Gestopt met de pil in september 2009 DEEL 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloom24, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Welkom weer in de menstruatiewereld Caitlin.. Hier ook voor de 2x aanwezig na de zwangerschap.

Goh Caitlin, jij hoort mijn verhaal aan en je zegt precies de juiste woorden. Heel veel mensen zeggen dat en zien dat, maar ja wat doe je er aan. Het is hun leven. Mijn oom en tante zeggen het zijn kinderen met kinderen. Ach ja. Ik hoop dat de beide jongens toch zich gelukkig voelen en ondanks alles goed terecht komen, maar hou toch me hart vast. Sommge eigenschappen zitten toch in de genen. En dat wat mijn biologische vader heeft, heeft mijn broertje ook en zie soms ook dingen o.a driftig etc in mijn oudste neefje..

Vandaag bij CB geweest. Ventje heeft zich goed gehouden. Eerst lekker kletsen met de arts en kijken naar gewrichten etc.
    Ruisje bij hartje is weg. Hij doet het goed. Hij weegt nu 5485 gram, 61 cm. Mag flesje nog wat verhoging ondanks hij maxium heeft, omdat hij honger blijft houden. Mag met 30 cc. Maar denk dat ik het ga verdelen over 3 flesjes en de rest gewoon zo houden. Vanmiddag gelijk gedaan en die jongen slurpte alles leeg. Als hij spuugt dan is hij vol. Maar meestal duwt hij de fles weg, als hij niet meer wilt.
    Ook zei ze dat ze langzaam ook met voeden op verzoek bij fleskinderen willen gaan doen. Omdat kinderen dan zelf aan leren geven wat vol is en wanneer ze honger hebben. Soms doe ik dat ook met J. dat hij eerder of later de fles krijgt. De tijden de ik heb is richt tijden en kan soms afwijken.

Verder kreeg ik nog een mooi compliment: Na de prik pakte ik J om te troosten, hij jengelde wat. En ze vond het zo mooi om te zien dat hij een goede troost kon vinden bij mij. Ik doe het ook zo mooi.

De knuf voor de meiden onder ons, waarbij het op dit moment moeilijk gaat..

2. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Succes Caitlin morgen..

3. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Lautje, niet ik neem afstand, maar Laika.
    En begrijpelijk hoor.
    Laika neem je rust en we zien je graag weer als je meer rust hebt.

4. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Caitlin; Heel veel succes en sterkte morgen!!

5. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Je zegt precies hoe het is.
    Wat een lief berichtje. Wordt er even stil van.
    Dank je wel!!

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Succes morgen caitlin. Hopelijk valt de ingreep mee en is je herstel voorspoedig! Heeft nu wel lang genoeg geduurt!

7. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Bah Nieke... :x. Vanaf nu verzoek ik iedereen al het geluk jullie kant op te sturen, dat heb je onderhand wel verdiend... Sterkte meis...

Caitlin;
    Succes morgen!!

Spikkel;
    Fijn dat J het goed doet! Wat kun je dan trots zijn als je zo'n opmerking krijgt hè! Super joh!

Weblog;
    Tnx meiden, voor jullie reactie... Jullie zijn lieverds!

Nu ga ik gauw slapen, drukke dienst gehad en ga nu ff drie dagen NIET aan m'n werk denken!

8. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Je ziet vaak eigenschappen van de vader terug in de kinderen ;) Soms spijtig genoeg..Ik zie het ook bij de zoon van een vriendin van me ( hij heeft zijn vader nooit gekend ) Maar hij heeft toch zooo veel van hem weg kwa gedrag..En natuurlijk zit het hem ook in de opvoeding..Want ja hoe moet iemand die zelf nog kind is een kind opvoeden?
    Ik denk ook dat veel van dat soort (kinderlijke)mensen een kleine willen om erbij te horen ook al weten ze niet wat hun te wachten staat. Maar goed je blijft van die eigenwijze mensen er tussen houden!

@ Caitlin: Succes vandaag!!

@hier lekker geslapen vannacht! Gister weer een groot deel van me slijmprop verloren :D Hopelijk zet het deze week nog door ;) haha kan niet wachten tot het zover is :) wil ons kleine manneke vast houden!!!

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nog gefeliciteerd! En babyzwemmen is superleuk, ik ga zo ook weer :D Enne.. babyplannen dus.. kriebelkriebel.. ;)

Schrijf het ook maar lekker van je af, het klinkt ook wel erg bijzonder zo allemaal.. Kinderen zijn een hele verantwoordelijkheid en dan zijn luiers en kleding nog maar een basisdingetje..

Haha gefeliciteerd! ALs een goede vriendin bevalt dan ben je een soort tante geworden, hoera :D

QUOTE=Bloom24;10903143]Pfff merk dat ik toch nog steeds erg emotioneel ben als ik van zo' n voorspoedige bevalling hoor... [/QUOTE]
    Eerlijk? Ga er met iemand over praten. Je stelt je niet aan, er is vanalles met je lijf gebeurt. Ben je bijverzekerd? Dan krijg je vaak een aantal (5) gesprekken met een psycholoog vergoed. Ik ben zelf psycholoog en een hele hoop van mijn (hele normale ;)) vrienden zijn wel eens een paar sessies bij een psych geweest dus misschien is mijn drempel daarom lager dan normaal, maar als je ergens mee zit kan zo'n iemand vaak heel goed helpen om de boel weer op een rijtje te zetten. Zoek bijvoorbeeld eens een EMDR therapeut.

Lautje wat fijn dat alles goed gaat met Kato! Wel jammer van je hakken ;) Je kunt moeilijk de hele winter op slippers lopen dus dat wordt shoppen!

Jolanda uk heeft het heerlijk bij jou!

NIeke en Deli knuffel meiden, volgend jaar rond deze tijd hebben jullie allebei een heel ander soort banner voorspel ik!

Slecht, veel tranen enzo.

Ego, uk staat nu echt, hij dwut zich omhoog bij tafeltjes en de open kast.. en staat dan te weibelen ondersteund met een handje en de ander grijpt naar alles wat hij vinden kan..

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh ik had de laatste pagina niet gelezen..
    Caitlin succes vandaag!
    En Loki wat omschrijf je dat mooi.

11. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Even vanuit het ziekenhuis bed: bedankt meiden! Ik zou om 9.15 uur aan de beurt zijn, maar zoals jullie aan de tijd van dit berichtje kunnen zien loopt het iets uit. Ben nu wel zenuwachtig, maar ja.
    Kyara ligt hier lekker naast me in de kinderwagen te slapen sinds een half uurtje en mijn mannetje zit naast mijn bed :) Ik hoop dat ik snel aan de beurt ben.

Liefs,
    Caitlin

Ow, er wordt mij net verteld dat er iemand met spoed naar de OK is gebracht, dus het loopt uit... Ik ben dan gelijk nieuwsgierig naar de reden dat iemand met spoed moet worden geopereerd. Ik vermoed een KS... Nou ja, afwachten dus maar...

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Bah uitloop is stom, gelukkig zijn Kyara en je man bij je!

13. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Bah uitloop voor een operatie dat is altijd erg.
    Maar gelukkig zijn je man en kleine meisje bij je.

@hier: Manlief belt net op.. "is ie der al?"whaha..Mwa hij is niet zenuwachtig hoor ;) en kan het ook wel merken dat hij zenuwachtig is..Hij heeft namelijk Constitutioneel eczeem dus zodra hij zenuwachtig wordt of in de stress raakt dan wordt het erger..Hij was er tot zo verre vanaf maar staat nu weer helemaal onder de uitslag :) aaaah.

14. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Still waiting... ;)

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Schattig Jolanda :D
    (Bah Caitlin ze kunnen er niets aan doen -spoed gaat voor- maar leuk is 't niet)

16. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    And still waiting...

Ik kreeg net te horen dat er om 10.30 uur nog iemand tussen was gegaan. Begrijp dat eerlijk gezegd niet helemaal, maar ja. De 1ste spoed was ook geen KS, maar iemand die niet lekker werd ofzo. Geen idee wat voor soort operatie het was. Heb er nu wel de balen van, ga je daarom zo vroeg je bed uit met baby en al :( Nou goed, niks aan te doen...

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Idd wat een gedoe zeg. Maar je bent er dus wel achtergekomen ;)

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik zeg trouwens: lekker online shoppen voor Kyara :D

19. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    hehe JuJu, lekker online shoppen :D

Balen Caitlin dat je zo lang moet wachten. Wachten is nooit leuk maar zeker niet voor een operatie. Hopelijk duurt het nu niet lang meer. Succes meid!!

20. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Caitlin;
    Jammer dat je zolang moet wachten... Maar tja... We weten dat het kan, maar als het je dan zelf gebeurt... Hopelijk ben je inmiddels geholpen!

Juju;
    Je hebt wel een punt... Denk dat ik eerst met vlos ga praten, als ik er dan nog niet uit ben, doe ik de psych denk ik nog wel! Vlos heeft toch een iets lagere drempel... :)

Super dat ie kan staan joh! Ooh lijkt me echt leuk om te zien!! Hier is het tijgeren nog steeds niet uitgevonden, dus rollen we nog vrolijk verder! :)

Deel Deze Pagina