Toetje; ja, eigenlijk altijd! Meer bedoeld als vervanging voor zijn 3e fles. Uiteindelijk krijgt hij die nog heel af en toe. Maar wil er eigenlijk helemaal vanaf. Ben zelf trouwens een grote toetjesfan, dus uk kan er niet onderuit...
Ego; Uk vandaag 9 maanden!! En hij heeft vanmiddag 2,5 uur geslapen! Doet ie nooit zolang overdag! Ben wel 3 keer wezen kijken of ie het nog deed in het laatste uur dat hij sliep... Muts...
juju een trouwjurk uitzoeken is zo super leuk. ik had vooraf een soort beeld in mijn hoofd van zo ga ik het doen. Ben aan het eind van de rit in een heel ander soort jurk getrouwd. ben foto's aan het bestellen had in 2011 nog niets laten afdrukken wat duurt het toch altijd lang voordat ze geladen zijn voor 100 foto's moet ik 20 min wachten geeft hij nu aan
Bedankt voor jullie lieve reacties meiden! Doet me goed. Ik lees mee, maar heb even weinog tijd om te reageren. Wilde nog wel het volgende met jullie delen wat ik heb gevonden op de site: Vandaag is de mooiste dag van ons leven. Jolie is geboren om 15.00 uur ze weegt 3500 gram en het gaat erg goed. Ow wat zijn wij blij en trots!!!!! Dit is een berichtje van Linnie82 (mama van Evi*) die bij ons heeft meegeschreven. Vond het zulk mooi nieuws Ik reageer snel meer! Liefs, Caitlin
@JuJu: onze Uk krijgt een bordje pap en 2 flessen op een dag. Na het avondeten krijgt hij 100gr yoghurt of kwark. Daar is nl. een fles vervallen. Ik zie dat jij het voor het avondeten al geeft Hoe geef jij druiven? Ik durf dat echt niet aan ivm verstikkingsgevaar. @Stress en poeder? doseerbakjes Lekker 's avonds klaarzetten voor de volgende dag @Bloom: muts @Linnie: wat een leuk nieuws zeg! Weet niet of je hier nog leest, maar in ieder geval GEFELICITEERD! @Hier: niks nieuws, saai he
Vandaag na net eten gegeven, meestal zit hij gewoon vol dan en hoeft hij niet meer.Maar eigenlijk om 16 uur ook niet echt, dus tegenwoordig vervalt de yogurt gewoon. Ik zou echt niet weten hoe ik daar 100ml in zou moeten krijgen haha! Doseerbakjes: ja ik heb zo'n ding van de Hema. Gaaf nieuws hoor voor Linnie! Bloom waar is je banner!
Druiven: door de helft en zonder pitjes. Soms ook zonder velletje maar ie krijg ik altijd terug (net als met pruimen en tomaten). Maar zou geen druiven geven als je kindje niet gewend is om stukjes te eten eerlijk gezegd. Liever iets anders, druiven zijn dan toch relatief 'eng.'
Wauw wat een mooi nieuws voor Linnie. Moest er gister nog aan denken toevallig. Dan blijft een zwangerschap toch ook eng tot het kindje veilig in je armen ligt zeg, ppff... Lautje: Rustig aan doen hoor, denk aan je eigen rust! Hier ook flink gestreken, 2,5 uur (strijken/vouwen/opruimen), duf!! Ohh een stofzuigerrobot lijkt me ook zo relaxed! Als onze stofzuiger kaduuk is denk ik dat we er zeker ook voor kiezen! Mummel heeft vanmiddag diksap gedronken Eerst weer wat gezoebelt en ineens begon ze fel te kloeken . Na zo'n 25cc gestopt, meer dan voldoende zo voor de eerste keren. Morgen weer een beetje aanbieden . Heb ook rooibos thee gehaald maar vind het voordeel van diksap dat het nog een beetje voedzaam is tegelijk en dat kan voor ons minimuisje geen kwaad denk ik zo...
Loki; komt goed met andere sapjes! Juju; ik heb sinds kort (toppunt van burgelijkheid) een doseerbakje van tupperware! Ideaal dat ding! Niet stuk te krijgen, haha! Komt vanzelf die handigheid met poeder! Lautje; Lekker rustig aan blijven doen en vooral heel erg genieten van het neuzen naar spulletjes! Was/strijk; stel het altijd zo lang mogelijk uit, met als gevolg hele bergen... Heb er een hekel aan! Stofzuiger; waar haal je zo'n robot? Baby Linnie; Leuk! Maar volgens mij ook echt slopend zo'n nieuwe zwangerschap... Banner; was gisteren bezig voor een nieuwe, maar degene die ik leuk vond kon ie ineens niet meer weergeven. Dus nu maar even zo gedaan! Zit nu het laatste stukje van obese te kijken. Bizar gewoon... Super knap! Nu snel naar bed, morgen weer vroege dienst!
Als ik iets met (piepkleine) stukjes geef, spuugt ie zn fles van een paar uur later er weer uit door t kokhalzen. Ik pureer dus alles nog. Banaan gaat al wel in kleine stukjes (schijfjes in 4en gesneden aan een vorkje) en brood/rijstwafel gaat ook goed. Maar dat zijn allemaal dingen welke makkelijk door te slikken zijn als er eenmaal op gesabbeld is. De rest moeten we nog wat mee oefenen Komt wel, heb geen haast. Hij eet goed ^^ onvoorstelbaar he... @Hier: (jaja ik heb wat beleefd!) net in bad geweest met Mini, hij vindt het heerlijk en spettert de hele badkamer er onder
Hey meiden Weer even een korte update ben al een paar dagen niet geweest *schaam* Valentijn doet het super goed hij slaapt snachts goed door vannacht om 2 uur de fles gegeven en hij kwam pas weer om 7 uur Met mij ook alles goed heerlijk aan het genieten van ons kleine mannetje Gister is Valentijn weer lekker in bad geweest..Alleen ben al wel ingewijd voor ik hem in bad wilde doen dacht hij van oohhhh ik in bad dan ga jij ook maar eens haha. Voedingen: hij krijgt zijn fles als hij wakker wordt dus verschilt wel per dag..hij krijgt nu 70 tot 80cc per keer..Natuurlijk wel met de VK overlegt maar ze zei hij is mooi boven zijn geboorte gewicht dus je kan gewoon lekker je eigen ding doen als hij door slaapt lekker laten slapen als hij honger heeft komt hij vanzelf wel, en krijgt hij te weinig dan laat hij het ook wel merken @ de rest: Ik reageer later op jullie
Uk: ja best erg dat er in zo'n kliniek zo makkelijk gerommeld wordt.... Jolanda: Fijn dat het zo'n makkelijk ventje is! Mag hij echt al langer dan 5 uur doorslapen? Ik dacht dat dat door de suikerspiegel gevaarlijk kon zijn? Hier werd het gewicht aangehouden (3 kg = 6 uur slapen), in jullie geval dus 5 uur (al deed hij dat dus netjes)? Of is dat jou niet gezegd door de vk? Hier: Mummel is nog steeds hard aan het oefenen voor het rollen. Ze draait om haar as, op haar zij maar net de laatste 'swung' mist nog . Tis maarw eer grauw weer, wilde straks toch nog even naar het weeguurtje lopen en wat boodschapjes doen eigenlijk...
Hallo dames, Ik ben ook weer terug van het weekendjeweg, gisteravond eigenlijk al, maar had geen puf om te schrijven. Het was erg gezellig. Lekker veel gekletst en gelachen. Gisteravond lekker met vriendlief greys anatomy zitten kijken, heerlijk! Jolanda; Wat fijn om te horen dat jullie mannetje het zo goed doet, helemaal super. Lautje; Neem je rust, wat de andere meiden ook zeggen! DeLi; hoe is het met jou? Hoe zien je komende weken er uit? Hier; Vandaag pas om 17.30 uur beginnen met werken dus heb nog de hele dag om uit te rusten van het weekend, te poetsen en boodschapjes te doen.
Nee is niet gezegt tegen me door de Vk.. hij krijgt nu 80cc en dan om de 4 a 4,5 uur..Toch eens gaan uitvragen denk ik want had zaterdag met de vk gesproken en zei dat hij overdag 70 kreeg en snachts 80 dat hij daar 4 uur op door sliep en dat was goed zei ze (wat nu dus 5 uur is)
1-2 weken 2750-4000 gram 6x 70-100 ml volledige zuigelingenvoeding De voedingstijden zijn afhankelijk van de behoefte van uw baby. Even opgezocht op internet..Dus gelukkig zit ik goed kwa voedingen