Gestopt met de pil in september 2009 DEEL 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloom24, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Jaja, mama is TROTS!!!

De tuin wordt woensdag aangelegd, spannend!

Ik ben hier zeker illegaal, want het was augustus, maar ook nog eens 2010... ;)

Komt omdat we in september 2009 er ook 1 maand voor gegaan zijn en daarna weer gestopt door prive problemen (ook nog uit elkaar geweest, weten jullie dat nog?)

Ja, erg ben ik he? :) Heb er zelfs bij een ander topic ruzie over gehad, omdat veel mensen vinden dat je een baby niet mag plannen en al zeker niet in welke maand...
    Begrijp ik heel goed en het kan altijd anders lopen helaas, maar als ik er vanuit ga (OP HOOOOOOOOOOOOOP) dat ik weer snel zwanger ben, dan kan ik het wel een beetje plannen...
    Ik vind Mei tot en met Oktober mooie (beval) maanden, qua jaargetijde en kijkend naar feesdagen + al bestaande verjaardagen. Maar ik zal zeker na 7 maanden niet stoppen met proberen als ik onverhoopt nog niet zwanger ben. Dan maakt de maand me niks meer uit kan ik me zo voorstellen!
    *wil niet decadent overkomen, maar kom eerlijk voor mij voorkeur uit...*

@ Loki; dat is waar. Ben ook nog even gaan neuzen op MP en heb misschien wel wat gevonden ;)

Ga nu echt slapen!

Liefs

2. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Pfff wat schrijven jullie veel. Op het moment echt niet te bij te houden!!
    Even snel voordat ik zo naar mijn werk ga.

Echo gisteren was goed! We hebben geen verhoogde uitslag op syndroom van down en 2 andere syndromen. Gelukkig maar.
    Verder is het super om bij deze echo's ons kindje weer te zien. Ons kleine Spruitje is lekker gegroeid en aan het bewegen. Hartje voor het eerst gehoord. Wat super is dat!!!
    Verder heeft de echoscopist alles laten zien, hartje, hersenhelften, slagader, armpjes, beentjes, maag enz. Deze man nam goed de tijd ervoor.
    Helemaal verliefd op ons kleintje!!!

En DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM ENZ ENZ. voor Nieke!!!!!

3. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Laris:je kunt wel plannen wanneer je stopt met de pil en ben met je eens.. Vind de maand zomermaanden en september en ok ook mmoi maand om te bevallen. April kan ook nog wel... Vind dat je er wel ideeen over mag hebben toch..En als je eisprong heb dan ga je er toch ook aan de klus? dus je min of meer plan je dan wel dingen, of het dan raak is, is de volgende vraag. En natuurlijk kun je niet zeggen: in Augustus wil ik zwanger zijn. Je mag wel vertellen hoe je er over denkt hoor.. Beetje alles luchtig bekijken.

Hier: gisteravond bij HAP geweest.. Werd beetje extreem en gene plasluiers meer.. Gelukkig geen uitdroging. Mocht hij vandaag niet willen drinken de HA bellen. Nou net bijna de fles leeg gedronken en vannacht water gedronken. Ben met hem o logeer bed gaan slapen, hij had ons bed nog na thuiskomst er ondergekost. Dus ga vandaag gewoon aanzien en dan moren ha bellen, mocht het toch weer de andere kant op gaan. Of loop van de middag!! Nu lijkt hij tevreden en goed. Hij slaapt alweer.

Verder eerde op de avond nog bij een info avond geweest over afvallen en f.tnessen. Net als op t.v met coaching (voeding, mentaal en beweging) enz.. leek me wat tot dat ik het bedrag zag staan ,zakte de interesse alweer.. boven de 100 pm en weet dat er 4 mensen je begeleiden maar toch is wel een hap geld....

Ga nog ff bij me manneke liggen en dan douchen...

4. spikkeltje

de rest reageer ik vandaag nog wel even hoor...

5. spikkeltje

Deli meid wat fijn nieuws

6. spikkeltje

Nienke:

Duim, duim, duim, duim, duim, duim,Duim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duimDuim, duim, duim, duim, duim, duim

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nou dat is helder Spikkel ;) ;)

Ja heel herkenbaar.. toch heeft dit ook wel wat. Lekker bij je op schoot klimmen omdat hij een boekje voorgelezen wil. Of een stralende glimlach uit het niets. Steeds meer ontdekken en meedoen (met schoonmaken bijvoorbeeld)

Larissa: Ja ik weet het nog, blijft bijzonder dat je toch bent bijven hangen in dit topic. En dat jullie weer bij elkaar zijn, getrouwd en met baby. Heerlijk toch! En dat plannen: vind ik niets schandaligs aan hoor. Waarom zou je het niet doen? Hoop niet dat mijn opmerking zo overkwam in ieder geval.

DeLi: Wat fijn dat alles goed was! Ga je nog een fotootje uploaden? Wanneer is de volgende echo nu?

Spikkel: Las dat het beter gaat met J, fijn!

Nieke: Ja na de reactie van Spikkel val ik in het niet natuurlijk, maar meis ik denk aan je!

Ego: Geen babyzwemmen vandaag. Druif werd pas om half 9 wakker dus we gaan zo maar even naar de bouwmarkt zand halen voor zijn zandbak (die ga ik vrijdag schilderen heb ik bedacht)

8. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    DeLi;
    Super dat alles goed was!!
    Heerlijk om beeb dan weer zo te zien zwemmen hè, nu pas weer met de 20 weken echo helaas...

JuJu;
    Hoe heb jij Druif geleerd te helpen schoonmaken? ;)

Spikkel;
    Oei... Hopelijk gaat J het vandaag weer wat beter doen!

Nieke;
    Ja, denk ook aan je!

Larissa;
    Als je kúnt plannen, dan doe je dat toch? Als het op een gegeven moment niet meer op plannen aankomt, als het bijvoorbeeld langer duurt of zoals meiden die helaas in de mmm zitten, dan is het een ander verhaal. Gelukkig heb jij het voorrecht dat het kan, dan vind ik dat je daar best voor uit mag komen. Kijk, het is een ander verhaal als je dit rond zou gaan bazuinen in een topic over vruchtbaarheidsbehandelingen, waar meiden al jaren bezig zijn. Maar als zij de kans en keuze hadden, deden ze vast hetzelfde als jij...

Loki;
    Haha, dat kruipen met een geluid van klappende handjes op de tegels herken ik! Weet precies wanneer Boef eraan komt!

Ego;
    Net wezen zwemmen, Boef is lekker aan het spelen en ik lig ff op de bank. Heb de keuze om vanmiddag als hij slaapt de administratie te gaan doen, of even de tuin in de gaan om wat plantjes te poten.
    Het eerste kan ik bij zitten, maar gaat uren duren. Het tweede ben ik zo mee klaar, maar is lichamelijk zwaarder...
    Ik denk er nog even over na!

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hihi je geeft hem een doekje en hij begint met poetsen ;)
    PLantjes poten lijkt me geen goed plan! *strenge blik*

10. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Haha, nou het dilemma is al uit de wereld geholpen! Bloomman had gisteren bij zijn moeder een bakje plantjes gehaald, maar hij had de verkeerde meegenomen. Ze kwam ze net weer ophalen! :)
    Toch maar aan de administratie beginnen dan!

Maar eerst een broodje eten!

11. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Het enige dat Boef doet met een doekje is hem opeten of in zijn speelgoedbak stoppen...
    Gaat dus niet werken, tenzij zijn mondje of het speelgoed schoon moet worden... ;)

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha

13. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Larissa: ieder z'n eigen ding toch? Jij houdt volgens mij wel van strakke planningen. Zie er geen punt in waarom je het niet uit zou mogen spreken.
    Tuurlijk valt het niet te plannen wanneer het daadwerkelijk raak is, maar je mag wel iets van een planning hebben wat betreft stoppen met de pil enzo!
    Helemaal t tijgeren vergeten, sorry! Wat knap!!! Trotse mama ;)
    @Loki: leuk dat Mummel zo lief speelt met LP! goed besteedde centjes dus!
    Schoentjes: wanneer ze gaat kruipen gaan de neusjes kapot, ik zou er niet te veel geld aan uitgeven ;)
    @Bloom: Fijn dat de gemoederen weer wat bedaard zijn :)
    administratie is misschien saai, maar in jouw geval beter *kijkt ook streng maar JuJu kan het beter*
    @JuJu: geen nieuws is goed nieuws? laten we het hopen...
    @DeLi: fijn dat alles in orde is! Nu op naar de 20w echo dus :)
    @Spikkel: las op FB al dat het wat beter gaat met J. Hopen dat het ergste achter de rug is...
    @Nieke: Spikkel duimt voor ons allemaal haha :p Hoe gaat het?
    @Marscha: waar ben je?

@Ex-baas: nog niet gebeld, hij zou contact met mij opnemen, maar wat is een redelijke termijn?
    Verder weinig nieuws. Ja, haha, *smelt* Mini zegt "dag dag" en gaat zwaaien wanneer hij moe is, dus hij ligt nu weer op bed...
    Gek genoeg zijn we weer helemaal terug naar 2 slaapjes tegenwoordig... Ik vind het best. Ochtendslaapje 10:30-12:45 en nu weer even een uurtje tot papa (meestal wat te luidruchtig) de deur binnen komt vallen...

Kan ik nog even rustig zitten, want weer hele middag bezig geweest met dingen voorbereiden voor mn freelanceklus. Ook wel lekker gevoel want tis spul wat ik later ook kan hergebruiken dus niet voor niets hard gewerkt ;)

Mini is aan het keten boven... Ik laat hem even lekker liggen... wat nou dag-dag ? ?

14. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Enne, die meeting volgende maand, is daar al wat meer over bekend... ?

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dat ie doorgaat :D
    Hier ook weer twee slaapjes hoor, al wil de tweede niet echt lukken vandaag ;)
    Hoe gaat het lopen van mini? Dagdag = té schattig!

Gaat niet goed met buurmeisje :(

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hee, 'lavendelmeid' leest mee :D

17. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

:$

Tweede is hier alsnog gelukt. Ik zal maar eens de pannen op het vuur zetten want moet zometeen al weer weg wanneer manlief thuis komt...

:D Soms een los stapje in de box, of van box naar tafel, maar meestal gaat ie door zn knietjes en kruipt ie waar ie naar toe wil. wel zo makkelijk (en vertrouwd) ;)

:(

18. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Wat zijn jullie toch een lieve meiden. Ik hoop dat al die blauwe duimen en die duimen met eelt ons helpen!! :D Er is in ieders geval nog geen ongi te bekennen, maar ja dat wil niet alles zeggen. We wachten netjes af. (Is wel heel moeilijk, pfff)

JuJu; wat erg van je buurmeisje zeg. Wat een verhaal. Ik hoop dat ze er zelf niets van meekrijgt of in ieders geval geen pijn hoeft te lijden.

Ik zag leuke foto's van druif op je FB, wat een kliederkontje zeg. :)
    Nog proficiat met je mannetje zijn verjaardag (beetje te laat maar toch).

Loki; wat ziet mummel er mooi uit. Mooi verjaardagssetje en een super stoer jurkje met die zwarte met hartjes legging, echt leuk! Haar blauwe oogje is gelukkig weer bijna weg.
    Hoe was je sollicitatie gegaan? Weet je al iets?

Bloom; fijn dat alles weer goed is tussen jou en bloom-man. En heel goed van hem dat hij jou op de bank had gezet, zo hoort het ook :) tenminste op dit moment. Jij moet lekker rustig aan doen!

Spikkel; gelukkig voelt J zich alweer een stuk beter. Zielig zo'n klein ziek mannetje.

Larissa; Ik snap goed dat je een volgende zwangerschap een beetje wil plannen. Natuurlijk kan het niet helemaal, maar je weet wanneer je wilt beginnen met proberen en mocht het dan lukken dan weet je wanneer je ongeveer uitgerekend bent. Ik vind het helemaal niet gek hoor. Maar ik weet als geen ander: het valt nu eenmaal niet altijd te plannen. Maar als ik het kon plannen zou ik dat ook proberen ;)

Uk; Productief dagje gehad dus vandaag, mooi zo! Ik zou je oude baas aan het einde van de week gewoon zelf bellen als hij nog niet gebeld heeft. Dan weet je tenminste iets en hij heeft nog een paar dagen de tijd om zelf iets te laten horen.
    Mini kiest dus toch nog de makkelijkste weg (gewoon kruipen) slimme mini. Over een tijdje kan hij zo goed lopen dat hij dat verkiest boven het kruipen.
    Wat schattig dat hij dagdag zegt als hij moe is :D

DeLi; fijn dat het goed gaat met jullie. En heel fijn dat jullie een goede uitslag hadden, super!
    Lekker rustig aan doen meid.

19. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Loki; Goed geslaagd voor weinig geld! Das het leukste!! :)

@Spikkel; Hoe gaat het met J en je ongi?

@Laika; Ik vroeg me steeds al af hoe het met je zou gaan.
    Jammer dat je nog steeds niet zwanger bent.
    Heel veel succes met de IUI!!

@Nieke; Mijn duimen zijn inmiddels blauw en ik ga door tot ze pimpelpaars zijn!!
    Succes met ongeduldig wachten! Nog maar een paar dagen!

@Bloom; Fijn te horen dat manlief zo zorgzaam voor je is.

@Uk; Fijn dat je je weer wat beter voelt.

@Meeting; Ik vind het nog steeds leuk om af te spreken, maar is zo'n speeltuin/hal leuk? Zien we elkaar dan wel? Want kan me voorstellen dat er toch achter de kids aan gerend moet worden ;).
    Als het mooi weer is, vind ik een picknick ook erg leuk!

@Larissa; Natuurlijk ga je nu plannen. Zeker als het de 1e keer zo makkelijk gegaan is. En jij weet ook wel dat het anders kan, maar ga daar maar niet vanuit, dat zie je dan vanzelf wel.

Zo even snel gereageerd. Ga nu weer in de ruststand en op tijd naar bed.
    Ik plaats misschien nog wel een foto, maar moet zeggen dat de vorige veel leuker waren.

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Deli:
    Jippee! Echo helemaal goed! Prachtig he hoe compleet je kleintje al is.... Slaap lekker!

Bloom:
    Gelukt met de administratie? Ik vind het een goede verplichte keuze ;)

Uk:
    Gaat echt goed met je tuintje he, had het nog geregend?? :D

Nieke:
    Pppffff meid wat een spanning........ *Duimerdeduim* (Mummeltje duimt letterlijk mee, fijn te weten, toch?)

Poetsende dreumessen; ideaal! Dan wil ik er wel 10 :D

Plannen; heb helaas gezien dat zoiets plannen niet meevalt dus daar doe ik niet aan. Uiteraard gaan we wel ergens beginnen waar we het verschil mooi vinden maar ik verwacht niets, valt het ook niet zo tegen, toch.
    Maar ik vind het niet raar als mensen er wel overna denken, hoor ;)

Hier:
    Weinig nieuws, werkdagje 1 vd week zit er weer op, gtst gekeken, was gevouwen, nu nog even chillen en dan te bed ;) *Spannend*

Deel Deze Pagina