Gestopt met de pil in september 2009 DEEL 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloom24, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    NOD Mei
    13/5 Spikkeltje

Afspraken:
    01/05: Nieke 1ste echo!
    02/05: DeLi verloskundige controle
    04/05: Mummeltje wordt een dreumes!
    06/05: Mummel's feest
    07/05: Loki09 gesprek gyn volgende zwangerschap
    08/05: Bloom 20-weken echo
    09/05: Nieke jarig (28)
    12/05: JuJu trouwringen ophalen
    15/05: Spikkeltje CB, prikjes // Bloom verloskundige
    18/05: Loki09 weekendje Zeeland
    23/05: DeLi 20 weken echo
    26/05: MEETING!
    29/05: Larissa CB
    31/05: Hiep hiep hoera J is dan 1 jaar
    09/06: JuJu saunadagje
    11/06: Larissa op vakantie!
    18/06: Larissa terug van vakantie...
    21/06: JuJu trouwlocatie versieren
    22/06: Kyara wordt een dreumes! & JuJu trouwen!
    23/06: Kyara's big birthday party!!!
    04/08: Loki09 op vakantie

Zwanger
    Bloom (jan '12 positief getest) 21-09-2012
    DeLi (feb '12 positief getest) 09-10-2012
    Nieke (apr '12 positief getest) 11-12-2012??

Bevallen
    Marcha: 26/08/2010 Justin Ryan (2690gr, 47cm)
    JuJu81: 04/01/2011 "Druif" (3760gr, 51cm)
    Bloom: 09/01/2011 "Boef" (4096gr, 54cm)
    Uk2011: 29/01/2011 "Mini"
    Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm)
    Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr)
    Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm)

Vlinders
    Loki09 (feb '10 11+1w, aug '10 10+4w)
    Spikkeltje (nov '10, 9w) I will always love you!!

Poll Bloom: (denkt zelf meisje)
    Jongen: JuJu, Larissa, Marcha, Nieke, Uk2011, DeLi
    Meisje: Spikkeltje, Loki09

Poll DeLi: (denkt zelf )
    Jongen:
    Meisje: Larissa, JuJu, Loki09, Spikkeltje, Nieke, Marcha, Uk2011, Bloom

Poll Nieke: (denkt zelf )
    Jongen: JuJu, Bloom
    Meisje: Spikkeltje Larissa

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Deli:
    Buikje is al wel iets verandering te zien! Dadelijk gaat het sneller, let maar op!

Juju:
    Thanx voor de tip!

Larissa:
    Hihi ben je weer los gegaan op wehkamp? Ik heb niets gekocht (knap he).
    Mummel is trouwens gewoon snot-verkouden, heeft geen hooikoorts (voor zover we weten dan).

Hier:
    Mummel's neusje zit flink vol snot maar gelukkig heeft ze er niet gek veel last van. Wel iets zeurderiger maar het is te overzien ;). Ze vliegt op knieeen van hot naar her en klimt overal tegen omhoog om er vervolgens omheen te lopen. Lekker meisje.

Ik ben een beetje stom geweest ;). Heb vriendlief's verleidingspogingen niet weerstaan gister en nu heb ik spijt :). Stommerd die ik ben ;)... Nouja, als het echt zo zou zijn, dan ga ik uiteraard alles op alles zetten om met spoed medicatie te krijgen, maar hoop eigenlijk stiekem even dat het niet dé timing was ;) *Voelt zichzelf echt een dummie*

3. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Oeeeeeeeeeeeeeee, soms kun je gewoon geen nee zeggen tegen je mannetje he :p hihi!
    Snap je gedachten wel en zeker omdat jij 3x snel zwanger was. Maar meid, als het zo moet zijn is het met een reden. Wel even spannend de komende 2 weken dus... Knuf!

Liefs,
    Laris

4. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Larissa: ja ben ik zelf ook benieuwd na. Volgende week maandag, weer metingen. Deze week moet ik 3 keer 50 minuten. Dan heb ik vrijdag 5 keer er opzitten en dan volgende week maandag, woensdag en vrijdag en dan zondag, dinsdag, donderdag en dan nog zaterdag. Dus 5 volgens mij is dan de laatste keer van dit programma en dan gaan we door met gewone programma, maar wil wel de maandag, woensdag en vrijdag avond aan houden met sporten. Tenzij er een feestdag tussen valt of andere gelegenheid dan doe ik het op een andere dag. Net als wat er nu gebeurt. 30 april zou ik ook moeten maar dan zijn ze dicht dan ga ik 29 april op de ochtend..

Loki: niet geshopt bij wehkamp dus..knap!! beterschap voor mummel. Hoe zit je nu in je cyclus??

hier: Volgens mij zit J behoorlijk in een sprong..huilerig, bij je willen zijn enz. Gisteravond voor dat wij heb bed gingen en ik hem een kus gaf.Werd hij wakker, dus heel zachtjes weg gegaan en normaal slaapt hij wel verder. MAar nu helemaal overstuur. Dus half uur bij gezeten, over rug aaien, en leek er op dat hij sliep. Dus weg gaan. Nee hoor en daar ging hij weer. Weer even daar gezeten..Niks hielp. Dus hem maar meegenomen en bij ons neergelegd. Maar hij lag flink te draaien en te doen. Ook met zijn beentjes liggen te bewegen, net of hij pijn had er aan..

5. spikkeltje

een met LArissa: loki:D

6. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ Nieke; ik kijk naar de datum waarop je waarschijnlijk uitgrekend bent en ik denk: 12-12-2012, hoe gaaf zou dat zijn!!! :D :D :D

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Klopt, ik geloof ook wel in 'zo had het moeten zijn' en als het echt zo is dan is het uiteraard meer dan welkom!

Spikkel, dat is het moeilijke, ik ben een ruime maand geleden met de pil gestopt nadat ik hem al tig keer vergeten was ( ;) ) of uitgekotst had toen ik zo ziek was. Wilde eigenlijk nog even aan periodieke onthouding doen (is nogal in, in dit topic ;) ) maar ja, dan moet je wel weten welke periode je moet onthouden, he? ;) *En aangezien ik al een week vruchtbaar slijm had (sorry voor de mensen die aan hun middag broodje zitten) ben ik lichtelijk bang dat dit díe periode was :$*

Worden idd 2 spannende weken, van de ene kant denk ik, niet meer aan denken, zou toch ideaal zijn als ik straks ineens 12 weken ben en nergens vanaf wist (hoezo struisvogelpolitiek) maar van de andere kant, als ik er niet betijds bij ben, is de kans dat het fout gaat wel groot, en dat wil ik ook niet op mn geweten hebben omdat ik het misschien kan voorkomen. Zucht! Ik wilde er NIET mee bezig zijn, weten jullie nog? ;)

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    12-12-12 zou wel tof zijn!! :D

9. spikkeltje

loki: spannend dus..Er niet mee bezig zijn, wil niet meer. nu bloom ,deli en nienke zwanger zijn...wil ik het gevoel ook weer. het getrappel, de echo's... en weer bezig met een kamertje.. kleertjes wassen. wiegje klaar zetten.. Maar goed... nog even geduld...2013 zal ons baby jaar worden...of ik dan zwanger word of ga bevallen... maaar heb aldoor iets met 2013...

Heb lang me verstand boven me gevoel kunnen krijgen, maar langzamerhand slaat het weer om. En doe sowieso verstandig aan om even de eerst fitness programma te doen. Ik ben niet extreem aan het dieten, maar beweeg nu nog meer. Dan is mijn lijf er ook aan gewend.. En langzamerhand echt 100% voor gaan. Nu zit we nog op 50% denk ik...;)

10. spikkeltje

ja idd 12-12-12... nice:D

11. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Morning,
    Zit even illegaal mobiel bij te lezen op mn werk.:)

@Loki; zou wel heel toevallig zijn, maar natuurlijk mogelijk! Mocht t zo zijn dan als een speer naar zkh voor medicatie. Is het trouwens zo dat t zonder medicatie nooit goed zal verlopen?
    Gelukkig heeft Kummel niet al te veel last van haar snotneus.

@Larissa; Ik heb t kaartje van Khatami weleens eerder gezien. Leuk kaartje met mooie tekst!

@Spikkel; J wil gewoon extra aandacht van z'n mamma!;)

@Ego; weer een kwaaltjes erbij. Vanmorgen voor t eerst overgegeven op mn werk!:$ . Ben toch de 3 maanden al voorbij?!

@Nieke; 12-12-12 zou een mooie datum zijn!

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier was ik ook pas na de 12 weken enorm misselijk sochtends Deli, apart he!

Bewezen is het niet dat het zonder niet kan, maar alles bij elkaar is het té toevallig om te zeggen dat de 3e zwangerschap niet te danken is aan de medicatie. Maar goed, je lichaam veranderd ook na een zwangerschap dus wie zal het zeggen? Maar als ik het er niet op hoef te gokken, dan liever niet...

13. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Heeeee, mijn meisje heeft een nieuwe naam :p hahaha!

Thanks, wij vinden het kaartje (uiteraard) ook super en de tekst(en) heel mooi :D

Voor de volgende baby heb ik ook al een kaartje met tekst in gedachten (hoezo, ik ben er niet mee bezig) :)

Liefs,
    Laris

14. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Haha, DeLi, fijn zo'n woordvoorspelling op je telefoon hè! ;)
    Kathami, ik zal em onthouden voor een eventuele dochter! :D

O enne... Nee, ik houd jullie in spanning wat het wordt! Ben er steeds zekerder van dat ik het niet wil weten!

Heb geen Lief! kleertjes gespot op Wehkamp, maar wel positiekleding met 20% korting! :)

Loki;
    Dummie.... Moet ik denken aan die mierzoete snoepjes in een klein kartonnen doosje, haha!

Maar tsja... Het was misschien niet heel slim, maar waarschijnlijk heb je op dat moment ook bewust gekozen om niet iets van een condoom te pakken, omdat een tweede wel gewoon welkom is? Alleen zou dat nu iets vroeger gebeuren dan gepland! Maar idd, dan wel als een speer voor die medicatie gaan!

Larissa;
    Mooi kaartje!! Ik ben alweer bezig om kaartjes te maken!

Spikkel;
    Herkenbaar dat lijken of hij slaapt, maar zodra je wegloopt is het brullen. Hebben wij hier ook met sprongen, gaat dus ook weer weg! :)

Ego;
    Net terug van 4 uurtjes werken. Boef opgehaald en meteen op bed gelegd en lig nu zelf op de bank...
    Laat ik gewoon zeggen dat dit ruim voldoende was om te doen en dat ik heel blij ben dat ik lig!
    Als Boef wakker wordt, hoop ik nog een stukje met hem naar de winkel te fietsen, maar eerst de boel nu even rust gunnen!

15. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Kijkt heeeeeeeel streng en zegt; nee Bloom, geen gefiets vanmiddag. Je lijf heeft rust nodig en tenzij het absoluut noodzakelijk is kun je beter vanmiddag je lijf ook nog wat ontspanning geven! (zo, mama Larissa heeft gesproken :p)

16. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Ik zag toch dat iemand het aangedurft heeft om het lijstje nog een keer aan te passen ;)

DeLi; Wat vervelend het spugen. Hoop dat dat hier niet gaat komen ik vind dat echt verschrikkelijk.
    Lijkt me inderdaad moeilijk voor je om rustig aan te doen. Als je al 40 uur moet werken en dan ook nog andere dingen erbij (leuke en minder leuke zoals het huishouden). Maar je gaat wel lekker vroeg naar bed toch, dat is dan toch al goed.

Larissa; Mooi kaartje hoor en ook een mooie tekst. Ik had het kaartje nog niet gezien. Haar nieuwe naam vind ik wel minder mooi dan haar eigen naam ;) (Khatami).

Loki; Mummel is dus nog steeds flink verkouden, gelukkig dat ze er niet zo veel last van heeft.
    Hehe, moet wel lachen om je berichtje dat je je toch hebt laten verleiden door je mannetje! Och ja, kan gebeuren. Wie weet wat er van komt.... In the heat of the moment gebeuren zo'n dingen soms.

Bloom; 4 uurtjes werken is dus 'net' te doen (eigenlijk dus misschien net niet?!) Heb je vanmiddag nog iets gedaan of heb je naar de strenge woorden geluisterd?
    Leuk dat je al bezig bent met kaartjes.
    En ook jij positiekleding weten te scoren??

Uk; hoe voel je je? Hoe was je eerste dag?

Spikkel; een sprongetje bij J. Ik zou zeggen lekker voor knuffelen dan!

Hier; Vanavond komt een mevrouw van MvM, leuk.
    12-12-'12 zou wel heeeel mooi zijn he, wie weet. Even de echo afwachten is ongeveer de 11de als het goed is we zullen het zien.

17. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Haha, heel lief!

Maar stiekem ben ik toch gegaan... :)
    Na 2 uur plat, was ik het zat en ging het weer aardig. Daarbij lukt het fietsen me beter dan wat dan ook. Behalve dan Boef erop en eraf tillen... Maar afgezien daarvan, zit ik nu moe maar voldaan op de bank met alle boodschappen in huis! :)
    Bloomlief belde net dat hij over een kwartier thuis is, dus ga het eten opzetten en zo een hapje eten! Rode bietjes, mmmmmmmm!

18. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Nieke;
    12-12-12 is wel heel bijzonder!
    Ik wilde altijd op 8-8-8 trouwen, maar toen ik dat tegen bloomlief zei, riep hij meteen dat hij dan uit protest pas 12-12-12 met me ging trouwen, haha! Hij heeft het niet zo op die originele data, maar ja, met een baby plan je dat niet zo natuurlijk!

Veel plezier met mvm vanavond!

DeLi;
    Alleen gespuugd, maar verder niet meer misselijk?
    Enne... Als die 40-urige werkweek je teveel energie blijft kosten, mag je in je zwangerschap gewoon minder gaan werken hoor! Via t UWV krijg je dan gewoon deels een uitkering voor dat wat je dan niet werkt!

19. spikkeltje

Net een kietel minuutjes gehad met J. hahaha wat kan hij dan lekker lachen....Kan hij altijd wel hoor.. maar zo leuk de slappe lach;)
    Uitnodigingskaarten voor zijn verjaardag besteld.

Vanavond verder met zijn verlangen lijstje. Handig he Laris:D

Dan kijken naar een verjaardagsslinger met de naam van J. Iemand bij mij op hyves, maakt die... even eerst rond kijken op internet..
    * kriebel.. 't komt dichterbij,het zal voor jou loki wel meer kriebelen al;)

Gastenlijst is klaar:D

Bloom: trouwen op een speciale datum lijkt me wel wat.. Maar ja als we gaan trouwen (waar ik wel vanuit ga) zal J zeker jaar of 8 zijn, zodat hij gewoon alles bewust mee kan maken..

foei...denk om jezelf meid en de baby.

Deli: ik was 26 weken lang misselijk en toen was ik blij dat het beter ging en wat ging er toen gebeuren: maagzuur.....Heb nog wel tijdens de bevalling alles er onder gespuugd.. ach ja.. hoort er bij.

lijstje: ik durf het nog niet hoor:D;) hihihi

Nou ik weer tot straks...

*smok*

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ben benieuwd naar jullie verlanglijstjes Larissa en Spikkel! Misschien nog leuke ideeen!

Hihi Larissa al weer met kaartjes bezig :p *zegt heel eerlijk dat ze gister een gedichtje tegen kwam wat meteen gesaved werd*

Bloom:
    Misschien toch nog 1 uurtje minder?? Nu kon je 2 uur liggen maar dat kan ook niet altijd he? Hou jezelf in ere meid, liever iets te weinig dan teveel!!
    Inderdaad, als het echt zo is (zou wel een heel lucky shot zijn, vraag me dan ineens af waarom ik zoveel geld in ovulatietesten heb gestoken toen ;) ) dan gaan we er voor 200% voor. Maar als ik nu rationeel ben mag het best een gemist schot zijn want de angst vliegt me nu al om de keel. Al vraag ik me af of ik er over een jaar anders tegenaan zal kijken hoor, een échte roze wolk durf ik niet op te hopen dus ik ga van het ergste uit...

Net filmpje gemaakt van Mummel die langs de boxrand afloopt, lief!!
    Nu Mummeltje op bed leggen en de stapel was die me doordringend aankijkt wergwerken ;)

Oh, en straks super schattige slof/schoentjes gevonden!! Eindelijk iets stoers, zilvers voor onder de jurkjes/rokjes en niet te gek duur!! *Jippee* :D

Deel Deze Pagina