Gestopt met de pil in september 2009 DEEL 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloom24, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    I luv spams!
    Ik vind je dochter prachtig, je slen ook en je stoel vind ik echt lelijk ;)

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    En mijn trots in maatje 68;
    Bijna helemaal compleet "Noppies Circus Pony Parade"

Ik vind em zooooo gaaf! Kan nu al niet wachten tot ze ze past (en heb stiekem al hartzeer voor als het straks niet meer past, misschien moet ik dezelfde set vast in 74 gaan verzamelen :p)

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Nou voor de spam lovers dan om af te kicken

Buikliggen is voort een favo bezigheid!

4. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

mooie meid loki.. *smelt* ook een mooie stoel hihi.

Nou gaaaaaaaaaaat errrrrrrrug langzaam met me ongi, af en toe wat roze maar verder dan dat nog niet, maar wel mega krampen in de buik.. Denk dat het toch echt gaat komen. Hang ik de vlag uit.
    Nu ik alles terug lees lijkt het net of ik geen zwangerschap wil. Maar wil het wel, maar niet nu. Dan zou ik eind mei rond J zijn 1ste verjaardag uitgerekend zijn. Das te vlug. Past niet in mijn planning, ja weet je neemt geen kinderen je krijgt ze. Stel zou het wel zo wezen, ja dan is het een wonder wat ons weer word gegeven. Maar vind het ook niet eerlijk tegen over Laika, deli & Nienke. Zij EERST!!!

Laujte: ik schreef over de luiers. hier verschonen ik ook veel. als je kids wilt/hebt dan weet je dat je er geld aan moet besteden, dat hebben ze niet (zeggen ze) de oudste was nog geen 2 begonnen ze al met zindelijk maken. was april dit jaar. Nou loopt nu weer in de luiers.
    Met luiers ga ik op aanbiedingen af en koop ze bij kruidvat ben ik nu erg tevreden over. Voor vakantie had ik nog wat van pampers, nou ben daar niet meer tevreden over.
    Zo duur is het ook niet echt. Dan maar een keer niet naar de mac of een broek kopen van 100 euro. denk ik dan maar.

5. spikkeltje

Oja Caitlin, ja een bewegelijk ventje. En zo wijs.
    Vorige week voor het eerst voor de spiegel gedaan, hij lacht zo lief naar zich zelf.
    Kan ook lekker op de buik liggen en rond kijken. Je ziet steed meer en meer ontwikkelingen. Grijpt al soms naar dingen. Van de week een of andere motoriek bal legt ik op zijn buikje en dan pakt hij die.
    De speen pakt hij al een tijdje uit zijn mondje en gooit die weg. Misschien steeds per ongeluk. Lief manneke. Hoop dat hij ons ook lief vind. hihih

maar Hoe gaat het bij Jolanda?? word het niet rustig daar zo? of is ze aan het rusten??

6. spikkeltje

Loki, hebben we dezelfde box?? Lijkt zo er wel op.
    Ik heb Lieke dacht ik met lade

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat een prachtbaby! En een heerlijke kleertjescollectie ;)

8. spikkeltje

Juju: snap niet van je buurvrouw. Piemeltje er aan is ook leuk. (klinkt raar;) haha)
    Jongens zijn echt wel leuk hoor.

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Yes, toch iemand die mijn kinderstoel gaaf vind :D.
    Ach, hij is vooral heel praktisch en Mummeltje zit er al best stevig in. Lekker zacht zitje ook (wat straks ongetwijfeld HEEEEEEL vaak in de was moet en waar ik beter een plastic versie van kan zoeken ;)).

Maar ik heb liever dat je mn meis mooi vind dan mn stoel, whahahaha!

10. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

prachtig meisje, gave kleertjes (geen roze fan trouwens) maar die stoel... nouja... andere smaak denk ik hahaha :p enne, volgens mij heb ik ook dezelfde box!

11. spikkeltje

joehoeeeeeeeeee baby jolanda wanneer kom je eruit????????????????????????????

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja is de Lieke met lade. Kreeg em bij de babykamer :D

13. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    ik kom me weer even melden meiden :p Nog niets hier hoor ;) onze kleine man zit nog lekker in me buik haha..Al moet ik wel zeggen dat er steeds meer voortekenen bijkomen..Veel krampen vandaag en steken..Nou maar hopen dat als ons mannetje komt het van het weekend is dan is papa ook thuis :D

14. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Spreek hem nog maar even streng toe Jolanda, dat hij nog een paar daagjes moet blijven zitten ;)

Dames, ik meld me af voor vanavond en kruip onder de wol.

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Slaap lekker uk!

Spannend Jolanda, dit weekend is príma! ;)

16. spikkeltje

Wij hebben Lieke van mijn ouders gekregen:D:D
    Die kinderstoel past gewoon bij jullie, volgens mij houden jullie van strak. Ik vind stoel wel mooi, maar past niet bij ons. We hebben een kinderstoel gekregen van familie. zo'n 2delige met tafeltje er onder, maar het stoeltje in niet vierkant maar meer rond van boven.

Nog geen jolanda baby:( opschieten:p *grapje*.

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Deze hebben we trouwens besteld op canvas (50x50) voor in de (woon)keuken (meteen waar je binnenkomt vanuit de gang kijk je er recht op).
    Morgen ophalen! :D Ben zo benieuwd

18. spikkeltje

Weltrusten uk:D veel plezier in Dromenland.

19. spikkeltje

wouw, mooi.. Binnekort ga ik ook even met uk naar de fotograaf. Was al rond aan het kijken voor de vakantie..

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Klopt spikkel. We hebben een heel strak interrieur (zwart/wit/grijs). En de eis was een stoel op barhoogte (voor aan het kookeiland) en dan houdt de keuze (heel) snel op. Of deze, of de Bloom (die nog eens 150 euro duurder is en deze was al 200....). De Bloom vind ik wel mooier, trouwens. Dat is écht mijn smaak :)

Deel Deze Pagina