Ieder zijn keus! Kon me al niet voorstellen dat een KA dat zou zeggen want dan moet hij op bijscholing Bloom ik zou ook meteen weer alles voelen en denken en stiekum plannen. Een wens is een wens.. zet die maar eens uit.. Vind trouwens dat je vanaf je volgende menstruatie (die natuurlijk niet gaat komen ) wel je NOD weer in het lijstje moet zetten. Bloed geprikt op algemene zeken en specifiek wat lever en schildklierdingen. Vijf buisjes, pff..
*pinkt weer een traantje weg* hoe ging het prikken? hopelijk vinden ze een oorzaak voor je klachten. aan de andere kant, hopelijk is er niets te vinden! of in ieder geval niets wat ernstig is. misschien een verstoorde balans van vitamines etc. wat makkelijk op te lossen is. wanneer krijg je de uitslag?
dan janken we nog vrolijk door hahaha (zie mijn vorige bericht) volgens mij heb ik gewoon een enorme jankbui nodig met een grote pot thee, reep chocola en een box tissues paraat. geef mij maar een romantische film en ik jank mee hoor! misschien lucht het wel heel erg op om een keer de kraan open te zetten en een uur te janken. merk dat er toch nog heel veel opgekropte emoties zitten. maar, als je die ovu testjes nog hebt liggen, waarom gooi je er niet een tegenaan? je kan wel de hele tijd in spanning blijven zitten, maar zekerheid geeft misschien veel meer rust. bijvoorbeeld met jezelf afspreken dat je je ei zoekt, en pas op dag 15 een zw. test doet om maar niet te vroeg te testen en teleurstelling te voorkomen. grote kans dat je ongi tussen dag 11-14 komt, maar als je dan nog niet ongi bent kan je op dag 15 een testje wagen. ik zou zeggen: ga er voor! je wilt het zo graag en je man heeft je groen licht gegeven. waarom jezelf pijnigen door in onzekerheid te zitten over je ei en of je de kans benut hebt deze maand? spannend trouwens van je zusje!!
heel veel plezier! hopelijk is het nogsteeds een meisje (je weet maar nooit he) en spartelt/duikelt ze vrolijk rond in je buik. wat leuk dat jullie al aan het shoppen zijn geslagen! vond het heerlijk om dat soort dingetjes te kopen zo jammer dat het bij de tweede niet allemaal overnieuw hoeft haha
Gelukkig maar, ik teken voor zo'n bevalling Heb je veel bloed verloren? Een bevalling is natuurlijk een uitputtingsslag, maar je kan overwegen om 's ochtends floradix (bij kruidvat te halen) te nemen. een kruidendrankje voor je hb-gehalte. heeft bij mij erg goed geholpen. na 6 weken zat mijn hb boven de 8! terwijl het tot <5 was gezakt na de bevalling. fijn dat je een superleuke kraamhulp hebt. dat maakt die eerste week toch extra leuk he
Ieders eigen keus hoor Tegenwoordig doet KV niet onder aan BV. Ja, BV is misschien iets beter dan KV maar het belangrijkste is dat jij je er prettig bij voelt en jullie kindje het er goed op doet Kindjes worden ook groot op KV! Het bewijs ligt hier nu boven te snurken hahaha 11kg is hij al weer
EENS! Bloom gaat er weer voor, dus MOET* op de nod-lijst hahaha want wij willen natuurlijk wel weten wanneer Bloom op het wachtbankje zit en wanneer wij elk uur in het topic moeten spieken of er 2 streepjes zijn gespot *niks moet natuurlijk he
Hier moet vriend 28 oktober een nachtje slapen in het ziekenhuis. Om half 8 moet hij zich melden en volgende ochtend om 7 uur mag hij naar huis. Dus komt mooi uit dat de 29ste meeting is, kan hij de rest van de ochtend weer op bed kruipen, nadat wij weg zijn 1 nov heeft hij afspraak dan bij de longarts en 14 nov afspraak voor alle onderzoeken bespreken en hoe verder..
Tadaaa... ik heb mijn berichtenaantal ook weer eventjes wat opgekrikt. Sorry voor mijn gespam. had geen zin om een notepadbestandje te openen en alles achter elkaar te plakken. Ik was net uit bed toen een vriendin voor de deur stond met een pak koeken Mini slaapt tegenwoordig tot een uur of 8, dan jammert hij even en krijgt hij van zijn papa een speen en slaapt hij tot 9u door. Had hem net zijn ontbijt gegeven en hij zat heerlijk in de box te spelen. Vriendin helemaal verbaasd omdat hij vanuit lig zichzelf omhoog drukt om op zn kont te gaan zitten (overigens geen succes met poepluiers, die worden lekker geplet... veel rompertjes wassen haha). Gezellig 3 bakkies thee gedronken en koeken gegeten *burp* en bijgekletst. Jammer dat het nu zulk herfstweer is, anders was ik een eind gaan wandelen maar durf het niet aan om nu 1,5 uur op pad te gaan (mijn vaste rondje) omdat het er zo donker uit ziet. Dus vandaag een bankhang-dagje met de tv aan en Mini op de grond. Wat zijn jullie plannen?
Komt mooi uit met de meeting Spikkel Wel heel goed dat er zo snel actie ondernomen wordt trouwens. welk ziekenhuis is het?
zo vanmiddag is V lekker in bad geweest hij vond het geweldig :d hij lag lekker te water trappelen :d Ook weer een weeg momentje gehad natuurlijk hij weegt nu 2520 bijna terug op zijn geboorte gewicht Zo trots
Lekker die kraan openzetten dan! Kun je er weer voor een poosje tegenaan! Veel plezier met je bankhangdagje vandaag! Ovutestjes.... Nee... toch nog maar niet! Ik ken mezelf, dan MOET ik vanavond klussen en als manlief dan geen zin heeft (of ikzelf niet), wordt het weer zo geforceerd... Weet trouwens niet of het veel uithaalt... tussen dag 10 en 20 zo vaak mogelijk klussen 'voor de zekerheid' of precies wanneer het nodig is. Klinkt eigenlijk allebei net zo geforceerd! Denk er nog even over na! Spikkel; zo, er zit meteen schot in de zaak! Fijn! Juju; deze week nog de uitslag of maandag? Niet gek dat je die twee laatste laat checken! Jolanda; lekker genieten! Zo te horen, ben je er niet met al te veel kleerscheuren vanaf gekomen, fijn! (teken ik ook voor!) Plannen voor vandaag; straks werken... Ukkie ligt net weer een half uurtje te slapen en moet hem er zo dus weer uitplukken om naar oma te gaan... Gisteren heeft m'n schoonzusje opgepast, vandaag gaat hij naar oma, morgen komt de buurvrouw oppassen, vrijdagavond komt een nichtje... Als het even tegenzit, moet hij zaterdag ook de hele dag naar opa en oma, omdat m'n man misschien moet werken en maandag is hij daar ook de hele dag... vind het helemaal niks, maar het is even niet anders... Hij heeft het bij iedereen prima en hij komt niets tekort, maar ik mis m'n kleine ventje zo als ik hem een dagje niet zie...
NOD Oktober 2011 17/10 Nieke (27) 14/10 Bloom (1) Laika MMM IVF DeLi (24) Afspraken: 05/10 Lautje: 20 weken echo 06/10 Cautlin: na-controle hechtingen 07/10 Caitlin: 1ste werkdag 10/10 DeLi: Echo 27/10 Bloom: CB 29/10 Allen: Meeting!!! 16/11 Caitlin: 1ste wen-ochtend KDV 30/11 Caitlin: 1ste volledige dag KDV Zwanger Lautje (juni '11 positief getest / 16-02-2012) Bevallen JuJu81 (april '10 positief getest) 04/01/2011 "Uk" (3760 gram, 51 cm) Bloom24 (mei '10 positief getest) 09/01/2011 Jongen (4096gr, 54cm Loki09 (september '10 positief getest) 04/05/2011 S.venna G.ina J.oanna (2950 gr, 49 cm) Spikkeltje ( September '10 positief getest) 31/05/2011 Jongen (3440 gr) Caitlin (oktober '10 positief getest) 22/06/2011 Kyara Jade 3380 gram 50cm Jolanda86 (januari '11 positief getest) 30-09-2011 V (2550gr) Vooruit dan maar... Uitgaande van een cyclus van 22 dagen... En heb Jolanda er even bijgezet!
zo daar zijn wij weer en het is nog steeds een meid hoor geen probleem. ik zal eens even een foto erbij zetten ik heb ook fimpjes zo leuk