MvM is net geweest dus vanaf morgen beginnen met sparen. Ga de kannen ook zelf wegbrengen totdat iedereen het weet. Weer een mooie test erbij, helemaal happy!
Nee klopt, angelsound kan echt geen kwaad, is het veel te zwak voor. Ja Al ben ik wel bezig een opleiding uit te zoeken (en sla de ehct lange automatisch over). Ik vind het kaartje van Kyara echt heel lief! Heb ook al ideeen voor een kaartje voor een tweede Druifje (hoe zal ik die noemen? Perzikje?). Loki: Sneu van Mummels verkoudheid. En Lokiman kan verleiden dus Hier is mijn slijm niet echt een indicatie, komt vaak ver voor mijn ei. Al was de peiodieke onthouding niet erg succesvol omdat mijn ei opeens eerder kwam (maar ik maar me geen 'zorgen' want zo snel word ik niet zwanger). Als ik eerlijk ben: zolang je je nog zo paniekerig voelt zal ik nog even rust houden als ik jou ben.. Dan ben je er denk ik nog niet aan toe (goed bedoeld..) Nieke: Haha 12-12-12, daar dacht ik ook meteen aan toen ik de UD's op de lijst had ontdekt Hoe was het met MvM? Weer mooie test? DeLi: Overgeven, bah! Ik heb tot 'het einde'fulltime gewerkt maar het is wel erg zwaar. AL moet ik eerlijk zeggen dat je gedachten steeds meer naar de baby gaan en je werk je steeds minder 'raakt' en dus ook minder stress geeft (in mijn geval). Rustig 'an! Spikkel: Nog steeds respect voor jouw sportprestaties!!! En sprongetje: het hoort erbij.. Hier ook op en aan (maar hij is nu zoooo leuk en vrolijk en lief en knuffelig ) Bloom: HEEEELE strenge blik!!!!!!! *strengeblikemoticon* @Khatami: Ik lag echt helemaal dubbel toen ik het las hahahaha (ok beetje melig). President van Iran overigens Liefs meiden!
Loki; Ik heb met het unithoofd en de bedrijfsarts afgesproken, dat ik dit eerst twee weken ga proberen, om te kijken of dit gaat. Van de 4 uur dat ik er ben geweest, heb ik er al minstens 1,5 van gezeten, dus eigenlijk stelt dit al niks voor... Snap dat de angst je om de keel vliegt, met jouw voorgeschiedenis is het ook moeilijk om een zwangerschap rooskleurig in te zien. Eerst die ellendige 3 maanden voorbij en dan al zo vroeg harde buiken is natuurlijk niet wat je noemt een gemakkelijke zwangerschap. Daar moet je dus wel goed op voorbereid zijn... Mocht dit een lucky shot zijn, dan weet je deels wel wat je te wachten staat, misschien is dat aan de andere kant toch wel weer een positief idee? Foto van je mooie slofjes! Ow ja, foto van mij in posititiebadpak gaat em echt niet worden dames! Buikfoto's zijn al erg genoeg!
JuJu; Peertje vind ik ook wel leuk klinken! Nieke; Gave, vette test joh! Veel plezier met piesen, ik draag met alle liefde het stokje aan je over!
Wauw wat een knaller Nieke! Tof!! Juju: Soms denk ik ook, bén ik er al wel aan toe? En dan praat ik niet over deze ronde maar meer de komende máánden. Is het de angst voor weer een ellendige zwangerschap? Of vind ik gewoon 1 kindje juist zo fantastisch omdat ik haar alles kan geven? Nouja, eerst gesprek met de gyn maar eens afwachten en dan zien we wel verder. Even uitgaande dat er nu niets gebeurt . Bloom: Joh in een badpak is toch minder eng dan bloot!! Gewoon doen hoor!
@ Nieke; MvM vanavond, wat top meis! Jij bent dankzij hun zwanger geworden en nu kun je iets terug doen, omdat je zelf een wondertje (of wondertjes) in je buik hebt, wauw!!! Je test is geweldig (in een mooi lijstje zie ik)!!! Ik vind Kyara ook mooier dan Khatami, haha! 12-12-12 RULES!!! @ Bloom; voor jou ben ik wel lief hoor meid. Misschien is 3 uurtjes werken toch nog wat beter dan 4 uur? Fijn dat fietsen wel goed gaat. Ennuh, jammer dat die foto van jouw in positiebadpak er niet komt, had me er al helemaal op verheugd! @ DeLi; zoals Bloom ook al zegt, als 40 uur werken teveel voor je is, dan moet je dit aangeven bij je werk en dan kun je deels de ziektewet in. Spugen is vervelend Ik heb t nooit gedaan (ook niet tijdens de bevalling, terwijl ik wel enorm misselijk ben geweest!) Kan gewoon niet spugen, hou het letterlijk tegen @ Spikkeltje; slappe lach = geweldig he?! Lijstje.nl zeeeeer handig! Kriebeltjes voor 1e verjaardag, ik voel ze ook al! Slinger met Js naam? Zoiets wil ik ook!!! @ Loki; jaja, betrapt, jij dus ook gelijk iets opgeslagen toen je iets moois zag? Ik kwam vorige week op mijn werk iets tegen op een geboortekaartje waarvan ik dacht; dat vind ik mooi! Opgeslagen in mijn telefoon, man-lief s avonds laten lezen en hij vond t ook mooi. Nu heb ik t op mijn laptop gezet bij de rest van de info voor een 2e geboortekaartje Foto van schoentjes, zien! Filmpje van Mummel, ook zien! Wat is ze leuk in haar Lief! Pyjama Hopelijk kun jij toch ook wel op een roze wolk plaats nemen als je zwanger bent van een nieuw wondertje (ook al snap ik je bezorgdheid vooraf) Ik gun het je in ieder geval van harte meis!!! @ JuJu; wat voor opleiding ben je aan het uitzoeken? Kleine Druif noemen we gewoon Druifje. Kleine Boef wordt Boefje, kleine Mummel wordt Mummeltje, kleine J wordt Jtje,kleine Kyara wordt Kyaratje en kleine Mini wordt Minitje, whahaha Misschien word je nu wel heel snel zwanger meid, wie weet. Kleine Druif komt wanneer het tijd is, wie weet eerder dan je nu denkt. Khatami; geweldig dat jij weet dat het de president van Iran is, ik vond het gewoon grappig klinken, whahaha!` @ hier; ik wil oohook zwanger worden! Echt elke werkdag rij ik op de snelweg en ik ga op een bepaald punt rechtdoor, maar als ik rechtsaf zou gaan een andere snelweg op, dan ga ik richting de plaats waar het ziekenhuis staat waar ik heb gewerkt en Kyara is geboren. En elke keer denk ik dan; ik kan gewoon niet wachten tot de dag dat ik daar met man-lief rij, opweg naar het ziekenhuis voor de 1e echo Zucht, het is dat ik gewoon echt jan-feb-maart-april niet zo zie zitten om uitgerekend te zijn, anders was ik vrijdag niet eens meer begonnen aan mijn nieuwe pil strip! Heb nu een beetje zitten schuiven en kom uit op zondag 12 Augustus mijn laatste pil. Nog 4 maanden dus, gelukkig gaat de tijd snel en ik geniet nu nog volop van mijn prachtige meisje!!! *Verliefd*
PS zit TLC te kijken (one borm every minute) en nu een pasgeboren baby die niet wil ademen.. zo'n klein wit lijfje met van die donkere grote ogen, helemaal stil.. pff ik moet er niet aan denken mijn kind te moeten verliezen.. *tranentranen* Iemand heeft een bepaalde gebeurtenis nog niet helemaal verwerkt
Ach lieve JuJu, wat vreselijk he... Kan ook zo hard janken om al die ellende... Het is gewoon niet zoals het hoort, punt. Wat ben je dan blij met je eigen kindje en dat het allemaal goed gaat. En wat wordt je dan bang voor al het naars wat er zou kunnen gebeuren... NIET AAN DENKEN EN ALLEEN GENIETEN VAN HET HIER EN NU!!! Hele dikke *knuffel*
Larissa animal planet is 's avonds TLC. komen veel zwangerschaps programma's op. Nu een vrouw met anorexia die zwanger is. truste
@JuJu: knuff! zoiets moet slijten... @Buikfoto: @Spugen: @12-12-12: zou wel grappig zijn @MvM knaltest: !!! @Hier: MOE! En mijn koppie werkt niet meer mee, sorry ben alles helemaal kwijt wat ik heb gelezen. Maar wat ik nog wel al langer wilde vragen: @Nieke, hoe is het nu met je moeder? @Bloom, zelfde vraag, hoe gaat het met je moeder?
Zucht, zit in de wachtkamer bij de ha. Weer zo misselijk en overgeven pff wat ben ik toch een kneus de laatste maanden wordt er gek van!! Hoop dat er iets aan te doen is ben het zo beu ...
@ Uk; hoe was je 1e werkdag, druk? @ Loki; beterschap meis, hopelijk heeft de HA iets voor je kunnen betekenen! @ hier; Kyara slaapt minder goed overdag, terwijl ze het wel nodig heeft. Resultaat; sneller jengelig en toch ook wel weer moe (rode wangen!). Tandjes beginnen nu ook echt verder door te komen, dus misschien is ze daar wat onrustig van. Ik zie verder geen spuit luiers of veel huilen door pijn ofzo, dus daar ben ik dan wel erg blij mee! Inmiddels is ze alweer een half uur wakker, na maar een half uurtje slaap maar het klinkt niet alsof ze nog in gaat doezelen. Dan maar eruit en richting het dorp. Luiers en voeding bijna op! Liefs, Laris
Larissa: zal je wel even mailen met de naam slinger. loki: jeetje hoe ging het bij HA? Bloom: foto in badkpak... wees sterk hahahaha..zullen we de 26ste gaan zwemmen Nienke: mooie test van MvM...super dat je nu ook mee doet.. ik wil straks ook mee doen.. succes met potje plassen. Juju: ja zie er ook naar uit om jullie eindelijk te ontmoeten. Heb gisteren met man over gehad of hij het erg zou vinden als ik wel weg ga op 26 mei en hij bijv. 23 mei geopereerd zou worden. Als het mee zit is hij de 25ste zeker thuis.. Vond hij geen probleem. Kon hij lekker even bij komen. Ik hoop dat hij begin mei een oproep krijgt. Ik zei al tegen hem bel er eens achter aan. Uk: dan denk ik dat we elkaar dan ook ontmoeten je hebt het nu druk en doe rustig aan meid. Marcha: joehoeeeeeeee leef je nog?? ideeën voor 2de geboortekaartje: ja heb tijdje terug al gedichten opgeslagen. Heb ook al een idee hoe we het gaan vertellen.. Ben al druk met ideeën voor J zijn nieuwe kamer dan. Zodra het positief is hier en de echo's goed zijn gaan we gelijk beginnen met zijn kamertje.aankleden met accessoires en gordijnen etc. En met 6 maanden zwangerschap gaat hij dan verhuizen en dan kan ik met de babykamer weer lekker schoonmaken. alle babykleertjes uitzoeken op maat.. enz...Jaaaaaaaaaaa heb er zin in. tlc: hmmm nooit van gehoord... zal vanavond eens kijken. sport: ja gisteren er weer flink tegen aan gegaan. Morgenavond weer. Toen ik thuis kwam, zat de oppas er. Man heeft deze week ook storingsdiensten. Dus toen ik net weg was werd hij gebeld.