Gestopt met de pil in september 2009 DEEL 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloom24, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Jolanda + Man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Valentijn!!

We horen het hele verhaal wel wanneer jij wat uitgerust bent. Voor nu: GENIET!

2. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Loki: zelfs bij mij springen de tranen al in mijn ogen wanneer ik jouw berichtje lees. Het leven is soms gewoon niet eerlijk :(

3. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Wauw gefeliciteerd!! Wat ben je alweer snel hier om ons het goede nieuws te vertellen!
    Hoop dat alles goed gegaan is en kijk uit naar je verhaal!

4. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Gefeliciteerd Jolanda. Haha en al snel weer op de forum.. lekker bijkomen.
    Ik had valentijn op mijn lijstje staan voor jullie babynaam met een v ook victor, vence.. hihi

genieten meid.

5. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON VALENTIJN!!!

Jemig mina meid, wat heb je dat snel gedaan, rond 9 uur schreef je nog dat je naar het ziekenhuis zou gaan bellen. :$
    Dat is geen langdurige bevalling geweest en / of je hebt niet lang hoeven persen vermoed ik...
    Maar zoals jij je nacht beschreef, heb je toen al veel voorwerk verzet denk ik!
    Super hoor, eenuh, ik dacht ook gelijk aan Valentijn toen ik de V zag in je onderschrift ;)
    Ben erg benieuwd naar je verhaal en het gewicht van jullie mannetje!
    Ga heerlijk genieten van jullie wonder :D

Veel liefs,
    Caitlin

6. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    :(:(:( ... :(:(:(

7. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Hey meiden.

Om half 11 ben ik naar het ziekenhuis gegaan. Toen aan de ctg voor een half uur. Toen hebben ze gekeken of ik ontsluiting had en ja hoor al 5cm. Vliezen gebroken. Ontzettend heftige weeën moet ik wel zeggen maar was nog wel te doen. Om 12.50 mocht ik gaan persen! En om 13.12 is ons mooie mannetje geboren.

Hij weegt 2550gram. Er komt vandaag of morgen een kinderarts. Want hij mag heel waarschijnlijk een paar dagen blijven vanwege te laag gewicht voor de zwangerschapsduur. Dus wachten maar even af.

8. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Geweldig gedaan meid, super!!!

Jammer dat je moet blijven vanwege zijn gewicht. Komt dat misschien door het roken (niet onaardig bedoeld hoor, maar te laag geboortegewicht is wel iets wat een oorzaak is van roken tijdens de zwangerschap)... Hopelijk gaat het goed met jullie en mogen jullie snel naar huis met z'n 2tjes!

Liefs,
    Caitlin

9. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Jolanda;
    Jammer dat jullie even moeten blijven, maar aan de andere kant, wel fijn dat hij goed in de gaten gehouden wordt!

Loki;
    :x. Verdrietig kun je daarvan worden hè! Ik doe nog regelmatig hetzelfde wat jij met mummel deed... Oppakken, platknuffelen en intens, intens gelukkig en dankbaar zijn... :(

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Gefeliciteerd met jullie zoon Valentijn!
    Je hebt het allemaal snel gefixst!
    Nog een paar nachtjes blijven ach, dat is niet anders.
    Is inderdaad wel echt een mini, zeker voor bijna 41 weken maar ach, ook dat komt goed :)

11. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Jolanda en man gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Valentijn. Geniet lekker van jullie mannetje.

Vanmorgen dacht ik al Jolanda is nog niet op Hyves geweest en niet op het forum dat moet babynieuws betekenen!! :)

12. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Voor de andere meiden... heb de laatste dagen niet zoveel gereageerd, maar ik lees echt wel mee hoor!

Ff gauw wat dingetjes, gaan zo weg...

Caitlin;
    Jammer van je baan, maar het klinkt allemaal wel logisch! Hopelijk vind je snel een andere baan naar je zin! Vind je iets op de poli niet iets? Haha, die vraag stellen ze mij ook iedere keer en ik gruwel ervan en nu stel ik hem jou! ;)

Uggs;
    gaaf zijn ze!!

Loki;
    bizar veel kleertjes heb je.... Heb je nog wel ruimte in je kast? :p.
    Lekker doen meid! Als het jou voldoening geeft, waarom niet? En zeg nou zelf, een mooi meisje mag toch ook mooi aangekleed zijn? :)

Uhhh ik heb nu het idee dat ik een aantal van jullie grandioos voorbij ga en verwaarloos, maar mijn hoofd zit momenteel een beetje vol met vanalles en kan soms gewoon niet de rust vinden om eens uitgebreid te reageren... Sorry! Komt vast wel weer een keer goed!

13. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @jolanda; gefeliciteerd met de geboorte van jullie Valentijn! Eindelijk is hij er dan. Jammer dat je nog niet naar huis mag, maar aan de andere kant ook wel fijn.
    Nu lekker genieten van elkaar!

14. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Loki; inderdaad zuur zeg en zo ontzettend oneerlijk! Bah.

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jolanda, van harte gefeliciteerd met Valentijn! En wat een mooie naam voor jullie kanjer!
    Heftig dat hij nog niet mee naar huis mag, probeer te genieten van jullie stoere kerel!

Balen :(

Ik vraag me af of het door de bv komt. Maar eerst maar eens een afspraak maken, voel me inmiddels stuk beter!

Ik vind het ook héél spannend voor jullie! En het lijkt me logisch dat je er veel mee bezig bent, en ik vnd het ook heel mooi dat je durft te dromen. Mensen die zeggen dat je er teveel mee bezig bent die hebben geen idee wáár je mee bezig bent: een klein kindje krijgen, als je daar al niet van mag dromen..

Dinsdag en woensdag naast steken in mijn hoofd ok last gehad van uitvallen gewrichten (met name pols, onderrug en schouders) en uk een paar keer bijna laten vallen daardoor. Daar schrok ik erg van.

Het klinkt heel stom maar ik ben opgehouden om me zorgen te maken over hoe ik het beste pom kan gaan met huilende uk. Want hoewel het soms niet lijkt op te houden is het 9 van de 10 keer een fase die weer overgaat. Dus lekker bij je houden, het kunnen tanden zijn, buikje, of iets anders waar je misschien nooit achter zult komen. Dus lekker geven waar ze behoefte aan heeft en verder je gevoel volgen: als je gevoel zegt dat er echt iets fout is dan zou ik naar de HA gaan!

Als opa en oma gastouder zijn en aan de eisen daarvoor voldoen dan betaal jij ze voor het oppassen en dan krijg je daar subsidie over net als bij een normale gastouder. Eisen zijn een stuk strenger geworden alleen.

@ Uggs: Ik wil ook :( ;)

Wat een verschrikkelijk nieuws :( Dat je daar zo van slag bent zegt alleen maar dat jij een lief en mooi mens bent!

Haha en binnen het uur op ZP, dat zijn de die hards! Nogmaals GENIET!

@ Bloom ik voel me erg verwaarloosd :( ;);)

16. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Jeetje meid :$ dat is schrikken!
    Steken in het hoofd herken ik, dat heb ik sinds deze week ook al meerdere keren gehad. Heel eng vind ik (want dan komen er gelijk allerlei enge gedachtes omhoog waar ik niet aan wil denken) maar dat er bij jou ook gewrichten uitvallen is wel gek hoor. Ik zou gelijk maandag de HA bellen als ik jou was!

Ik denk niet perse dat het iets ernstigs is, maar ik vind het zo vreselijk zielig als ze zo hartverscheurend huild en op geen enkele manier te troosten is. Zelfs bij mij liggen / knuffelen helpt dan niet en dan heb ik echt het idee dat ik iets fout doe :( Misschien moet ik nog leren het iets meer los te laten, maar ik herken juist tegenwoordig zo'n beetje alle huiltjes (honger, moe, boos zijn op de hik) maar dit huilen is heel anders. Het klinkt als pijn en dat zie ik ook aan haar lichaamstaal en dan wil ik haar troosten en dat lukt dan niet :(

Gelukkig is ze vandaag heerlijk tevreden, heeft ze super goed gegeten, geslapen, is ze lekker in bad geweest, hebben we van het mooie weer genoten en hebben we lekker geknuffeld! :D

Zometeen alleen naar bed (mannetje heeft een bedrijfsuitje) en dat is echt voor het eerst in heeeeeeeeeeeeeel lang dat ik alleen in bed lig... Slaap lekker meiden!

Liefs,
    Caitlin

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Het is ook super zielig! Wij hebben het hier ook gehad toen uk 7 maanden was en ik vond het slopen.. puur doordat ik hem niet kon troosten. Nog steeds geen idee wat het nou was..

18. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Iedereen aan het genieten van het heerlijke weer?! :D:D:D

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Dat klinkt niet goed Juju, laat je maar even nakijken!
    Hoeveel BV geef je nu nog eigenlijk?

Mhh nee hier was het niet genieten van het goede weer helaas :(. Hele dag gewerkt. Gelukkig nu wel 2 dagen vrij nog met dit mooie weer :D

Ontroostbaar huilen lijkt me echt vreselijk. Ik heb het met mummel nog nooit meegemaakt *klopt af* maar je voelt je dan zo machteloos...
    Als mummel hier blijft jengelen/jammeren dan gaan we meestal een stukje wandelen in de kinderwagen of de draagzak, dan is het altijd meteen goed :).

Snif, gister jasje binnen gekregen en zooo leuk! Maar hij past niet :(. Is echt een jasje voor een breder kindje niet voor ons spinneke... Armpjes zijn nog iets lang maar dat was juist ideaal maar om de buik heen zo breed, dat gaat nooit passen :(.
    Dus maar weer op marktplaats *baal* en zelf op zoek naar nieuw jasje...
    Bij intresse (caitlin misschien, Kyara is nu al zwaarder als mummel? ;) ). kinderkleding - Noppies baby Jas/blazer Jacket girl Cinderella Pink print kinder kleding JungleKids
    Heb evt ook een sjaal en handschoenen uit dezelfde serie (heb ik dubbel ;)) en er is een bodywarmer van te maken!. Alles NIEUW!

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Even spammen

Deel Deze Pagina