Gestopt met de pil in september 2009 DEEL 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloom24, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Nieke; we posten tegelijk volgens mij ;)

Je he, ik zie haar gezichtje ook al voor me, lachenbekkie :D
    Slingers nog even over in beraad, man-lief vind het zonde van 't geld ("waaaat, €15 voor 1 slinger :$ echt niet hoor!") haha!
    Tandjes nog niet helemaal door, maar tis bezig in dat mondje.

Fijn dat je zin hebt om weer te gaan werken, ga je dan aan je collega's vertellen dat je zwanger bent? Spannend meis, en leuk ook om te doen!

Wat goed om te horen dat je moeder deze keer minder last weer had van de chemo! En dan over 3 weken de operatie, wat gaan ze precies doen? Spannend zeg, ik duim voor je mama!

Liefs,
    Laris

2. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Laris: inderdaad ikea keukens zijn prijzig. We zijn wel handig. Ja ik ben ook handig met hamer en spijkers;) ach misschien wel een idee voor sinterklaas of inderdaad 2de verjaardag.

keukentje: ja is ook leuk voor jongens...vind ik wel.

Tandjes: cool:D J heeft er ook 2.

Kyara heeft het helemaal door zo te horen.leuk:D

sprongetjes van J. Ja zit er nog lekker in:D. Maar is vandaag wel beter te genieten dan eerder.
    Vanmiddag ook wat. hij liep weer er van door met het speelgeval van me oppaskindje. Dus dacht filmen met me telefoon. Dus ik hele tijd op hem gericht. Zie ik na 5 minuten.. Ja hoe blond. Dat ik vergeten ben om op record te zetten.... hoe snugger...

Nienke: de operatie voor mams bijna inzicht. fijn dat de kuren klaar zijn. Pfff

3. spikkeltje

Laris: daarom doe ik ook Hoera*J...*is*Jarig.vond het zelf jammer om maar 1 of 2 keer te kunnen gebruiken en als ik weet hoe het in elkaar zit kan ik zelf ook wel een tussenstuk maken tegen de tijd dat j zichzelf te groot vind voor die tussenstuk. Man hier vond het leuk idee.

4. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    LOL :D Had mij ook zo kunnen gebeuren, ben ook soms erg blond ;)

Nu ga ik echt slapen!

-X-

5. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Nieke; Super dat je nu al mee doet met MvM! En wat een super knaltest!!
    Gelukkig voelt je moeder zich naar omstandigheden goed. Weer een spannende tijd voor en na de operatie! Wat houdt de operatie precies in? Sterkte voor je mams!

@Khatami; Namens de automatische woordspelling van mijn mobiel, excuus! ;)
    Had het zelf nog niet eens gezien, maar moest wel lachen om jullie reacties!

@Werk; Ik ga nu zeker nog niet minderen. Moet eerst maar eens beginnen met op tijd te gaan slapen.....
    Lief dat jullie aan mij denken, ik hou het in gedachten voor als het niet meer zou gaan.

@Angelsound; Heb het niet zelf verzonnen.... de vk zei het. Er komt bepaalde straling af. Hoeft niet per direct schadelijk te zijn, maar gewoon niet te vaak zei ze..... Ik weet t ook niet.
    O ja, heb 'm niet gekocht hoor. Maar te leen.

@Spugen; Vind het ook echt helemaal niks. Jak! Normaal kan ik het wel tegen houden, maar nu dus echt niet..... Vandaag gelukkig beter gegaan.

@Uk; Hoe was het op je werk??

@Loki; Hoop zeker voor je dat de medicijnen helpen. Maagonderzoek is een minder fijn onderzoekje....
    Succes bij dermatoloog met Mummel morgen.
    Nice pictures!!

@Spikkel; Respect voor je sportprestaties!!! Hoe vind je het zelf om zo actief te zijn in de sportschool?
    Ahhh zit je weer in je remie!? Lekker op tijd naar bed dan maar of komt hij zo thuis?

@Larissa; Hopelijk is Kyara snel weer de oude en komt tandje snel helemaal door!
    Die "auto" voor Kyara is super leuk!! Kan het dakje er ook af en kan ze er nog op/in als ze een paar jaar ouder is?
    Mijn neefje heeft ook zo'n car, maar zit er bovenop, niet erin. Hij is nu bijna 4 en rijdt er nog steeds regelmatig op rond, met zijn kleine broertje van 1 in de aanhanger :D.

Slaap lekker meiden!!

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Whaah druk!
    Larissa: Haha niet mijn smaak maar ik denk een geniaal kado voor een dreumes!
    Keukentjes: Zijn veel goedkopere (en leukere) te vinden. Druif krijgt er zeker ook een, die is zo aan het nadoen (vegen, brood smeren, opruimen etc), dat vindt hij vast leuk.
    Spikkel: Niets mis met blond :D
    Uhhhhh rest vergeten?!

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nieke: Goed om te lezen van je mams!
    DeLi: Hup naar bed jij! ;)

8. spikkeltje

Deli. Nee mannetje is nog thuis. Ik denk dat hij net een half uur aan het werk is. Dus komt hij na midden nacht thuis mag hij 8 uur bij op tellen en dan hoeft hij pas aan het werk. Dus als hij om 1 uur thuis is hoeft hij tegen 9 uur aan het werk.. grrrrrrr nu moet ik morgen vroeg er uit. moet om 9 uur in het ziekenhuis zijn bij de schoenmaker...

Vind zelf dat ik het goed doe en veel aan het overwinnen ben in de sportschool.

1: heb de stap gezet voor het onbekende. Ben niet zo snel van iemand die alleen alles in het nieuw stapt. Moet eerst een vertrouwd persoon mee. ( oke J was bij het gesprek)
    2:vanwege me voet kan ik niet alles doen en heb ik snel pijn. Maar valt nu erg mee.
    3: kan J zo 3 avonden in de week loslaten. vind ik erg moeilijk. Ik moet hem beschermen vanwege me verleden. Ik heb het gevoel dat ik alles beter kan. Man kan het ook wel, maar goed zoals gisteren moest de oppas komen.
    4. en ik ga het doel halen. En kan straks weer leuke kleren aan:D

9. spikkeltje

Nee inderdaad niks mis met blond, maar voelde me toen echt dom...wahahahaha

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Nieke:
    Wat fijn dat je moeder nagenoeg geen last heeft gehad! Ik ben net als de rest benieuwd wat de operatie in gaat houden.

Spikkel:
    Het is ook heel knap van jezelf! Nu volhouden en straks stralen in je nieuwe kleding! :D
    Zonde van je filmpje!!

Deli:
    Ik heb wisselende verhalen gehoord over angelsounds. Welke nu waar is, geen idee... Ik gebruikte hem om de dag of als ik echt onzeker was enkele minuten (als ik het hartje gehoord had was het voor mij voldoende ;)) en ook maar tot de 16 weken, toen voelde ik haar zo vaak dat ik er niet eens meer aan dacht.

11. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

*gaap* goedemorgen :p (ben al 2 uurtjes op hoor)

Poeh, wat heb ik geslapen, en Mini ook. Gister toen ik terug kwam van de oppas heb ik hem 'even' op bed gelegd. We hebben gegeten en daarna moest manlief weg. Ik zou Mini uit bed halen om 7u en hem eten geven, maar ik ben in slaap gevallen. Mini gaf geen kik...
    Vanmorgen om 3:30 werd ik wakker op de bank, manlief kreeg me niet wakker blijkbaar. Hij had Mini maar een fles gemaakt en die sliep lekker door. Vanmorgen om 7:30 heeft hij wederom hem een fles gemaakt en Mini sliep weer door???

Jeetje.... zal wel uitgeput zijn van het spelen bij de gastouder. Ze zei al dat hij amper geslapen had.

Maar waarom ik zo lang slaap? Onvoorstelbaar.... Heb gewoon 14 uur geslapen...

@Nieke: fijn dat het wat beter gaat met je moeder. Nu de operatie nog en hopen dat dan alle ellende achter jullie ligt!

@Werk: intensief, vermoeiend, voldaan gevoel... erg fijn om weer aan het werk te zijn :)

12. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    #4892 Mama Larissa, 18 apr 2012
    Laatst bewerkt: 18 apr 2012
    @ Deli; gelukkig vandaag niet gespuugd!
    Jij kan zelf qua werk het beste inschatten wat goed is voor je. Zolang het gaat, gaat het ;)
    Geen idee eigenlijk of het dakje eraf kan… Wel een geweldig verhaal van jouw neefje die zijn broertje meeneemt in de aanhanger LOL :D

@ JuJu; mijn neefjes waren / zijn ook helemaal gek van hun stofzuiger, strijkplank, bezem etc. ;)

@ Spikkeltje; grote stap dus voor jou. Je mag trots zijn op jezelf! :)

@ uk; :$ jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje wat heb jij lang geslapen (en mini ook!) jullie zullen het nodig hebben denk ik dan altijd maar ;)
    Fijn dat werken weer goed bevalt, eindelijk terug in de ‘thuishaven’

@ Angelsound; gebruikt van 12 – 21 weken (ik voelde Kyara pas laat door voorliggende placenta) en zelfs toen mijn vliezen net gebroken waren en ik haar niet voelde bewegen (omdat ze gewoon verder sliep vermoed ik, hahaha). :p

@ hier; hele saaie dag op mijn werk... gelukkig over half uur weer richting man, kind en huis! :D

Liefs,
    Laris

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik vind je autootje heel leuk Larissa! Dan lopen ze zelf om vooruit te komen denk ik he?

Uk:
    Wauw je had even slaap nodig, en Mini ook!! Fijn dat je je zo prettig voelt door je werk weer, kan het me voorstellen!!

Hier:
    Vanochtend bij de dermatoloog geweest en die denkt toch aan exceem, maar een andere vorm (= andere behandelingswijze) dan de vorige arts :(. Deze vorm komt bij kleine kindje schijnbaar maar weinig voor, maar toen ik vroeg of ze er haar hele leven last van zou houden zei hij; "Waarschijnlijk niet, al mag ik nooit zekerheid geven, natuurlijk". Nu weer een ander zalfje, 2 weken smeren en dan vervolg afspraak...
    Ze heeft geen jeuk dat is (héél) positief maar ppfff, een pubermeisje met eczeem is vréselijk *oke ze moet nog 1 worden, misschien loop ik nu wat hard van stapel* ;)

Verder voel ik me vandaag prima, yes! De pillen lijken aan te slaan. Blijf morgen toch nog thuis, die ene dag loont niet al zeg ik het zelf ;) Hier in huis maar even bijwerken...

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Zie nu dit bericht pas, wat nou MINI, mama heeft vandaag al zeker 4 truitjes in 68 uit de kast gehaald die nu ál niet meer passen, hoor! ;):p

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    NOD Mei
    13/5 Spikkeltje

Afspraken:
    01/05: Nieke 1ste echo!
    02/05: DeLi verloskundige controle
    04/05: Mummeltje wordt een dreumes!
    06/05: Mummel's feest
    07/05: Loki09 gesprek gyn volgende zwangerschap & Mummeltje dermatoloog
    08/05: Bloom 20-weken echo
    09/05: Nieke jarig (28)
    12/05: JuJu trouwringen ophalen
    15/05: Spikkeltje CB, prikjes // Bloom verloskundige
    18/05: Loki09 weekendje Zeeland
    23/05: DeLi 20 weken echo
    26/05: MEETING!
    29/05: Larissa CB
    31/05: Hiep hiep hoera J is dan 1 jaar
    09/06: JuJu saunadagje
    11/06: Larissa op vakantie!
    18/06: Larissa terug van vakantie...
    21/06: JuJu trouwlocatie versieren
    22/06: Kyara wordt een dreumes! & JuJu trouwen!
    23/06: Kyara's big birthday party!!!
    04/08: Loki09 op vakantie

Zwanger
    Bloom (jan '12 positief getest) 21-09-2012
    DeLi (feb '12 positief getest) 09-10-2012
    Nieke (apr '12 positief getest) 11-12-2012??

Bevallen
    Marcha: 26/08/2010 Justin Ryan (2690gr, 47cm)
    JuJu81: 04/01/2011 "Druif" (3760gr, 51cm)
    Bloom: 09/01/2011 "Boef" (4096gr, 54cm)
    Uk2011: 29/01/2011 "Mini"
    Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm)
    Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr)
    Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm)

Vlinders
    Loki09 (feb '10 11+1w, aug '10 10+4w)
    Spikkeltje (nov '10, 9w) I will always love you!!

Poll Bloom: (denkt zelf meisje)
    Jongen: JuJu, Larissa, Marcha, Nieke, Uk2011, DeLi
    Meisje: Spikkeltje, Loki09

Poll DeLi: (denkt zelf )
    Jongen:
    Meisje: Larissa, JuJu, Loki09, Spikkeltje, Nieke, Marcha, Uk2011, Bloom

Poll Nieke: (denkt zelf )
    Jongen: JuJu, Bloom
    Meisje: Spikkeltje Larissa

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Reuze bedoel ik Loki, REUZE is ze!!!
    Hier boven 86 en broekjes 80, groeit hij nu scheef???

Uk: Jaloers!!!! Hier hoor ik standaard vrolijke geluidjes om 7 uur, met een beetje geluk "ma-ma!" of "pa-pa". Maar hij slaapt dan ook mega goed op het kdv!

AS: Hier tussen de 13 en de 16 weken gebruikt, om de paar dagen een paar sec (als ik hem hoorde dan was het goed), want na 16 weken voelde ik hem iedere avond kriebelen (en toch voorliggende placenta, typische he?)

Zo ga nu de file in (bah)

17. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Zwaai allemaal!

Lees/leef mee, maar blijf even in die modus... Weinig puf om te reageren, sorry!

Vanmorgen wel een lief klein buurjongetje geboren! Ow, wat is dat kleine toch ook weer superschattig!!

Tot snel meiden, hopelijk snel weer wat meer energie!

Liefs

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Doe maar lekker rustig aan nu, Bloom!

Ik zat toevallig vanmiddag nog foto's te kijken van ini-mini Mummel. Blijf dat gek vinden hoeveel verandering er in een jaar plaats kan vinden. Geweldig toch.

Hoewel ik eerst heeeeeel erg veel moeite had dat ze baby-af was, vind ik het nu toch nog leuker dan toen. Veel meer interactie en dat kleine (felle!) karactertje is zooo leuk (en soms heel vermoeiend als je voor de 15e keer in 1 minuut moet zeggen "Nee Mummel, mag jij aan de kabeltjes komen? Kabeltjes zijn gevaarlijk") ;).

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Druk hier! :D

Ben mezelf maar nuttig aan het maken. Vanochtend hebben ze eerst de lichtstraat voor het afdak gebracht dus moest er vroeg (8.15 ;)) uit..
    Beneden vast gepoetst enzo en vast wat bezig geweest met Mummels 12 maanden fotolijst -iedere maand 1 foto- (gekregen als kraamkado maar vind een half leeg lijstje zo dom staan ;)). Nu is 'ie op 1 foto na vol en vind het wel leuk als hij staat voor dr verjaardag! Moet alleen morgen eerst even nieuwe printinkt halen...

Mummel ligt nu weer lekker te slapen dus kan mama ook eventjes chillen, haha.
    Moest net zo lachen, tijdens het dwijlen had ze een rijstewafel gekregen in de box. Toen ik klaar was pakte ik haar op en de rijswafel was op wat kruimeltjes na op. Tijdens het knuffelen voelde ik ineens iets hards op haar rugje, zat er nog een halve rijstewafel in haar romper ;) :p

20. spikkeltje

Loki: die heb ik ook gekregen bij de geboorte. Moet nog 9, 10, 11 en 12 maanden er in doen... Leuk he:D Ik ga daar voor naar kruidvat. Bij de apparaat, kun je ze als pasfoto uit printen.

Idd druk hier. hahaha..

Gisteravond flink gesport. vanmorgen babyzwemmen Heerlijk. Net broodje op en ga J nu op bed brengen.. hij is zo moe!!

laters

Deel Deze Pagina