Ik heb geen droger . Als ik jullie zo hoor dan mis ik echt iets . Maar ach ik ben niet beter gewend en zoals onze situatie nu is is de zolder volledig voor de was (4 lijnen van de ene naar de andere kant, een wasrek, strijkplank, vouwtafel en de wasmachine zelf natuurlijk) dus ik vind het nu ook ideaal. Van de machine op het rek en zodra het droog is op de strijkplank of de vouwtafel. Al zou het idd voor hydrofielen enz wel hendig zijn dat het meteen helemaal weggewerkt kan worden. Al zijn die ook zo droog. Kleertjes wil ik toch niet in de droger... Spikkel; als je nog wat roze wilt kan ik wel even voor je kijken hoor! ( ). Miss kan ik het voor die tijd nog even uitzoeken hier dat Lautje kan kijken of er iets voor haar tussen zit! Zal er eens over denken. Hier bewaar ik ook een hoop.. Heb maatje 50 en 56 al ingepakt en de wiegspullen enzo. Zodra maatje 62 klaar is ga ik de rest op MP zetten. Sommige dingen vond ik zo leuk toen ik ze kocht, maar vond ik gewoon niet staan bij Mummel. Die zijn dus nog nieuw/zgan .
Ja ik heb het vooral met kleertjes die ik heb gekregen. Net niet ofzo, tja die trek ik m dan toch niet aan he Maar goed als je ziet wat je er voor krijgt is het de moeite van het op marktplaats zetten eigenlijk ook niet waard.
Juju: het duurd nog effe tot e maat 80, maar mag ik sowieso de omkeer are vest overnemen? Erg handig voor na het zwembad. doe uk dan altijd makkelijke kleding aan.
Nee rijk zul je er niet van worden. Merk gaat dan nog enigstsinds maar prenatal/hema enz zal geen storm lopen. Heb mijn zinnen gezet op baby uggs, mmmzzz, even de juiste maat uitzoeken voor de winter, vind ze zow cute!
Juju, als jij ook nog véél kleertjes hebt bewaard, dan had jij echt véél kleertjes in de kast liggen! Zie zelfs wat dingen ertussen die ik ook heb voor uk! Blauwe shirt van Hema met auto's erop! Heeft hij als pyjama. En zo zag ik nog wel meer broekjes geloof ik, grappig! Heb ook speciaal wat dingen die ik alleen voor uk bewaar. Vooral de eerste pakjes. Een eventuele tweede krijgt gewoon een lading nieuwe! Ik durf ook niet zoveel weg te doen, omdat ik in mijn naaste omgeving veel zwangeren heb. Zus, 2 vriendinnen, nog wat mensen uit de kerk. Uiteraard mogen die een greep doen uit het assortiment, zolang ik het maar een keer terugkrijg! Ik kijk wel naar wie ik het wegdoe, want wil het wel een beetje netjes terug namelijk! Loki; Gek hè, dan kan het er zo leuk uitzien, als ze het dan eenmaal aan hebben, staat het voor geen meter! Hier ook wel eens gehad. Uggs, leuk! Voor jongetjes weer niet dan, da's dan weer jammer... Die dingen zijn toch hastikke duur? Ga morgen trouwens de v&d maar eens bekijken. Hebben prijzencircus en heb in de folder wel wat leuks zien staan!
oooh ik ben echt erg Was op inet aan het kijken voor kleren voor ons kleine ventje haha kom ik toch zoooo iets schattigs tegen ( dacht gelijk ja dat wordt het) we willen onze kleine man rond kerst laten Dopen en vond dit zoooo lief Product Detail | H&M NL Alleen even kijken welke maat we tegen die tijd nodig hebben natuurlijk
Ging net naar het toilet en bij het afvegen zat een klein spikkeltje bloed op het toiletpapier????????? echt iniminie spikkeltje
Jolanda, als ik op de link druk, zie ik alleen de homepage van de H&M... Enne, spikkeltje bloed... Zou niet weten...
@ Jolanda; ik zou even bellen voor de zekerheid! @ alle lieve woorden voor elkaar; ik vind het zo bijzonder hoe mensen die elkaar niet persoonlijk kennen, toch zo met elkaar mee voelen en denken. Ik merk ook dat ik het vaak over jullie heb. Bijvoorbeeld als ik een tip heb gehad hier en mijn moeder ofzo vraagt er naar, dan zeg ik '1 van de meiden van het forum doet het ook zo en dat werkt goed'. Het voelt als een vriendschap, maar dan anders. Ik ben er in ieder geval erg blij mee!!! @ kleertjes; ik bewaar alles voor een eventueel 2de en daarna kijk ik wat ik wil verkopen. Er zit nu al wel wat bij wat ik niet leuk vind (vaak gekregen inderdaad) en dat ga ik misschien wel al proberen te verkopen. Pakjes die Kyara niet bleken te staan, staan misschien wel geweldig bij een 2e dochter, dus due bewaar ik nog wel. @ hier; hechtingen doen alweer iets minder pijn en ik heb vanacht erg lang geslapen, dus dat is ook goed voor het genezingsproces. Liefs, Caitlin
Spikkeltje dat is prima, het vest is niet zo goed als nieuw, je ziet dat het gedragen is. Ik heb het zelf van iemand overgenomen die er zo goed als nieuw bij had gezet, en dat is het dus niet. Dat je dat weet Ik houd het voor je apart! Bloom tja véél kleertjes, dat klopt wel.. Heb ook veel gekregen (vooral veel Hema). Ik zie wel wat er verkoopt en wat niet. Loki het klopt, het verkoopt niet erg. Baby Uggs klinkt erg schattig Jolanda ik zou even bellen. Behalve als er nu een stort vruchtwater achteraan is gekomen Schattig broekje hoor! Caitlin fijn dat je je beter voelt!
@Jolanda: Wat een ontzettend schattig broekje H&M heeft zulke leuke kleertjes! Enne, heeft het doorgezet vannacht? Hopelijk slijmprop kwijt, vliezen gebroken en mag je nu echt gaan puffen. Vind het zo spannend Zit elke keer hier mn hart vast te houden wanneer ik het topic open!
Ps. Baby uggs, hehe schattig Maar voor mij veel te prijzig - en idd niet leuk voor een jongen... Zal nog wel snowboots gaan halen voor mijn manneke. Je weet maar nooit wanneer hij gaat lopen en wat voor winter we krijgen. Snowboots vind ik dan weer super schattig voor een jongetje
Even ego; Vanmorgen alweer bruinverlies gehad... En dat terwijl de provera-kuur nog niet eens afgelopen was... Heb vandaag de laatste tablet toch maar ingenomen. Had dan eigenlijk over 3 dagen pas ongi moeten worden, maar m'n lichaam vond het blijkbaar wel welletjes. Baal er wel een beetje van, had eigenlijk gehoopt dat ik nu eens over die 28 dagen heen getild zou worden... Ben benieuwd hoe snel het nu doorzet en hoelang deze ronde gaat duren! Ego2; Als ik goed heb geteld, krijgt uk ineens 4!!! tanden erbij boven! . Hij laat niet erg toe dat ik kijk, dus weet het van de 4e niet zeker, maar 3 in elk geval!
Ik heb naar het ziekenhuis gebeld..Hoefde niet te komen..Mocht ik echter in de loop van deze dagen meer bloed gaan verliezen of wat dan ook moest ik contact opnemen..Het kan zijn dat er een adertje gesprongen is..was echt maar een klein druppeltje en daarna niets meer Heb sinds vanochtend wel regelmatig krampen ( komen en gaan onregelmatig ) niet heftig ofzo maar ze zijn wel duidelijk aanwezig hihi..Dus we wachten maar weer af misschien heeft onze kleine man het nu wel gehad??? haha
hier komt de klaagvrouw weer aan Ben het zooooooo beu Bij iedereen lijkt het allemaal zo voor de wind te gaan iedereen in mijn omgeving bevalt minimaal een week vroeger..En ik zit al weer bijna aan de 40 weken Alles wordt te veel nu..Bah!!! En dan de opmerkingen die je krijgt: "duurt wel lang he voor je gaat beginnen" JA KAN IK TOCH OOK NIKS AAN DOEN ZEKER!!!!!!!:x Of de opmerkingen ow dacht die loopt nooit tot 39 weken Tjah dacht ik ook maar zo zie je maar ben toch al bijna 40 weken alweer! Maar genoeg geklaag vanavond lekker dvd avondje gooische vrouwen de film kijken
Jolanda ik kan me voorstellen dat je er genoeg van begint te krijgen. Maar één ding is zeker, het duurt echt niet meer zo lang. En de opmerking: duurt wel lang voordat je gaat beginnen, he. Moest er wel om lachen. Net alsof je zelf in de hand hebt wanneer de bevalling gaat beginnen Want jij vindt het leuk om nog langer op jullie mannetje te wachten daarom laat je de omgeving nog even in spanning. Hahaha.... Geniet lekker van jullie filmavondje vanavond. Hou nog even vol meid het wachten wordt zeker beloond!
jolanda ik hoop dat het toch nu wel op gang aan het komen is. Ik hoop dat het het weekend gaat gebeuren. ik heb mij ook op het forum aangemeld en ik heb een leuk idee voor de dag maar ze het daar dan even neer. hier ben ik goed ( lees giga ) aan het groeien ik begin al lekker dik te worden en ik begin er nu langzaam echt van te genieten. Ik heb alleen wel goed last van mijn darmen maar het is helemaal niet erg. Ik wil voor Kato ook zeker als ze iets groter is ugs ik vind ze zo leuk en schattig. Maar ik koop nog niets eerst maar eens kijken wat ik allemaal krijg.