Gestopt met de pil in september 2009 DEEL 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloom24, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Haha, leuk hè, speelgoed uit de box gooien, zodat mama ze niet meer kan vinden! Zo heb ik wel een stuk of 6 bijtringen omdat ik ze iedere keer kwijt was... 3 keer raden waar ik die weer vond!

Maarre, dan kan ik nog maar 1 conclusie trekken... De rest wil hier niet meer met mij, maar ook niet meer met uk praten...

Aangezien niemand zich laat horen... :(

:)

:D

2. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Sorry, ben in vervelende bui...

Net scholing gehad, nog een half uurtje wachten op afdelingsvergadering, ben nu al gaar...

3. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Gelukkig hebben wij elkaar nog Bloom :p

Ja, de bijtringen was ik ook al kwijt (2 stuks) maar die lagen er ook onder. Net als heel veel rammelaars waarvan ik dacht: goh, da's waar ook, die hadden we ook nog!
    Voel me nu wel een slechte huisvrouw hoor, dat ik maar 1x per 3 maanden de box van z'n plek haal hahaha...

Ik ga even douchen (dat je niet denkt dat ook ik niet meer met je wil praten :p) en dan de woonkamer opruimen/stofzuigen...
    Een beetje dat ikbeneenslechtehuisvrouw gevoel kwijt raken haha...

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja zeg zo krijg je die pagina's wel vol he :D

Naalden: ben als de dood maar heb me na de geboorte van uk weer aangemeld als bloeddonor. Nog geen oproep gehad, misschien binnenkort nog eens bellen?

HIer heeft uk vandaag zijn winterjasje aangehad in de draagzak en wind en regen getrotseerd ;) In de auto is het echt nog niet nodig.

DeLi ik vind het echt megaspannend, hopelijk is het prikken snel voorbij!

Bloom ik duim ook weer ouderwets voor jou ;)

Ego: Jippie, droomlocatie om te gaan trouwen is geboekt! Helemaal gaad :D

5. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Zit ondertussen naar het relaas van 2 dames van de schoonmaakdienst te luisteren. (zit in een hokje naast hun magazijn)

Hebben het druk, druk, druk, moeten het met minder mensen doen, leidinggevende is nooit tevreden met hoe ze hun werk doen, ze krijgen steeds meer taken... Blablabla...

Maar ze staan hier al wel 10 minuten te bakkeleien over al deze zaken... O, wat hebben we het druk!

Vervolgens sta ík morgen weer een toilet te schrobben, omdat zij deze niet goed schoongemaakt hebben en ga ík met een doek over de lichtbakken, omdat er nog minstens 2 cm stof bovenop ligt...

Ík vind het niet gek dat ze commentaar krijgen...

Kijk net even om het hoekje... staan ze beiden te hangen over de stok van hun dweil... Heb zin om ze een schop onder hun kont te geven en ze te zeggen waar het op staat!
    Of ze misschien zin hebben om eens een avondje met mij mee te lopen, tot een uurtje of 1 's nachts, terwijl je dienst eigenlijk om 23.30 al voorbij was...

Misschien dat ze het dan niet meer zo erg vinden om die wc eens goed te schrobben...

Sorry hoor... ieder z'n ding, kwaliteit en vak, maar als je het dan echt zo druk hebt, gedraag je hier dan ook naar!

:):(:x;):)

Einde klaagzang, zit me gewoon te vervelen...

6. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Yes!! Ik heb fans!! :D

Yeah van mooie locatie, het feest kan beginnen!! Wij worden wel uitgenodigd toch? :p

ikbeneenslechtehuisvrouwgevoel -> CHECK!

De lagen stof zijn bij soms ook niet om aan te zien! (en ik maar klagen over die dames hier, maar ja, ik krijg er dan ook niet voor betaald.. :p)

Thanks voor het duimen, maar ik vind toch dat alle duimpjes moeten draaien voor Deli en Nieke deze maand, dan ben ik volgende maand wel weer aan de beurt, mocht dat nodig zijn!

Ga nu gauw, anders ben ik nog te laat!

7. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@JuJu: super dat jullie droomlocatie geboekt is! Wordt het een sprookjeshuwelijk?

@huisvrouw: heb de stofzuiger maar in z'n hoekje laten staan :p

@Bloom: geweldig he, die schoonmaaksters. klagen dat ze zoveel te doen hebben, maar ondertussen wel kostbare tijd verdoen. Heb ik op mn werk ook vaak gehoord, en inderdaad de volgende ochtend nog steeds vieze toiletten!

Je dienst zit er al weer op?

8. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Bloom; Wat zielig dat niemand met je wil kletsen vandaag ;)
    Lief dat je zegt dat de duimen voor mij en DeLi moeten draaien deze maand. Hopelijk helpt het. En ik hoop ook dat het bij jullie niet lang zal duren. Jullie hebben waarschijnlijk dus goed geklust deze maand. Is ook moeilijk om er niet mee bezig te zijn. Jullie gaan dan wel voor een tweede, maar ik denk dat dat gevoel hetzelfde blijft als bij een eerste. Het is gewoon iets wat je graag wilt dus heb je er alles voor over.

Uk; Veel spenen gevonden dus :) Je hoeft toch ook niet iedere keer onder de box stof te zuigen? Tenminste dat zou ik ook niet doen hoor.

Caitlin; Succes morgen met je eerste werkdag (die is morgen toch?) Gaat helemaal goed komen. Denk als je er eenmaal bent dat het wel zal gaan, maar je kleine meisje achter laten zal zeker moeilijk zijn morgen. Maar je kunt het!! Er zal goed voor haar gezorgd worden.

JuJu; Je mag dus van je vader met je vriend trouwen, mooi zo! Dus de datum en droomlocatie staan nu vast! Helemaal super. Nu de rest lekker plannen en organiseren.

DeLi; Je zegt dat de eerste keer jezelf prikken even moeilijk was, datzelfde had ik hier de eerste keer. Is toch een raar idee dat je jezelf moet gaan prikken, maar het went. Heeeeel erg veel succes meid!! Ik duim voor je dat het gaat lukken deze maand.

Hier; Morgenmiddag vertrekken we met de vriendinnen, heb er echt super veel zin in. Lekker een weekend lang bijkletsen! Dus bij deze allemaal een fijn weekend!

9. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Nieke: Denk ook dat het gevoel wel hetzelfde zal blijven.
    De spanning of het gelukt is, het afwachten, en het staren naar een test. Maar ook het verdriet wanneer het niet raak is :(
    Zelfs al hebben wij er relatief kort over gedaan, die paar keer negatieve testen vond ik verschrikkelijk en heb ook wel wat traantjes gelaten.

Haha ja, ik heb heel veel spenen gevonden, wist niet eens dat we er zo veel hadden! Maar ik kocht elke keer weer bij wanneer ze "op" waren.
    Onze box is een stofnest. Het is een box met lade, en je komt niet zo makkelijk tussen de plaat waar Mini op ligt en de plaat boven de lade. Daar ga ik wel wekelijks met de stofzuiger tussendoor (tussen de spijlen), maar eronder is lastiger want dan moeten de banken van zijn plek (staat tussen 2 banken in een hoekje) en moet ik de box verschuiven. Note to self: wieltjes kopen :p

Heel fijn vriendinnenweekend gewenst!! Waar gaan jullie naar toe? (zwangerschapsdementie blijft flink aanwezig helaas - je zal het vast al wel genoemd hebben?)

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Whahahaa huisvrouwen :D
    Hier braaf gewerkt en dus een goed excuus om thuis niets te doen. ;)
    Weekje zit er nu weer op, lekker 4 dagen mummel-knuffelen!

Nienke:
    Hele fijne dagen meid, klinkt reuze gezellig, geniet ervan!

Juju:
    Fijn dat je droomlokatie op dé datum vrij was! En inderdaad; gefeliciteerd met je verloving!

11. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

spikkeltje meld zich en zegt Bloom, ik zal je nooit in de steek laten:D maar had mega druk.... spikkeltje meld zich af en kruipt onder de wol.

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Eerst even kijken binnenkort of jullie wel echt zo leuk zijn als jullie lijken :p

Dubbel check! Heb sinds kort een stofzuigerrobot die ik aanzet iedere dag en alle kattenharen en broodresten en stofvlagen van de vloer zuigt, zodat uk relatief hygienisch rond kan kruipen, dat scheelt al een hoop.

Het ene duimen sluit het andere niet uit!

Veel plezier!!!

Bruiloft: een hele nuchtere bruiloft, zo zijn we zelf oko. Maar we trouwen in een heel schattig kerkje (wel alleen voor de staat) en het feest is in een oude terpboerderij. Verder is er nog niets gepland haha.'

Caitlin knuffel meid!!!

13. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Nou ja seg!

14. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    ... :D

15. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    #895 Bloom24, 6 okt 2011
    Laatst bewerkt: 6 okt 2011
    Pff, was doodmoe, toen ik om half 11 thuiskwam, maar na een lekkere douche weer wat opgepept. Ik dacht, dat klussen komt nog wel goed! Maar helaas, manlief was moe en was niet te verleiden...

Soms word ik eerlijk gezegd wel een beetje moe van zijn moe-zijn. Niet eens eigenlijk om het beebklussen nu, want wil wel graag, maar het moet wel leuk gaan, maar eigenlijk is het bijna altijd hetzelfde liedje...

Kom je thuis, of hij... En hoe is het vandaag? Hmgrmpf... Moe...

Zullen we dit of dat? Hmgrmpf... Nee, moe....

Zullen we zaterdagmorgen dit of dat? Hmgrmpf.... Nee, uitslapen, ben moe...

Op zondagmidddag... Laten we een lekker samen een stuk gaan wandelen! Kijkt hij me aan alsof ik een soort buitenaards wezen ben...: ben jij gek, daar word je moe van!

Hebben we eindelijk een weekend lekker met z'n drietjes, hoor je alleen het woord 'moe'... Heeft hij nergens zin in om te ondernemen, want hij is moe... Maar als zijn broertje of beste vriend belt, is hij wel in voor een uitje... :(

Tuurlijk, hij werkt hard, gaat iedere morgen om 6 uur de deur uit en komt om 18u pas weer thuis, echt respect, maar dat eeuwige ge-ikbenmoe.... Sorry hoor, maar zet je er eens een keer overheen... :)

Aan mij wordt na maar 5 uurtjes slaap vanwege overwerken na een late dienst, 's morgens om half 8 ook niet gevraagd of ik al uitgeslapen ben. Maar moet er wel uit voor een mannetje dat wel klaarwakker is. Om vervolgens weer een hele dag te rennen en te vliegen, hier en daar wat huishouden en weer een late dienst en een kort nachtje te hebben. Ik ga er met liefde uit voor m'n ventje, maar als die grote vent dan af en toe doet alsof alleen hij degene is die zeer zielig is.... Grrr....

Het is een echte lieverd die vent van mij, echt waar, zou hem voor geen goud willen ruilen, maar het blijft toch wel een echte vent...

Maar goed, ben nu klaarwakker en de persoon in kwestie ligt heerlijk te snurken... Ben maar beneden op de bank gaan liggen, maar het fleecedekentje is me toch te koud...

*einde klaagzang*

Nieke;
    Lief wat je zegt, maar eerlijk, ik zou met alle liefde deze ronde opgeven, om jullie zwanger te laten raken!
    Maar wat je zegt klopt, wat uk zei ook... Als je er eenmaal mee bezig bent, is het net zo als de eerste keer, alleen is het nu wat beter te relativeren voor mij...

Of we goed geklust hebben weet ik niet zeker, ik gok van wel, over een weekje weten we het!

16. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Is het echt beter relativeren wanneer je voor een tweede gaat?
    Je wilt het even graag als de meiden die voor de eerste gaan, en de teleurstelling is hard wanneer het niet gelukt is. Misschien is het wat "makkelijker" omdat je al een kindje hebt? Ik weet het niet. Ik ben er in ieder geval echt nog lang niet aan toe om voor een tweede te gaan.

@Mannen&Moe: die van mij is precies hetzelfde.
    's Avonds: "ik heb hard gewerkt vandaag, ben moe"
    In het weekend: "ik heb de hele week hard gewerkt, ben moe"
    Gaan we wat leuks doen? "nee ik ben moe"
    zucht... 1 pot nat.
    Wij gaan er inderdaad vroeg uit (hoewel mini nu al 3 dagen pas om 10u wakker wordt - met speentje terugstoppen om 8u - en ik dus niet mag klagen... Wordt net zo'n slaapkoppie als mama :p

@JuJu: klinkt goed, de locatie! Maar ik geef je groot gelijk hoor. Straks zijn wij een stel heel vervelende vrouwen en die wil je natuurlijk niet op je bruiloft ;)

17. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Wij, een stel vervelende vrouwen? Kom je dáár nu bij??!!

Ja, ik denk wel dat het beter te relativeren is voor mij. Tenslotte is uk na 9 rondes pas gekomen en aangezien mijn cyclus niet veranderd is, verwacht ik niet binnen no-time zwanger te zijn. Natuurlijk zal er dan elke maand wel een teleurstelling zijn, maar ook feit dat er al een kindje is, maakt mij wat zekerder dat het nog een keer kan lukken. Garantie is dat natuurlijk niet, maar ik moet zeggen dat ik er op dit moment gewoon nog wat makkelijker in sta. Als straks die 9 rondes voorbij zijn, is dat waarschijnlijk een ander verhaal, of als mijn cyclus nog beroerder gaat worden... Heb namelijk sinds gisterenavond een beetje vreemde buikpijn. Kan het niet helemaal plaatsen, maar het lijkt op ongipijn...
    We wachten gewoon rustig af!!

Caitlin;
    hoe ging het vandaag??

Nieke;
    je bent waarschijnlijk al weg... maar ik vergat je een fijn weekend te wensen!!

Juju;
    wil je wel een traditionele bruidsjurk?

18. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Toppunt van luiheid! :D:p;)

19. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    :( heb vandaag weer geen vriendjes....

20. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Behalve uk dan... :)

Morgen schrijven jullie vast weer twee pagina's vol en dan moet ik de hele dag werken... :(

Uk heeft me net trouwens vanuit het niets helemaal ondergespuugt. Had hem zijn groente, toetje en fles achter elkaar aan gegeven, want dat mondje bleef maar open gaan. Daarna meteen naar bed, want hij was moe. Ik ben bijna bovenaan de trap, gooit hij in ieder geval zijn fles en zijn toetje er weer uit! Zo over me heen, m'n gezicht, shirt, decolleté, alles onder de spuug! Uk zelf verblikte of verbloosde niet... Hij begon zelfs te lachen, toen ik heel verbaas zei: wat doe je nu?
    Meteen maar helemaal gewassen, pyjama aan gedaan, tandjes gepoetst, liedje gezongen en meneertje slaapt nu lekker. De oppas komt zo en wij gaan naar een bruiloftsfeestje!
    Tot morgen!

Deel Deze Pagina