juju dat is zeker niet veel. Geniet er nog even van en dan volgend weekend word het afzien. Hier gister weer wat bloed verloren maar het was super super weinig. Gelukkig heb ik de angelsound en ik heb haar vrolijk horen zwemmen dus het gaat goed. Gister in mijn agenda zitten kijken er zitten elke keer een dag of 28 tussen zo raar de 1e keer 27 dagen daarna 28 dagen en nu 29 dagen. Heb de verloskundige gesproken en die kan er niet veel mee. Gelukkig is het na dat piep kleine beetje( zag het bij het afvegen en het was al bruin) weer rustig. Ik blijf het eng vinden maar was nu niet in paniek. Mogelijk dat ik toch volgende week anders nog een keer een afspraak maak voor mijn rust maar van de andere kant het gaat voor mijn gevoel gewoon goed met ons meisje. Wij noemen haar voor het gemak Kato maar zo gaat ze niet heten hoor.
9 maanden is geweldig hoor JuJu! Ik bedoelde meer dat je pas moet stoppen als je daar zelf achter staat, niet omdat de omgeving zegt "geef je nu nog steeds BV?" Jeetje zeg, 1.82m en nog geen 60kg Ik ben 1.83m en de laatste keer dat ik 60kg woog was ik geen idee! Ik denk 12 ofzo, haha! Ik kan me niet voorstellen dat het alleen van de BV komt, jij hebt ook een snelle stofwisseling denk ik. Maar je moet zeker goed voor jezelf zorgen meid, dus nu nog een weekje genieten van de avond voeding en dan is het klaar (ik begrijp je snikje). @ hier; Kyara is echt een slaapkopje vandaag! Net om 19.15 uur wakker, gedronken en na de boer was ze alweer in slaap gevallen op mijn schouder = zooo lief! Liefs, Caitlin
lautje & Uk; jullie post kwam toen ik aan het typen was... @ lautje vervelend dat je weer iets van bloed hebt verloren, maar ik denk inderdaad dat het bij jouw zwangerschap hoort en wat super fijn dat je jullie meisje (Kato ) kunt horen met de Angelsound, zodat je weer wat gerust gesteld bent! @ Uk; beterschap voor jou en mini! Liefs, Caitlin
Ik slik gewoon vitamines dus dat zal wel meevallen. En heb er verder ook geen last van, ik voel me gewoon goed. Enne het wegen was na 3 volkorenboterhammen met roomboter en (schaam schaam) 3 mars icecreams.. slagroom heeft geen effect Beterschap voor jou en minie! Lautje je leest wel van vrouwen die blijven menstrueren tijdens hun zwangerschap, misschien is dat aan de hand? Ik ken een Cato Jouw meisje is een dropje Caitlin! Voor mijn zwangerschap woog ik 63/64 kilo, dat is na mijn zwangerschap gezakt tot 62 en dat vond ik op het randje. Nu is het weer lager. Ik heb een snelle stofwisseling, dat is zeker waar! Ik begreep trouwens goed hoe je het bedoelde hoor. Het is gewoon zo definitief he, dat is het lastige eraan. Maar over 1,5 week ben ik eraan gewend en dan gaat het vast prima. Dan ga ik na 2 weken stoppen met de pil, wachten op een eisprong en dan keldert mijn productie en stop ik helemaal. Denk ik
thanx caitlin en juju @Lautje: vervelend vh bloed, maar kan het door bijv. inspanning komen - geknapt adertje? in ieder geval verstandig om even voor je eigen gemoedsrust een extra afspraak te maken. @JuJu: 3 (!) mars icecream? jeeeeeeeetje.... moet ik niet proberen dan ben ik de volgende dag meteen een kilo zwaarder haha maarre, stoppen met de pil? heb ik iets gemist? of alleen ivm de bv? (let niet op alle vraagtekens ) @hier: mini ingesmeerd met vicks (edit: babyvicks - luuf!) en er ligt een ui naast zijn bed. ik hoor hem niet meer dus hoop dat ie slaapt. *snotter* ik kruip zo ook onder de wol.
Dag dames, Nog geen baby erbij. Moeten we nog even geduld hebben dus. Niet veel te melden, ben erg moe. Onze neefjes nog gehad vandaag. pffffffffffff. Ze waren onverwachts bij mijn ouders, nou ja vader. Maar vader moest nog weg naar een geplande afspraak. Dus dan konden ze hier wel heen. Maar erg vermoeiend. Oudste is 2, broertje van hem is net 1 en dan nog die van ons er bij. Daar had ik geen last van die sliep heerlijk. Alleen die van 1 is erg lui. Valt zijn broer over hem heen, dus hij valt mee, en ligt op de grond en ligt zo een half uur daar rond te kijken. Zit niks in. De oudste was erg hangerige wou niks alleen maar huilen, hij had pijn. Nou toen ik hem ging verschonen wist ik ook wel waarom. Een schande. Ik vermoed dat hij vanmorgen niet eens verschoond is, zo uit bed geplukt, aangekleed eten naar binnen gedrukt en naar mijn ouders gebracht. Na een half uur zijn ze bij ons gekomen. Dus mijn vader heeft hem niet even de luier verwisseld, omdat werd gezegd dat dat gebeurt was. Ik moest gewoon (bij wijze van) een plamuurmes er bij halen, alles zat gewoon vast aan de billen (opgedroogt) en boven benen. En gieren dat hij deed toen ik het nog met warme water een babyzeep alles schoon moest maken. Zo sneu en helemaal rood. Dus dik in gesmeerd. Zo sneu. Hij kwam ook al in een zeer te kleine winterjas aan. Ze zien er laatste tijd al beetje simpel uit, bedoel ik mee, ongelijke sokken aan. kleren wat vaak nog vies zijn. Dat was nooit zo. Begin me toch zorgen te maken. Maar wil er niet mee bemoeien. We hebben hun vaak geholpen en was altijd stank voor dank. Doe er niet meer aan mee. Zo even oppassen prima, maar verder echt niet hoor...
Hoe? Bedoel? Je? Ik slik de miniepil ivm borstvoeding (de dips bij eisprong en menstruatie) dus als ik ga stoppen met voeden dan ga ik ook stoppen met de pil. Maar nog even geen babietjes. Mars Icecreams: ja ik heb 2 pakken in 2 dagen opgegeten. Oh nee, vriend heeft er ééntje gehad.. ja erg he, niet normaal. Morgen ga ik weer in het gareel, beloofd.. Slaap lekker alvast! ik ga ook zo. Mannetje heeft vannacht weer heerlijk geslapen dus ik hoop weer een goede nacht
Spikkeltje wat super zielig Ik verschoon uk meteen als ik wat ruik (of hij moet nog bezig zijn ) Sneu hoor..
Lautje, hoop dat alles weer rustig is en geen bloed meer. Mij is verteld na dat ik ook bloedingen heb gehad. Dat de kans groot was dat je de hele zwangerschap last van kunt hebben. Bij mij was dat gelukkig niet het geval, word je erg onzeker van. Uk: beterschap.volgens mij beginnen wij hier ook weer De pil vraagje: Nu ik weer de pil slik, kan het ook nog steeds zijn dat cyclus van slag is en ik weer een menstuatie over sla? Ik weet eigenlijks niet wanneer ik ongie moet worden, volgens mij zaterdag of zondag.. Moet echt er even weer inkomen, met alles. jeetje wat erg eigenlijks. Volgens mij zit het er wel aan komen. hoofdpijn, krampjes in buik en onderrug.. maar tja... blijft toch wel lastig...
Als je de pil slikt heb je geen cyclus, in de stopweek heb je een nep-menstruatie die je niet over zou moeten slaan, anders zou ik een testje kopen..
Ik verschoon uk, smorgens gelijk na de nacht voor de fles aan. Dan zeker elke keer als ik wat ruik en idd tenzij hij nog bezig, want heb vaak gehad dat ik even te vroeg was met verschonen, nou dan is het feest hoor.. Aan zijn gezicht zie ik of hij bezig is. Dus dan wacht ik nog max 10 min dan weet ik zeker dat hij klaar is. Dan na elke slaap krijgt hij een schone luier. En voor de nacht. Zeker 7 verschoningen per dag. Soms is de luier nog droog, dan is het alleen even een check geweest. En dan soms nog even 5 minuten op de aankleed kussen liggen, met de billen bloot even luchten. Vind het erg zielig. Je had hem moeten zien vanmiddag, krijsen.. *auw. hart breekt*
Oja duh... nep bloed haha.. Ik kan me niet meer herinneren hoelang het duurde in de stopweek voordat ik nep ongi werd...Volgens mij vlak voor dat ik weer moest beginnen, maar heb echt geen idee meer. Eigenlijks zijn dat dingen die je wel moet noteren.
Spikkeltje komt vanzelf HIer ook verschonen na ieder slaapje en bij poepbroeken hoor, ik vind dat gewoon normaal voor die tere huidjes!
@ Spikkeltje; jeetje meid, dat wat sneu voor die kindjes! Ik vind dat eigelijk al een vorm van kindermishandeling als ik heel eerlijk ben... Moeilijk hoor! Als je aan de pil bent, dan slik je die 3 weken en 1 stopweek. Meestal word je zo'n 2-3 dagen na je laatste pil ongesteld. Je hebt geen eisprong meer als je aan de pil bent. @ JuJu; gebruik je de Cerazette? Ik heb daar ook een recept van gekregen, maar ik wilde eerst even kijken hoe mijn cyclus op gang zou komen (en we hebben toch geen sex nu haha). Ik verschoon Kyara standaard na elk slaapje, als ze heeft gepoept en voor de nacht. Liefs, Caitlin
Idd. Maar maakt me ook wel weer beetje onzeker. We hebben sex gehad, maar met pil zonder condoom. Bij de apotheek hebben ze gezegd dat de pil gelijk betrouwbaar is als je start bij de eerste menstruatie. Als ik dus een berekenig op gooi even vanuit gaan dat ik geen pil slik, dan moet 5 sep de bevruchting zijn. Maar toen is er niks gebeurt. ver voor de operatie en zeker 4 dagen ofzo na 5 sep. Menstruatie heeft bij mij altijd een onzekerheid gespeeld ook aan de pil. omdat ik slachtoffer ben geweest van incest. Elke maand was het zweten. en volgens mij houd ik dat stukje.
@Spikkel: ah wat zielig voor dat mannetje! ik verschoon uk voor de eerste fles, en zo voor elke fles aan, tussendoor af en toe op de luier (plas) voelen of er even in kijken (poep) of het nodig is om extra te verschonen, en natuurlijk voor de nacht een schone broek maar dat gaat gelijk met de laatste fles. daarnet een droge luier verschoond. ik vouw dat ding in elkaar en gooi m weg en besefte me toen pas dat ie droog was. hmmmm... nouja, liever te vaak dan te weinig! soms wacht ik ook heel even bij een poepbroek, maar alleen wanneer ik weet dat ie nog niet klaar is. vanmorgen was het ook weer 2x achter elkaar raak - was dus te snel geweest die eerste keer maar manlief riep "het ruikt hier vreemd" toen hij de kleine een droge broek zou geven voor de eerste fles aan, dus mocht ik het doen @gewone pil: bij mij op dag 4 van de stopweek, kon er de klok op gelijk zetten. nu is t een rommeltje. toen ik vorige week postte "ik zit al op dag 30" werd ik een half uur later ongi maar t stelt niks voor. hopelijk blijft het nu een keer weg!! zit op 4 maand na plaatsing mirena ongeveer en ben die spotting nu wel heel erg zat. steeds 5 dagen ongi, 3 dagen niks, 5-8 dagen spotting, weer paar dagen niks en dan weer ongi. nouja... we zien wel. @JuJu: ik dacht al zoiets, maar t stond er zo leuk "stoppen met de pil en wachten op ei " de aldi heeft lekkere vruchtenijsjes soort festini, yum! daarnet al een perenijsje gehad. straks een aardbeienijsje. hier t zelfde probleem met de marsen hoor, vriend krijgt er 1, ik de rest welterusten! zucht... ik kan niet slapen! maar ga zo wel naar bed want bankhangen is ook niet handig... uitje ligt al op nachtkastje (en onder mini's bed) en de pot grote-mensen-vicks staat naast me. zo ffies manlief met puppyeyes aankijken of hij me insmeert ok, ik log uit! @Jolanda: al aan het puffen? (stel je voor dat ik dit de komende 3,5 week elke dag nog ga posten haha)
nog even een knuffeltje de groep in gooien: *knuff voor spikkel* kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. misschien toch een testje er tegenaan gooien en de komende tijd condooms gebruiken?