Gestopt met de pil in september 2009 DEEL 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloom24, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Als ik toch aan het spammen ben;
    Gister Mummel in de wipper, deze wel in "Bloom Style'' ;)

2. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

whahaha. las je berichtje niet goed en dacht even aan onze bloom *bloos*

Jolanda, heb even in de agende gekeken en dit weekend komt goed uit.. hihihi grapje
    nee hoor jullie jochie komt wanneer hij er klaar voor is.

Trouwens, was gisteren bij de tandarts (hij was versteld dat mijn gebit zo goed was de hele zwangerschap, want dat kon nog weleens mis gaan bij zwangere had hij het over, geen problemen gehad)
    Maar goed, vroeg hij ben je inmiddels al bevallen. Ja zeker, anders was ik de eerste die een jaar zwanger zal zijn, das niet best.
    Keek hij in de computer, ojaaa laatste keer dat je hier was, was je 24 weken.. hahaha *snugger*

3. spikkeltje

Ook mooi Loki..Vooral dat lieve meisje die er lekker in zit..
    Kom ik met mijn simpele trekpleister wipper aan hahaha. Uk zit vaak in zijn schommel geval.

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    #424 Loki09, 15 sep 2011
    Laatst bewerkt: 15 sep 2011
    Oh ja het ging over Pampers;
    Hier doe ik om half 11, net voor de nacht, een nieuwe pamper om en de volgende om half 7 of om half 10 (als ik vrij ben slapen we door na de voeding en rond half 10 wordt ze/we dan wakker). Vervolgens na iedere slaapje en bij poepbroeken. Dus zo'n 6x per dag.
    Heb trouwens nog nooit rode of kapotte billetjes gehad. Als dit wel gaat gebeuren ga ik vaker verschonen.
    Overigens heb ik enkel Pampers. Meestal in de actie + LIHL bonnen. Laatst had ik 4 pakken voor 20 euro :D.
    Op het KDV krijgt ze Kruidvat als ik me niet vergis maar ik vind die zo dik en stug (het newborn pak wat ik kreeg heb ik op 5 na weggegooid, ik vond ze vréselijk!). Bij Mummel tekenen ze ook veel duidelijker af dan Pampers. Ik ben er niet gek op iig. Maar in nood voor bezuinigingen zou ik Lidl willen proberen, daar hoor ik veel goeds over!

Nu we het toch over pampers hebben;
    gister éindelijk de laatste maatje 2 pampers opgemaakt. Ons pamperkontje is officieel een maatje 3 baby, jihoe.
    Heb iets van 10 pakken mt 3 op voorraad dus voorlopig kunnen we vooruit, whahaha!

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hahah de eerste keer dat ik de naam Bloom zag moest ik er ook aan denken :D. Maar die nepbloom heeft gewoon een Stokke, toch?;)

Me Loves Stokke, maar dan net iets anders ;)

Bij mijn ouders hebben we ook zo'n simpele wipper en die vind ze ook kei leuk, dat wipt ze echt al een heel eind op weg :D.
    Ik wilde deze vnl voor het design en de spelboog (dat hij wipt is bijzaak, whahaha nee grapje).
    Zo'n schommelstoel lijkt me ook het einde. Mummel vind ém heeeeerlijk (op het KDV hebben ze de Rainforest van Fisher Price, hóe gaaf en hóe te duur ;) ).
    Bij de volgende wil ik misschien wel de schommelstoel van Bright Starts (mmh dan wil ik eigenlijk nog een dochter want ik vind de roze versie het mooiste. Oke dit kan écht niet ;)) kopen. Kan me voorstellen dat ik met 2 Mummels mijn handen net even iets vaker vrij moet hebben.

6. spikkeltje

Uk heeft hier ook nooit last gehad van rode billetjes ofzo. Laat hem ook vaak even lekker in zijn blote kontje liggen. Voordat hij een schone luier om krijgt. even door luchten.
    Uk heeft eigenlijks helemaal geen huid problemen, niet droog, geen eczeem. erg zacht.

Ik was ook fan van pampers, maar heb toen kruidvat geprobeerd en beide stonden ze op1. maar pampers is nu verhuist naar andere plek.
    Heb nu 4 pakken luiers staan. En zit nog halve pak luiers in zijn luiermandje boven de commode..

7. spikkeltje

Loki: ze hebben leuke spullen voor baby's. soms zie ik dingen denk: o dat wil ik ook hebben. Maar eerst naar de financien kijken en kijken is het echt nodig. en mochten we keer geld over houden eind van de maand, dan kan het altijd nog.

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja er hangt al snel een flink prijskaartje aan... Maar ik struin wel vaak eerst MP af of ik het niet (goed) 2e hands kan vinden, scheeld zó veel en zo kun je toch hele leuke dingen scoren!

Nou, ik ga me maar eens nuttig maken en Mummeltje voeden. Morgen lekker een dagje vrij!

Truste!

9. spikkeltje

markplaats zijn we tegenwoordig ook op te vinden.
    heb laatst een hobbel tijgertje van winny the pooh gekocht. J is er nog te klein voor. Ach dan nog maar even op zolder..voor maar 17,50 euro.. zo leuk:D

10. spikkeltje

Weltrusten ik ga ook, even drinken, flesje maken, bed nog opmaken.. spul zit nog in de droger en dan slapen. wil morgen even wat lekker langer liggen met ukkie en manneke. Manneke moet maandag weer aan de arbeid:( jammer.. vind het zo gezellig, maar ja moet weer centjes verdiend worden. Volgende week woensdag moet ik er ook weer aan geloven....extra-tje moet ook verdiend worden.

slaap lekker allen.

11. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Lekker druk hier meiden!

@ DeLi; welkom thuis meid! Het schiet nu op he, bijna gaat het echt beginnen voor jullie, zo spannend! Knuf!

@ Jolanda; baby vind het nog heerlijk bij mama zie ik ;)

@ luiers; ik weet dat de meeste van jullie er geen fan van zijn, maar ik gebruik Etos en ben er blij mee! Goede prijs, geen uitslag, ik vind ze niet stug en geen lekkage (behalve bij een flinke poep broek, maar BV poep is duuuuuuun :p

@ buurvrouw naar de psych; sorry hoor, maar ik mag aannemen dat het niet alleen is 'omdat er een piemeltje aan zit?' Hoe ondankbaar!

@ wipstoel en eetstoel Loki; niet mijn smaak, wel lieve baby erin :D
    Kyara's metingen komen inderdaad aardig overeen met die van S.venna een maand later. Maar S.venna is natuurlijk ook een stukje lichter begonnen ;)

@ door eisprong een BV dip; nog niet aan gedacht, maar ik had vorige week mijn ei sprong en 4 weken daarvoor ook en ik merk nu pas de dip... Ben jij eigelijk al eens ongesteld geweest Loki?

@ lautje; je voelt Kato nu al goed bewegen? Wat heerlijk! Dan heb je vast geen voorliggende placenta, of weet je dat (nog) niet? Heerlijk genieten van Kato en haar gymnastiek oefeningen! :D

@ BV combineren met KV en kans op overgewicht; ik leg de vraag eens neer bij de lactatiekundige :)

@ slapen; ik ga kolven, Kyara een flesje geven en naar bed. Welterusten meiden!

Liefs,
    Caitlin

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Nog even vanuit bed -mummel slaapt alweer-. Ik ben na 10 weken gewoon gestart met de minipil. Wilde niet eindeloos wachten op een cyclus en dat was geen probleem zei de gyn. Ik ga wel betijds stoppen dit keer, zeker 3mnd voor we er weer voor willen gaan. Ben benieuwd of ik dan weer zo snel een fatsoenlijke cyclus heb. Dat zou wel tof zijn!
    >br> Ohh straks helemaal niet op lautje gereageerd! Wat fijn dat je kato al zo goed voelt! Wat geeft dat veel geruststelling he? Oeh een naam met een c, ben reuze benieuwd!

Zo nu ga ik ook echt slapen. Truste!

13. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Ik meld me weer even :p haha

Nog geen babynieuws..Al is het vanaf gisteravond flink aan het rommelen :$

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ahh spannend!!!!

Caitlin de LD weet er vast meer van :D
    Nee niet alleen omdat er een piemeltje aanzit.. ach komt vast goed arme kind.
    En je bent vast niet de enige etosluierfan ;)

Loki dat zijn veel pakken maatje 3! Hopelijk krijgt Mummel niet opeens een groeispurt ;)

Ego: Uk was bij stopcontact hier naast me aan het spelen. Dus ik steeds: nee en handje weg. Nee, en handje weg. Hoor ik opeens een schaterlach, weer dat handje erheen. Kleine boef :D

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik doe trouwens altijd 3x nee en dan afleiden, dat jullie niet denken dat ik mijn baby van 8 maanden probeer op te voeden ;)

16. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Sorry! Lang niet geweest!

Lautje;
    Kato, grappig zo'n naam voor het ongeboren kindje! Vind de naam zelf vreselijk, maar begrijp dat ze zo dus niet gaat heten, haha? Super dat je haar al zo goed voelt!

Bv/dip/cyclus;
    Snap er niets (meer) van!

Bloom;
    Grappig die verwarring, heb de naam gekozen omdat de fiets die ik die dag had gezien een Bloom was, wist toen nog niet eens van het bestaan van die wipstoel...

Foto's Loki;
    Prachtig meisje! Heldere ogen, die canvas komt, waar die ook hangt, vast heel mooi uit! Je wipstoel vind ik trouwens wel mooi in tegenstelling tot jullie kinderstoel ;). Maar goed, er zit een mooi meisje in, daar gaat het om! Tuurlijk kiest iedereen wat bij het interieur past! Wij hebben idd de Stokke, nog steeds een succes hier!

Juju;
    Ik vond je al een strenge moeder! :p. Al zeg je nee, ze snappen er toch niets van... Hier proest meneer zijn bambixpap expres over de tafel. Zit er net een volle hap in zijn mondje, gaat ie lekker zitten proesten. Ik zeg nee en kijk heel boos, maar hij lacht en doet het gerust nog een keer... Ach, als hij 18 is, zal hij het vast een keer leren!

Spikkel;
    Luier-verhaal: belachelijk! Ik verschoon dan ook vaak...

Luiers;
    Vanwege financiële redenen, hier voorlopig kruidvat. Eigenlijk vind ik de pampers het beste. Deze zijn het soepelst en hebben de leukste plaatjes! Haha, tja... Fan van Sesamstraat hè! Maar de kruidvat-luiers voldoen prima.

Uk;
    Hier ook nog vrij vaak potjes hoor! Fruit meestal vers, maar groentehap wordt moeilijker om met ons mee te eten, omdat wij vaak dingen eten die hij niet mag... Aparte potjes koken, heb ik niet altijd zin in... Daarbij vind uk mijn kookkunsten blijkbaar ook niet zo geweldig, want hij kijkt nooit zo heel vrolijk als hij daar iets van krijgt. Maar vaak is eten, eten en moet het op, dus gebruikt hij vervolgens handen en voeten om het op te krijgen!

Hier verder;
    Uk was de laatste dagen erg uit zijn doen, 's nachts veel wakker, alleen maar bij ons willen zijn, niet alleen in zijn bedje willen 's avonds. Maar ja, de hele avond een jengelend kind in de box zit ik ook niet op te wachten, dus heb heel wat ritjes trap achter de rug... Maar..... Vannacht heeft ie weer heerlijk geslapen! Vanmorgen om half 9 pas wakker en hij ligt nu alweer een uurtje te slapen. Hij is trouwens snotverkouden, dus denk dat het daar ook aan ligt!

Vanmorgen voor het eerst de autostoel en de buggy uitgeprobeerd! Even een gedoe met het stellen van alle riempjes, maar het is gelukt! Uk vond het prachtig! Hij zat lekker wijs van zich af te kijken, kwam ogen tekort! We hebben zo'n panoramisch dak en bomen/blaadjes vind hij geweldig, dus het is tot nu toe een succes!

17. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    O ja, jolanda, schiet es op joh! :p

18. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Is wel gezond hoor Bloom, dat vele traplopen. Ik heb nu ook spierpijn in mijn bovenbenen na gisteravond! En luciferhoutjes tussen mijn oogleden na de afgelopen nacht *gaap*

Denk dat ik nog even op de bank plof.

Enne, Jolanda: al aan het puffen?

19. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)

Haha kleine boef jullie mannetje ;) Het is zo lief als ze dan ineens in een lachbui schieten :D
    Zie ik ook wel bij me neefje..dan doe je iets en dan verraad hij zichzelf al met zijn ogen en ja hoor daar komt dan die glimlach zooooo cute :) en dan heeft ie nog geen tandjes haha :p dan wordt het helemaal te lief voor woorden :D

20. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Nog niet aan het puffen hoor dames :p alles is weer rustig hier;)

Zal manlief straks onze kleine man even streng toelaten spreken uhum haha ( kan hij niet maar goed) dat hij er maar uit moet komen nu ;)
    Om heel eerlijk te zijn begin ik nu ook wel zoiets te hebben van kom eruit jij haha:p ik wil je zien, vasthouden, knuffelen..En niet meer loslaten *zucht*

Deel Deze Pagina