Gestopt met de pil in september 2009 DEEL 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloom24, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

NOD Oktober 2011
    17/10 Nieke (27)

14/10 Bloom (1)
    Laika

MMM IVF
    DeLi (24)

Afspraken:
    05/10 Lautje: 20 weken echo
    06/10 Cautlin: na-controle hechtingen
    07/10 Caitlin: 1ste werkdag
    10/10 DeLi: Echo
    27/10 Bloom: CB
    29/10 Allen: Meeting!!!
    01/11 spikkeltje CB 3de prikjes
    16/11 Caitlin: 1ste wen-ochtend KDV
    30/11 Caitlin: 1ste volledige dag KDV

Zwanger
    Lautje (juni '11 positief getest / 16-02-2012)

Bevallen
    JuJu81 (april '10 positief getest) 04/01/2011 "Uk" (3760 gram, 51 cm)
    Bloom24 (mei '10 positief getest) 09/01/2011 Jongen (4096gr, 54cm
    Loki09 (september '10 positief getest) 04/05/2011 S.venna G.ina J.oanna (2950 gr, 49 cm)
    Spikkeltje ( September '10 positief getest) 31/05/2011 Jongen (3440 gr)
    Caitlin (oktober '10 positief getest) 22/06/2011 Kyara Jade 3380 gram 50cm
    Jolanda86 (januari '11 positief getest) 30-09-2011 V (2550gr)

2. spikkeltje

Hey dames,

Wanneer doen jullie bij de kleintjes, winterjasje aan?
    Hier ligt hij natuurlijk nog in de kinderwagen onder dekentje en vroeg me af of een winterjasje niet te warm is nog. Kan altijd nog een dekentje overdoen, hij heeft een jasje van de hema aan.
    HEMA)

3. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Bloom: :D Je kon het dus toch niet laten? Kan ik me voorstellen hoor, als je ze toch nog hebt liggen.
    Ik heb ze niet meer gebruikt dus als je er nog meer nodig hebt ;)

Jolanda; Fijn dat alles zo goed gaat met jou en V. Hoe bevalt het om papa en mama te zijn?

JuJu; Goed dat ze vanalles even goed controleren. Hoop ook dat ze vinden wat er aan de hand is en dat het iets kleins is wat makkelijk op te lossen is.
    Je vriend is gisteren toch bij je vader geweest, en?

Uk; Soms is het gewoon lekker om eens even flink te janken. Ik heb dat ook hoor (en heb niet eens zwangerschapshormonen nodig). Ik weet niet beter dan dat ik huil om drama's, boeken, GTST ;) en soms ook gewoon uit het niets en dat lucht heel erg op. Heerlijk!

Lautje; Wat een mooie foto van jullie meisje. Super leuk dat jullie een babykamer gevonden hebben en andere spulletjes.

Caitlin; hoe is het met jou? Geen last meer van je operatie?

Spikkeltje; Fijn dat je vriend zo snel die slaaptest krijgt, is toch een prettiger gevoel dat als hij apneu's heeft dat hij zo'n apparaat krijgt. En dan heeft hij waarschijnlijk ook geen last meer van die hoofdpijn 's ochtends.

Loki; Volgens mij heb ik nog niet op jou foto gereageerd. Maar ja wat kan ik er over zeggen.... Wat en mooi meisje en die kleertjes zijn helemaal super!!

Hier; Vandaag de hele dag lekker gewerkt en weer veel dingen gezien en geleerd. En nu vrij t/m zondag. Morgen lekker lunchen met een paar oud collega's en dan vrijdag een weekendje weg met vriendinnen, heb er heel veel zin in.

4. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

whahahaha rolt hier over de vloer van het lachen ;):);):D:p

@Lautje: wow! :) :) :)

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha ik lig in een scheur Bloom! Geweldig :D:D:D

Lautje wat een prachtige foto's ban jullie meid, en wat helder!!!

Jolanda heerlijk dat V zo goed groeit en zo van badderen houdt! Gaan ze nog onderzoeken hoe het kan dat hij zo klein was? Je placenta of zo?

Ego: Ben verloofd ;) Prikken ging goed (4 buisjes) en moet bellen voor de uitslag. Ga nu Het Blok kijken, liefs!

6. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Bloom; GE-WEL-DIG meis, ik ga heeeeeeeeeeeel hard voor je duimen :D

@ Uk; jij komt met goede ideeen voor Bloom ;) hahaha!

@ Nieke; fijn dat je het zo naar je zin hebt op de afdeling. Geniet lekker van je weekend met je vriendinnen!

@ Spikkeltje; ik doe nu zeker nog geen winterjasje aan. Een lakentje met dekentje vind ik nu nog voldoende.

@ lautje; SUPER echo foto meid, wat heerlijk dat alles goed gaat met jullie meisje :)

@ Jolanda; wat heerlijk dat het zo goed gaat met jullie mannetje! Lekker is dat badderen he? Super om zo met je kleintje bezig te zijn :) Fijn dat je zo geniet van hem!

@ DeLi; hoe ging het prikken vanavond? Ik vind het super spannend voor je!

Liefs,
    Caitlin

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Flink geschreven jullie!
    Even snel want ben net thuis en zo weer voeden en naar bed (nog maar 1 dagje werken morgen, jeej!)

Wat een mooie duidelijke echo foto Lautje!

Hopelijk komt er een simpel iets uit Juju!
    Ach 4 buisjes, voor mijn miskramen onderzoek moest ik er 12 (waarvan 4 van de grote). Leidt niks joh ;) (en vriendlief 1 en die ging haast van zijn sokken whaha).

Bloom:
    Whahahaha fantastisch!
    Ik denk dat mij die ovu testen juist meer rust zouden geven, maar ik ben ook zo'n ellendige controlfreak. Als je er voor gaat dan zet je dat toch niet zomaar aan de kant denk ik... Succes met klussen!

8. spikkeltje

Winterjasje lijkt mij ook nog warm. Daarom even de vraag hier.
    Kan altijd extra dekentje meenemen. Voor de momenten dat het wel geurig word. Het is ook ineens zo koud. brrrr. vorige weekend nog 26 graden en word van de week graadje of 13, brrrrrrrr. hihi

9. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    #869 DeLi, 5 okt 2011
    Laatst bewerkt: 5 okt 2011
    Het is maar een dunne naald. Moet toegeven dat ik het gisteren eng vond om in mijn eigen buik te prikken. Even paar keer geaarzeld en toen toch gedaan. En vanavond in 1x, alleen deed die meer pijn dan gisteren.
    Ik heb voor mijn schildklier vaak bloed moeten prikken, dus ben wel aan de naalden gewend geraakt. ;)
    Ik vind het zelf ook zo ontzettend spannend. Realiseer me nog niet helemaal dat het nu echt begonnen is. Nu hopen dat echo's, punctie en terugplaatsing en alles wat erbij komt kijken, allemaal goed verlopen. Ben nu het meeste bang voor de punctie.
    Af en toe voelt het allemaal een beetje als een droom. Alsof ik dit niet echt allemaal mee maak. Gek is dat.

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Kan ik me voorstellen Deli :(
    Het is toch een heftig proces... Hopelijk is het traject voor jullie maar van korte duur en valt de punctie mee...

Spikkel:
    Winterjasje lijkt me wel heel vroeg?
    Hier heb ik een fleece dekentje voor in de kinderwagen en dat kan enkel en dubbel. Evt met katoenen vest nog aan maar dat heb ik tot nu toe nog nooit gedaan.
    In de maxicosi zit ze met of dat vest of een zomerjasje.

11. spikkeltje

Ik heb in de kinderwagen lakentje met fleecdekentje en met dit weer vestje.
    Maxicosi, vestje en heb in de auto standaard nog een dekentje liggen. alleen van ziekenhuis naar huis gebruikt verder niet, maar dacht laat het liggen wel handig. Maxi-cosi word alleen in de auto gebruikt, niet daar buiten.

Vroeg dit ook omdat ik al wel kids zie met winterjasjes en dacht ineens ja wanneer doe je dat eigenlijks?? bij welk temp??

12. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @All; Ik wil jullie bedanken voor al jullie lieve reacties en medeleven. Ik vind dat zo bijzonder! Jullie leven nog meer met mij mee, dan sommige mensen in mijn omgeving!
    Jullie zijn lief!!!

@Juju; Leuk leuk leuk dat jullie trouwen nu echt vormen begint aan te nemen!!! Gefeliciteerd met deze officiele verloving.
    Je spreuk is leuk.

@Lautje; Wauw gaaf je echofoto's!!!

@Bloom; Leuk dat jullie nu echt voor een 2e gaan.
    Als je begint denk je dat je het rustig aan kan doen. Maar als je dan eenmaal bezig bent, wil je er toch de controle over hebben.
    En als ik het zo lees, kun je het niet uit je hoofd zetten. Hahah
    Spannend weer!

@Prikken; Ik zal mezelf wel moeten prikken. Mijn vriend heeft nu bijvoorbeeld middagdienst, dus kan mij niet helpen. Moet namelijk iedere avond op dezelfde tijd. Het is immers voor een goed doel, dus ik moet gewoon!!

13. spikkeltje

juju: gefeliciteerd. (oeps dacht ik dat al had gedaan not)

Deli succes met prikken. je bent sterke vrouw.

weltrusten allen

14. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@JuJu: Gefeliciteerd met jullie (officiele) verloving! :D

@bloedprikken: valt flauw :$

@deli: Kan me er niet veel bij voorstellen, behalve dat het een onwerkelijk gevoel moet zijn dat je het nu uit handen geeft. Maar ik blijf duimen zoals we met z'n allen de afgelopen maanden hebben gedaan! Het gaat gewoon helemaal goed komen, dat moet gewoon!

@spikkel: winterjas lijkt me nu ook nog erg warm. Mini heeft een soort tussenjasje. hij heeft een romper, longsleeve en winddicht jasje aan. als het echt kouder wordt, krijgt hij zijn winterjas aan. en als het nog kouder wordt, de voetenzak van de MC (wandelwagen voetenzak)

15. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Juju;
    Verloofd, wat klinkt dat hè!
    Ben benieuwd naar de uitslag!

Winterjas;
    Vind het voor mezelf al lastig om te beslissen wanneer dat ding aan moet, laat staan voor uk... Doe vaak een longsleeve, vestje en daarover heen een dikke bodywarmer. Zijn winterjas is echt te dik nu nog en ook een beetje te groot, dus is een beetje gek gezicht ook...

Nieke;
    Fijne dag morgen en ook een fijn weekend met vriendinnen! Hopelijk valt het weer een beetje mee voor jullie!

Deli;
    't lijkt me ook onwerkelijk dat je er dan nu ineens middenin zit! De punctie hoor je vaak verschillende verhalen over, hoop echt dat het voor jou gewoon meevalt!!

Uk;
    Zucht... Wou je toch nog maar even bedanken! :)

Die licht positieve test kan twee dingen betekenen.... Of de piek is geweest, of hij moet nog komen.... Hmmmzzz, dat wordt morgen dus weer een testje!

Maar nu snel slapen, late dienst was onwijs druk...

16. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Hoewel, slapen.... Manlief draait zich net om en begint me daar verschrikkelijk te snurken! :$

17. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ DeLi; erg knap dat je jezelf kunt prikken, maar het is zeker voor een goed doel! Ik heb veel bewondering voor jou! Knuf.

@ JuJu; gefeliciteerd met je verloving. Trouwen op 22 juni, woehoe :D

@ Spikkel; ik vind het ook lastig wat betreft een jasje voor Kyara. Ik merk bijvoorbeeld dat ze erg zweet in de maxi cosi, dus dan is een dekentje genoeg voor mijn gevoel. In de wagen heb ik een lakentje met een dekentje. Aan kleding draagt ze een romper met korte mouw of zonder mouw en een long sleeve.

@ Bloom; hmmm, snurken is niet leuk. Nog een beetje kunnen slapen vanacht?

@ hier; morgen weer werken na 4,5 maand verlof en 15 weken samen met mijn prachtige meisje :( Ik vind het erg moeilijk :(

Liefs,
    Caitlin

18. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Caitlin;
    Het is ook moeilijk meis.... Ik praat je hiermee geen moed in, want ik zeg gewoon heel eerlijk dat ik het ook echt heel moeilijk vond!
    Op den duur gaat het misschien makkelijker worden, maar die eerste keren zijn gewoon afzien...
    Succes meid, je kunt het echt en je zult zien dat je je weer een beetje ander mens voelt als je weer een dagje hebt gewerkt!

Ik heb trouwens nog best kunnen slapen! Snurken hield op toen ik hem aanstootte en ben daarna snel zelf ook in slaap gevallen!

Had trouwens al een paar dagen heel heldere afscheiding, maar er zat nu een heel klein sliertje helder bloed bij.... :(
    Afgezien van het feit dat ik graag zwanger zou willen worden en dus daarom niet op een ongi zit te wachten, zou ik het gewoon heel fijn vinden om een beetje normale cyclus te hebben...
    Verwacht eigenlijk niet dat dit m'n ongi al is, want die begint altijd met bruinverlies, maar wat is het dan?? Ovulatiebloeding? We houden het er maar op! :)
    Ga nu met uk een boterham eten!

19. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Ovutestje was lichter dan gisteren. Ga er dus vanuit dat piek is geweest en gezien de buikpijn van gisteren denk ik dat ei gisteren is geweest! Of hoop ik eigenlijk, want dat zou betekenen dat ik op precies dag 14 een eisprong heb! Nooit gehad namelijk... Dag 13 geklust, gisteren niet, snurkende man heeft geen zin hè... Vandaag maar weer eens kijken... :)
    Nu ukkie naar de buurtjes brengen en een paar saaie uren op het werk doorbrengen!

Trouwens wel een beetje jammer hoor... Op dagen dat ik zeeën van tijd heb om hier te kletsen, zijn jullie er niet...

Ik snap het al, jullie willen gewoon niet met mij praten... :(

:D

20. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Haha Bloom, tuuuuurlijk willen wij wel met jou praten ;)
    Hopen dat je je ei goed hebt benut. Ik ben benieuwd hoe snel het raak is!

@Hier: maar eens de box van z'n plek gehaald en eronder gezogen *stofnest* en kwam heel wat speelgoed en 7 (!) speentjes tegen. Oops... daar waren ze dus! (was ook wel te verwachten he)

Deel Deze Pagina