Goed bezig Loki en Spikkel! Ik heb precies dezelfde fotolijst denk ik. Elke maand zoek ik er een foto voor uit en inderdaad, nu bijna vol! Bloom; zwaai terug! Hou je maar lekker rustig. @ hier; Kyara is vanmorgen een uurtje naar het kdv geweest, want de fotograaf kwam langs. Ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden! Daarna heeft ze heerlijk 1.5 uur geslapen en ik hoor haar nu net, dus ga haar halen voor een boterham met fruit (comnbineren, haha!) Liefs, Laris
Is dat dan automatisch de goede maat Spikkel (jij hebt gewoon een grote foto opgeslagen en hun maken er een kleine van)? Dat is dan wel handig... Misschien maar even een usb stickje klaar maken en morgen laten doen. Wat leuk Larissa, foto's op het KDV! Heb ik hier nog niet over gehoord, volgensmij hebben wij dat niet, helaas.
Hier komt zelfs de kapper langs op het kdv haha. Pff.. niet helemaal lekker. Veel last van mijn buik en misselijk de laatste tijd. En had net zo'n zin in pannenkoeken dat ik ze maar ben gaan bakken (en nu de vierde (geen typefout..) naar binnen aan het werken ben). Je zou er nog wat van gaan denken he Loki waar zit het exceem van Mummel precies? Ik vind hier ook overal rijstewafels haha (ook in schoenen enzo). Spikkel lekker gesport dus? Larissa: Haha ik combineer het hier ook wel eens Vandaag krijgt Druif een pannenkoek als lunch (toe maar ) en ik denk wat mango ernaast. Ego: Gisteren de eerste stapjes los gezet, een keer twee pasjes naar papa, toen twee pasjes naar mama en daar niet meer haha dus was denk ik eenmalige actie. Maar hij liep recht mijn armen in, bijzonder gevoel *smelt* Zo ik ga even liggen, hij zal straks wel weer wakker worden en meneer is vrolijk & actief de laaste tijd dus dat is hard werken voor mama
Loki: volgens mij kun je de foto dan bij knippen, met de instellingen van dat ding . Dus alleen haar hoofd. Ziet er wel mooi uit. Alleen je krijgt er dan 2 van elk, als je nog slag kleiner doet, dan kun je wel 1 van elks krijgen, maar dat is geen aanrader, heb ik ook met 2 gedaan niet mooi. Dus die moet ik ook nog veranderen. Juju: jaaa heerlijk. gisteravond ook weer even 50 minuten fietsen..moet zeggen ik begin wel nog meer te zweten dan de ieerste keer en gevoelsmatig gaat de tijd sneller. LArissa: hier ook vaak combi: net heeft hij brood en banaan gehad. Nu ligt hij diep en dromenland. druk van het zwemmen.. was vandaag de laatste keer om half elf. nu word het een uur eerder. Vorige week was het bekend gemaakt, maar toen waren we er niet, dus was er nog een andere moeder die het ook niet wist. Dus met zijn 2en gezellig gehad. Leidster deed het wel hoor om half elf..
Juju: Wat knap van druif! Mummels eczeem is begonnen op haar rug, inmiddels was het zo erg dat haar hele rug vol met rode platen zat en was het uitgebreid naar haar nekje, achter de oren, bovenarmen en enkele vlekjes richting haar buikje . Moet zeggen dat het me net verbaasde hoe rustig het er uit ziet vandaag! Veel losse velletjes en veel minder rood/vurig. Hopelijk doet de zalf dat en zet het door *duimt*.. Hihi vrolijk en actief is hier mevrouwtje vandaag ook. Al merk ik dat als ik aan de achtertafel naast de speelhoek ga computeren oid ze zich heel lang lekker vermaakt daar. Ideaal! *Al zie ik haar zojuist naar de electra van de lamp gaan....* Spikkel: Mmhh denk dat ik dan toch gewoon doe printen als we morgen inkt gehaald hebben. Moet even met 1tje testen maar ik heb alles al gesneden en bewerkt. Alleen nog tot de juiste grootte bewerken..
Het was rustig hier zo te lezen. Larissa; wat leuk dat ze op het kdv foto's maken. Ben benieuwd hoe ze er op staat. Maar dat zal wel met een stralende glimlach zijn gok ik zo. JuJu; wat knap van Druif. En dan ook meteen stapjes naar papa en daarna naar mama!!! En wat zit hij op die foto op FB lekker te smikkelen van zijn pannenkoek, heerlijk! Spikkeltje; jullie hebben weer lekker gezwommen! Loki; wat fijn dat het eczeem van mummeltje al iets minder lijkt. Hopelijk inderdaad het effect van die nieuwe zalf. Even doorsmeren dus en dan is ze er gelukkig weer vanaf. Hoor jij vandaag iets van je sollicitatie? Bloom; hoe is het? Deli; en met jou? Uk; heb je weer lekker weekend? Weer even uitrusten van de werkweek. Hier; Gister weer voor het eerst gewerkt, het was lekker rustig dus dat was wel fijn voor zo'n eerste dag. Maar het was weer heerlijk om te kunnen werken. Een paar collega's weten nu van onze zwangerschap maar ze houden netjes hun mond. Ze vonden het super leuk!! Ik voel me steeds zo 'weeig'. niet misselijk maar wel heel licht in mijn buik. Ook al heb ik nu net gegeten het zit er nog. Raar en vervelend gevoel is dat. Verder gaat het goed en wachten we met smart op 1 mei!
Nieke: Leuk dat je collega's het nu ook weten!! Dat weeeige herken ik van 1 van de zwangerschappen, heel irritant is het, net of je steeds honger hebt! Ik liep standaard met een zakje kleine snoepjes rond, als ik er daar van 1 in mijn mond had, was er niets aan de hand Voor de lijn is het een iets minder goede tip . Ik zou eind deze week iets horen inderdaad. Maar weet van mijn vriend (die op hetzelfde complex werkt) dat het contract nog niet rond is en pas als dat rond is kunnen/willen ze mensen aan gaan nemen voor de nieuwe functies. Dus ik verwacht vandaag niets eigenlijk...
1) Een kapper? Wat een service (alhoewel Kyara dat het komende jaar nog niet nodig heeft vermoed ik LOL) 2) Ja, ik ga er wel wat van denken hoor en zeg; testje??? 3) Stapjes los zijn gaaf! Recht in je armen is super smelt moment! @ Spikkeltje; volgende week nog vroeger uit de veren dus met J om te gaan zwemmen? Respect hoor, ik zou er niet zo'n zin in hebben (maar hou dan ook niet van overdekte zwembaden / zwemmen) @ Loki; wat vervelend van het eczeem van Mummel Gelukkig lijkt de zalf te werken. Gaat het vandaag nog steeds goed met haar huidje? Fijn dat ze zich zo lekker kan vermaken he?! Hier nu ook steeds meer! @ Nieke; super dat je eerste werkdag goed is bevallen! En wat heerlijk om het mooie nieuws met wat collega's te kunnen delen Kan me zo goed voorstellen dat je met smart zit te wachten op 1 mei, nog anderhalve week en dan gaan jullie beebje(s) zien!!! Weeig gevoel is erg herkenbaar! Ik had het van 6-11 weken 24 uur per dag. Gelukkig zonder spugen. @ hier; druk in beraad met mezelf en met man-lief. Heb zooo enorm de kriebels om voor een 2e beeb te gaan (komt door jullie meiden ). Gister een beebje van 2 weken gezien op het kdv toen ik Kyara ging brengen voor de foto en de tranen sprongen letterlijk in mijn ogen. Ik moest ze gewoon wegvegen! Stom he, maar ik was zo ontroerd om weer zo'n heel klein mensje te zien in de armen van een mama Daarna zei een zwangere leidster iets over haar zwangerschap en toen moest ik weer een traantje weg pinken. Emo doos ben ik toch ook, de 9 maanden ontzwangeren zijn toch al bijna een maand voorbij? Woensdag ben ik eens gaan kijken naar een aantal data's waar ik het eerder over had waar ik liever niet op zou willen bevallen (om wat voor rede dan ook) en ik kon overal wel een positieve slinger aan geven. Uiteindelijk maakt het ook allemaal geen drol meer uit, als je maar een gezond kindje mag krijgen! Dat wist / weet ik ook wel, maar ik vind het voorjaar en de zomer gewoon heel erg mooi om te bevallen! De datum van Kyara 22-06-2011 vind ik bijvoorbeeld echt helemaal super Het is ook gewoon lekker als je naar buiten kunt met je kindje om een stukje te wandelen (en zo ook weer wat kilo's kwijt te raken, haha!) In de winter doe je dat gewoon niet zo snel... Maar als ik dan hier bijvoorbeeld kijk naar Marcha (waar ben je eigenlijk lang niet gezien op t forum...) dan denk ik, zij was ook van Justin snel zwanger en nu duurt het al 3x zo lang! Anderzijds kan het ook nog sneller (ipv ronde 2, ronde 1) zie ik ook gebeuren. Feit is gewoon dat een kindje niet te plannen is en dat is voor een planner zoals ik (wat de meeste vrouwen toch wel stiekem zijn denk ik) soms een beetje lastig. MAAR, ik wil er gewoon erg graag weer voor gaan!!! Zit nu te denken aan 1 Juni laatste pil, maar man lief vindt het wat te vroeg (mannen ) Mocht het snel raak zijn, dan is Kyara nog niet eens 2 jaar. Hij had zelf 2,5 / 3 jaar leeftijdsverschil in gedachte vooraf. Ik heb zelf altijd ongeveer 2 jaar gezegd (of 4 jaar, zodat je echt intens van de eerste 4 jaar met je kindje kunt genieten en dan daarna opnieuw dat hele gebeuren, omdat de oudste dan naar school gaat). Pffffffff, lastig al die gevoelens , hormonen, praktische zaken in goede banen leiden... Nu ik er zo over schrijf krijg ik wel gelijk weer dat 'schuldgevoel' tegenover Kyara, alsof zij niet meer leuk genoeg is nu ze wat groter wordt (in tegenstelling juist, ik geniet zo enorm van haar ontwikkeling en als ze bijvoorbeeld als een aapie om me hangt als ik haar optil *smelt*) Jullie lezen het, ik ben weer op dreef
Hoi! Hier gaat het goed hoor! Zijn dakramen bij ons aan het zetten (zie FB) dus het is een zooitje, maar ben blij dat het eindelijk gebeurt. Kunnen we verder met het maken van twee kamers daar en kan het computerkamertje van nu, omgebouwd worden tot babykamer. Daar moet ook nog het eea aan geschilderd worden, dus nog werk genoeg! Verder blijven bekkenklachten aanwezig en heb ik soms flinke downmomenten wat dat betreft... Heb ook lage bloeddruk, dus snel licht in 't hoofd en weeiig. Rustig aan blijven doen dus! Boefje voel ik de laatste dagen trouwens volgens mij een beetje kriebelen, maar ik gok weer op een voorwandplacenta, want het is echt heel minimaal! Boef voelde ik met 20 weken trouwens pas echt goed en met 23 weken papa ook, nog even geduld dus! Verder Boef is in goede doen, vrolijk en stapt lekker rond achter zijn loopwagen. Los of aan 1 hand is uit den boze, dan wordt meneertje nijdig en gaat hij op zijn knieën verder... Ach komt vanzelf! JuJu; Knappe druif met z'n eerste stapjes los! Uk; Lekker genieten van je weekend nu! Fijn van de voldoening van twee dagen werken! Spikkel; Schoenen in de maak las ik? Leuke foto's op Hyves van J op de mat, maar deze zijn al wel een poosje geleden? Nieke; Weeiig, check! De hele dag door kleine hapjes! Ik heb vaak van die Lu-crackers, met 4 in 1 verpakking bij me en dan met de pestosmaak. Als ik er daarvan zo nu en dan wat neem, gaat het goed! Leuk dat sommige collega's het nu weten, maar wel fijn dat ze hun mond houden tegen de rest! Nu op naar 1 mei! Larissa; Jij komt je vertier hier zoeken tijdens je saaie uren op je werk? Ben benieuwd naar de foto's van het kdv van jullie mooie meisje! DeLi; Kun jij je een beetje rustig houden? Loki; Nog maar 2 weken tot Mummels verjaardag! Je was gister lekker actief hier! Blijft wel spannend zo wb je solli! Verwacht je er überhaupt iets van? Doet de nieuwe zalf bij Mummel z'n werk? In de meeste gevallen, groeien kleine ukkies wel over eczeem heen, dus ik hoop dat Mummel daarbij hoort en dat ze als ze 16 is er geen last meer van heeft!
Haha, Larissa, je bent idd weer lekker op dreef! Er blijven altijd voors en tegens meid, ook als je straks weer echt ervoor gaat. Maar 1 ding waar ikzelf nu vrij zeker over ben is het feit dat ik me nu niet meer schuldig voel over Boef, alsof hij niet goed genoeg zou zijn. Of dat ik hem niet meer alle aandacht zou kunnen geven die ik zou willen. Straks gaat Kyara steeds meer haar eigen gangetje zul je merken en dan ben jij zeker nog wel nodig, maar ben je niet meer continu met haar bezig, waardoor je je aandacht op beeb2 kunt richten. Dat is bij mij nu tenminste wel het geval. Het blijft natuurlijk voor iedereen persoonlijk! Maar Boef blijft gewoon net zo belangrijk als Boefje merk ik nu! Dat wou ik even kwijt!
Oe.... Zie ik in mijn banner alweer 18 weken zwanger staan?! Accu van de iPad is bijna leeg, tijd om hem aan de oplader te leggen en een lunch klaar te maken voor de hardwerkende mannen boven! En een boterhammetje voor mijn kleine mannetje die al een hele poos lief in de box zit te spelen! Hij is me toch druk met alle muziekjes! En af en toe ziet hij een knuffel liggen, dan pakt hij die en knuffelt daar even mee. Dan legt hij die weer weg en gaat hij weer verder met zijn muziekjes! *smelt*
Larissa: Hahaha vreselijk he die gemengde gevoelens! Hier gaat het ook van een volle ja naar een nee nog zeker een jaar niet! Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom nog niet, maar ook genoeg redenen waarom wel... Een goed antwoord kan ik je dus ook niet geven want ik heb voor mezelf ook geen goed antwoord . Overigens prefereer ik april-mei-juni ook wel als beval maanden maar ach, als het anders is, dan zie je daar op dat moment ook de voordelen van in lijkt me! Hoe belangrijk is dat inderdaad, gezondheid voor alles! Bloom: Wat leuk dat je boefje voelt! Bekkenklachten zijn minder . Is het wel verstandig om toch te blijven werken, dan? Oeh nieuwe dakramen, en daarna lekker aan het nestelen!! Soli weet ik niet eigenlijk. Ik had een beetje het idee dat hun zich af vragen wat ik leuk vind in deze functie omdat mijn huidige baan veel uitdagender/verantwoordelijker werk is. Zelf vind ik 2,5 dag werken nu belangrijker dan de inhoud van het werk, dat groeien komt wel weer ooit (of anders maar niet ). Dus we zullen zien! Rugje ziet er rustig uit, veel minder vurig. Flink aan het vervellen wel maar ik denk dat dat een goed tegen is (vervellen = genezing, toch?). Jaaaaa nog 2 weken *pppff....* Nog even wat Mummeltje 1) In de nieuwe bodywarmer en schoentjes (heb vandaag nog een 2e setje volgende maat gekocht voor op het KDV en bij oma-met-ruwe-vloer ) 2) Mummeltje gister in 1 van mijn favo setjes *love* Ps, sorry voor de bagger kwaliteit, ontdekte zojuist een dikke veeg over de lens
Fijn dat het afneemt en dat de zalf lijkt te helpen! Hoe is je foto geworden? Nieke: Wat spannend om aan een aantal collega's te vertellen en wat goed dat ze hun mond houden. Nog maar héél even.. en dan mag je zwaaien!!! 1)Ja service he, natuurlijk wel op de dagen dat Druif gewoon thuis is 2) Neh.. Resultaat is wel dat ik bijna de 60 kilo weer aantik 3) Jaaah! Hij heeft het daarna alleen niet meer gedaan haha. Rent wel rondjes door het huis achter zijn loopwagen (die wordt hij vanzelf zat toch?) Ahhh wat bijzonder weer!!! Gaaf de verbouwing, even doorheen en dan heb je alle ruimte voor Boefje. Wat voor kamertje gaat het worden? Boef had Sesamstraatthema toch? Balen van je bekken.. Kan me voorstellen dat je baalt dat het je zo remt! JAAAAAHHHH! Loki: Schattig puppy hoor, zo eentje wil ik er ook wel Spannend van je baan, hopelijk toch wat zekerheid snel. Ga je trouwens meer bijsparen voor je pensioen als je minder gaat werken of doe je al aan levensloop oid? Tweede: Gisteren was ik met Druif op bezoek bij de buren (je weet wel met depri papa en stoma mama) en ik had hun kleine even vast en Druif bleef maar knuffels brengen en aaien, en ik vond het toch even lastig hoor. Aandacht verdelen enzo, hij was toch stiekum een beetje jaloers en ik voelde toch echt dat ik een keuze moest maken, maar lijkt me nog lastiger als er 2 kindjes van mij zijn. Dus ik heb nu zoiets van: ach misschien nog even wachten juist Maar goed, ga nog uit van 6 maanden voordat ik zwanger ben dus heb nog wat tijd
mLarissa: begrijpelijk gevoel. Zelf vind ik de zomer/lente maanden ook mooie tijd om te bevallen. Maar ja je hebt inderdaad het niet voor het zeggen. Je weet niet wanneer het raak zal zijn. Kan na 1 ronde zijn maar ook pas na een jaar. Zelf hoop ik hier dat sneller is dan een jaar. Bij J duurde het een jaar en dat is ook "eng". Maar goed dat heb ik wel in mijn achterhoofd, dat het weer een jaar kan duren. Maar ik ben er wel rustiger mee bezig dan bij J. Oke... alleen rond de menstruatie tijd. vind ik het wel eng worden.. Maar dat is alleen omdat ik zekerheid wil. Meid het komt goed. Zodra je de pil het huis hebt gezet, heb je nog af en toe nog zulke momenten, maar eenmaal tijdje verder gaat het allemaal makkelijker.. (heb ik wel teminste) Zwemmen: jup eerder uit bed vanaf volgende week. Geen probleem. Volgende week gaat papa mee. Hij is jarig en kan nu mooi mee kijken en nog foto's schieten. Dus komt mooi uit een uur eerder. Had tegen iedereen gezegd vanaf 12 uur zijn we weer binnen. Dus eerder zijn we niet thuis. Nu hebben we nog even voor ons zelf. Bloom: nice de dakramen. Hebben we vorig jaar ook geplaatst, hebben via marktplaats gekocht. Handig!! Op tijd je rust nemen he... Och wat had ik graag zo af en toe op boef willen passen om je even de rust te geven...Ja weet het er is een huis te koop..maar helaas de tijd is niet goed. 18 weken gewoon alweer. jeee.. gaat hard. IK WIL OOK!!!!!! Schoenen: ja klopt een reserve paar dus heb straks 3 paar schoenen. Deze worden zomer schoenen, laag model dus. geen open. Kleuren roze, wit en blauw. Zal eens kijken waar het plaatje is gebleven. Met J zijn verjaardag heb ik ze. HAd gezegd dat ik 1 juni een bruiloft heb dan wil ik ze aan. Hij zei al dat het 5 a 6 weken gaat duren. Dan is het ook rond die tijd, maar hij zet er extra spoed achter. En hij zag voor het eerst dat ik ook wat aan me handen had ( ik kom er nu 7 jaar) en mocht ook wel klittenband, maar was dan niet zo mooi. Nou soms lukt strikken wel, soms niet. maar ach dan vraag ik me man. hahaha... Ja die foto is van december, heb ze eindelijk gekregen van iemand die ze gemaakt had. Loki: zal zo even op jou reageren.. zie dat je ook wat geschreven hebt.
ja erg he. Mijn collega is ziek, dus zit hier alleen en het is niet zo erg druk... Vervelend van je down momenten Komt dat door de pijn en het besef dat je nog minimaal 19 weken 'moet'? Kan het me wel voorstellen hoor, pijn is zo vervelend en je kan toch minder genieten van je zwangerschap... KNUF! Wel super dat je Boefje denkt te voelen, kriebelkriebel, heerlijk hoor! Ook fijn van de dak ramen, meer ruimte in huis en daarna lekker aan de baby kamer beginnen (blauw of roze, moeten we echt wachten tot 21 september? ) Heel fijn om nu van jou te horen dat het 'schuldgevoel' tegenover Boef er niet (meer) is. En wat je zegt is waar, Kyara wordt groter en gaat zich nog veel meer ontwikkelen en zelfstandiger worden. Ik vind het gewoon lastig om me dat voor te stellen, omdat ze mijn eerste is. Een maand geleden had ik bijvoorbeeld ook niet gedacht dat ze nu zou tijgeren / proberen te zitten etc. (weet wel dat het eraan komt, maar kon me er gewoon geen voorstelling van maken, haha!) @ Loki; ja, erg lastig die gemixte emoties en gevoelens... 3 dagen werken op vaste dagen gaat hier ook boven ontwikkeling en inhoud van mijn baan Spannend van je solli, ik duim voor je meid!!! Wat staat Mummelt toch weer geweldig op de foto's! Als ik haar zie, kan ik dat nog het beste vergelijken met Kyara (omdat ze natuurlijk het enige andere meisje is hier op het forum). Super om te zien. Ennuh, ik zie spek onderarmpjes en kussentjes op haar handjes How cute!!! Ze is ook zo lekker bezig met ontwikkelen he? Knappe Mummel! @ Nieke & Deli; jullie hebben bij de poll trouwens zelf nog niet ingevuld wat jullie denken. Alhoewel DeLi stiekem al iets gezien heeft op de vorige echo natuurlijk Ben benieuwd! @ hier; Kyara gaat steeds meer zelf proberen te zitten! Echt, sinds ze 9 maanden is gaat ze LOS, hahaha! Trots op mijn knappe meisje!!! Gister trouwens uitnodiging voor haar verjaardag (proefdruk) verstuurd naar ons adres. Hopelijk vandaag binnen, dan zal ik 'm hier laten zien. Ben nog steeds opzoek naar iemand die een taart kan maken in de stijl van haar geboortekaartje... Liefs, Laris
We hadden van de week over keukentjes. Bij lobbes.nl heb je ook leuke houten keukentjes. En kreeg een mail over hun winkeltjes.. haha zal wel zeker zijn vanwege AH. Nou denk niet dat ik daar maar aan mee doe. Heb op lobbes.nl leuk spul gezien