Gestopt met de pil in september 2009 DEEL 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloom24, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Juju: oke. mij vast dat juist wel verteld, zodra ze je de lepel etc uit je mond staren dat ze ook willen.
    Maar goed, kan het altijd proberen. Misschien heeft het voor hem wel effect dat hij meer verzagdigd voelt. gebruik nu de pap al.

Ik heb gezien dat er bloemkool, sperziebonen, bruine bonen, worteltjes en worteltjes met aardappeltjes zijn
    Ik denk dat ik met worteltjes begin, dat lijkt me het meest neutraalste van allen. kwa effect op de darmen. Bruine bonen en bloemkool lijkt me zwaar.

Maar nu vraag ik me af, als het nog niet goed is, waarom word het al wel vanaf 4 maanden gemaakt?
    Een oud klasgenootje vertelde mij, dat ze bij haar oudste, is nu ongeveer 6 jaar, al met 3 maanden mocht geven, zelf vind ik dat erg overdreven.

Mijn ideale plaatje was.
    zeker tot 6 maanden borstvoeding dan beginnen met bijvoeding etc.
    En leren drinken uit een oefen beker zo door naar een gewone beker, niet te veel poespas.
    Maar helaas er kwam defectie tussen door en ik had niet verwacht dat we een hongerige baby zouden krijgen.
    Maar hij is ook erg bewegelijk, dus zal veel energie kwijt raken zo.

Mij gaat er nu om, dat hij tevreden is. Ik wil hem niet volproppen. Maar wil hem een verzadigd gevoel geven. ik zeg altijd vol is vol.
    Hij geeft het wel aan.

Potjes zijn altijd welkom, wil eerst zo proberen en dan straks zelf maken, daar moet ik me ook goed in verdiepen en zien hoe ik het aan ga pakken.

2. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Joepie! Tante geworden van een neefje!!

Vannacht om 2.45 geboren. Gisteravond om 21.15 waren de weeën begonnen. Om half 3 begonnen met persen en met 3 persweeeen was hij er! Niet ingeknipt, uitgescheurd, alleen 2 schaafwondjes. Bij de eerste had ze totaalruptuur, dus da's wel fijn en geeft hoop voor mij! :)

Vanmorgen al geweest, een heel mooi, gaaf jongetje, 3650gram, 51cm. Een heel fijn popje, met een heel klein hoofdje! Ooh, wat is dat toch weer mooi om zo'n wondertje in je armen te mogen houden!

Gesprekje gehad met haar vk, die er nog even was: vroeg naar mijn bevalling, omdat ik met grote ogen keek, toen mijn zus het over 3 persweeen had.... Ze was zeer verbaasd over het feit dat ze mij bijna 2 uur lang, zonder hulp, hebben laten persen....

Maar... Zo emotioneel ik was bij mijn vriendin, hoe goed ik me er nu onder voel!

Moet nog een hoop doen vandaag, reageer later weer meer!

3. spikkeltje

gefeliciteerd Bloom. Fijne bevalling zo te horen. ook fijn dat het jou weer hoop geeft.
    nou en hoe staat het er voor??;):D:D

lekker genieten van je neefje(s)

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Bloom gefeliciteerd!

Spikkeltje een baby krijgt zijn eten uit de borst of de fles, die begrijpt echt niet dat jij aan het eten bent. Ik wed dat J ook zo geboeid kijkt als je tegen hem praat bijvoorbeeld, betekent ook niet dat hij binnenkort gaat praten (denk ik, je weet het nooit zeker ;))

Wachten tot 6 maanden is standaard, een Europese richtlijn en aangeraden door de WHO. Ook bij flesvoeding, al wordt vaak gedacht van niet.
    Ik heb zelf slechte darmen en wil dat bij mijn uk voorkomen, dus gewacht tot 6 maanden en nu heel rustig introduceren volgens het schema van Kleintjes (borstvoeding.com). Daar kun je trouwens eens kijken naar milde groentes om mee te beginnen, staat er veel en dat geeft vast inspiratie!

Uk vindt worteltjes heerlijk, over potjes bloemkool heb ik veel negatiefs gelezen maar zoals ik al eerder postte, heb geen ervaring met potjes verder. Bruine bonen vindt hij vast héérlijk, dat vinden alle baby's: zit iets van 60/70% appel in en is dus mierzoet: lekker smullen :D

Kan me goed voorstellen hoor dat je een hongerige baby wat extra's wil geven. Ik laat mijn uk ook niet huilen van de honger! Denk dat rijstebloem (of beter: rijstemeel, dat is lichter verteerbaar) dan veel kan helpen. Dat theelepeltje groente zal nog niet veel zoden a/d dijk zetten ;)

Ik neem igg mijn potjes mee naar de meeting! Zitten volgens mij ook een paar 4-maanden potjes bij.

(oh en waarom ze die wel verkopen: tja ze verkopen ook limonade speciaal voor kinderen, kinderkoekjes met extra veel suiker en zout (was gisteren op de radio) en pap met allerlei smaakjes terwijl je ook gewoon brood kunt geven of pap met wat fruit er door. Allemaal geen ramp wat je kind doet het er goed op, begrijp me niet verkeerd, maar de gezondheid van jouw kind is niet het hoofddoel: dat is mama's dingen laten kopen en dus geld verdienen (zo is het nu eenmaal))

HIer net terug van CB. Was nogal vreemde arts. Ze gaf uk blokjes om mee te spelen en ik vroeg of dat een goed formaat was: heb dezelfde blokjes thuis en vind ze nog wat klein (En ja houten blokjes gaan zelfs deze rapleymam te ver haha). Zegt ze ja hoor kan prima. Dus ik enthousiast. Zegt ze ja wel bij blijven hoor want ze kunnen er wel in stikken. Ehh sorry, volgens mij kunnen ze dan nog niet?!
    Ze gaf een ijzersterke analyse: hij is wel gegroeid maar niet zo veel maar wel wat (dank u, dat had ik zelf ook gezien), hij liep voor in ontwikkeling en alles ging goed. Naja, ik weet zijn gewicht en lengte (nog keurig volgens zijn bv-lijntje, ben benieuwd hoelang dat blijft aangezien hij vanaf vandaag twee keer per dag kv gaat krijgen!).

Ik heb echt super zin in onze meeting!
    Hoop trouwens dat ik niet zeikerig overkom met die 6 maanden enzo hoor, serieus ik kan me goed voorstellen dat je je baby liever wat meer geeft ipv honger laten leiden! Vind het alleen wel belangrijk dat je weet dat het nog niet nodig is :)
    Oh en wel fotootje maken he van het eerste hapje! (en het vertrokken gezicht erna ;)) En posten dus ook ;)

5. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Ik ben echt goed, Kyara weegt 6510gram en is 63cm!!! :D
    Ze zit nu met zowel haar gewicht, als haar lengte bijna op het lijntje BOVEN het gemiddelde lijntje. Een lange dikkie dik dus :p net als haar papa en mama ;) LOL En mama heeft zeker slagroom in de borsten, dat kan gewoon niet missen!!!
    Prikjes waren erg zielig en ze viel gelijk daarna in de wagen in slaap, terwijl ze net 2 uurtjes wakker was. Niks voor haar, maar ik heb haar lekker in de wagen laten liggen.
    Later meer, alleen even ego, sorry!

Liefs,
    Caitlin

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Super Caitlin :D Maar als ze in verhouding is is ze niet dik hoor ;) Al klinkt dikkie dik wel erg schattig :D Vul jij ook de curves in op bv.com?

7. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Ja, die vul ik ook in. Heb t net weer gedaan. Qua gewicht zit ze daar net 1 tikje boven het gemiddelde lijntje en qua lengte een klein tikje verder boven het gemiddelde lijntje. Helemaal netjes dus! En ja, Dikkie Dik is ook echt als koosnaampje en lief bedoeld :D

8. spikkeltje

Je komt niet zeurderig over.;)

Ik weet dat baby's op die leeftijd het nog niet nodig hebben, maar als j geen honger oftewel trek bleef houden, dan was ik er niet mee begonnen, had ik zeker gewacht tot 6 maanden.
    Net als ik zei: mijn ideale plaatje WAS. zeker 6 maanden borstvoeding, als langer lukt langer, dan starten met bijvoeding. Maar helaas het liep anders.

J is eenmaal hongerig en daarom starten we er mee, niet omdat "bijna"iedereen het doet. Of omdat ik het wil. Nee omdat ik vermoed dat J meer nodig heeft.

Gebruik nu bijna 2 weken pap door zijn flesje, hij word er gewoon niet vol van. En daarom groentes en later fruit.
    Ik moet zijn flesjes al verhogen dan de maxium, hij mag 200 water + 7 schepjes en dan nog 1 schepje nutrilon. Zit ik denk ik op zo'n 250 cc in totaal dat keer 5. Dat is goed 1250 per dag. vind dat best veel, moet ik zeggen.
    Dus dan maar wat minder in de fles en dan lekker "hopelijk "groente er bij. Lust hij het nog niet dan wachten we ook nog even. Ga hem ook niet dwingen.
    En kijk ook hoe hij er op reageert kwa darmkrampen etc..

ik wil gewoon het beste voor hem!!!

Dus je komt niet zeurderig over;) echt niet maak je daar niet druk om, je bedoelt het allemaal goed. Maar ja hier gaat het even anders.
    euhmmm tja eigenlijks ben ik zelf niet iemand die mee doet aan alle skopen wat te koop is in de super kwa koekjes met mega suikers etc... Als het aan me vriend ligt komt dat alleen in huis. Nee ik ben daar niet van.
    Natuurlijk koop je wel iets te snacken, maar ga echt niet op die reclames af: als er weer een nieuw soort koekje, drankje is bedacht!!

Wij kregen thuis vaak pap met stukjes fruit. of Yoghurt met spul er door.

Zo net bij de HA geweest: bloeddruk was beetje hoog 150/85. normaal 125/80 maar nog niet zo erg om weer stappen te ondernemen, had het ook wel een beetje verwacht, ben ook beetje moe. enz...
    Duizelingen heeft met me evenwichtsorganen te maken, rustig aan doen, rustig opstaan.

en wondje ziet er goed uit, heeft even tijd nodig ivm zelfoplosbare hechtingen.

toen naar de bank, geld gestort op J zijn rekening, heb even 10 euro er bij gedaan. Hij had 14 euro yeah:D:D en mocht hij een kado uitzoeken, nou ja deed ik dan: zo'n stapel toren.
    En bij een winkel een zwemtas besteld voor hem.

Nou ik ga koken en dan weer zwemmen:D:D

En juju, niet druk om maken he?!?!?! denk er om..hahaha

9. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Spikkel, onze Mini kwam rond 3 maanden steeds wat vroeger voor een fles en hij leek niet echt verzadigd. (rond 4 maanden hebben ze ook een groeispurtje)
    Ik ben op advies toen begonnen met nutriton door de fles, waardoor hij weer keurig om de 4 uur kwam. Het maakt de voeding iets dikker, waardoor hij ook iets langer een verzadigd gevoel houdt.
    Met 4 maanden ben ik begonnen met rijstebloem in de laatste fles - omdat hij ook steeds vroeger weer voor zijn eerste fles kwam (hij sliep sinds 6 weken oud al door en nu ineens steeds rond 5u).

Met nutriton en rijstebloem zaten we weer in een perfect flessenschema.
    Rond 5,5 maand begon hij om meer voeding te vragen, weer grotere flessen, vaker een fles geven. Toen wist ik dat het echt tijd was voor bijvoeding.

Ieder heeft er een andere opvatting over, ook elk CB geeft een ander advies. Ik mocht ivm allergieen niet eerder dan 6 maanden beginnen met bijvoeding.
    Ben het wel eens met wat JuJu zegt. Ook Mini keek geinteresseerd naar ons bestek wanneer wij zaten te eten, zelfs al had hij zijn buikje net vol. Het is meer een interesse naar dingen die hij nog niet kent. Laat hem nieuw speelgoed zien en hij kijkt er precies hetzelfde naar.

Maar... feit blijft: het is jouw kindje en jij bent degene die hem het beste kent! jij bent ook degene die er over beslist ;)

:)

10. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Oh lees nu net dat je al aan de nutriton zit. Ik deed 3 schepjes per fles (210/7) trouwens.

(even tussendoor) Is het trouwens niet zo dat met flesvoeding over het algemeen al eerder met bijvoeding wordt begonnen?

Je kan het in het begin proberen met zachte groente, kijk idd even op borstvoeding.com voor dat schema van bijvoeding. staan handige tips op :p

11. spikkeltje

Pfffffffff hoop nooit weer zo'n dag mee te maken met zoveel nare berichten.
    Eerst belde mijn schoonvader vanmorgen, belt alleen als er wat is overdag, dus mijn hart zat in mijn keel.
    Hij stammelde wat over een bedrijfongeval en dat hij het niet was. Dacht dat wat met me vriend was ofzo.
    Dus een opluchting, niet leuk voor diegene die het moest overkomen.

Toen kwam me vriend thuis en belde dus naar zijn vader en kregen nu het hele verhaal te horen. Was een uitzendkracht tussen een transportband bekneld geraakt. Mijn schoonvader was erbij en heeft alles zien gebeuren. Die jongen zijn hart heeft 10 minuten stil gestaan, zijn milt, longen en nog aantal organen zijn flink beschadigd en lig nu in coma. Werd er flink naar van. Diegene die het hebben gezien, hebben slachtoffer hulp gekregen. pffff.

Dan bel ik mijn ouders, om te zeggen wat er is gebeurt omdat het nu pas beetje op het nieuws komt en zeg dat hij het niet was.
    Verteld mijn vader, bel hun op mobiel, want huistelefoon ingesprek,dat mijn moeder de hap belt, mijn vader heeft flinke koorts. Blijkt: Hun hond is zondag aangevallen door een andere hond. Mijn vader wil de kop van hun hond uit de bek van de andere halen, maar dan word mijn vader aangevallen. (hond liep los zonder toezicht)
    Zondag en maandag was er niks aan de hand maar afgelopen nacht kreeg hij koorts en nu schijnt hij nog meer koorts te hebben. En zijn hand word dikker en dikker. Ook beetje dom denk om tussen de honden te komen, maar denk dat je dat toch doet. nou ja. even afwachten of mijn ouders naar de hap gaan, zou samen met mijn moeder zwemmen, maar als ze naar hap gaan gaan we even naar me schoonvader.
    Al heb ik even geen behoefte om te zwemmen. voel beetje naar allemaal, een bal in mijn buik.. BAHBAH
    Al zal ontspanning ook wel even goed zijn. We zouden sowieso morgen even naar schoonvader.. dus maar even zien.pfffffffffffffffffffffffffffffpppppppppppppppffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

12. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Lieve Spikkel. Wat een ontzettend nare berichten meis, heel veel sterkte en een super dikke knuffel voor jou!

13. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    NOD Oktober 2011
    14/10 Bloom (1)

17/10 Nieke (27)
    Laika

MMM IVF
    DeLi (24)

Afspraken:
    11/10 DeLi: 2e Echo
    11/10 Caitlin: CB + 3e inentingen
    13/10 Jolanda: Intake Cb
    13/10 DeLi: Punctie
    17/10 Niekeman naar de uroloog en zaadonderzoek
    18/10 Caitlin: intake gesprek met leidsters van het kdv
    22/10 Loki09: Mummel eerste keer vaste voeding
    27/10 Bloom: CB
    29/10 Allen: Meeting!!!
    01/11 spikkeltje CB + 3e prikjes
    11/11 Jolanda: Controle Kinderarts
    16/11 Caitlin: 1ste wen-ochtend kdv
    30/11 Caitlin: 1ste volledige dag kdv en laatste werkdag bij huidige baan

Zwanger
    Lautje (juni '11 positief getest / 16-02-2012)

Bevallen
    JuJu81 (april '10 positief getest) 04/01/2011 "Uk" (3760 gram, 51 cm)
    Bloom24 (mei '10 positief getest) 09/01/2011 Jongen (4096gr, 54cm
    Loki09 (september '10 positief getest) 04/05/2011 S.venna G.ina J.oanna (2950 gr, 49 cm)
    Spikkeltje ( September '10 positief getest) 31/05/2011 Jongen (3440 gr)
    Caitlin (oktober '10 positief getest) 22/06/2011 Kyara Jade 3380 gram 50cm
    Jolanda86 (januari '11 positief getest) 30-09-2011 V.alentijn (2550gr)

Punctie toegevoegd!!
    Whaaa, wat zie ik daar tegenop!! :(
    Maar zo fijn dat het zo snel gaat allemaal.

14. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Nienke; Ik duim voor een goede uitslag van je moeder.
    En natuurlijk ook voor een goede uitslag van jullie onderzoeken en dat jullie maar snel door kunnen gaan!!!!

@Jolanda; Super dat Valentijn het zo goed doet!

@Caitlin; Bedankt voor je respect! Doet me weer goed.
    Ik ga er voor de volle 100% voor, dus dan hoort dit erbij.
    En zo nog meer (bijna geen koffie meer, geen lekkere wijtjes, proberen gezond te eten, op tijd medicatie geven enz.......)
    Lief van je!

Hoe gaat het verder met jou? En het herstel na de operatie?

@Juju; Beterschap voor uk!
    He eindelijk rust :p.

@Bloom; Gefeliciteerd!!

@Spikkeltje; Wat een vervelende berichten! Hopelijk komt het allemaal weer snel goed!

15. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Wij zijn vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest.
    Helaas weer een andere arts (ditmaal met hulp/iemand in opleiding of wat dan ook).
    De echo was goed. Zelfde aantal eitjes als gisteren, 11.
    Maar mijn vriend heeft ze tegen elkaar horen zeggen, dat er nu al (of maar) 4 groot genoeg zijn, op dit moment. En dat er hopelijk nog meer goede bijkomen de komende dagen. Omdat er nu al een vrij grote bij zat, kon er niet langer gewacht worden dan donderdag.
    Dus donderdag zijn wij aan de beurt voor de punctie. Pfoe, zie er wel erg tegenop en ben blij als het achter de rug is.
    Vanaf vandaag geen Gonal-F (stimulering) meer injecteren. Wel de Decapeptyl (houdt eisprong tegen) en Ovitrelle (zorgt voor eirijping).
    Morgen een dagje vrij (geen injecties meer).
    Dan donderdagochtend om 9:15 uur aanwezig zijn. Vriend kwakje inleveren en ik word voorbereid voor de punctie incl. infuus (eng) etc.
    Die ochtend mag ik niet meer eten, alleen een glas/kopje drinken.
    + 2 Paracetamol 500 mg per stuk 2 uur van tevoren.
    De rest van de dag thuisblijven. Door de medicatie ben je (zo gezegd) niet in staat om beslissingen te nemen en auto te rijden. Ook kun je last van pijn hebben. Dus even een dagje rustig aan!!

Al met al erg spannend dus.

Als deze poging niet lukt, moet ik helaas weer aan de Lucrin, dus de overgang in en zijn we weer 3 maanden verder voor we aan de volgende poging kunnen beginnen. Das erg balen!!!

16. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Deli:
    Wow jeetje meid wat komt het nu ineens dichtbij en wat super super spannend!!
    Ik hoop zo dat de punctie mee valt maar nog véél meer dat het een effectieve punctie is en ookal zijn er maar enkele goede eitjes; voor een kindje is maar 1 perfecte nodig!!!!
    Hoeveel stoppen ze er terug (oh dit klinkt grof, wellicht is er een betere naam voor!)? Want als er over blijven gaat dat de vriezer i toch?
    Ik hoop heel erg dat jullie dit hele ratteplan (incl 3 maanden niets kunnen :() niet nog een keer mee hoeven maken en dat nu hét perfecte eitje aan het rijpen is!!

Spikkel:
    Auwtjs wat een vreselijk heftig bericht zeg... Mijn maag draait ook 2 keer om. Het zal je vriend/man/zoon zijn :(. Hou je ons op de hoogte?
    Ook sterkte voor je vader, hopelijk is hij snel weer de oude.
    Idd, niet slim tussen 2 vechtende honden in springen maar voor mijn hond zou ik exact hetzelfde doen... Je denkt op zo'n moment niet aan de eventuele gevolgen (enkel die van je weerloze hondje..).

Juju:
    Haha ik weet dat er geen 'vaste tijd' is voor BV maar wat dat betreft ben ik echt een hollander; alles in het bekende schema/op de bekende tijd (uiteraard wel met een speling van 30 min oid).
    Nee, ik laat mijn meis geen honger leiden en als ik merk dat mijn productie wat minder is kolf ik me suf en las ik vooraf al regeldagen in maar ik kan er heel slecht tegen als het 'zomaar' anders uitvalt dan ik gepland had ;).
    Zoals ik gister al zei, ik hou niet van voeden in het openbaar. Als ik dus ergens heen ga of iets afspreek wil ik dus vooraf kunnen 'plannen' wanneer ik weer thuis moet zijn voor de kleine. Dat geeft me rust :).
    Gelukkig gaat het 99% prima maar zo nu en dan is het onvoorkomelijk. Maar uiteraard laat ik een huilende baby niet huilen omdat mijn horloge nog niet is waar die moet zijn ;).
    We geven idd beide borstvoeding, maar hebben wel beide een eigen opvatting van de manier waarop. Ach, denk dat we het beide goed doen want de kleintjes groeien en de opslag zitten nog steeds vol :D. Ieder op zijn eigen manier, toch? :).

Caitlin:
    Wauw jij hebt echt slagroom! Al een halve kg zwaarder dan Mummel!! Hier is het gefilterd naar halfvollemelk denk ik *LOL*.

Bloom:
    Gefeliciteerd met je Neefje! 2 boys nu voor je zus toch?
    Zag op Hyves de naam, mooi!!

Nienke:
    Oei, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent over die uitslag.. 10 dagen duren dan lang he? Slopend... Ik hoop voor jullie dat het goedaardig is!

Bijvoeding:
    Zal ook eens lijstje gaan printen van bv.com. Heb gister iig het boek "Opperdepop" gekocht en na de introductie ga ik het zeker vers maken. Heb er gewoon zin in!! Zeker nu ik gelezen heb dat je porties in kunt vriezen, zo is het appeltje eitje om iedere dag iets vers te hebben lijkt me!
    Kun je potjes trouwens ook bewaren als ze al open zijn? Of gooi je die daarna meteen weg? Eerste dagen zullen ze toch maar enkele theelepeltjes eten/knoeien?

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ego:
    Volgensmij zit mummel in een sprongetje. Ze is nogal licht ontvlambaar zullen we maar zeggen :D.
    Moet tocht het oei ik groei boek eens gaan kopen...

18. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Even proberen wat uitgebreider te reageren.

@ DeLi; meid, wat goed dat de eitjes zo snel gerijpt zijn en hopelijk kunnen ze een mooi aantal goed gerijpte puncteren! Je beschrijft duidelijk de procedure, dus ik kan me er wel een klein beetje iets bij voorstellen, maar toch ook weer helemaal niet. Vind het echt een groots proces, dat mag dan ook wel iets groots opleveren voor jullie, dat MOET gewoon. Wat ontzettend moeilijk dat je weer voor 3 maanden de overgang in moet als deze poging niet lukt... Edometriose is kut :x (sorry voor het woord). Ik hoop / duim / bid dat deze eerste poging jullie een heeeeeeeeeeel mooi beebje gaat bezorgen!!! Hoeveel cryo's (zo heet dat toch?) laten jullie terug plaatsen? KNUFFEL!!!

@ Nieke; wat naar van je moeder meid, ik snap precies waar je bang voor bent. Mijn moeder heeft dat 18 jaar geleden gehad en is er gelukkig volledig van genezen, maar ik begrijp je bezorgdheid. Kun je er nu niet bij hebben... Hopelijk is het niks bijzonders, veel sterkte! En hopelijk is het zaad van je mannetje goed genoeg voor IVF.

@ Spikkel; nogmaals een knuffel meid, nare berichten zijn :(

@ JuJu; beterschap voor uk!

@ Bloom; gefeliciteerd met je neefje! Hele mooie naam zag ik op hyves! En wat heerlijk om te horen dat je er nu heel anders op reageerde dan eerder bij je vriendin. Geeft aan dat je het nu een plekje hebt gegeven en (voor het grootste gedeelte) hebt verwerk. FIJN! Op naar beeb nr2 :p

@ Loki; ja echt he, ik weet ook niet hoe het komt hoor! Ze krijgt gemiddeld 850cc per dag, verdeeld over 5 voedingen. Mijn neefjes hadden rondom dezelfde termijn de volgende metingen: Oudste: 6000gram / 67cm(!) Jongste: 6300gram / 63cm. Mijn oudste neefje was dus een lang en smal kindje, nu nog steeds overigens. Mijn jongste neefje noemde we altijd een dikkerdje, maar mijn dochter is dus nog zwaarder, wahahaha! Ikzelf woog net geen 6000gram bij 3,5 maand volgens mijn moeder ;)

@ Uk; hoe wil het bij jou vlotten met het vinden van een baan?

@ hier; ik wil het liefst iets door de weeks en overdag. Dus op de poli oid.
    Herstel na operatie gaat goed!

Liefs,
    Caitlin

19. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Sprongetje wordt beschreven rond 19 weken en volgende sprong rond 26 weken. Daar zit jullie mummel opzich net tussenin, maar het kan best hoor! ;)

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Als ik net goed geteld heb is ze 22 weken, daar moeten de 2 weken dat ze vroeger geboren is afgeteld worden (oftewel uitgerekende datum 18-5 aanhouden) en dan is ze nu 20 weken. Ze heeft het zeker al een week a 1,5 week maar is de laatste dagen wel wat vaker. Volgensmij frustreert ze zich ook dat ze nog niet kan draaien. Qe moment is ze een zonnetje en het andere moment hangt er een donderwolkjr boven haar hoofd haha!

Deel Deze Pagina