Gestopt met de pil in september 2009 DEEL 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloom24, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Zo weer even bijgelezen!
    Meeting: Ik ben nog steeds voor een grasveldje en picknick mits lekker weer. Zo'n speeltuin is niet echt kletsideaal.
    Wandelen: Hier nog niet aan de orde al staat Druif wel steeds vaker zelf los op, maar daar schrikt ie dan zelf ook een beetje van hihi.
    Buurmeisje lijkt weer stabiel gelukkig.

2. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Kan me voorstellen dat het heel erg lastig is om zo lang (2 weken kunnen HEEL lang zijn!) te moeten wachten. We blijven gewoon doorduimen hoor. Die ongi moet gewoon wegblijven!!! Wanneer wil/mag je testen?

Ja daar heb je wel een punt. Onze ukkies zijn tegen die tijd druk aan de wandel/aan het kruipen dus daar blijven we achteraan hollen vrees ik. Maar met een picknick misschien ook :p

Lekker rustig aan doen DeLi, je lichaam is hard aan het werk ;)

Nee verdorie, moet ook nog gaan sjouwen met emmertjes morgen want de tuinslang is te kort (moet nog een koppeling halen). Kruiwagen dan maar vullen... Want mijn aardbeienplantjes mogen niet uitdrogen en de rabarber heeft ook wat extra nodig...

Jij ook zo'n lekker relaxed dagje gehad dus! Heerlijk :)
    GTST heb ik al weken niet meer gezien door alle avonduren die ik maak...

3. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Dan moeten we t.z.t gaan plannen wie wat mee gaat nemen, toch?

Los staan en schrikken, haha zo herkenbaar. Als ze het niet doorhebben is er niks aan de hand, maar zodra ik tegen Mini zeg "kijk eens jongen, je staat los!" kijkt ie me bang aan en zakt ie door z'n knietjes :p

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hihi hier net zo!

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hihi dat los staan klinkt heel schattig!

Ik vind picknicken prima, maar is iets achter de hand houden voor minder weer niet ideaal? Ik hoef trouwens niet te hollen, mummel veroert geen vin als ik haar op haar billen op het gras zet ze vibd die sprietjes tegen haar handen vreselijk whahaha!

Zo lekker al warm in bedje!

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik heb geen in om weer een heel rijtje te gaan verzinnen, heb een heeeeeeele tijd terug een rijtje bedacht en die ga ik nog wel een keer opzoeken misschien. In ieder geval vrij parkeren, bij voorkeur ergens 'buiten' zodat we kunnen wandelen en ruimte voor Druif om te scheuren en te slopen (die zit dus niet stil, nooit)

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dat klinkt sjagerijnig en dat was niet zo bedoeld!

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
  9. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Dag dames,

Had gisteravond ook nog even gelezen hier. Dus nu even snel reageren:

Nieke: spannend allemaal zeg!!

Juju: ja ik zocht laatste iets over onze topic van zomer 2010 maar toen was hier een storing en alles was weg dus die topic ook. Dus kon het niet terug vonden... Maar andere topocs van ons lees ik weleens terug;)

Dan doet J met je druif mee, kan ook niet stil zitten en is erg op onderzoek uit...:D
    Het is wel pinksterweekend dan, dus zal overal misschien wel even drukker zijn, dan anders... Dus picknicken is als het weer toelaat goed idee, ik zal nog even op je linkjes kijken..vanmiddag, moet straks even naar de schoenmaker.

Deli: leuk gedicht op je fb. Vind hem zo mooi he. Ik had hem op onze babysite staan.

Hier:
    Gisteren met J naar cb geweest, heb afspraak wel door laten gaan, hij was j weer. Hij is wel afgevallen, zelfs lichter dan de vorige weging, week o 2 terug ben ik tussendoor nog geweest. Wel gegroeid en hoofdje ook. Verder helemaal tevreden en ze maakt zich niet druk om zijn gewicht, hij was ziek geweest en hij heeft zijn eigen groei, zit onder het gemiddelde. Daarna even naar t.er s.tal/b.entex heb paar leuke tshirts gekocht met leuke teksten. en nog een zomerjasje in de aanbieding.

Verder doet hij het prima. Alles gaat er weer smakelijk in.

Ongi= nee nog niet.... wacht nog even af.. vorig maand zat ik op dag 33 dat ik ongi werd, vandaag ben ik op dag 32...

ga broodje eten, j aankleden en naar zkh

doei

10. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Nieke; ow meid, wat is het toch SPANNEND!!! Wanneer ga je testen?

@ DeLi; erg mooi gedichtje op FB, super om het nieuws nu echt kenbaar te kunnen maken aan iedereen!

@ Spikkeltje; ik zeg; testen!!! :D

@ Loki; Mummel houdt niet van gras, of niet van vies worden? Geweldig (en lekker makkelijk voor mama!)

@ JuJu; jij had inderdaad een heleboel bedacht, een picknick vind ik ook erg leuk klinken!

@ rest; ik reageer later meer, zit nu op mijn werk. Beetje rommelige dagen...

Liefs,
    Laris

Ps. qua uitje vind ik persoonlijk zo'n speelparadijs niet zo geslaagd. Ten 1e omdat ik dat nog een beetje eng vind met Kyara (omdat ze nog niet echt zelf uit de voeten kan) en lekker kletsen gaat daar ook lastig voor mijn gevoel... Aan de andere kant moeten de kindjes zich wel kunnen vermaken, dus wat dat betreft vind ik ergens in de bossen / bij een meertje / iets van die strekking wel het betse idee. Lekker wandelen vind ik zelf ook wel fijn!

11. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@JuJu: dan doe ik het ffies zo ;)

Mini kan ook niet zo goed stilzitten. Wel goed voor mijn lijn :p

12. spikkeltje

morgen ochtend ga ik testen.. maar me gevoel zegt dat het toch niet zo is. Maar we zien wel en anders is het echt geen ramp,

13. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Nieke;
    Nog maar 3 dagen en dan testen toch?! Slopend hoor...

DeLi;
    Leuk, al die felicitaties op FB! Leuk gedichtje ook!

Spikkel;
    Schoen in de maak?
    Leuke foto's op Hyves van J, wat een tenger poppetje zeg! Lekker ventje en hij komt vast wel weer wat aan!
    Ook al heb je er niet zo'n goed gevoel over, toch vind ik het weer spannend dat je gaat testen!
    Had je de voor J ook cyclussen van meer dan 30 dagen?

Loki;
    Haha, mummel niet zo van gras? Ook niet om op te eten? Boef weet daar wel raad mee!
    Heb je nog wat gehoord van die sollicitatie?

Larissa;
    Bij een meertje!? Ga jij dan met mijn Boef het water in? :p

Uk;
    Joepie, regen! Nu hoef je niet met een kruiwagen met water aan de wandel!

Meeting;
    Ben wel weg van de lage vuursche, dus dat theehuis vind ik wel wat! Is meteen optie voor binnen toch ook? Speelparadijs is leuk voor Boef, maar dan zullen we elkaar denk ik weinig spreken... Zal dan ws continu bezig zijn om te kijken waar m'n kind zich bevindt, aangezien deze dus ook niet stilzit!

Ego;
    Fase van eenkennigheid is aangebroken helaas... Ik hoef maar te doen alsof ik wegloop of meneer zet het op een brullen, of liever gezegd, krijsen!
    Vanmorgen liet ik hem heel even achter bij een vrouwtje waar ik op bezoek was, omdat ik even wat moest halen voor haar. Nou, werkelijk, het hele verzorgingshuis heeft gehoord dat Boef het daar niet mee eens was!
    Was even de gang uit gelopen en meteen weer terug, was binnen een paar minuten weer binnen, zat meneer daar al krijsend op z'n billen bij de voordeur me op te wachten.
    De laatste dagen is dit wel vaker zo, best aandoenlijk, maar ook best lastig soms! Ach, gaat wel weer over!

14. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Uk; voor jou heel fijn die regen, voor mij minder. Na een lange tijd eindelijk weer eens met de fiets ergens naartoe en dus zeiknat thuis komen. Brrrr, dat is koud!
    Maar je plantjes zullen nu wel goed groeien, daar doen we het voor :D

Loki; houdt mummel niet van gras? Haha... Komt wel denk ik, moet ze misschien gewoon aan wennen. Gras voelt ook raar natuurlijk.

Spikkel; Morgen dus testen? Spannend, ben benieuwd.

Larissa; een beetje een rommelig dagje dus vandaag? Nu weer lekker thuis?

DeLi; ook ik zag je berichtje op FB, leuk hoor! Nu is iedereen dus op de hoogte!!

Meeting; mij maakt het niet zo veel uit. Wel denk ik dat als we naar zo'n speelgebeuren gaan dat we inderdaad weinig kunnen kletsen. DeLi en ik misschien wel omdat we nog geen ukje hebben om naar om te kijken (maar we helpen jullie wel, toch DeLi?)

Hier; zaterdag is inderdaad testdag, nu schiet het eindelijk op. Vandaag eerste dagje naar school geweest. Eerst met de fiets naar het station, toen dus met de trein en daarna naar school lopen. Was erg interessant maar wel weer even wennen om de hele dag stil te zitten en te luisteren en alles in je op te nemen. Maar wel erg leuk, ook een leuke klas. Op de terug weg dus echt zeiknat geworden, bahhh regen. Net snel onder de douche om weer warm te worden. Vanavond ook nog sporten, buiten. Hopelijk is het droog of regent het super hard dat het niet door gaat. Wil niet nog een keer nat worden.

15. spikkeltje

bloom: langste cyclus ooit 69 dagen. Was in mei 2010 meende ik..En toen ging ik nog niet naar de HA en toen ik in augustus 10 wel ging zei ze: ja had toen al moeten komen...:-S
    Nou ik probeer er relaxed mee om te gaan.. en lukt me aardig, alleen tegen deze tijd van de maand word ik wel weer onrustig.

Had ik vanmiddag wat. Ik stond met oudste oppasmeid te kletsen en J speelt wat met hun loopkar ineens zie ik hm in me oog hoeken weg lopen. 7 stappen ongeveer... ik dacht chips geen camera geen fototoestel.. nee.. Misschien doet hij het vanavond nog wel met onze loopwagen, al is die wel lichter... was zo maf...WAAAAAAAAAAAAAH En komt tandje er aan.... hmm was hij daarom ziek maandag??

Nou ga ff snel opruimen, me ouders komen op de koffie..

Ow eneuh heb info gevraagd bij een ander sportschool. die van afgelopen week is me gewoon te duur. Ik wil op gezonde manier bezig met mijn lijf en waarbij het zwanger worden niet in de weg zal staan.

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hihi
    Boef eet gras -> grijns -> herkenning
    Boef duikt in meertje -> grijns -> herkenning
    Boef wil bij mama zijn -> zucht -> óók herkenning

Meeting: laten we een locatie zoeken voor binnen en dan bepalen of we daar in de buurt gaan ppicknicken (bij lekker weer) of daar binnen blijven. Dan hebben we in ieder geval een richtpunt.
    Mijn Druif is echt een slopert overigens en 'nee' betekent 'ja ga door' in zijn koppie dus ik maak mijn borst nat..

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spikkel en Nieke ik vind het weer 'ouderwets' spannend voor jullei.

En Spikkel wat goed, J aan de wandel!

18. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Haha! Nee=ja, ga door! Check!

101 keer iets anders aanbieden en anders maar laten, want van al dat ge-neemagniet zal 't kind ook wel een trauma overhouden...
    Trouwens, als ik hem zijn gang laat gaan, is de lol er vaak snel af, dus is dat tegenwoordig mijn tactiek!

Dan ga ik toch voor de Lage Vuursche, is het enige dat ik ken en weet dat je daar heerlijk buiten kunt zijn in de bossen en hier en daar een open grasveldje hebt, waar je in het zonnetje kan zitten!
    *lang leve de fijne jeugdherinneringen, dat waren onze dagjes uit vroeger!*

19. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Spikkel;
    Vlugge J! Net ff doen wanneer jij het niet ziet! Nou ja, hij zal het vast nog een keer doen!

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ohhh wat gaan we uitkijken naar zaterdag! Wat zal er een run op dit topic komen Nieke!! *duimendraaiendoor*

Spannend Spikkel en wat goed van J!! Zo'n wat zwaardere loopwagen is veel fijner he? Mummeltje wil ook wel met de loopwagen maar die zoeft er vandoor en dan hangt mummeltje op half 11 ;)

Deli:
    Niet teveel in de regen hoor, dadelijk ben je ziek!! *kijkt streng* ;)

Larissa:
    Ik denk dat het gevoel van gras nog even gek is, heeft ze pas een paar keer op gezeten na de winter en dat vind ze niet fun ;) Komt wel goed ;)

@ sollicitatie:
    Hoor morgen of vrijdag meer als het goed is, zou begin vd week zijn maar ze is ziek.. Ben benieuwd...

@ verder:
    Hoera nog 1 dag tot weekend :D

Deel Deze Pagina