wow. dip dag vandaag... pffffff ben zo moe... Ben niet vooruit te branden.. Morgenochtend naar de schoenmaker, plastic model passen en dan even op verjaardag, had een boek voor haar besteld bij bol.com en een nog een speen voor J . Beide worden in eigen doos gestopt. Boek in een kleine doos en de speen in en mega grote doos... snap ik niet:S .
@ Spikkel; weet niet welke site jij hebt gebruikt, maar ik kwam deze tegen en vind het er goed uitzien: http://www.slingershop.nl/nl/checkout.html Als je klikt op 'bekijk uw volledige slinger' dan kun je bekijken wat ik heb gemaakt zeg maar Leuk idee van jou!!! Liefs, Laris
Ja goed he Ik heb hier: Mariska Naamslingers Profiel - hyves.nl 13,95 is incl verzend kosten hoera*J.....* 1* jaar of meer 16,25= hoera*J....*is*1* jaar Tussenstukjes kun je zelf uitzoeken. En nu is er een actie met extra gratis cijfer, dat je hem nog een keer kan gebruiken. Maar zelf dacht ik: Hoera*J.....*is*.......Jarig Kan je hem ook vaker gebruiken. * is tussen stukje.
Ik heb een slinger gemaakt voor Druifs geboorte met *Hoera Druif* dus die kunnen we de komende jaren gebruiken Vraag naar mama's Bloom en Nieke: Eens! Spikkel: Ik hoop dat je kunt komen, lijkt me wel wat Loki: Bah klinkt helemaal niet goed! Ha nog iets zinnigs gezegd?
Persoonlijke slingers zijn leuk!! Larissa: Hopelijk zet het tandje dan snel door want het is altijd zo zielig als ze niet in hun hum zijn! Spikkel: Kei goed, vandaag rustig aan is toch prima! Lekker logisch v bol.com... Hier: De HA heeft me pillen gegeven. Als die niet aan slaan volgt er een maagonderzoek *ohjee.... Begrepen dat dat geen pretje is, doe mij maar een KS * Met Mummeltje ga ik morgen naar de dermatoloog. Ik vertelde de HA dat de zalf nog weinig deed (vorige keer had ik een waarnemer) en dat kon niet zei hij, ik moest haar meteen gaan halen zodat hij Mummel zelf kon zien. De plekken zijn geen exceem naar zijn inzien, hij denkt aan Pityriasis Rosea. Onschuldig, gaat vanzelf over en komt vaak vanuit een bacteriele infectie (ze was toen het begon idd ziek en nu het uitbreid weer). Ik heb gevraagd om een verwijzing, hoewel ik hier heel veel in herken (veeeeeel meer dan exceem) rij ik liever een keer teveel dan te weinig.. Hopelijk is het dit en echt onschuldig zoals ze overal schrijven. Heb simpel fotootje van de schoentjes. Had maar meteen 2 paar gekocht (0-6 maand, jaja... en 6-12 maand ) vind ze zo stoer en makkelijk te combineren! En ze blijven nog goed zitten ook! En dat voor 4 euro, whahaha!! Vandaag de bodywarmer ook binnen gekregen dus zal morgen es beter mn best doen. Gister trouwens ook weer een zwerm sokjes en rompers met knoopjes bij de hals voor de volgende maat ingeslagen (me luves zeeman voor die 2 dingen!!). En via internet 5 luierbroekjes (voor de zomer onder een jurkje dat je niet tegen die pamperbillen omhoog kijkt ) en een donkerblauw shirtje korte mouw van Z8.
De sokken van de zeeman en de rompers van de Wibra Die maten van slofjes kloppen nooit, hier passen de 6-12 maanden nu precies (en de 12-18 zijn nog veeeel te groot, maar de 6-12 zijn zo versleten )
Heeft Wibra ook drukknoopjes-rompers (lange en korte mouw)? Ik vind dat netter staan als ze bv een singlet jurkje aan heeft en het te koud is voor spaghettibandjes. De meeste rompers (ook hema, kruidvat ed) zijn van die overslag rompers... Zucht, ik zoek me het ape-zuur naar het bolero'tje van bovenstaande foto. Heb deze op de beurs laatst gekocht maar hij is al aan de kleine kant (68) en ik vind hem zó geweldig en makkelijk.. Is van C&A, Babyclub. Helaas wil internet/mp me niet voorzien . Misschien schoonmoeder eens lief aankijken die kan nogal goed naaien .
Zijn jullie trouwens ook de AH mini's aan het sparen?? Ik vind ze zo leuk!! Mocht iemand ze wel hebben maar niet sparen hou ik me aanbevolen
Ik heb een zwitsalmini, ik spaar ze niet! Volgens mij zijn de wibrarompers idd niet met drukknoopjes.
Wil ook sparen, maar hier is bijna alles al op kijk van weekend of ze in ieder geval de winkel, mandje etc hebben Man heeft weer een klus. Is net gebeld. Dus zit hier weer remie....
Als je hem kwijt wil hou ik me aanbevolen Juju! De zwitsal heb ik -nog- niet Winkeltje ed ga ik niet kopen, is van karton. Straks komt er gewoon een houden keukentje oid . Dat winkelwagentje is wel heel stoer maar al uitverkocht (op MP zag ik al biedingen van over de 30 voorbij komen ).
@ Loki; beterschap voor jou en voor Mummel!!! Dit gaan we trouwens zeer waarschijnlijk voor Kyara's verjaardag kopen. Me luuuuuuuuuve it, hahaha Liefs, Laris
ja ergens hier op forum las ik al dat bij vele ah niks meer te krijgen is en nu op mp word verkocht. Ach ik zie wel wat weekend er is. We hadden er afgelopen weekend er over, mochten we nog een dochter krijgen (kan uiteraard ook voor een jongen maar even het idee) we zelf een keukentje maken, maar dan zo dat een kant keukentje en andere kant een werkbakje.
Loki; beterschap. Hopelijk is een maagonderzoek niet nodig, want dat is alles behalve leuk. Dat rosea gebeuren wat mummeltje mogelijk heeft heb ik ook gehad, vorig jaar. Gelukkig niet heel erg heftig Ging vanzelf weer weg maar heb wel lange tijd af en toe nog een plekje gehad. Hopelijk is het snel weg. Larissa; wat een schattig auto'tje, haha. Zie jullie meisje er al in zitten met haar big smile! Leuk zo'n slingers. De tandjes zijn nu dus echt aan het komen? Spikkel; j kan inderdaad ook lekker in een keukentje spelen doen veel jongetjes toch? Hoe is het met zijn sprongetje? Uk; zit je werkweek er alweer op? Hoe waren de eerste 2 dagen? Marcha; hoe was jullie weekendje weg? Bloom; foto in badpak kan zeker. In je privé album dan zien alleen wij het. Morgen laatste dagje school en dan weer werken. Zin in. Met mam gaat het goed. 3 weken geleden de laatste kuur gehad en weinig last van gehad gelukkig, natuurlijk wel wat maar niet dat ze zich heel ellendig voelde. Over 3 weken de operatie als het goed is.
Ja geweldig he Spikkel Zelf keukentje maken is wel heel gaaf, helaas zijn wie niet zo handig. Dochter van vriendin en nichtjes van Kyara hebben deze: DUKTIG Minikeuken - IKEA Vind ik ook wel wat, maar die prijs pfff! Misschien volgend jaar voor haar 2e verjaardag, nu heeft ze er toch nog niks aan. Ow! 1 puntje van Kyara's linker voortand is nu goed te zien en ze gaat steeds meer rechtop zitten met hulp en ze tijgert echt super snel. Kruipen eerste tekenen (op handen en knieen en dan met de kont heen en weer wiebelen)... Mijn meisje gaat sinds ze 9 maanden is ineens SNEL!!! Trots*glim*mijn meisie* Zo lekker slapen, truste meiden! Liefs, Laris