertellen dat ie als de donder naar huis moet komen hahaha hier weinig te melden. saai leventje...
Jolanda, had ook al gegoogled, maar ik eerlijk gezegd ben ik er geen voorstander van, de ene site zegt dit en de andere zegt dat. Maar de arts heeft niks gezegd. Nou ja gaan er gewoon vanuit dat ik weer ongie word. Kan me niet voorstellen, dat ik zwanger zou zijn. Volgens mij kan het ook niet. Tenzij mijn cylus weer erg verstoord is. Maar ben gewoon ook de draad kwijt kwa cyclus etc.... Weet even niet meer hoe het werkt.
Jolanda, hou je je man ook op de hoogte etc of niet. Sommige vrouwen willen nog geen paniek saaien en houden het eerst voor zich.. maar succes, het gaat echt niet lang meer duren hoor. Krijg steeds meer het gevoel dat je man.. niet meer in duitsland komt.
Moppie: Mmm, zo kwam het idd een beetje bot over. Borstvoeding is zeker niet zo 'normaal' als ik vroeger altijd gedacht had. Ik bedoelde eigenlijk meer dat het niet perse knap is om na bv 2 maanden nog te voeden. Als het eenmaal lekker loopt dan loopt het en wordt het eigenlijk enkel makkelijker, vind ik (oke, ben nog wel een tikkie bang voor de 4 maanden dip). De opstart is gewoon het moeilijkste maar dat bedoelde ik er niet mee, sorry Juju: De meningen zijn zo verdeeld he. Ik krijg op mijn werk nu al vaak te horen "Ja, want een kennis van die en die gaf met 1 jaar nog borstvoeding en het kind had al tandjes, daar moet je toch niet aan denken!" Weet dan niet zo goed wat ik moet zeggen. Misschien ben ik het straks ook echt helemaal moe maar van de andere kant, je praat dan over 2 of 3 voedingen per dag, wie weet wil ik dan juist wel doorgaan? Weet wel dat het echte afscheid me enorm pijn gaat doen. Heb jij hier al een beeld van hoe/wat/wanneer? Caitlin: Wat zuur dat het gister even in puin liep . Niet teveel mee bezig zijn, gewoon weer door gaan zodra Kyara zich weer fijn voelt! Gebeurt overal wel eens hoor! Hoe gaat het vandaag? Jolanda: We tellen af Meeting: 29/10 was (hoogstwaarschijnlijk) geen probleem dus ik blijf trouw op de lijst staan . Zal zo het forum weer eens even opzoeken . Voorkeur geslacht: Mhh dat politiek correct ligt inderdaad wel een beetje zwaar in nederland... Van de ene kant vind ik dat je je voorkeur prima uit mag spreken, van de andere kant krijg ik er ook altijd een nare bijsmaak van. Toch zeg ik eerlijk dat ik ook erg teleurgesteld geweest zou zijn als ik geen dochter gekregen had (niet perse nu bij de eerste maar wel als onze kinderwens vervuld was en mijn dochter-wens niet). Is ook altijd mijn droom geweest. Ondanks dat ik zelf ervaren heb dat het allemaal niet zo voor de hand liggend is als het lijkt, bleef die wens sterk. Soms voel ik me daar best rot over. En ik weet ook zeker dat ik net zo gelukkig en verliefd zou zijn op een klein knulletje maar toch zou het stiekem knagen...
@ DeLi; hoe ging het vandaag met je injectie? Knuf! @ Jolanda; spannend meid, het kan nu zeker niet lang meer duren vermoed ik... Als het vanacht doorzet; SUCCES! @ Ritme; vandaag gaat het al ietsje beter, maar nog niet zoals het de dagen ervoor ging. Ze zit echt in het sprongetje en ik zie haar ook ontwikkelen = super! Net heerlijk naar de zonnebank geweest, knap ik altijd wel van op. En dat narcose invloed heeft op de pil heb ik nog nooit gehoord moet ik eerlijk bekennen... Jij Bloom? Fijne avond meiden. Liefs, Caitlin
Hoi meiden.. Kreeg net een sms van manlief dat hij weer thuis kwam slapen haha..Ze vertrekken morgen naar duitsland..Zijn baas probeerd nu een beetje rekening te houden met de aankomende bevalling dus probeert zoveel mogelijk in de buurt aan het werk te zijn als het kan Maar ik hou manlief wel op de hoogte van hoe en wat al zeg ik niet alles natuurlijk want hij is nog al een stresskip wat dat betreft maakt zich nog al heel snel druk maar laat hem wel weten hoe of wat natuurlijk
Leek mij ook al stug caitlin, maar ja je weet het maar nooit en de arts heeft niks tegen mij gezegd. Dus even hier de vraag neergelegd onder deskundige van ons Nou ga flesje maken en uk de laatste geven voor vandaag, ben mooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeee
Oja de vraag hier op de forum ook bij de verloskundige neergelegd en narcose heeft GEEN invloed op de pil.
@Loki: vatte het niet aanvallend op hoor ben blij voor elke vrouw bij wie het goed op gang komt en ik hoop dat ik dat ook nog een keer mee mag maken @Jolanda: fijn dat hij nog een nachtje thuis is!
He jammer nog geen babynieuws Eergisteren wilde ik dit weekend stoppen met de avondvoeding om met 9 maanden zo goed als afgebouwd te zijn. Gisteravond was ik aan het voeden en het was weer heerlijk, ik geniet er van en uk ook steeds meer. Dat maakt het ook zo moeilijk, hij is steeds bewuster waar de melk vandaan komt, geniet ook bewuster van het drinken (het is meer dan eten, misschien omdat hij nu ook ander eten eet). Maw: ik weet het nog niet.. Feit is dat hij nu een tand heeft en ik nog voed
Nee nog geen babynieuws Hij vind het nog te lekker denk ik haha..Gister was hij eigenlijk heel erg actief toen manlief thuis kwam en muziek op zette haha..Morgen naar de Gyn. op controle..alweer bijna 39 weken zwanger :O gaat echt snel hoor geniet nog iedere dag van het gefrummel van ons ventje hihi
@ Jolanda; nog geen baby zie ik, we moeten nog even geduld hebben @ Spikkeltje; als narcose invloed zou hebben op de pil, dan had ik vaak onvoldoende informatie gegeven aan mijn patienten. Toch goed om het even na te vragen! @ JuJu; ik zou gewoon nog blijven voeden! Zelf vind ik het tot 1 jaar wel kunnen. Daarna niet meer, maar dat is mijn mening. @ Hier; Kyara slaapt veel vandaag! Morgen weer prikje, bah Ow en vandaag 12 weken oud, time flies! Liefs, Caitlin
Haha inderdaad nog even geduld, Morgen naar de Gyn even kijken wat hij/zij te zeggen heeft Daarnet heerlijk nieuws gekregen...Manlief zit volgende week maar 1 dag in Duitsland en de rest van de week is hij aan het werk hier in de buurt Zijn baas heeft dit gedaan omdat ik nu ieder moment kan gaan bevallen Toch heerlijk zo'n baas haha..Zei al tegen manlief zeg maar dat hij een fantastische baas is whahahaha..Krijg je als antwoord..Ja maar dat wist ik al wel hoor haha Ach ja zijn baas is net als wij zo gek als een deur en niet onder tafel te lullen
Fijn Jolanda Caitlin ik heb besloten om niet dit weekend maar het weekend daarop de avondvoeding te laten vallen. Vanmiddag op de weegschaal gestaan en weeg geen 60 kilo meer, bij mijn lengte van 182 echt te weinig. Als uk nog geen 6 maanden was geweest had ik er anders over gedacht maar 9 maanden bv is heel erg mooi, en nu even weer aan mezelf denken (snikje )
meer slagroom eten JuJu haha nee grapje hoor, maar ik kan me voorstellen dat je ook aan jezelf moet denken nu. ik weet niet in hoeverre jij nu bijv. vitaminegebrek krijgt omdat uk jou opeet? @hier: ziek ukje. het begon gisteravond met af en toe een kuchje, en ik kreeg ook keelpijn. vanmiddag hoorde ik een niesje, en ik kreeg meer keelpijn. vanavond hoest hij veel, snottert hij ook en hij is duidelijk not happy. nouja, wel happy maar gewoon zielig als hij slecht kan ademen want zijn neusje zit half verstopt. en mama... die heeft oorpijn erbij gekregen straks een uitje doormidden snijden. helft naast mini's bedje en de helft op mijn nachtkastje. en beiden aan de luuf/vicks! hopelijk morgen weer een happy baby! vrees dat ik er vannacht nog wel een paar keer uit mag voor ons manneke... @rest, sorry even niet de puf... ps. @ jolanda: joh, die kleine van jou vindt het wel erg lekker in mama's buik!